021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آشنایی با تعمیرات پکیج دیواری

آموزش پکیج دیواری

آشنایی با تعمیرات پکیج دیواری امروزه بسیار مهم شده است . با توجه به استفاده ی زیاد از پکیج ها در انواع ساختمان های مسکونی و اداری و … و همچنین با توجه به رشد روزافزون ساختمان سازی در طی این سالها  و، نیاز به نیروی متخصص وکارامد در جهت تعمیر این پکیج ها نیز بیشترشده  است.   استفاده از این سیستم های گرمایشی با توجه به اینکه با چرخش آب گرم درون لوله ها محیط را گرم نگه میدارند بیشتر با صرفه تر از دیگر سیستم های گرمایشی میباشد.

شما میتوانید به منظور آموزش وتبدیل شدن به یک نیروی ماهرومتخصص درکلاسهای مهیاد برزین شرکت بفرمایید . بسیاری از افراد ممکن است که تعمیرکار پکیج باشند ولی روی برد پکیج سررشته ای نداشته باشند و تا تا به امروز اگر برد پکیج خراب میشد آنرا تعویض میکردند. درکلاسهای آموزش مهیاد برزین بخشی بنام آموزش تعمیر برد پکیج وجود دارد که در آن فقط عیب یابی و تعمیرات بردهای پکیج آبگرمکن دیواری را به کاراموزان تدریس میکنیم.در این دوره شما با قطعات و مکانیک اشنا شده و میتوانید براحتی اگر قطعه ای خراب است را تعویض نمایید.قسمت آموزش تعمیرات برد پکیج بسیار دارای اهمیت میباشد، چراکه گرانی برد، کمیاب بودن برد و دلیل بران میشود که بتوانیم برد پکیج را با قیمتی مناسب وهرچه  سریعتر تعمیر کنیم .

بیشتر بخوانید :    آشنایی با شغل نصب و تعمیرات پکیج   

تعمیر و نگهداری دوره ای، شناختن قطعات مختلف پکیج، نحوه باز و بست و تعمیر قسمت های مختلف پکیج، نحوه تست قطعات مختلف از نظر خرابی، پکیج زمینی و از مواردی هستند که می توانید در دوره های مختلف آموزشگاه مهیاد برزین آموزش ببنید.

قابلیت نصب، سرویس و تعمیر سریع و آسان پکیج ها یکی از مزایای عالی این سیستم گرمایشی میباشدکه شما میوانید در اموزشگاه مهیادبرزین اموزش ببینید. توجه داشته باشید این سیستم از دو حالت زمستانه و تابستانه برخوردار است. یعنی در تابستان مانند آبگرمکن دیواری زمانی که از شیر آب گرم استفاده می کنید پکیج روشن شده تا آب، گرم شود. ولی در حالت زمستان علاوه بر گرم کردن آب برای شیر آب گرم، گرمای فن کوئل ها و شوفاژ ها و… را هم تامین می کند.

اموزش تعمیر پکیج دیواری

آموزشی مطرح در کشورمثل آموزشگاه مهیاد برزین رفته و برای شرکت در کلاس و دریافت آموزش های مفید، از ان بهره مند میشوند.

همانطور که گفتم برای اینکه شما یک تعمیرکار پکیج شوید لازم است که عیب یابی مکانیکی و تعمیر برد پکیج را بطور کاملا حرفه ای بدانید. در شناخت قطعات مکانیکی شما با کیت، رله، پرشر سوییچ هوا، موتور شیر سه طرفه، مهره موتور شیر، سنسور فشار آب، شیر اطمینان، مبدل ثانویه، شیرپرکن، ترموستات، فن پکیج، پشتی فلومتر، منبع انبساط، سوپاپ، ولوم، فلورگلاتور فنردار، الکترود، مانومتر اورینیگی، فلوسوییچ نافی دار، فلومتر خطی، بای پس فیتینگی، پمپ گرانفوس، پمپ ویلو، سنسور انگشتی سوکتی، توربین فلومتر، دیافراگم و شیر گاز پکیج ابگرمکن دیواری آشنا میشوید.

روی هم رفته مهم نیست که پکیج چه برندی دارد چون ساختار و مکانیزم یکسانی دارند و فقط کیفیت قطعات باهم مختلف میباشد.

به طور کلی آموزش سرویس پکیج شامل هواگیری پکیج، آموزش رسوب زدایی، تنظیم دما، آموزش بررسی رادیاتور و شوفاژها، کنترل فشار آب، تعویض و عیب یابی قطعات مکانیکی پکیج و تعمیر برد پکیج در تمامی برندهای بوتان، ایساتیس، لورچ و یا ایران رادیاتور یکسان است.آنالیز برد پکیج آبگرمکن و رسیدن به قطعه خراب الکترونیکی روی مدار پکیج از بخش های اصلی در تعمیرات پکیج است..امروزه معمولاتمامی پکیج های تولید شده از هر برندوشرکتی دارای سیستم عیب یابی خودکار میباشند که در صورتا یجاد هرگونه مشکل وعیبی در آن با استفاده از کدها علائم خاصی را نمایش می دهد.که هر کد یک خطای معینی را در سیستم پکیج به نمایش میگذارد.

دوره‌های تخصصی تعمیرات پکیج دیواری مهیادبرزین، این فرصت را برای هر کارآموزی ایجادمیکند که بنا بر نیاز فضای بازار در یک کارگاه مجهز، اصول  وفن تعمیرات پکیج دیواری را آموزش ببیند.

اموزش صفرتاصد تعمیرات پکیج

متأسفانه فضای آموزشی هنرستان‌ها و دانشگاه‌ها تا جایی  پیش نرفته که هر هنرجویی وکاراموزی  بتواند به آزمون‌ و خطا برای یادگیری کامل این حرفه خود باشد. ازاین جهت در آموزشگاه مهیاد برزین این فرصت آزمون ‌و خطا که این روزها در برخی از به کارآموزان داده می‌شود. 

تعمیرات پکیج دیواری یکی از محبوب‌ترین دوره‌های فنی بین افراد میباشد. نیاز مردم به تعمیرکاران ماهر باعث شده که ما در اموزشگاه مهیاد برزین درتهران  امکان این آموزش را برای دوستداران این حرفه  داشته باشیم  .