021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین
آموزشگاه فنی حرفه ای مهیاد برزین

آموزش نصب دوربین مدار بسته

اشتغالزایی کاراموزان

توجه توجه

این کلیپ تنها بخشی از صد ها کلیپ اشتغال ، درآمدزایی ، افتتاح مغازه و رضایت کاراموزان آموزشگاه مهیاد برزین میباشد. لطفا جهت مشاهده صدها کلیپ دیگر روی لینک زیر کلیک کنید.

پادکست دوره نصب دوربین مدار بسته

با شش شعبه فعال

آموزش نصب دوربین مدار بسته در تهران

021-66919908

آموزش نصب دوربین مدار بسته در کرج 

026-36557643

آموزش نصب دوربین مدار بسته در اسلامشهر

021-56699821

آموزش نصب دوربین مدار بسته در بومهن

021-76485728

آموزش نصب دوربین مدار بسته در پاکدشت

021-36032515

آموزش نصب دوربین مدار بسته در ورامین

021-36432476

بهترین آموزشگاه نصب دوربین مدار بسته

آموزش صفر تا صد نصب دوربین مدار بسته

شغل نصب ، راه اندازی و نگهداری دوربین مداربسته یکی از شغل های پر درآمد و پرطرفدار در بازار کار کشور می باشد.شغل نصب دوربین مداربسته از جهات مختلفی ویژگی های منحصر به فردی دارد که از جمله آن ها میتوان به مورد نیاز بودن دوربین مداربسته در همه صنعت ها ، شغل ها ، مغازه ها، شرکت ها و منازل مسکونی اشاره کرد. امروز ، تمامی کسب کارها، منازل مسکونی ، شرکت ها و … نیاز مبرم به نصب دوربین مداربسته دارند. بدیهی است که شغل نصب دوربین مداربسته نیز از اهمیت زیادی برخورد باشد و استقبال برای آموزش دوربین مداربسته و ورود به بازار کار نصاب دوربین مداربسته بسیار زیاد باشد. آموزشگاه مهیاد برزین با برگزاری آموزش صفر تا صد نصب دوربین های مداربسته ، با استفاده از اساتید مجرب ، دوربین های به روز و پیشرفته ، آموزش های تخصصی بهترین آموزشگاه دوربین مداربسته در کشور  می باشد که با پشتیبانی های بی نظیر از کارآموزان خود ، آنها را آموزش داده و برای ورود به بازار کار دوبین مداربسته آماده می کند.

جهت مشاهده اشتغال ، درآمدزایی ، افتتاح مغازه ، رضایت کاراموزان و نحوه و کیفیت آموزشی روی لینک اینستاگرام زیر کلیک کنید.

افتتاح مغازه و اشتغال زایی کاراموزان دوره نصب دوربین مدار بسته

این پست تنها یکی از صد ها کلیپ اشتغالزایی کاراموزان مهیاد برزین میباشد

شهریه : 1.9500.000 تومان

مدت آموزش : 14 ساعت

ظرفیت : 5 نفر

آموزش 100% تضمینی

انواع برند های ایرانی و خارجی

نصب ، تعمیرات ، عیب یابی و راه اندازی

هایک ویژن ، هایلوک ، داهوا ، یونی ویو ، سونی ، پاناسونیک …

در دوره نصب دوربین مدار بسته ، آموزش تعمیرات دوربین و آموزش برد الکتریکی به صورت هدیه و کاملا رایگان به کاراموزان آموزش داده میشود

شعب آموزشگاه مهیاد برزین در کشور

تهران : 66919908-021

 کرج(فردیس): 36557643-026

اسلامشهر : 56699821-021

بومهن: 76485728-021

پاکدشت : 36032515-021

قرچک : 36432476-021

مشاوره و ثبت نام دوره های آموزشی مهیاد برزین

مشاوره آموزشگاه مهیاد برزین

بهترین آموزشگاه نصب دوربین مدار بسته ، یکی از لوازم اصلی و بسیار کاربردی برای ایجاد امنیت و حفاظت اماکن مختلف تجاری، عمومی و شخصی است .  اکثر اماکن مداربسته دارند که همه ی مردم ازاین دوربین ها استفاده میکنند برای امنیت بهتر و مطمئن از وسایل یا اماکن و غیره . امروزه آموزش دوربین مداربسته یکی از راه‌های پرطرفدار برای کسب درآمد میباشد.که شما در اموزشگاه مهیاد برزین میتوانید این دوره را آموزش ببینید .

دوربین مداربسته یکی از پراستفاده‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات دیجیتال است. شرکت‌های فعال در این حرفه توانسته‌اند در مدت فعالیت چند ساله به یکی از پردرآمدترین شرکت‌ها تبدیل شوند. حالا که صنعت تولید و نصب دوربین مدار بسته توانسته است در عصر حاضر به یکی از پرسودترین حرفه ها تبدیل شود، آموزش دوربین مداربسته و نصب و راه‌اندازی دوربین مداربسته نیز یکی از راه‌های آسان جهت کسب درآمد شناخته می‌شود .

دوربین های مدار بسته با توجه به افزایش آمار سرقت نقش مهمی در ایجاد امنیت از اماکن مسکونی، تجاری و اداری داشته و به دلیل امتیاز بسیاری که دارند متقاضی برای نصب آن در ایران و دیگر کشورها روز به روز در حال افزایش است .

همین امر حرفه نصاب دوربین مدار بسته را به یکی از مشاغل پردرامد با بازار کار عالی در ایران و دیگر کشورها تبدیل کرده است. شغلی که با یادگیری آن می توان در مدت زمان کم به درآمدی بالا رسید .

آموزشگاه نصب دوربین مدار بسته مهیادبرزین

اولین قدم در آموزش دوربین مداربسته ، انتخاب یک اموزشگاه یا دوره خوب برای گذراندن مراحل آموزش است. برای اینکه در بازار کار این شغل وارد شوید، بایستی تمامی نکات و موارد مربوط  با دوربین‌های مداربسته را بلد باشید. برای کسب این اطلاعات با استفاده از منابع موثق یا استادان حرفه‌ای و باتجربه میتوانید در مورد ثبت نام در مرکز معتبر تصمیم بگیرید. اگر شما آموزش دوربین مدار بسته را به صورت ناقص گذرانده باشید، نمی‌توانید به طور کامل با تمامی دوربین‌ها کار کنید . دوربین مداربسته ، یک دنیای بزرگ دارد و لوازم بسیار زیادی با این دستگاه‌ها در ارتباط هستند. شما باید علاوه بر شناخت لوازم و دستگاه ها و تجهیزات مختلف در ارتباط با دوربین مداربسته ، نحوه کار ، عیب‌یابی و تعمیر این دستگاه‌ها را نیز بدانید . پس لازم است در دوره‌ای شرکت کنید که توسط اموزشگاه های باتجربه و موفق تدریس می‌شود . ثبت نام در دوره اموزش نصب دوربین مدار بسته باعث خواهد شد تا علاوه بر کسب آموزش‌های لازم و علمی در این رشته ، از تجربه کاری اساتید این دوره هم بهره مند شوید .

راه اندازی انواع دوربین مدار بسته مهیاد برزین یکی از لوازمی هست که امروزه بیشتر از گذشته مورد توجه واستفاده قرار گرفته. ازسازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی تا افراد عادی جامعه نصب دوربین مداربسته را از نیازهای اولیه کسب وکار خود می دانند. بدین جهت کار آموزان با گذراندن دوره دوربین مدار بسته به صورت کاملا عملی درآموزشگاه مهیاد برزین براحتی می توانند درامد زایی کنند و وارد بازار کار شوند .

در دوربین های مداربسته ما معمولا از انواع دوربین ها استفاده می کنیم مثل دوربین دام DAME ، بولت BOLLET  ، مخفی PINHOTT ، صنعتی BADACAME  ، PTZ اسپیددام (چرخشی با موتور داخلی) که پرکاربردترین آنها دوربین دام می باشد زاویه دید واید یا همان پهنای دید گسترده دارد که در نتیجه هر چه زاویه دید دوربین افزایش پیدا میکند عمق دید دوربین کم می شود و یا برعکس هز چه زاویه دید کم باشد یا تله باشد عمق دید افزایش می یابد که در دوربین های بولت BOLLET  از این قابلیت استفاده شده است .

در بعضی از موارد جهت فیلم برداری بدون رویت یا دیده شدن دوربین از دوربین مخفی یا همان PINHOLL استفاده می شود .

آموزش صفر تا صد نصب دوربین مدار بسته

در مراحل نصب دوربین مداربسته اولین کاری که پس از بستن قرارداد همکاری و انتخاب اجناس مورد نیاز پروژه  انجام میدهید .

بررسی میدانی و یا همان بازدید از محل جهت پیدا کردن بهترین مکان برای نصب دوربین ها است. شما پس از بستن دوربین ها باید اقدام به کابلکشی از بهترین و کوتاه ترین مسیر به سمت دستگاه ضبط تصاویر انجام دهید. چنانچه در طول مسیر کابل ها در نما و در رویت باشد  از داکت و یا فلکسی (که در ورود آب مقاوم هست) باید استفاده کنید . پس از انتقال تمامی کابل های تصویر و برق که در دوربین های آنالوگ و HD از کواکسیال ترکیبی استفاده می شود و در دوربین های IP  از کابل های شبکه یا همان CAT  استفاده می شود به دستگاه ضبط تصاویر حالا باید دستگاه رو آماده کرد. در دستگاه ها فضای ذخیره سازی داخلی ندارد .

دوره‌ ی آموزش صفر تا صد نصب دوربین مداربسته به دو صورت خصوصی، نیمه خصوصی برگزار می‌شود. این دوره‌ها به صورت تئوری و عملی برگزار میشود و کاراموزان این دوره‌ها را برای فعالیت در بازار کار و و درامد زایی انتخاب میکنند .

همانطور که بارها گفته شده، سهولت در یادگیری و کیفیت  در آموزش ، یکی از ویژگی‌های مهم در دوره‌های آموزشی آموزشگاه مهیاد برزین میباشد .

کاراموزان و علاقمندان به شرکت در این دوره‌ ها از جمله دوره آموزش نصب و تعمیرات DVR و NVR دوربین مداربسته، از بابت کیفیت تدریس، آسوده‌خاطر خواهند بود. بدین جهت برای شرکت در دوره ی صفر تا صد آموزش نصب  دوربین های مداربسته و تعمیرات DVR و NVR دوربین مداربسته نیز کافیست تا با برخی از ساده‌ترین و ابتدایی‌ترین سرفصل ها و مباحث آشنایی داشته باشید.

برای کسب اطلاعات دقیق تر  در باره ی این دوره، می‌توانید به طور مستقیم با واحد مشاوره های مجرب مهیاد برزین در ارتباط باشید .

بهترین آموزش نصب دوربین مدار بسته

 کاراموزان باید مشخص کنند در چه جهات و نقاط نیاز به نظارت دارند و در هر نقطه به چه میزان کیفیت و وضوح تصویری نیاز دارند .

استفاده از دوربین‌هایی که به صورت 360 درجه تمام نقاط را مورد بررسی قرار می‌دهند هم گران میباشد و هم غیرضروری است . بنابراین سعی کنید نقاط حساس‌تر را بیابید و پس از آن زاویه دید دوربین را در تمام جهت هایی که برای نصب دوربین مدار بسته مشخص کرده‌‌اید را زیر نظر بگیرید تا مطمئن بشوید دوربین در آن جهت بهترین تصویر را به شما می‌دهد و چیزی مانع ضبط نخواهد شد .

زاویه مناسب برای نصب کردن دوربین مداربسته 90 درجه میباشد. یعنی در کنج مربعی فضا بهترین زاویه را دارد و می‌تواند بیشترین فضا را پوشش بدهد . یکی از ویژگی های مهمی که یک آموزشگاه برای برگزاری دوره های دوربین مدار بسته می بایست داشته باشد داشتن جمعی از اساتید متخصص و با تجربه است .

آموزش نصب دوربین مداربسته فنی و حرفه ای ، به صورت صفر تا صد و تخصصی در اموزشگاه مهیاد برزین برگزار می شود . استفاده از دوربین مداربسته برای داشتن امنیت بالا و نظارت بهتر یک مکان گزینه بسیار مناسبی است . امروزه انواع مختلف دوربین مداربسته در تمامی اماکن به عنوان یک بخش امنیتی مهم ترین اقدامی است که تمام افراد انجام میدهند .

با توجه به کاهش امنیت و تقاضای بالای کاربران برای یادگیری نصب دوربین های مداربسته اموزشگاه مهیاد برزین این رشته را برگزار کرده است . از این رو نصب دوربین مداربسته با هزینه کم مدت زمان کوتاه و با کیفیت بالااین امکان را فراهم کرده است تا علاقه مندان این رشته بتوانند زیر نظر اساتید با تجربه به تکنسین های حرفه ای در این زمینه تبدیل شوند .

 کاراموزان در اموزشگاه مهیاد برزین زیر نظر فنی حرفه ای  با بهره گیری از اساتید کاردان و مسلط به بازار کار در کارگاه مجهز آموزش میبینند . با توجه به لازمه ایجاد امنیت در محل کسب و کار و خانه روز به روز تقاضا برای نصب دوربین های مدار بسته و سیستم های امنیتی بالا می رود .

صفر تا صد اموزش نصب دوربین مدار بسته

آموزش نصب دوربین مدار بسته با مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی حرفه ای برگزار شده و کاراموزان می توانند پس از اتمام دوره مدرک رسمی و بین المللی این سازمان را دریافت نمایند . اموزشگاه مهیاد برزین به کاراموزان تضمین صد در صد یادگیری رامیدهد و کاراموزان با خیالی اسوده میتوانند در دوره ها شرکت کنند و در صورتی که شما بخشی از مباحث آموزشی را طی دوره نیاموختید و یا سوالی به صورت عملی و تلفنی داشتید اساتید اموزشگاه به صورت نا محدود شما را پشتیبانی میکنند .

لازمه یک نصاب کار حرفه ای شدن یک اموزشگاه با کارگاه های مجهز و اساتید با تجربه در ابن زمینه است . در اموزشگاه مهیاد برزین کاراموزان صفر تا صد دوربین های مداربسته را می اموزند . کاراموزان بعد از اتمام دوره پشتیبانی نامحدود دریافت میکنند و بعد از پایان دوره مدرک معتبر از سوی سازمان فنی حرفه ایی دریافت میکنند .

شما می‌توانید با شرکت در دوره آموزشگاه نصب دوربین مداربسته اسلامشهر به یک متخصص حرفه‌ای در زمینه تعمیرات این دستگاه‌ها تبدیل شوید. دوره‌های این اموزشگاه به گونه‌ای برگزار می‌شوند که کارآموز بتواند بلافاصله پس از گذراندن دوره وارد بازار کار شود و دیگر نیازی به کسب تجربه یا شاگردی برای یاد گرفتن کار نداشته باشد . در صورتی که کار به صورت مستقل در نظرتان هست میتوانید اقدام به اجاره مغازه کنید؛و مبلغ اجاره را با بخشی از درآمد خود پرداخت کنید.در غیر این صورت در شرکت یا سازمان های مختلف به صورت قراردادی مشغول به کار شده و کسب درآمد کنید . و وسایلی که برای این شغل نیاز است خیلی تخصصی و گران نیستند کارآموزان و افرادی که در دوره نصب دوربین مدار بسته شرکت کنند خودشان متوجه میشوند که به راحتی وبا کمترین وسایل مورد نیاز میتوانند از نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته کسب درآمدکنند . نصاب دوربین مداربسته در اسلامشهر باید آگاهی و شناخت کامل نسبت به دوربین های موجود در بازار و ویژگی های آنها داشته باشد. همچنین باید بداند چه دوربینی برای چه محیطی مناسب است و با توجه به نوع کاربرد و هدف شما بهترین و مناسب ترین دوربین را معرفی کند همچنین با دادن مشاوره درست و صحیح سیستم مناسبی برای شما پیاده کند که باعث صرفه جویی در هزینه های شما با بهترین کیفیت شود .

بهترین آموزشگاه نصب دوربین مدار بسته مهیاد برزین

چون که هر دوربین باتوجه به تکنولوژی امروزه تغییر یافته و راه اندازی آنها باهم متفاوت میباشد وهرکدام متناسب با محیطی که ساخته شده اند میباشند یاشرایط جوی و دمای محیط یااینکه میزان روشنایی یا تارکی آن محیط ساخته شده اند بخاطر همین امر یک نصاب دوربین مدار بسته باید تمام این موارد را کاملا یاد بگیرد که آموزشگاه نصب دوربین مدار بسته اسلامشهر تمامی این مواد وآزمون وخطاهایی که برای افرادبوجود می آید را رفع میکند و همه ی این موارد را آموزش میدهد .

آموزشگاه دوربین مدار بسته چه ویژگی هایی دارد ؟

مدت زمان گذراندن این دوره ها به آموزشگاهی که در آن ثبت نام می کنید و ساعات و شیفت های برگزاری دوره ها بستگی دارد .

بهترین آموزش نصب دوربین مدار بسته در تهران ، دوربین مدار بسته به منظور جلوگیری از ایجاد هرج و مرج و نیز برقراری امنیت در اماکن مختلف قابل نصب است. به دلیل دزدی های زیادی که روزانه در نقاط مختلف به وقوع می پیوندد و به حریم خصوصی افراد تعرض می شود و اینکه بعداز جرایم نیز خیلی زمان بر میباشد تا قانون پیگیری کند ازاین رو نصب دوربین مدار بسته فراگیر شده است . دوره نصب دوربین مدار بسته امروزه باتوجه به گسترده گی این شغل زیاد شده است که علاقه مندان این شغل باید توجه داشته باشند که این دوره را درکجا وکدام آموزشگاه آموزش میبینند ازای رو باید ه این نکات توجه کنند که آموزشگاه زیر نظر فنی حرفه ای بوده ویا استید کاربد و باتجربه دراختیاردارد یا خیر برای همین کسانی هستند که بدون مجوز از سازمان فنی حرفه ای این دوره را آموزش میدهند که این کار بی قانونی محسوب میشود ازاین رو آموزشگاه نصب دوربین مدار بسته در تهران اموزش صفر تا صد نصب دوربین مدار بسته به کسانی که علاقه مند این رشته میباشند را آموزش میدهد که دارای اساتید کاربلد و مجرب میباشد وبا شش شعبه فعال در این حیطه به یک اموزشگاه معتبر و معروف که زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور میباشد شناخته شده است .

آموزشگاه نصب دوربین مدار بسته فنی حرفه ای

اگر احساس می کنید به این حرفه علاقه مندید یا حتی اگر در حال حاضر نصاب دوربین هستید، باید بدانید که این دوره مناسب شماست. این کلاس آموزشی برای کسانی ایده آل است که قصد ورود به بازار کار نصب دوربین مدار بسته را دارند. چرا که آموزش صفر تا صد دوربین مدار بسته را در آموزشگاه مهیاد برزین کسب میکنید، که در این آموزشگاه کلاس مجهز به تمامی انواع دوربین مدار بسته و وسایل مورد نیاز برا ینصب و راه اندازی موجود میباشد که هر کاآموز در آموزشگاه مهیادبرزین به صورت مجزا هر یک با وسایل کار میکنند وبه صورت کاملا عملی وکارگاهی به صورت کاملا تخصصی نصب دوربین مدار بسته را آموزش میدهد که شما میتوانید با خیال راحت در این اموزشگاه ثبت نام و دوره نصب دوربین مدار بسته را آموزش ببینید . شما می‌توانید بعد از گذراندن دوره آموزش نصب دوربین مداربسته وارد بازار کار شوید .

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و زیاد شدن جمعیت قطعا هم مراکز عمومی وخرید گسترده شده اند به همین خاطر همه ی افرادی که نیاز به نصب دوربین مدار بسته دارند ازآن استفاده میکنند . ویرای این که یک دوربین مدار بسته خوبی نصب شود باید نصاب دوربین بسیار باتجربه و کاربلد باشد ازاین آموزش نصب دوربین مدار بسته در بومهن بابرگزاری ای آموزش نصب دوربین مدار بسته صفر تا صد به کاراموزان اموزش میدهد . با فشارهای اقتصادی ، بیکاری افرایش جرایم همچون دزدی و خشونت وغیره  مردم در منازل و کسب کارهای خود نیاز به امنیت بیشتری دارند از این رو طی سالهای گذشته استفاده از سیستمهای امنیت تصویری  هر روزه با تقاضای بیشتری  روبرو شده است که بیشتر مردم دوربین مدار بسته نصب میکنند که این امر باعث شده است نصاب های دوربین مدار بسته موقعیت شغلی خوبی را ایجاد داشته باشند . علاوه بر درآمد خوب این مهارت، مدت زمان بسیار کمی برای یادگیری تخصصی این رشته لازم است و برای شروع به کار ابزارالات بسیار کمتری نیاز دارد یعنی شما برای شروع کار با یک جعبه ابزار میتوانید انجام پروزه ها را آغاز نماید. و کسب درامد کنید وهمینطور به کار خود ادامه دهید تااینکه رفته رفته ابزارهای پسشرفته تر و برای سهولت کار خود ابزارآلات بهتر تهیه کنید اموزشگاه نصب دوربین مدار بسته بومهن این مراحل و نحوه کار در بازار و طرز صحبت کردن با مشتری را نیز به شما آموزش میدهد .

بهترین آموزش تعمیرات دوربین مدار بسته

از جمله ویژگی‌هایی که با شرکت در دوره نصب دوربین مداربسته آموزشگاه بومهن به دست خواهید آورد این است که شما می‌توانید در طول دوره از کیفیت بالای اموزش کاملا عملی، پشتیبانی قوی، تدریس باکیفیت، اساتید برجسته و… برخوردار شوید و در صورتی که بعداز دوره نیز اگه کارآموزان دچار مشکلی شدند میتوانند با اساتید خود تماس بگیرند واساتید انهارا راهنمایی میکنند. که ایین کار بارها اتفاق افتاده است که شخصی پروژه بزرگی گرفته است ودر حین کار دچار شک و شبه شده است به همین خاطر با استید مجموعه مهیاد برزین در اسلامشهر تماس گرفته و اساتید مشکل را رفع کرده اند .به همین منظور است که اموزشگاه نصب دوربین مدار بسته بومهن یکی از  اموزشگاه های خوب کشور محسوب میشود البته این اموزشگاه جزو آموزشگاه مهیاد برزین به حساب میاید .

در این دوره کاراموز در کلاسهای نصب دوربین مدار بسته مهیاد برزین شرکت میکند هر آنچه را که به صورت شفاهی آموخته است ، به صورت عملی لمس و تجربه می کند . تعمیر و نصب دوبین مدار بسته راه اندازی دوربین در این آموزشگاه کارآموزان یاد میگیرند و تمامی صفر تا صد هرچی که از دوربین وجود دارد رادراین آموزشگاه کارآموزان اموزش میبینند . کار آموزان با گذراندن دوره دوربین مدار بسته به صورت کاملا عملی این اموزشگاه براحتی می توانند وارد بازار کار گردند . نصب دوربین مدار بسته در تمامی اماکن باید توسط تکنیسین های حرفه ای انجام شود . هدف اموزشگاه مهیاد برزین پرورش تکنسین های متخصص برای ورود به بازار کار است . اموزشگاه مهیاد برزین بزرگترین اموزشگاه زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور است که اقدام به تشکیل کلاس های اموزش نصب دوربین مداربسته و سرویس دوربین های انالوگ ، اچ دی ، و تحت شبکه نموده و سالانه کاراموزان زیادی را به خود جذب میکند . در اموزشگاه مهیاد برزین تمامی افراد به صورت صفر تا صد و کاملا عملی نصب دوربین مداربسته را فرا میگیرند .

اموزش راه اندازی دوربین مدار بسته

هر دوره آموزشی حداقل باید از دو ویژگی کلی برخوردار باشد و وجود این دو ویژگی در کنار جزئیات دیگر می‌تواند آن را به یک دوره کامل و جامع تبدیل کند . چنانچه قصد شرکت در کلاس‌های آموزش نصب دوربین مداربسته را داشته باشید باید به دنبال اموزشگاهی بگردید که علاوه بر آموزش صحیح جنبه‌های عملی و تئوری حرفه مورد نظر شرایط اخذ مدرکی معتبر را برای شما فراهم کند.

اموزشگاه مهیاد برزین تضمین یادگیری را به علاقه مندان برای شرکت در دوره نصب دوربین مداربسته میدهد . کار اموزان با خیالی اسوده میتوانند در اموزشگاه مهیاد برزین  دوره های نصب دوربین مداربسته را گذرانده و  وارد بازار کار بشوند . همچنین کار اموزان بعد از اتمام دوه پشتیبانی نامحدود توسط اساتید دریافت میکنند و میتوانند به صورت تلفنی و حضوری مشکلات خود را با اساتید در میان بگذارند . شما می توانید در آموزشگاه دوربین مداربسته فردیس با گذراندن دوره های اموزشی اقدام به دریافت گواهینامه فن و حرفه ای هر آنچه را که برای این شغل لازم است را کسب کنید و به عنوان فردی متخصص و کاردان مشغول به کار شوید . 

امروزه نصب دوربین مدار بسته به یکی از واجبات هر محل مهمی تبدیل شده است.حتی برخی برای افزایش امنیت منازل و اپارتمان های خود از دوربین های مدار بسته استفاده میکنند.همینطور در قانون رسمی کشور برخی اصناف و کسبه مثل طلا فروشی ها و صرافی ها و… بصورت اجباری باید از دوربین های مدار بسته استفاده کنند.با همین تعریف شغلی، اموزشگاه نصب دوربین مدار بسته پاکدشت در طول سال کارآموزان بسیار زیادی روانه بازار میکند که مردم پاکدشت میتوانند باخیال راحت این نصب رابه آنها بسپارند .

همانطور که بارها بر این موضوع تأکید شده، سهولت در یادگیری و آموزش پیوسته با شیب سختی نرمال، یکی از مجموعه ویژگی‌هایی است که همواره در دوره‌های آموزشی آموزشگاه کاردانش مدنظر بوده است .

با این وجود کارآموزان مهیاد برزین همه دوره‌ها از جمله دوره آموزش نصب دوربین مداربسته، از بابت یادگیری ساده، آسوده‌خاطر خواهند بود . آموزشگاه پاکدشت در طول دوره بسیار ساده و روان وبا کارکردن عملی کارآموزان نصب دوربین مدار بسته را آموزش میدهد .

بهترین آموزشگاه نصب دوربین مدار بسته

آموزشگاه نصب دوربین مدار بسته با هدف بالا بردن سطح علمی و کمک به تحقق این امر برگزار میکند. در این خصوص و با توجه به اهمیت آموزش دوربین مداربسته، این دوره به صورت عمومی و خصوصی  برگزار می گردد. سیستم دوربین مداربسته شامل سه مولفه دوربین ها، دستگاههای ضبط ویدئویی دیجیتال DVR و مانیتور می باشد. ایمنی و امنیت ابزارهای مدیریت برای شرکت ها بسیار مهم است . مدیران کارخانه ها و فروشگاهها برای تدوین شواهد دیداری ثبت شده و همچنین مشاهده آن از کیلومترها دورتر از این سیستم استفاده می نمایند .

آموزش ها به صورت صددرصد عملی در کارگاه تخصصی برگزار می شود که همه کارآموزان باتمامی نصب و راه اندازی انواع دوربین مدار بسته اموزش میبنند و وارد بازار کار میشوند .

کلاس ها با تعداد نفرات کم برای بازدهی هر چه بیشتر برگزار خواهد شد.که هر کارآموزی جداگانه وسایل مورد نیاز دریافت میکند وبه طوری مستقیم بانحوه سوکت زدن و نصب همه ی موارد کار میکند که به قول معروف دستش راه بیافتد .

دوره های تخصصی مهیاد برزین

سرفصل های دوره نصب دوربین مدار بسته

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش نصب دوربین مداربسته ip

√ آشنایی با قابلیت BLC در دوربین مدار بسته
√ شناخت امکانات HLC و موارد استفاده از آن 
√ آموزش DNR در دوربین مدار بسته
√ شناخت قابلیت light Star و موارد استفاده از آن در دوربین مدار بسته
√ آموزش قابلیت …., m 40 IR , m 30 IR و استفاده از آن در دوربین مدار بسته
√ آشنایی با امکانات APNR استفاده از آن در نصب دوربین مدار بسته
√ شناخت قابلیت WDR و موارد استفاده از آن در دوربین مدار بسته
√ آموزش کار با  DWDR 
√ شناخت قابلیت digital / Optical Zoom در دوربین مدار بسته
√ اشنایی با قابلیت IP و شرایط استفاده از آن در دوربین
√ شناخت Vandal در دوربین مدار بسته
√ بررسی مباحث مرتبط با شبکه دوربین مداربسته دیجیتال
آموزش نصب دوربین مداربسته IP 

√ نحوه انتقال تصویر موبایل و شبکه آنها
√ آشنایی  با انواع ساختارهای سخت افزاری و نرم افزاری دوربین هایIP
√ معرفی سیستم تحت شبکه یا دوربین مداربستهIP
√ اموزش تخصصی تنظیم و برنامه ریزی دستگاه ضبط تصاویر NVR
√ اموزش نرم افزارFINDER IP
√  آموزش  منوهای دستگاه NVR و نحوه وصل کردن دوربینIP
√ معرفی و نحوه کارکرد  با نرم افزار CMS و سایر نرم افزار های دوربین مداربستهIP
√ نحوه برنامه ریزی و نصب دوربین IP بر روی کامپیوتر بدون حضور NVR
√ نصب دوربین مداربسته IP در شبکه های کامپیوتری و نحوه تنظیمات آن
√ نصب دوربین مداربسته IP  با NVR 
√ اموزش انتقال تصویر تحت شبکه دوربین هایIP
√ نحوه آموزش انتقال تصویر به صورت رادیویی یا بی سیم بدون اینترنت 
√ اموزش شبکه متوسط و نحوه اجرای پسیو شبکه
√ منتقل کردن تصویر دوربین ها با یرنامه های Icsee , xmeye , V380 و…

√ آشنایی با router و Switch و hub 
√ آموزش همسایگی و انتخاب رنج مناسبIP
√ عیب یابی با CMD
√ آموزش انواع روشهای آدرس دهی به دوربین های مداربسته 

آموزشگاه مهیاد برزین
آموزش نصب دوربین مداربسته دیجیتال

√ معرفی سیستم HD  در دوربین مداربسته

√ آموزش بستر های کابلی دوربین مداربسته HD
√ نحوه تنظیمات منو DVR
√ آموزش سخت افزار دستگاه DVR
√ نحوه بکاپ گیری از اطلاعات دستگاه DVR
√ آشنایی با انواع دوربین های مداربسته دیواری
√ اموزش و معرفی انواع دوربین های مداربستهPTZ
√ شناخت انواع دوربین های مداربسته
√ نحوه نصب انواع دوربین های  DOME
√ آموزش نصب دوربین های  رم خور 360 درجه
√ شناخت تجهیزات مرتبط با دوربین مداربسته
√ آنتن مرکزی و نحوه قرار گیری آن در دوربین مدار بسته
√ اموزش انتقال تصویر دوربین بر روی موبایل
√ نحوه انتقال تصویر دوربین مداربسته بر روی کامپیوتر
√نحوه اموزش و نصب انواع دوربین مداربسته به صورت صد در صد عملی
√ اموزش عملی فیش زدن بر روی کابل کواکسیال با استفاده از فیش BNC پرسی و پیچی
√ نحوه نصب فیش نری و مادگی و استفاده از پاور مرکزی در دوربین مدار بسته
√ اموزش نحوه نصب ویدئو بالن
√ محاسبه UPS مورد نیاز برای سیستم دوربین مدار بسته
√ محاسبه سیستم  هارد  برای سیستم CCTV
√ قابلیت BLC و موارد استفاده از آن در دوربین مدار بسته
√ شناخت HLC و موارد استفاده از آن در دوربین مدار بسته
√ شناخت قابلیت DNR 
√ آموزش light Star و موارد استفاده از آن 
√ شناخت قابلیت …., m 40 IR , m 30 IR و موارد استفاده از آن در دوربین مدار بسته
√اموزش نحوه عملکرد APNR در دوربین مدار بسته
√ اشنایی با  WDR و موارد استفاده از آن در دوربین مدار بسته
√ اشنایی با قابلیت DWDR و موارد استفاده از آن در دوربین مدار بسته
√ آموزش  digital / Optical Zoom و موارد استفاده از آن در دوربین مدار بسته

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش نصب دوربین آنالوگ

√ اموزش اجزای  دوربین مداربسته

√ معرفی دوربین مدار بسته آنالوگ و منتقل کردن تصویر روی موبایل و PC

√ تفاوت و مقایسه انواع دوربین مداربسته

√ اموزش آشنایی با کابل های دوربین مداربسته آنالوگ

√ آموزش مدیریت کاربران در دستگاه 

√ نحوه دات کشی و کابل کشی به صورت عملی

√ شناخت و نحوه عملکرد انواع دوربین های مداربسته صنعتی

√ آموزش کار با تستر مانیتور و مولتی متر برای عیب یابی و رفع خطا

√ آشنایی  با انواع ساختارهای سخت افزاری و نرم افزاری

√ اجرای روش های مختلف رادیو های بی سیم

√ آموزش انتقال تصویر بر روی موبایل در دوربین های دیجیتال

√ آموزش بستر های کابل کشی دوربین مداربسته

√ ایجاد شرایط مناسب برای حفاظت اطلاعات رادیوها

√ آمورش عملی کابل کشی و سوکت زدن

√ معرفی مقدماتی شبکه و نحوه کابل کشی با انواع کابل هایCAT

اهدا کارت پشتیبانی 10 ساله – تماس تلفنی با اساتید – امکان پشتیبانی حضوری در آموزشگاه

ارائه مدرک بین المللی از سازمان فنی حرفه ای که قابل ترجمه می باشد و ویزای کار نیز محسوب می شود مدرک بین المللی نصب دوربین مدار بسته جهت دریافت وام اشتغال زایی و جواز کسب نیز قابل استفاده می باشد.

آموزش نصب دوربین مدار بسته ویژه افراد جویای کار میباشد و علاقه مندان به شغل نصاب دوربین مدار بسته با گذراندن این دوره نیاز به کاراموزی ندارند و میتوانند شروع به درآمدزایی کنند.

دوره نصب دوربین مدار بسته تضمینی می باشد و تا زمانی که کارآموزان تمامی مطالب را به صورت کامل یاد نگیرند دوره برای آن ها به صورت صد در صد رایگان ادامه خواهد داشت

کاراموزان مهیاد برزین با ابزار اختصاصی به خود آموزش میبینند وتمامی لوازم تعمیراتی در آموزشگاه فراهم میباشد

آموزش به صورت عملی و کارگاهی بوده و بر روی دوربین های  روشن و زنده مشتریان تعمیرات انجام میشود

در آموزشگاه یک فضای تعمیراتی با تمامی لوازم و تجهیزات جهت نصب دوربین مدار بسته فراهم شده است که کاراموزان میتوانند قبل و بعد از کلاس و حتی بعد از دوره از امکانات تجهیزات و فضای آموزشگاه جهت تعمیر دوربین مدار بسته  خراب مشتریان خود استفاده کنند.

کاراموزان مهیاد برزین میتوانند دوربین مشتریان خود را در صورت به مشکل خوردن بیارن آموزشگاه و با کمک و نظارت اساتید خود تعمیر کنند و اجرت تعمیرات هم خودشون بگیرند.

اساتید آموزشگاه مهیاد برزین دارای چندین سال سابقه کار در امر نصب دوربین مدار بسته میباشند و از لحاظ تحصیلات حداقل مدرک تحصیلی آن ها لیسانس میباشد.

دوره به صورت نیمه خصوصی برگزار میشود و  در هر دوره 5 الی 7 نفر شرکت میکنند که هر کاراموز تجهیزات و امکانات مختص به خود را دارا میباشد.

بعد از پایان دوره نصب دوربین مدار بسته از طرف آموزشگاه به کاراموزان گواهی پایان دوره اعطا میشود که نشان دهنده گذراندن دوره نصب دوربین مدار بسته در آموزشگاه معتبر زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای میباشد

آموزشگاه مهیاد برزین در مرکز شهر واقع شده است که هم از نظر دسترسی تاکسی و اتوبوس بسیار عالی هست و هم در نزدیکی مترو انقلاب میباشد

مقالات آموزش نصب دوربین مدار بسته

شهریه دوره نصب دوربین مداربسته 1.950.000 تومان