021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین
آموزشگاه فنی حرفه ای مهیاد برزین

آموزش تعمیرات لباسشویی ، ظرفشویی

اشتغالزایی کاراموزان

توجه توجه

این کلیپ تنها بخشی از صد ها کلیپ اشتغال ، درآمدزایی ، افتتاح مغازه و رضایت کاراموزان آموزشگاه مهیاد برزین میباشد. لطفا جهت مشاهده صدها کلیپ دیگر روی لینک زیر کلیک کنید.

با شش شعبه فعال

آموزش تعمیرات لباسشویی ظرفشویی در تهران

021-66919908

آموزش تعمیرات لباسشویی ظرفشویی در کرج 

026-36557643

آموزش تعمیرات لباسشویی ظرفشویی در اسلامشهر

021-56699821

آموزش تعمیرات لباسشویی ظرفشویی در بومهن

021-76485728

آموزش تعمیرات لباسشویی ظرفشویی در پاکدشت

021-36032515

آموزش تعمیرات لباسشویی ظرفشویی در ورامین

021-36432476

بهترین آموزشگاه تعمیرات لباسشویی

آموزش صفر تا صد تعمیرات ظرفشویی

اموزش تعمیر لباسشویی ظرفشویی امروزه جزئی از لوازم حیاتی در منازل محسوب می‌شوند و ممکن است پس از مدتی خراب شده و نیاز به تعمیرات داشته باشند . آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی  و ظرفشویی شامل دو قسمت میباشد که یکی عیب یابی و دیگری تعمیر انواع قطعات این وسایل میباشد . از آنجایی که ماشین لباسشویی ظرفشویی را در همه خانه ها می توان یافت و به مرور زمان نیاز به سرویس و تعمیر دارد ، بازارکار شغل تعمیرات ماشین لباسشویی ظرفشویی بسیار پر رونق می باشد . قیمت بالای ماشین های لباسشویی سبب شده است تا قدرت خرید افراد کاهش داشته باشد و در صورت مواجه شدن با مشکلات احتمالی ماشین لباسشویی چاره ای جزء تعمیرات نداشته باشند . واین امر در ماشین ظرفشویی نیز صدق میکند . و به همین بابت آموزشگاه مهیاد برزین تعمیرات لباسشویی و ظرفشویی را آموزش میدهد که این آموزش ها زیر نظر اساتید مجرب و کاربلد و تمامی این موارد گفته که خود از شاخه ی فنی حرفه ای سرچشمه میگیرد در این مجموعه صورت گرفته .

جهت مشاهده اشتغال ، درآمدزایی ، افتتاح مغازه ، رضایت کاراموزان و نحوه و کیفیت آموزشی روی لینک های زیر کلیک کنید.

افتتاح مغازه و اشتغال زایی کاراموزان دوره تعمیرات لباسشویی ظرفشویی

 

این پست تنها یکی از صد ها کلیپ اشتغالزایی کاراموزان مهیاد برزین میباشد

شهریه : 2.600.000 تومان

مدت آموزش : 20 ساعت

ظرفیت : 8 نفر

آموزش 100% تضمینی

انواع برند های ایرانی و خارجی

نصب ، تعمیرات ، عیب یابی و راه اندازی

جی پلاس ، پاکشوما ، ال جی ، دوو ، آبسال ، بوش ، اسنوا ، ایکس و .

در دوره تعمیرات لباسشویی و ظرفشویی ، آموزش تعمیرات جارو برقی ، اتو و سشوار به صورت هدیه و کاملا رایگان به کاراموزان آموزش داده میشود

شعب آموزشگاه مهیاد برزین در کشور

تهران : 66919908-021

 کرج(فردیس): 36557643-026

اسلامشهر : 56699821-021

بومهن: 76485728-021

پاکدشت : 36032515-021

قرچک : 36432476-021

مشاوره و ثبت نام دوره های آموزشی مهیاد برزین

مشاوره آموزشگاه مهیاد برزین

تعمیرکاران تعمیرات ماشین لباسشویی به خاطر فعال بودن بازار کار این رشته همیشه دارای مشتری هستند. درآمد شغل تعمیرات ماشین لباسشویی فصلی نیست و در تمام فصول سال تقاضاها تقریبا به یک اندازه به دست تعمیرکاران می رسد.ماشین لباسشویی یک دستگاه بسیار پیچیده با قطعات مکانیکی زیاد است و برای همین هم تعمیرات این دستگاه ها مانند هر شغل تخصصی دیگری برای تعمیرکاران بسیار پرسود می باشد . امروزه ماشین لباسشویی بخشی از لوازم زندگی در منازل به حساب می آیند و امکان دارد بعد از مدتی خراب شده و نیاز به تعمیرات داشته باشند. آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی شامل دو قسمت تعمیرات مکانیکی و عیب یابی و تعمیرات برد الکترونیکی می‌باشد. شما با شرکت در دوره آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی آموزشگاه مهیاد برزین می‌توانید در این زمینه مهارت به دست آورید و به کسب درآمد از آن برسید . پس اگر به بازار کار و درآمد شغل تعمیرات لوازم خانگی فکر می کنید و نمی دانید چه تصمیمی بگیرید، ما به شما این اطمینان را می دهیم که با ورود به این رشته، به درآمد خوبی می رسید. البته در صورتی که دوره آموزش تعمیرات مکانیکی و برد لوازم خانگی را شرکت کرده و بعد با توانایی های خود و آموزش های دوره، وارد بازار کار شوید .

آموزشگاه تعمیرات لباسشویی ظرفشویی مهیادبرزین

با توجه به بازار کار و درآمد تعمیرات لباسشویی ظرفشویی مهیاد برزین دوره آموزش تعمیرات لباسشویی  و ظرفشویی در تهران را به صورت کاملا کاربردی و زیر نظر اساتید حرفه ای برگزار می نماید. آموزش تعمیر موتور لباسشویی، نحوه تعویض قطعات لباسشویی، تعمیر واترپمپ لباسشویی و غیره از جمله مطالبی از که در دوره تعمیرات ماشین لباسشویی آموزشگاه مهیاد برزین در تهران آموزش داده می شود.

به دلیل بازار کار و درآمد خوب تعمیرات لباسشویی امروزه آموزشگاه های زیادی این دوره را برگزار می کنند. اما متاسفانه بسیاری از این مراکز استانداردها و اصولی لازم را رعایت نکرده و این موضوع انتخاب را خیلی سخت کرده است.برای راه اندازی کسب و کار و استخدام در پیشنهاد های شغلی مربوط به تعمیر لباسشویی و ورود به بازار کار نیاز دارید که آموزش تئوری و مهارت های عملی را به صورت صفر تا صد یاد بگیرید و پس از دریافت گواهینامه معتبر برای دریافت پروانه کسب اقدام کنید.با توجه به آنچه در این مقاله گفته شد شغل تعمیرات لباسشویی بازار کار و درآمد عالی دارد و میتوانید به عنوان شغل اول به آن نگاه کنید و در آن موفق شوید .

بهترین اموزشگاه تعمیر ماشین لباسشویی ظرفشویی انقلاب ، امروزه یکی از مهمترین لوازم خانگی ماشین لباسشویی بشمار میرود. آموزش تعمیرات برد لباسشویی و عیب یابی مکانیکی و تعویض لوازم موتوری در انواع لباسشویی از مهمترین تعمیرات این ماشین میباشد .روشهای تعویض کاری قطعات مکانیکی و تعمیرات برد لباسشویی کاملا عملی و زیر نظر تعمیرکار لباسشویی در مجموعه مهیاد برزین آموزش داده میشود . در حال حاضر یکی از تخصصی‌ترین دوره‌های تعمیرات لباسشویی ظرفشویی مهیاد برزین بوده که بسیار مهم میباشد .  وبا توجه به اینکهتعمیر ماشین ظفشویی لباسشویی بسیار ضروری است به همین خاطر باید در آموزشگاهی آموزش ببینید که تعمیر کردن لباسشویی ظرفشویی مختص به یک نفر باشد وهر فرد بتواند به طور جدا جدا روی هریک از لباسشویی ها و ظرفشویی هی متنوع کار کند و قطعاتی که را که باید تست و تعویض ویا تعمیر کند چون لابسشویی یک وسیله ای میباشد که فرد تعمیرکار باید آن را در منزل مشتری تعمیر کند .

آموزش تعمیرات لباسشویی ظرفشویی در کشور

دوره آموزش تعمیرات لباسشویی ظرفشویی آموزشگاه مهیاد برزین صفرتا صد تعمیرات قطعات مکانیکی ماشین های لباسشویی ، باز و بست کوچکترین قطعه تا بزرگترین قطعه سیکل لباسشویی از جمله دیگ لباسشویی ، کارایی و عملکرد تک تک قطعات لباسشویی ظرفشویی ، عیب یابی و پیدا کردن خرابی دستگاه های مختلف ، رفع کد خطاها ، تعویض قطعات و تعمیر آن ها به کارآموزان بصورت عملی و کارگاهی آموزش داده میشود که همه ی این موارد ویژه بازار کار میباشد یعنی اینکه با اموختن این موارد میتوانند در بازار یک تعمیر کار حرفه ای شوند . کلاس ها اموزش تعمیرات لباسشویی ظرفشویی در آموزشگاه مهیاد برزین فقط به صورت حضوری برگزار می شوند. این دوره دارای ضمانت یادگیری می باشد به این معنی که اگر در پایان دوره روی آن چه که اموزش میدهد تسلط نداشته باشید یا یاد نگرفته باشید می توانید در دوره بعدی به صورت رایگان شرکت کنید. همچنین کارآموزان پس از دوره از پشتیبانی نامحدود اموزشگاه مهیاد برزین استفاده ببرند که این مجموعه این خصوصیات مهم را در اختیار کارآموزان خود قرار داده است . وعلاقه مندان این دوره میتوانند در این اموزشگاه ثبت نام کرده و صفر تا صد دوه تعمیرات ماشین لباسشویی ظرفشویی را آموزش ببینند . و وارد بازار کار شوند و کسب درآمد کنند .

اموزش صفر تا صد تعمیر لباسشویی ظرفشویی امروزه جزئی از لوازم حیاتی در منازل محسوب می‌شوند و ممکن است پس از مدتی خراب شده و نیاز به تعمیرات داشته باشند . آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی  و ظرفشویی شامل دو قسمت میباشد که یکی عیب یابی و دیگری تعمیر انواع قطعات این وسایل میباشد . ماشین لباسشویی ظرفشویی با عنصر حرارتی فلزی ، که در دارا میباشد تعمیر کردن آن نیز بسیار ساده و آسان میباشد این درحالی نیست که بدون داشتن هیچ علم و مدرکی این تعمیرات را انجام دهید . و باید حتما حتما در یک اموزشگاه خوب تعمیرات لباسشویی ظرفشویی را آموزش ببینید . که در ماشین لباسشویی ظرفشویی بیشتر مسائل حول همان عملکردهای اساسی و اصلی است و فقط به ابزارهای ساده و مهارت های اساسی رفع آن احتیاج دارند . در بسیاری از موارد ، این فقط یک مورد ساده است که فقط باید تنظیمات دستی انجام شود .و اینکه در آموزشگاه مهیاد برزین صفر تا صد تعمیرات و عیب یابی انواع ماسین لباسشویی و ظرفشویی را آموزش میدهد که هرکس دراین آموزشگاه اموزش ببیند دیگر لازم نیست برای شاگردی و یا در آموزشگاهی این آموزشها را بیاموزد زیرا این اموزش در در محموعه مهیاد برزین بسیار کاربردی میباشند .

بهترین آموزش تعمیرات لباسشویی ظرفشویی

از آنجایی که ماشین لباسشویی ظرفشویی را در همه خانه ها می توان یافت و به مرور زمان نیاز به سرویس و تعمیر دارد ، بازارکار شغل تعمیرات ماشین لباسشویی ظرفشویی بسیار پر رونق می باشد . قیمت بالای ماشین های لباسشویی سبب شده است تا قدرت خرید افراد کاهش داشته باشد و در صورت مواجه شدن با مشکلات احتمالی ماشین لباسشویی چاره ای جزء تعمیرات نداشته باشند . واین امر در ماشین ظرفشویی نیز صدق میکند . به عبارتی دیگر نه تنها ماشین لباسشویی بلکه تمامی لوازم خانگی همچون یخچال و ماشین ظرفشویی همگی گران قیمت هستند و تعمیر کردن آنها در صورت وجود اختلال در عملکردشان مبلغی حدود هشت میلیون میانگین دستمزد تعمیر هریک از این وسایل میباشد ولی باتوجه به گرانی این دستگاهها تعمیر کردن این دستگاها منطقی تر از این است که دوباره ماسین را خریداری کرد پس اگر تعمیرکار به خوبی این دوتا ماشین مهم را تعمیر کند قطعا آوازه و شهرت وی زبان به زبان میچرخد و مشتری های او روز به روز بیشتر میشوند . آموزش تعمیر هیدروستات ظرفشویی ، آموزش تعمیر هیتر ظرفشویی ، آموزش تعمیر تایمر الکتریکی ، آموزش تعمیر درب ظرفشویی ، آموزش تعمیر شیر برقی ظرفشویی ، آموزش تعمیر پمپ ، جاپودری ، جا نمکی ، میکروسوئیچ درب ، مخزن رزین و دیگر قطعات الکتریکی و مکانیکی ظرفشویی و لباسشویی از موضوعاتی است .

آموزش تعمیرات حرفه ای ماشین لباسشویی جزو  تخصصی ترین آموزش های تعمیرات انواع لوازم خانگی می باشد. به طوری که حتی می توان آن را یکی از اختراعات بزرگ انسان و در واقع مهمترین آنها در انقلاب صنعتی دانست. وقتی ماشین لباسشویی به هر دلیلی خراب است، ادامه زندگی بدون آنها واقعا دشوار است. شستن حجم زیادی از لباس با دست در آخر هفته به خصوص در فصل تابستان می تواند بسیار وقت گیر و خسته کننده باشد . در حال حاضر در هر خانه‌ای یک ماشین لباسشویی وجود دارد و این وسیله به یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین لوازم خانگی تبدیل شده است. وجود این لوازم خانگی در دنیای امروزی کار شستشوی لباس را برای همه افراد خانواده راحت کرده است. استفاده غلط و بیش از اندازه ممکن است به قسمت‌ها و قطعات مختلف ماشین لباسشویی آسیب وارد کند و از آنجایی که عمر متوسط ​​ماشین لباسشویی حدود 10 سال است، قبل از پایان عمر ، بهتر است دستگاه را تعمیر کنید .

بهترین آموزشگاه تعمیرات لباسشویی ظرفشویی

آموزشگاه مهیاد برزین دوره تعمیرات ماشین لباسشویی را که از زیر مجموعه دورره های آموزش تعمیرات لوازم خانگی می باشد، به صورت حرفه ای زیر نظر اساتید با تجربه برگزار می کند. با شرکت کردن در دوره آموزش کامل تعمیرات ماشین لباسشویی علاوه بر دریافت مدرک معتبر فنی حرفه ای ، آموزش تعمیر موتور لباسشویی، پمپ، میکروسوئیچ درب و دیگر قعطات را در مدل های گوناگون لباسشویی یاد گرفته و می توانید وارد بازار کار این حرفه نیز شوید . کلاس ها و کارگاه های عملی جایگاه بسیار با اهمیتی در میزان یادگیری دارند. به معنای دیگر دریافت تجربه های عملی است که به فرد کمک می کند به درک درستی از گفته ها برسد. در آموزش تعمیرات لوازم خانگی در تهران، آموزشگاه برای کارآموزان کارگاه هایی در نظر گرفته است که افراد بعد از کسب مطالب به صورت تئوری، بتوانند برای یادگیری بهتر کارهای عملی انجام بدهند. یکی از ویژگی های مثبت این کار، کسب تجربه های عملی پیش از ورود به بازار کار است که می تواند کارآموزان را از دیگر هم سطحان شان جلو بیاندازد.یکی از نکات مهم برای هر تعمیرکار لوازم خانگی، مهارت داشتن در تعمیر لباسشویی هاست .این دستگاه در مدل های مختلف از نظر برند، وزن، تکنولوژی، اندازه، رنگ، برنامه های شست و شو، کشور سازنده و … در بازار موجود است. برای همین تعمیرکاری که می خواهد در این رشته آموزش ببیند، باید اطلاعات و تسلط کافی برای تعمیر این وسیله داشته باشد .

آموزش تعمیر ماشین لباسشویی از دوره‌های بسیارکاربردی تعمیرات لوازم خانگی آموزشگاه مهیاد برزین است. امروزه ماشین لباسشویی یکی از لوازم واجب در خانه ها به حساب می آید و این دستگاه ممکن است پس از مدتی خراب شده و نیاز به تعمیرات داشته باشد. کارآموزان علاقه مند به این حرفه می‌توانند در کلاس آموزش تعمیرات لباسشویی مهیاد برزین که در کارگاهی با تجهیزات به روز و توسط اساتید با سابقه و متخصص به صورت تئوری و عملی برگزار میکنند، شرکت کنند .

در دوره آموزش تعمیرات لباسشویی ، نحوه عیب یابی ماشین لباسشویی، تست قطعات و تعمیر و تعویض آن ها به طور کامل آموزش داده می شود. کارآموزان بعد از اتمام دوره تعمیرات ماشین لباسشویی به آسانی وارد بازار کار تعمیرات لباسشویی می شوند و در حین کار می توانند از پشتیبانی آموزشگاه بهره مند شوند. کارآموزان علاوه بر دوره آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی در صورت تمایل می توانند در دوره آموزش لوازم خانگی شرکت کرده و متخصص حرفه ای تعمیرات لوازم خانگی باشند.

 آموزش تعمیر لباسشویی ظرفشویی

از طرفی تعمیر ماشین لباسشویی یک کار بسیار سخت و تخصصی است که نیاز به آموزش دارد و در صورت خرابی باید حتما توسط یک تعمیر کار حرفه ای تعمیر شود. پس، در این مواقع بهترین کار تماس با یک تعمیرکار سیار است.

تعمیر ماشین لباسشویی جایگاه ویژه‌ای در فهرست خدمات شرکت‌هایتعمیرات لوازم خانگی دارد. تحویل دادن ماشین لباسشویی خراب به تعمیرکار متخصص و با مهارت ویژگی هایی همچون عملکرد بهتر و طولانی تر و کیفیت قطعات بهتر در کمترین زمان و با مناسب ترین هزینه ممکن را دارد.  در مجموع ماشین‌های لباسشویی از قطعات زیادی تشکیل شده‌ است که می‌توان به شیر برقی، المنت، هیدرواستات، میکروسوئیچ، پمپ تخلیه، ترموستات و … اشاره کرد که امکان دارد همه‌ی این قطعات در بازه‌های زمانی گوناگون به دلیل کارکرد زیاد خراب شوند، از این رو نیاز است که این قطعات تعمیر شوند . همچنین در آخر دوره ها مدرک معتبر به کارآموزان اهدا خواهد شد که می تواند برای اشتغال در بازار کار بسیار موثر باشد. یکی از مدارک معتبر در ایران و کشورهای خارجی، مدرک بین المللی فنی حرفه ای است که با شرکت در دوره تعمیرات لوازم خانگی کارآموزان می توانند در آزمون مربوط به این مدرک شرکت کنند و آن را دریافت کنند .

دوره های تخصصی مهیاد برزین

سرفصل های دوره آموزش تعمیرات لباسشویی ، ظرفشویی

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش و عیب یابی لباسشویی

√ آموزش و عیب یابی بلبرینگ لباسشویی

√ آموزش تعویض بلبرینگ آبکش لباسشویی

√ آموزش تشخیص خرابی و پارگی لاستیک درب لباسشویی

√ آموزش تعویض لاستیک درب لباسشویی

√ آموزش تعویض دیگ بیرونی پلیمری

√ آموزش تعویض دیگ داخلی استیل

√ آموزش تعویض درب شیشه ای لباسشویی 

√ آموزش سیکل و مراحل عملکرد لباسشویی

√ آشنایی با مرحله آبگیری و قطعاتی که در این مرحله عمل میکنند

√ آموزش مرحله شست و شو و قطعات فعال در این مرحله

√ آموزش آبکشی و آشنایی با قطعات این مرحله

√ مرحله خشک کن و آشنایی با قطعات مرحله خشک کن

√ آموزش عیب یابی و تست میکروسوئیچ درب لباسشویی

√ تعمیر و تعویض میکروسوئیچ

√ تست و عیب یابی شیر برقی لباسشویی

√آموزش رفع عیب و تعمیر و تعویض شیر برقی

√ آشنایی و عیب یابی هیدروستات

√ تعمیر و تعویض هیدروستات لباسشویی

√ آموزش تخصصی پمپ تخلیه لباسشویی

√ عیب یابی تست و تعمیر تعویض پمپ تخلیه

√ آموزش نحوه عملکرد موتور لباسشویی

√ آموزش عیب یابی موتور لباسشویی

√ تست و تعمیر موتور

√آشنایی با نویز گیر و تست و تعمیر آن

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش و عیب یابی ظرفشویی

√ آشنایی و نحوه کارکرد ماشین ظرفشویی

√ آشنایی با قطعات و سیکل کارکرد ظرفشویی

√ آموزش عیب یابی و تست میکروسوئیچ درب ظرفشویی

√ آشنایی و نحوه عملکرد میکروسوئیچ

√ آشنایی و نحوه عملکرد شیر برقی ظرفشویی

√ عیب یابی و تست شیر برقی

√ نحوه کارکرد و تست و عیب یابی هیدروستات ظرفشویی

√ جت پمپ  و آشنایی با عملکرد آن

√ تست و تعمیرات جت پمپ ظرفشویی

√ آشنایی و عملکرد خازن جت پمپ

√ آموزش تخصصی تست و عیب یابی و عملکرد خازن ظرفشویی

√ آموزش تست و عیبیابی هیت پمپ

√ آموزش نحوه عملکرد و آشنایی با هیت پمپ

√ آموزش شناخت و تست مقسم

√ آموزش عیب یابی و تست و تعویض مقسم

√ اشنایی با عملکرد شستشویی ظروف در لباسشویی

√ تست و تعویض بازویی ها و دوش ظرفشویی

√ آشنایی با تایمر و نحوه عملکرد آن

√ تست تعویض و تعمیرات تخصصی تایمر ظرفشویی

√ اشنایی با قرص و مواده شوینده مناسب

√ آشنایی با رزین و خواص آن

√ آشنایی با نمک ظرفشویی و خواص آن

√آموزش  تست و تعمیر مخزن نمک ظرفشویی

√ آموزش عیب یابی و تعمیر شیر برقی مخزن نمک

√ آشنایی و نحوه عملکرد شیر برقی مخزن نمک

√ تست و عیب یابی سنسور نمک

√ آموزش تعمیر و تعویض سنسور نمک

√ شناخت سنسور کفی و نحوه عملکرد آن

√ آموزش تست تعمیر عیبیابی و تعویض سنسور کفی ( نشتی )

√ آموزش نحوه شارژ مخزن نمک ظرفشویی

√ تست و تعویض و تعمیر قطعات ظرفشویی

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش مبانی لوازم خانگی

√ آشنایی با ولتاژ و کاربر آن در وسایل برقی خانگی

√ آشنایی با برق AC و برق DC  وکاربرد آن در تست موتور و لوازم برقی خانگی

√ آشنایی با فرکانس برق شهری

√ آشنایی با پارامتر مقاومت و اهم

√ آشنایی با شدت جریان و آمپر و آمپر کشی موتور لباسشویی و ظرفشویی

√ آشنایی با توان الکتریکی  و وات دستگاه های برقی خانگی

√ آشنایی با کمیت های الکتریکی مانند وات و اسب بخار

√ آشنایی با انواع کلید های NO و  NC و کاربرد آن در لوازم خانگی

√ آشنایی با نحوه عملکرد کلید اورلود و ترموستات

√ آشنایی با انواع رله های راه انداز و کاربرد آن در لوازم برقی خانگی

پلاک خوانی تخصصی موتور های مختلف از جمله موتور ظرفشویی و موتور لباسشویی

اهدا کارت پشتیبانی 10 ساله – تماس تلفنی با اساتید – امکان پشتیبانی حضوری در آموزشگاه

ارائه مدرک بین المللی از سازمان فنی حرفه ای که قابل ترجمه می باشد و ویزای کار نیز محسوب می شود مدرک بین المللی تعمیرات لباسشویی ظرفشویی جهت دریافت وام اشتغال زایی و جواز کسب نیز قابل استفاده می باشد.

آموزش تعمیرات لباسشویی ظرفشویی ویژه افراد جویای کار میباشد و علاقه مندان به شغل تعمیرات لباسشویی ظرفشویی با گذراندن این دوره نیاز به کاراموزی ندارند و میتوانند شروع به درآمدزایی کنند.

دوره تعمیرات لباسشویی ظرفشویی تضمینی می باشد و تا زمانی که کارآموزان تمامی مطالب را به صورت کامل یاد نگیرند دوره برای آن ها به صورت صد در صد رایگان ادامه خواهد داشت

کاراموزان مهیاد برزین با ابزار اختصاصی به خود آموزش میبینند وتمامی لوازم تعمیراتی در آموزشگاه فراهم میباشد

آموزش به صورت عملی و کارگاهی بوده و بر روی لباسشویی و ظرفشویی های روشن و زنده مشتریان تعمیرات انجام میشود

در آموزشگاه یک فضای تعمیراتی با تمامی لوازم و تجهیزات جهت تعمیرات لباسشویی و ظرفشویی  فراهم شده است که کاراموزان میتوانند قبل و بعد از کلاس و حتی بعد از دوره از امکانات تجهیزات و فضای آموزشگاه جهت تعمیر لباسشویی و ظرفشویی خراب مشتریان خود استفاده کنند.

کاراموزان مهیاد برزین میتوانند لباسشویی و ظرفشویی های مشتریان خود را در صورت به مشکل خوردن بیارن آموزشگاه و با کمک و نظارت اساتید خود تعمیر کنند و اجرت تعمیرات هم خودشون بگیرند.

اساتید آموزشگاه مهیاد برزین دارای چندین سال سابقه کار در امر تعمیرات تخصصی لباسشویی و ظرفشویی میباشند و از لحاظ تحصیلات حداقل مدرک تحصیلی آن ها لیسانس میباشد.

دوره به صورت نیمه خصوصی برگزار میشود و  در هر دوره 5 الی 7 نفر شرکت میکنند که هر کاراموز تجهیزات و امکانات مختص به خود را دارا میباشد.

بعد از پایان دوره تعمیر لباسشویی و ظرفشویی از طرف آموزشگاه به کاراموزان گواهی پایان دوره اعطا میشود که نشان دهنده گذراندن دوره تعمیرات لباسشویی ظرفشویی در آموزشگاه معتبر زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای میباشد

آموزشگاه مهیاد برزین در مرکز شهر واقع شده است که هم از نظر دسترسی تاکسی و اتوبوس بسیار عالی هست و هم در نزدیکی مترو انقلاب میباشد

مقالات آموزش تعمیرات لباسشویی و ظرفشویی

شهریه دوره لباسشویی ظرفشویی 2.600.000 تومان