021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین
آموزشگاه فنی حرفه ای مهیاد برزین

آموزش تعمیرات برد الکترونیکی لوازم خانگی

اشتغالزایی کاراموزان

توجه توجه

این کلیپ تنها بخشی از صد ها کلیپ اشتغال ، درآمدزایی ، افتتاح مغازه و رضایت کاراموزان آموزشگاه مهیاد برزین میباشد. لطفا جهت مشاهده صدها کلیپ دیگر روی لینک زیر کلیک کنید.

پادکست دوره تعمیرات برد الکترونیکی

با شش شعبه فعال

آموزش تعمیرات برد الکترونیکی در تهران

021-66919908

آموزش تعمیرات برد الکترونیکی در کرج 

026-36557643

آموزش تعمیرات برد الکترونیکی در اسلامشهر

021-56699821

آموزش تعمیرات برد الکترونیکی در بومهن

021-76485728

آموزش تعمیرات برد الکترونیکی در پاکدشت

021-36032515

آموزش تعمیرات برد الکترونیکی در ورامین

021-36432476

بهترین آموزشگاه تعمیرات برد الکترونیکی

آموزش صفر تا صد تعمیرات برد لوازم خانگی

آموزشگاه تعمیرات برد الکترونیکی

اگر قصد آموزش و پیشرفت و ایجاد یک کسب و کار خوب و با درآمد عالی دارید و اینکه به مسائل الکترونیک و برق علاقه مند هستید ، توصیه می کنیم در رشته تعمیرات برد الکترونیکی مهیاد برزین شرکت کنید.

آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی  از پر طرفدار ترین دوره های آموزشگاه مهیاد برزین است . با توجه به تخصصی بودن و متنوع بودن انواع برد ها در بازار نیاز به شرکت در یک دوره بسیار عالی و تخصصی جهت ورود به بازار کار تعمیرات برد بسیار مهم میباشد  به همین خاطر آموزشگاه مهیاد برزین با استفاده از متد روز دنیا و بهرمندی از اساتید با تجربه و تحصیلکرده و تهیه ابزار آلات و تجهیزات روز دنیا یک دوره فوق تخصصی در آموزشگاه راه اندازی کرده است تا کاراموزان وعلاقه مندان به شغل تعمیرات تخصصی برد الکترونیک پس از گذراندن دوره فوق بتوانند به راحتی وارد بازار کار شده و کسب درآمد کنند .

برخی از سرفصل های این دوره شامل عیب یابی تخصصی انواع برد های  اینورتر و معمولی ، آموزش تعمیرات برد لوازم خانگی ، کار بر روی برد های تخصصی ، تعمیر و تعویض انواع قطعات روی برد شامل مقاومت خازن آی سی ترانزیستور و …. میباشد

بعد از اتمام دوره با پشتیبانی و راهنمایی های اساتید خود میتوانند جذب بازار کار شده و شغل مورد علاقه خود را کسب کرده و به درآمد ایده آل خود برسند پشتیبانی از این دوره مانند تمامی دوره های آموزشگاه مهیاد برزین به صورت نا محدود بوده و کاراموزان میتوانند برد های خراب مشتریان خود را به آموزشگاه آورده و با کمک و حمایت و نظارت اساتید خود تعمیر کرده و کسب درآمد کنند .

جهت مشاهده اشتغال ، درآمدزایی ، افتتاح مغازه ، رضایت کاراموزان و نحوه و کیفیت آموزشی روی لینک اینستاگرام زیر کلیک کنید.

افتتاح مغازه و اشتغال زایی کاراموزان دوره تعمیرات برد الکترونیکی

 

این پست تنها یکی از صد ها کلیپ اشتغالزایی کاراموزان مهیاد برزین میباشد

شهریه : 3.950.000 تومان

مدت آموزش : 40ساعت

ظرفیت : 8 نفر

آموزش 100% تضمینی

انواع برند های اینوتر و معمولی

تعمیرات تخصصی روی برد ، عیب یابی و…

انواع برد های لوازم خانگی ، یخچال ، ساید بای ساید ، لباسشویی ، پکیج ، کولرگازی و…

در دوره تعمیرات برد الکترونیکی ، آموزش تخصصی طراحی انواع برد به صورت هدیه و کاملا رایگان به کاراموزان آموزش داده میشود

شعب آموزشگاه مهیاد برزین در کشور

تهران : 66919908-021

 کرج(فردیس): 36557643-026

اسلامشهر : 56699821-021

بومهن: 76485728-021

پاکدشت : 36032515-021

قرچک : 36432476-021

مشاوره و ثبت نام دوره های آموزشی مهیاد برزین

مشاوره آموزشگاه مهیاد برزین

بهترین اموزشگاه تعمیر برد الکترونیکی تهران همانطور که می‌دانید بیشتر بردهای الکترونیکی که طراحی شده و به بازار ارائه می‌شود هیچ نقشه داخلی یا مداری ندارند ولی در بعضی از بردهای الکترونیکی مثل موبایل که در دوره آموزش تعمیرات موبایل شرح میدهیم، کامپیوتر، ماشین و لپتاپ و… مدارات داخلی ان موجود است و اینکه خیلی افراد کمی هستند که میتوانند بردهای الکترونیکی را تعمیر کنند .

آموزش تعمیرات برد های الکترونیکی به‌صورت عملی برای افرادی طراحی شده که می‌خواهند تعمیر و عیب یابی الکترونیکی را حرفه ای و در سطح پیشرفته شامل عیب یابی و تشخیص، تعمیر، تعویض برد، تست و لحیم کاری، خواندن نمودارهای شماتیک را آموزش ببینند و عیب یابی برد الکترونیکی را بیاموزند.در اموزشگاه مهیاد برزین شرکت کنند .

دوره تخصصی تعمیرات برد الکترونیکی در آموزشگاه مهیاد برزین با بهترین و برترین اساتید برگزار می‌شود که شما می‌توانید پس از اتمام دوره تعمیرات برد های الکترونیکی مدرک فنی حرفه ای دریافت کنید .

آموزشگاه تعمیرات برد الکترونیکی مهیادبرزین

بدون شک یکی از مهم‌ترین چیزی که افراد هنگام راه اندازی کسب و کار، سرمایه اولیه برای شروع کار است. ورود به برخی از مشاغل به سرمایه اولیه بالایی نیاز دارد در مقابل هستندشغل های بسیاز زیادی هستند که برای اول کار وشروع پول خیلی زیادی میخواهند اما این شغل تعمیرات برد الکترونیکی نیاز به سرمایه زیادی ندارد و یا اصلا خیلی نیاز به پول ندارد برای شروع و کسانی که علاقه مند در این رشته هستند میتوانند در آموزشگاه مهیاد برزین شرکت کنند و باکسب آموزش بسیار عالی و تخصصی وارد بازار کارشوند . هزینه تعمیر را از مشتری خود کارآموز دریافت کند . و در حین دوره کسب درآمد کند وحتی هزینه دوره را درحین دوره دربیاورد . وتمامی این عوامل بستگی به خود کارآموز دارد که چقدر علاقه مند این شغل میباشد و چقدر تلاش میکنند که در این زمینه موفق شوند و پول بیشتری در بیاورند آموزشگاه مهیاد برزین با آموزش تعمیرات برد الکترونیکی توانسته که ماهانه افراد زیادی را روانه این بازار گسترده کند . از آنجایی ک تمامی آموزش ها به صورت عملی و کاربردی می باشد و مباحث تئوری آموزش داده می شود که کارآموزانی که هیچ گونه آشنایی با مدارات الکترونیکی و قطعات الکترونیکی نداشته باشند بتوانند در دوره تعمیرات بردهای الکترونیکی آموزشگاه فنی مهیاد برزین شرکت کنند واین آموزشگاه اصلا به این موضوع توجهی نمیکند .

صفر تا صد آموزش تعمیرات برد الکترونیکی تهران ، این دوره متناسب با نیاز همه ی کاراموزانی که به تعمیرات برد الکترونیکی علاقه دارند ، طراحی شده است.. جای هیچگونه نگرانی برای کسی هم که هیچ گونه اطلاعاتی از الکترونیک ندارد  نیست . زیرا در کلاس های آموزش تعمیر برد الکترونیک از صفر تا صد این تعمیرات آموزش داده میشود . برگزاری آموزش تعمیر برد الکترونیکی معمولاً به صورت کاملا عملی انجام می ‌شود . در این دوره‌ها، کارآموزان با مفاهیم و اصول الکترونیکی آشنا می‌شوند و با تعمیر و نگهداری بردهای الکترونیکی آشنا می‌شوند . سپس در کارگاه‌های عملی با استفاده از ابزارهای مختلف مانند مولتی‌متر و اسیلوسکوپ، بردهای الکترونیکی را تست و ارزیابی کرده و با تشخیص خطاهای موجود، تعمیر و نگهداری قطعات معیوب را اموزش میبینند . دوره تعمیرات برد الکترونیکی در آموزشگاه مهیاد برزین بسیار کاربردی میباشد و اینکه این آموزش ها زیر نظر اساتیدی ارائه یشوند که خود چندین ساله در این حرفه مشغول به کار هستند و چندین ساله که این مطالب را ارئه میدهند که بسیاری از کارآموزان این اموزشگاه بعداز دوره وارد بازار کار شده اند که بعداز دوره نیازی نیست به کسب تجربه و یا شاگردی برای یاد گرفتن نیاز نیست چون این آموزش تعمیرات الکترونیک به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای بوده که هیچ پیش زمینه ای در این زمینه نمیخواهد .

بهترین آموزش تعمیرات برد الکترونیکی

همان‌طور که گفتیم برای تعمیر انواع برد نیاز به آموزش‌های مناسب و تخصصی است . چرا که ساختار اصلی برد‌ها دارای پیچیدگی‌های مختلف و تخصصی هستند . به همین خاطر شما نیاز به آموزش‌های بسیار تخصصی و حرفه‌ای دارید تا بتوانید این ابزارها را تعمیر کرده و دوباره مورد استفاده خود قرار دهید. این آموزش‌ها باید از یک آموزشگاه بسیار معتبر که دارای اساتید باتجربه و مجرب باشد شروع شود که اموزشگاه بعداز دروه هم از کارآموز پشتیبانی کند و بعداز دوره نیز به سازمان فنی حرفه ای معرفی شده و یک مدرک معتبر در یافت کنید همه ی ایناها بستگی به آموزشگاهی دارد که درآن دوره تعمیرات برد الکترونیکی را اموخته اید . این کار باعث می‌شود تا شما در حوزه آموزشی خود تبدیل به یک فرد متخصص شده ؛ و بتوانید انواع بردها و مشکلات آن‌ها را شناسایی کرده تعمیر و رفع کنید . تمامی علاقه مندان در این حوزه می توانند با رجوع به سرفصل ها و کسب اطلاعات مربوط به دوره اقدام به ثبت نام نمایند .  این مجموعه تمام تلاش خودرا در این زمینه میکند که کارآموز با رضایت و یک تعمیرکار خوب وارد بازار کار این حرفه شود .

آموزش صفر تا صد تعمیر برد الکترونیکی فنی حرفه ای ،  از دوره های پر طرفدار آموزشگاه مهیاد برزین می باشد . آموزش تعمیرات برد الکترونیک یکی از بهترین دوره های آموزشی برای علاقه مندان به برق و الکترونیک می باشد. چرا که بردهای الکترونیکی از قطعات مهمی هستند که در تمام لوازم برقی و الکترونیکی مورد استفاده قرار می گیرند . آموزشگاه‌ها و مراکز آموزشی دولتی و خصوصی متعددی در شهر تهران اقدام به برگزاری دوره تعمیرات برد الکترونیکی کرده‌اند . با توجه به این که هر آموزشگاه دارای مزایا و معایب مختلفی می‌باشد ، بهتر است قبل از ثبت نام در هر آموزشگاهی ، با مشاوران آموزشگاه صحبت کرده و ضمن بررسی سرفصل‌های آموزشی ، نظرات شرکت‌کنندگان قبلی را بررسی کنید . که آموزشگاه مهیاد برزین به دلیل اینکه پشتیبانی نامحدود از کارآموزان دارد و از صفر تا صد تعمیرات برد را به نحو احسن آموزش میدهد .دوره آموزش تعمیرات برد الکترونیکی بصورت عملی برای کارآموزانی طراحی شده است که می خواهند تعمیر و عیب یابی الکترونیکی را حرفه ای و در سطح پیشرفته شامل عیب یابی و تشخیص ، تعمیر ، تعویض برد ، تست و لحیم کاری ، خواندن نمودارهای شماتیک و سیم کشی اموزش تعمیرات دستی در تابلوهای کنترل اصلی و صفحه مدارهای مختلف لوازم خانگی ، صنعتی و … یاد بگیرند .

بهترین آموزشگاه تعمیر برد الکترونیکی

پس از اتمام دوره کارآموزان همچنان توسط اساتید دوره پشتیبانی و مشاوره می شوند تا بتوانند جایگاه خود را بازار کار رشته بدست آورند . همچنین کارآموزان می توانند در صورت عدم تسلط در دوره بعدی بصورت رایگان شرکت کنند . دوره های مرتبط با برد که می توانید با شرکت در آن مهارت های خود را افزایش دهید . مانند تعمیرات پکیج و کولر گازی و حتی تعمیرات لوازم خانگی شما کارآموزان عزیز میتوانید با شرکت در این کلاس ها سطح آموزشی و حرفه ای خودرا بالا ببرید چون همه ی این آموزشها باتئجه به اینکه برد الکترونیکی دارند به هم وابسته بوده و میتوانند در یادگیری بیشتر برد کمک فرا وانی کنند . کسانی که این شغل پر درآمد را انتخاب میکنند . مدت زمان دوره آموزش تعمیرات برد الکترونیکی بستگی به سطح دانش و تجربه شما و همچنین محتوای دوره و شیوه آموزشی آن دارد . مدت زمان برگزاری دوره آموزش تعمیر برد الکترونیک در مجموعه آموزشی مهیاد برزین پانزده جلسه سه ساعته میباشد که زیر نظر اساتید مجرب و کابلد که خود سالهاست در این حرفه در بازار مشغول به کسب درآمد هستند وهم از نظر تجربه و هم ازنظر علمی بسیار سطح خیلی بالای دارند .

دوره های تخصصی مهیاد برزین

سرفصل های دوره آموزش تعمیرات برد الکترونیکی

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش عیب یابی و تعمیرات برد الکترونیکی

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش سرویس و نگهداری برد الکترونیکی

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش مبانی و الکترونیک

اهدا کارت پشتیبانی 10 ساله – تماس تلفنی با اساتید – امکان پشتیبانی حضوری در آموزشگاه

ارائه مدرک بین المللی از سازمان فنی حرفه ای که قابل ترجمه می باشد و ویزای کار نیز محسوب می شود مدرک بین المللی تعمیرات برد لوازم الکترونیکی جهت دریافت وام اشتغال زایی و جواز کسب نیز قابل استفاده می باشد.

آموزش تعمیرات برد الکترونیکی ویژه افراد جویای کار میباشد و علاقه مندان به شغل تعمیرات برد با گذراندن این دوره نیاز به کاراموزی ندارند و میتوانند شروع به درآمدزایی کنند.

دوره تعمیرات برد لوازم خانگی تضمینی می باشد و تا زمانی که کارآموزان تمامی مطالب را به صورت کامل یاد نگیرند دوره برای آن ها به صورت صد در صد رایگان ادامه خواهد داشت

کاراموزان مهیاد برزین با ابزار اختصاصی به خود آموزش میبینند وتمامی لوازم تعمیراتی در آموزشگاه فراهم میباشد

آموزش به صورت عملی و کارگاهی بوده و بر روی برد های روشن و زنده مشتریان تعمیرات انجام میشود

در آموزشگاه یک فضای تعمیراتی با تمامی لوازم و تجهیزات جهت تعمیرات برد الکترونیکی  فراهم شده است که کاراموزان میتوانند قبل و بعد از کلاس و حتی بعد از دوره از امکانات تجهیزات و فضای آموزشگاه جهت تعمیر برد خراب مشتریان خود استفاده کنند.

کاراموزان مهیاد برزین میتوانند برد های مشتریان خود را در صورت به مشکل خوردن بیارن آموزشگاه و با کمک و نظارت اساتید خود تعمیر کنند و اجرت تعمیرات هم خودشون بگیرند.

اساتید آموزشگاه مهیاد برزین دارای چندین سال سابقه کار در امر تعمیرات تخصصی بردهای الکتریکی میباشند و از لحاظ تحصیلات حداقل مدرک تحصیلی آن ها لیسانس میباشد.

دوره به صورت نیمه خصوصی برگزار میشود و  در هر دوره 5 الی 7 نفر شرکت میکنند که هر کاراموز تجهیزات و امکانات مختص به خود را دارا میباشد.

بعد از پایان دوره تعمیر برد الکترونیکی از طرف آموزشگاه به کاراموزان گواهی پایان دوره اعطا میشود که نشان دهنده گذراندن دوره تعمیرات برد الکترونیکی در آموزشگاه معتبر زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای میباشد

آموزشگاه مهیاد برزین در مرکز شهر واقع شده است که هم از نظر دسترسی تاکسی و اتوبوس بسیار عالی هست و هم در نزدیکی مترو انقلاب میباشد

مقالات آموزش تعمیرات برد اکترونیکی

شهریه دوره برد لوازم خانگی  3.950.000 تومان