021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین
آموزشگاه فنی حرفه ای مهیاد برزین

آموزش تعمیرات یخچال فریزر سایدبای ساید

اشتغالزایی کاراموزان

توجه توجه

این کلیپ تنها بخشی از صد ها کلیپ اشتغال ، درآمدزایی ، افتتاح مغازه و رضایت کاراموزان آموزشگاه مهیاد برزین میباشد. لطفا جهت مشاهده صدها کلیپ دیگر روی لینک زیر کلیک کنید.

با شش شعبه فعال

آموزش تعمیرات یخچال فریزر در تهران

021-66919908

آموزش تعمیرات یخچال فریزر در کرج 

026-36557643

آموزش تعمیرات یخچال فریزر در اسلامشهر

021-56699821

آموزش تعمیرات یخچال فریزر در بومهن

021-76485728

آموزش تعمیرات یخچال فریزر در پاکدشت

021-36032515

آموزش تعمیرات یخچال فریزر در ورامین

021-36432476

بهترین آموزشگاه تعمیرات ساید بای ساید

آموزش صفر تا صد تعمیرات یخچال فریزر

یکی از پرکاربردترین لوازم مورد استفاده در هرر خانه ای یخچال ، فریزر و ساید بای ساید میباشد . این لوازم بخاطر کار کرد دائمی معمولا دارای خرابی ها و مشکلات تعمییراتی بسیاری میباشند و نیز دارای سرویس سالانه برای افزایش طول عمر و بهبود عملکرد میباشند .

در نتیجه شغل تعمیرات یخچال و سایدبای ساید از پرطرفدار ترین و پردرامد ترین حرفه ها در بازار کار کشور میباشد از این رو آموزشگاه مهیاد برزین با برگزاری دوره جامعه و کامل آموزش تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید بالاترین کیفیت آموزشی را با کمترین شهریه به کاراموزان خود ارائه میدهد.

مهیاد برزین بهترین آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی با بهره گیری از بهترین اساتید کشور و بروز ترین متد اموزشی به همراه تجهیزات به روز و پیشرفته آموزشی دوره تعمیرات یخچال را برای علاقه مندان به رشته تعمیرات لوازم خانگی مهیا کرده است

جهت مشاهده اشتغال ، درآمدزایی ، افتتاح مغازه ، رضایت کاراموزان و نحوه و کیفیت آموزشی روی لینک های زیر کلیک کنید.

افتتاح مغازه و اشتغال زایی کاراموزان دوره تعمیرات یخچال فریزر ساید بای ساید

این پست تنها یکی از صد ها کلیپ اشتغالزایی کاراموزان مهیاد برزین میباشد

شهریه : 2.600.000 تومان

مدت آموزش : 20 ساعت

ظرفیت : 8 نفر

آموزش 100% تضمینی

انواع برند های ایرانی و خارجی

نصب ، تعمیرات ، عیب یابی و راه اندازی

دوو ، ال جی ، پاکشوما ، جی پلاس ، اسنوا ، ایکس ویژن و .

در دوره تعمیرات یخچال فریزر ، آموزش چرخ گوشت ، آبمیوه گیری به صورت هدیه و کاملا رایگان به کاراموزان آموزش داده میشود

شعب آموزشگاه مهیاد برزین در کشور

تهران : 66919908-021

 کرج(فردیس): 36557643-026

اسلامشهر : 56699821-021

بومهن: 76485728-021

پاکدشت : 36032515-021

قرچک : 36432476-021

مشاوره و ثبت نام دوره های آموزشی مهیاد برزین

مشاوره آموزشگاه مهیاد برزین

دوره آموزش تخصصی تعمیر یخچال فریزر ساید بای ساید که به صورت تئوری و عملی برگزار می ­شود .

شما با نحوه شناخت وتعمیر کمپرسور کندانسور (رادیاتور خنک کننده)، اواپراتور (محفظه تولید یخ) ، کاپیلاری تیوپ (لوله مویی) و شیوه تعویض فیلتر یا درایر و همچنین استفاده از یخچال ساید بای ساید در آموزش تعمیر یخچال ، از نکات برجسته این دوره آموزشی می باشد . همه ی این عوامل بستگی به این دارد که فرد با پشتکار خود که در این زمینه داشته باشد تواند کارکند و کسب درآمد کند اینکه آموزش ما چگونه است و آیا من یاد میگیرم یاخیر . از این بابت خیالتان راحت باشد که آموزشهای ما جامع و کاملا عملی میباشد و اگر کارآموزان براساس آنچه که اساتید آموزشگاه به آنها یاد میدهند عمل کنند حتما حتما در این حرفه موفق و درآمد بالایی خواهند داشت . با توجه به عوامل و آموزش تعمیراتی که گفته شد و در این مقاله به آن پرداختیم این است که همین امر میباشد که مجموعه آموزشی مهیاد برزین را به عنوان بهترین و بزرگترین مجموعه آموزشی در کشور شناخته شده است اموزشگاه مهیاد برزین بعداز پایان دوره کارآموزان خودرا به سازمان فنی و حرفه ای معرفی کرده و کارآموزان میتوانند بعداز قبولی در این آزمون ها مدرک معتبر فنی را بگیرند البته قابل ذکر میباشد که مجموعه ما یک مدرک داخلی نیز به کارآموزان ارائه میدهد .

آموزشگاه تعمیر یخچال فریزر ساید بای ساید مهیادبرزین

یکی از مهمترین هدف‌ اموزشگاه مهیاد برزین تعمیرات لوازم خانگی برقی، آموزش حرفه‌ای دوره ها و علاقه‌مندان به این حوزه ها است. این آموزشگاه‌ها با ارائه برنامه‌های آموزشی زیاد وبر اساس نیازهای صنعت، به تمام افراد امکان این را می‌دهند تا مهارت‌های لازم برای تعمیر و نگهداری صحیح لوازم خانگی برقی را فرا بگیرند .

آموزشگاه‌های تعمیرات لوازم خانگی برقی با تدریس آموزش های تخصصی و عملی به تمام افراد، بهبود کیفیت و دقت تعمیرات را تضمین می‌کنند. این باعث افزایش رضایت مشتریان، پایین امدن نرخ تعمیرات تکراری و افزایش اعتماد به نام تجاری می‌شود .

امروزه به دلیل افزایش یافتن قیمت های لوازم برقی افراد ترجیح می دهند تا بجای تعویض وسیله خود آنها را تعمیر کنند افزایش قیمت ها باعث شده تا نیاز به تعمیر کار در این حرفه بیشتر شود و بازار کار تعمیرات لوازم برقی پر رونق باشد .

دوره های آموزشی بیان شده به صورت حضوری در شهر تهران برگزار می شود و کارآموزان قادر به یادگیری سرفصل ها مربوطه به صورت تئوری و عملی می باشند .

همچنین امکان شرکت در دوره ها به صورت انلاین و مجازی برای تمام کاراموزان امکان دارند. با شرکت در این دوره آموزشی مهارت های فنی مربوط به تعمیر انواع یخچال فریزر را به شما  به صورت صفر تا صد آموزش داده و در پایان دوره نیز مدرک رسمی و بین المللی فنی و حرفه ای به شما داده میشود .

در صورت عدم یادگیری سرفصل ها، امکان تجدید دوره و پشتیبانی نامحدود به صورت افراد وجود خواهد داشت . آموزش تعمیرات لوازم خانگی در  رایگان  و به صورت عملی   دوره عملی ویژه بازار کار برگزار می شود .

اموزشگاه تعمیر یخچال فریزر ساید بای ساید برقی نقش مهمی در جامعه امروزی دارند . با پیشرفت و استفاده گسترده مردم در منازل از لوازم خانگی برقی نیاز به تعمیر آنها نیز زیاد است.

بهترین آموزش تعمیر یخچال فریزر ساید بای ساید

این رشته مطمئنا یکی از بهترین شاخه های فنی می باشد و بدلیل تخصصی بودن آن دارای بازار کار خوبی است. اگر منزل خود و دیگران را نگاه بیندازیم حداقل در انجا یک وسیله گازی یافت میشود. ما از وسیله های گازی در طول سال استفاده میکنیم و انها نیاز به تعمیرات و سرویس دهی پیدا میکنند.هیچ محدودیت درآمدی برای کاردر این شاخه جود ندارد و با مشاوره که در این آموزشگاه می بینید به شما کمک می کنیم یک شغل پردرآمد را شروع کنید. البته که کوشش و همت خودتان نیز بسیار در این راه تاثیر گذار است . دوره  آموزش تعمیر یخچال فریزر ساید بای ساید (اموزشگاه مهیاد برزین)شامل آموزش تعمیرات چه لوازمی می باشد ؟ محتوی : یخچال ساید و معمولی ، ماشین لباس شویی ، ماشین ظرفشویی ، ماکروویو و لوازم آشپزخانه (اتو ، جاروبرقی ، چرخ گوشت ، آبمیوه گیری ، چای سازو…) می باشد .

آموزش صفر تا صد تعمیر تعمیر یخچال فریزر تهران ، امروزه در یشتر خانه های همه ی مردم یخچال و یخچال فریزر یافت میشود وازاین تعمیرات این نوع وسیله آشپزخانه که یک وسیله خیلی مهم در خانه و آشپزخانه میباشد بسیار مهم شده است و تعمیرکاران این یخچال باید بسیار کاربلد و در یک آموزشگاه بسیار معتبر و خوب آموزش دیده باشند که این وسایل را تعمیر کنند . ازاین رو اگر کسی علاقه مندتعمیرات یخچال فریزر و یا لوازم خانگی میباشد میتواند در آموزشگاه مهیاد برزین تهران ثبت نام کرده و در کلاس های بسیار مجهز و کامل این آموزشگاه شروع به یادگیری کند . وقابل توجه شما عزیزان که اموزشگاه تعمیرات یخچال فریزر در تهران زیر نظر فنی حرفه ای کل کشور میباشد . و تمامی قوانین و مقررات آن تابع سازمان فنی حرفه ای میباشند . در دوره های آموزشی تعمیرات یخچال اولین گام برای یک تعمیر کار حرفه ایی شدن یک اموزشگاه مجهز و استاد کاردان و توانا می باشد که اموزشگاه مهیاد برزین این فرصت را به شما علاقه مندان رشته یخچال فراهم کرده است.اموزشگاه مهیاد برزین با داشتن کارگاه های مجهز و استادان با تجربه در رشته لوازم خانگی به شما این فرصت طلایی را برای ثبت نام فراهم کرده است. استادان اموزشگاه مهیاد برزین اموزش صفر تا صد یخچال اشنایی با قطعات و کارایی انها تعمیرات و.. و همچنین به صورت صد در صد عملی به شما اموزش میدهند همچنین کاراموزان بعد از اتمام دوره پشتیبانی نا محدود توسط اساتید دریافت میکنند . دومین گام برای یک تعمیر کار حرفه ایی شدن دقت و تلاش بالای شما می باشد باید شما با توجه به تدریس استاد به کلیه مهارت های لازم برای تعمیر و عیب یابی یخچال دست پیدا کنید .

اموزش تعمیر یخچال فریزر ساید بای ساید فنی حرفه ای

لازم به ذکر است تمامی مباحث آموزشی توسط اساتید مجرب و با تجربه در کارگاه های کاملا عملی آموزش داده می شود . آموزشگاه مهیاد برزین پس از پایان دوره آموزشی همراه کارآموزان بوده و با مشاوره های کاربردی همچنین پشتیبانی نامحدود کارآموزان آنها را تا زمانیکه کارآموزان احتیاج داشته باشند ازاین پشتیبانی استفاده میکنند چه با تماس و چه وسایل را بیاورند به آموزشگاه البته چون یخچال بسیار سنگین میباشد و نمیتوان به تنهایی جابه جا کرد اگر قطعه ای ازآن خراب شد که نیاز به تعمیر داشت میتوانند قطعه را باز کرده و به آموزشگاه بیاورند . واز جمله این تعمیرات ، تعمیرات یخچال فریزر از جمله خدمات فنی شامل شارژ گاز ، تعمیر و تعویض کمپرسور ، تعمیرات و عیب یابی در سیم کشی و تعمیرات الکترونیکی می باشد . که افراد میتوانند با آموزش صفر تا صد در مجموعه اموزشی مهیاد برزین به راحتی اینکارها را انجام داده و از مشتری هزینه دریافت کنند .

آموزش تعمیرات یخچال فریزر ساید بای ساید فنی حرفه ای ، فریزر و ساید بای ساید از شاخه های بسیار تخصصی در بازار تعمیرات لوازم خانگی می باشد . بدون شک یکی از لوازم بسیار کاربردی در خانه و آشپزخانه یخچال است که با توجه به استفاده گسترده از آن تقاضا برای تعمیرات آن بسیار بوده است . لازم به ذکر است تمامی مباحث آموزشی توسط اساتید مجرب و با تجربه در کارگاه های کاملا عملی آموزش داده می شود . آموزشگاه مهیاد برزین پس از پایان دوره آموزشی همراه کارآموزان بوده و با مشاوره های کاربردی همچنین پشتیبانی نامحدود کارآموزان آنها را تا زمانیکه کارآموزان احتیاج داشته باشند ازاین پشتیبانی استفاده میکنند چه با تماس و چه وسایل را بیاورند به آموزشگاه البته چون یخچال بسیار سنگین میباشد و نمیتوان به تنهایی جابه جا کرد اگر قطعه ای ازآن خراب شد که نیاز به تعمیر داشت میتوانند قطعه را باز کرده و به آموزشگاه بیاورند . واز جمله این تعمیرات ، تعمیرات یخچال فریزر از جمله خدمات فنی شامل شارژ گاز ، تعمیر و تعویض کمپرسور ، تعمیرات و عیب یابی در سیم کشی و تعمیرات الکترونیکی می باشد .

بهترین اموزشگاه تعمیر یخچال فریزر ساید بای ساید مهیاد برزین

با توجه به قیمت بالای یخچال‌ها تقاضا برای تعمیر این وسیله‌ی برقی بیشتر از خرید یک یخچال نو است ؛ در نتیجه می‌توان گفت این کسب و کار بازار کار خوبی نه تنها در ایران بلکه در دیگر کشورها هم دارد .  بازار کار تعمیرات یخچال فریزر به دلیل زیاد بودن این دستگاه ها و پیچیدگی در سیستم های پیشرفته انواع ساید بای ساید ها و یخچال و فریزر ها و خرابی های فراوان در این زمینه و از این رو که تعمیرات یخچال ها و فریزرهای متنوع کار حساس و نیازمند برطرف کردن سریع ایراد این دستگاه می باشد بازار کار عالی داشته و تعمیرکاران متخصص این رشته شغلی می توانند درآمد بسیار بالایی داشته باشند . که تعمیرات این وسایل نیازمند یک آموزش بسیار خوب در یک آموزشگاه با تجهیزات به روز که زی نظر سازمان فنی حرفه ای بوده البته قابل ذکر میباشد که این دوره براساس اینکه خیلی مهم و پرکاربرد شده اند .

دوره  آموزش تعمیر لوازم خانگی در تهران (اموزشگاه مهیاد برزین)شامل آموزش تعمیرات چه لوازمی می باشد ؟ محتوی : یخچال ساید و معمولی ، ماشین لباس شویی ، ماشین ظرفشویی ، ماکروویو و لوازم آشپزخانه (اتو ، جاروبرقی ، چرخ گوشت ، آبمیوه گیری ، چای سازو…) می باشد . امروزه تعداد قابل توجهی از لوازم خانگی برقی به خاطر استفاده زیاد و نوسانات برقی یا قطع شدن برق دچار آسیب و اختلال می شوند و به همین جهت درخواست تعمیرات لوازم خانگی بسیار زیاد می باشد. بنابرایندوره تعمیرات تخصصی لوازم خانگی و انواع آن بازار کار مناسبی برای افراد علاقه مند در این حرفه می باشد. تیم تخصصی اموزشی مهیاد برزین دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی را در شعبات اسلامشهر . پاکدشت . بومهن . فردیس و تهران زیر نظر اساتید با تجربه و به صورت کاملا عملی و کاربردی و کارگاهی برگزار می نماید.مهیاد برزین با داشتن تیم تخصصی مجرب متشکل از بهترین اساتید، کارگاه هایی عملی را برای آموزش سر فصل انواع برد و مکانیک لوازم برقی خانگی در نظر گرفته است تا کارورزان با کسب مهارت کامل و لازم و دانش فنی تخصصی بتوانند به عنوان نیروی مجرب روانه ی بازار کار شوند.

بهترین آموزشگاه تعمیر یخچال فریزر ساید بای ساید مهیاد برزین

اگر به ‌عنوان تعمیرکار و کارشناس لوازم خانگی به دنبال افزایش درآمد خود هستید، چند نکته کاربردی و کلیدی وجود دارد که می ‌توانید از آن ها استفاده کنید. اولین نکته ارائه خدمات اضافی بیشتر  از تعمیرات ساده است. به عنوان مثال، می‌ توانید خدماتی از قبیل نگهداری و سرویس لوازم خانگی را ارائه دهید، یا حتی به مشتریان در مورد نحوه مراقبت از لوازم خانگی شان به بهترین شکل مشاوره بدهید . همچنین نوع لوازم و وسایل خانگی تعمیر شده هم در میزان کسب درآمد نقش دارد. به عنوان مثال، تعمیرات وسایل گرانی مثل یخچال یا ماشین ظرفشویی معمولاً گران ‌تر از تعمیرات لوازم خانگی جزیی و خرد خواهد بود. مورد دیگر تجربه ی فرد ، سابقه کاری تعمیرکار،میزان رضایت مشتری، داشتن نظم در ارائه خدمات و تبلیغات می تواند مبلغ دریافتی هر تعمیرکار لوازم خانگی را تغییر بدهد.مشاغل مرتبطی با شغل برای افزایش درآمد وجود دارد که در حین کار میتوانید با استفده از این مشاغل درامد خود را بیشتر کنید . فلذا نکته ی حایز اهمیت این است که در تمامی لوازم تولید داخل و خارج ما متقاضیان بسیاری داریم.و همین موضوع باعث میشود که یادگیری تعمیرات لوازم خانگی در اولویت سایر رشته های این دسته قرار بگیرد
تعمیرات لوازم خانگی اسودگی و کیفیت زندگی به کارکرد و طول عمر لوازم خانگی بستگی دارد .

دوره های تخصصی مهیاد برزین

سرفصل های دوره آموزش تعمیرات یخچال فریزر

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش عیب یابی و تعمیرات یخچال

√ آشنایی با سیکل گاز و نحوه عملکرد یخچال

√ آشنایی مسیر به گردش در آمدن گاز از کمپرسور تا اواپراتور

√ آشنایی با کمپرسور و نحوه عملکرد و قطعات داخل آن

√ تست کمپرسور و علائم سالم و یا معیوب بودن آن

√ تشخیص پایه های کمپرسور

√تست سیم پیچی کمپرسور با مولتی متر

√ عیب یابی کمپرسور و دلایل خرابی آن

√ آشنایی با کندانسور و نحوه عملکرد 

√ وظیفه کندانسور در یخچال

√ عیب یابی و تست کندانسور و دلایل خرابی آن

√ آشنایی با فیلتر درایر و نحوه عملکرد آن

√ تست و عیب یابی فیلتر درایر

√ آشنایی با لوله مویی و نحوه عملکرد آن در یخچال

√ تست و عیب یابی لوله مویی در یخچال 

√ آشنایی با شیر انبساط و نحوه عملکرد آن در یخچال

√ وظیفه و کارکرد شیر انبساط

√ عیب یابی و تست شیر انبساطی در یخچال

√نحوه عملکرد اواپراتور

√ تست اواپراتور در یخچال

√ عیب یابی اواپراتور

√ نقشه خوانی و مسیر یابس سیم کشی یخچال

√ سیم کشی قطعات برقی یخچال فریزر

√ شناخت انواع گاز مورد استفاده در یخچال

√ بررسی و تفاوت دو گاز اصلی در یخچال

√ انواع گاز R134 و R600

√ نحوه عملکرد و شناخت اورلود

√ تست و عیب یابی اورلود با مولتی متر

√ تعویض و نصب اور لود روی کمپرسور

√ طرز عملکرد و آشنایی با رله استارت

√ تست و عیب یابی رله استارت با مولتی متر

√ جا به جایی و نصب رله استارت روی کمپرسور

√ وظیفه و نحوه کارکرد خازن یخچال

√ عیب یابی و رفع عیب خازن با تست مولتی متر و برق شهر

√ نصب و محل قرارگیری خازن در یخچال

√نحوه عملکرد ترموستات و شرح کامل وظیفه ترموستات

√ تست و عیب یابی ترموستات به صورت عملی و با مولتی متر

√ محل قرارگیری  و نصب ترموستات داخل یخچال

√ آشنایی با دمپر و محل قرارگیری و طرز کارکرد آن در یخچال فریزر

√ تست و عیب یابی دمپر یخچال فریزر

√ عیب یابی دلایل سرد نشدن یخچال

√ عیب یابی دلایل سرد نشدن فریزر

√ عیب یابی دلایل یخ زدن یخچال

√ نحوه عیب یابی لاستیک درب یخچال

آموزش تعویض لاستیک درب یخچال

علائم خرابی یخچال ساید بای ساید

√ دلایل برفک زد یخچال 

√ عیب یابی و رفع عیب برفک زدن ییخچال فریزر

√ آموزش کار و نحوه عملکرد یخچالهای معمولی

√ اموزش کار و نحوه عملکرد ساید بای ساید

√ تست و تعمیرات صفر تا صد یخچال های خراب

√ سیکل عملکرد تبرید در یخچال ساید بای ساید

√ عیب یابی تخصصی نشتی  یابی سییکل  یخچال

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش عیب یابی و تعمیرات یخچال سایدبای ساید

√ آشنایی و نحوه عملکرد یخچال های ساید بای ساید

√نحوه تست و عیب یابی قطعات ساید بای ساید

√ نحوه عملکرد سیستم یخچال ساید بای ساید

√ مقایسه و تفاوت یخچال های معمولی با یخچال ساید بای ساید

√ آشنایی و نحوه عملکرد یخ ساز ساید بای ساید

√نحوه تست و عیب یابی یخچال ساید بای ساید

√آموزش تعویض و تعمیر  یخ ساز ساید بای ساید

√ آشنایی و نحوه عملکرد آب سرد کن ساید بای ساید

√ نحوه تست و عیب یابی آب سرد کن یخچال ساید بای ساید

√ آموزش تعویض و تعمیر  آب سرد کن ساید بای ساید

√ نحوه عملکرد شیر برقی یخچال ساید

√ تست و عیب یابی شیر برقی یخچال ساید

√ نحوه عملکرد دمپر ساید 

√ تست و عیب یابی دمپر یخچال ساید بای ساید

آموزش شارژ گاز یخچال

√ دلایل و ایرادات شارژ گاز کمپرسور

√شناخت و نحوه عملکرد انواع گاز های مورد استفاده در یخچال

√ تست نشتی به صورت تخصصی با گیج فشار و پمپ وکیوم

√ تست نشتی به صورت سنتی

√برطرف کردن نشتی سیکل تبرید

√ تعویض تخصصی فیلتر درایر

√ تشخیص نوع گاز مورد استفاده در یخچال

√ تشخیص مقدار گاز مورد استفاده در کمپرسور

√ وکیوم کمپرسور ، کندانسور ، اواپراتور ، لوله مویی 

√آموزش کار با دستگاه وکیوم 

√ آموزش کار و استفاده از گیج فشار

√ نحوه و عملکرد شارژ گاز یخچال

آموزش جوشکاری مس و آلومینیوم

√ آموزش کار با لوله بر جهت بریدن لوله های مسی و آلومینیومی

√ آموزش بریدن لوله های جهت جوشکاری مجدد

√ آموزش کار با ابزار پیلیسه گیر جهت تمیز کردن و از بین بردن محل برش

√ آموزش پیلیسه گیری لبه های لوله های برش خورده

√ آشنایی و نحوه کار با دستگاه گشاد کن

√ گشاد کردن یکی از لوله ها جهت اتصال دو لوله به هم

√ آموزش و آشنایی با دستگاه هوا و گاز جهت جوشکاری

√ آشنایی با دستگاه تورچ و نحوه عملکرد آن

√ جوشکاری تخصصی لوله های مسی

√ جوشکاری تخصصی لوله های آلومینیومی

√ جوشکاری تخصصی لوله مسی به لوله آلومینیومی

سیستم دیفراست ( برفک زدایی ) یخچال

√ آشنایی و نحوه عملکرد سیستم دیفراست یخچال

√ آشنایی با قطعات مختلف سیستم دیفراست

√ تست و عیب یابی ترمو دیسک

√ نحوه تست و عیب یابی ترمو فیوز

√ نحوه آشنایی و عملکرد و تست المنت

√ آشنایی با تایمر و نحوه عملکرد آن

√ تست و عیب یابی تایمر

√ آشنایی و نحوه عملکرد و تست سنسور ntc

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش مبانی لوازم خانگی

√ آشنایی با ولتاژ و کاربر آن در وسایل برقی خانگی

√ آشنایی با برق AC و برق DC  وکاربرد آن در تست کمپرسور و لوازم برقی خانگی

√ آشنایی با فرکانس برق شهری

√ آشنایی با پارامتر مقاومت و اهم

√ آشنایی با شدت جریان و آمپر و آمپر کشی کمپرسور یخچال

√ آشنایی با توان الکتریکی  و وات دستگاه های برقی خانگی

√ آشنایی با کمیت های الکتریکی مانند وات و اسب بخار

√ آشنایی با انواع کلید های NO و  NC و کاربرد آن در لوازم خانگی

√ آشنایی با نحوه عملکرد کلید اورلود و ترموستات

√ آشنایی با انواع رله های راه انداز و کاربرد آن در لوازم برقی خانگی

√ آشنایی با انواع گاز مدار تبرید مزیت ها و فواید و نوع عملکرد آن ها

√ آشنایی با انواع گاز آمونیاک و فریون

√ آشنایی با انواع گاز 134 و 600 و 407 و 22 و 410

پلاک خوانی تخصصی موتور های مختلف از جمله موتور یخچال

اهدا کارت پشتیبانی 10 ساله – تماس تلفنی با اساتید – امکان پشتیبانی حضوری در آموزشگاه

ارائه مدرک بین المللی از سازمان فنی حرفه ای که قابل ترجمه می باشد و ویزای کار نیز محسوب می شود مدرک بین المللی تعمیرات یخچال فریزر جهت دریافت وام اشتغال زایی و جواز کسب نیز قابل استفاده می باشد.

آموزش تعمیرات یخچال فریزر ویژه افراد جویای کار میباشد و علاقه مندان به شغل تعمیرات یخچال با گذراندن این دوره نیاز به کاراموزی ندارند و میتوانند شروع به درآمدزایی کنند.

دوره تعمیرات ساید بای ساید تضمینی می باشد و تا زمانی که کارآموزان تمامی مطالب را به صورت کامل یاد نگیرند دوره برای آن ها به صورت صد در صد رایگان ادامه خواهد داشت

کاراموزان مهیاد برزین با ابزار اختصاصی به خود آموزش میبینند وتمامی لوازم تعمیراتی در آموزشگاه فراهم میباشد

آموزش به صورت عملی و کارگاهی بوده و بر روی ییخچال های روشن و زنده مشتریان تعمیرات انجام میشود

در آموزشگاه یک فضای تعمیراتی با تمامی لوازم و تجهیزات جهت تعمیرات یخچال  فراهم شده است که کاراموزان میتوانند قبل و بعد از کلاس و حتی بعد از دوره از امکانات تجهیزات و فضای آموزشگاه جهت تعمیر یخچال خراب مشتریان خود استفاده کنند.

کاراموزان مهیاد برزین میتوانند یخچال های مشتریان خود را در صورت به مشکل خوردن بیارن آموزشگاه و با کمک و نظارت اساتید خود تعمیر کنند و اجرت تعمیرات هم خودشون بگیرند.

اساتید آموزشگاه مهیاد برزین دارای چندین سال سابقه کار در امر تعمیرات تخصصی یخچال سایید بای ساید میباشند و از لحاظ تحصیلات حداقل مدرک تحصیلی آن ها لیسانس میباشد.

دوره به صورت نیمه خصوصی برگزار میشود و  در هر دوره 5 الی 7 نفر شرکت میکنند که هر کاراموز تجهیزات و امکانات مختص به خود را دارا میباشد.

بعد از پایان دوره تعمیر یخچال  از طرف آموزشگاه به کاراموزان گواهی پایان دوره اعطا میشود که نشان دهنده گذراندن دوره تعمیرات یخچال در آموزشگاه معتبر زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای میباشد

آموزشگاه مهیاد برزین در مرکز شهر واقع شده است که هم از نظر دسترسی تاکسی و اتوبوس بسیار عالی هست و هم در نزدیکی مترو انقلاب میباشد

مقالات آموزش تعمیرات یخچال فریزر

شهریه دوره یخچال ، فریزر و سایدبای ساید 2.600.000 تومان