021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین
آموزشگاه فنی حرفه ای مهیاد برزین

آموزش تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر

اشتغالزایی کاراموزان

توجه توجه

این کلیپ تنها بخشی از صد ها کلیپ اشتغال ، درآمدزایی ، افتتاح مغازه و رضایت کاراموزان آموزشگاه مهیاد برزین میباشد. لطفا جهت مشاهده صدها کلیپ دیگر روی لینک زیر کلیک کنید.

پادکست دوره تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر

با شش شعبه فعال

آموزش تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر در تهران

021-66919908

آموزش تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر در کرج 

026-36557643

آموزش تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر در اسلامشهر

021-56699821

آموزش تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر در بومهن

021-76485728

آموزش تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر در پاکدشت

021-36032515

آموزش تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر در ورامین

021-36432476

بهترین آموزشگاه تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر

آموزش صفر تا صد تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر

جهت مشاهده اشتغال ، درآمدزایی ، افتتاح مغازه ، رضایت کاراموزان و نحوه و کیفیت آموزشی روی لینک اینستاگرام زیر کلیک کنید.

افتتاح مغازه و اشتغال زایی کاراموزان دوره تعمیرات لپتاپ و کامپیوتر

 

این پست تنها یکی از صد ها کلیپ اشتغالزایی کاراموزان مهیاد برزین میباشد

شهریه : 3.950.000 تومان

مدت آموزش : 30ساعت

ظرفیت : 5 نفر

آموزش 100% تضمینی

انواع برند های معروف ، خارجی و …

تعمیرات تخصصی روی مادربرد ، عیب یابی ، تعمیرات و…

انواع لپتاپ های اچ پی ، دل ، ایسوس ، لنوو ، ایسر ، اپل و…

در دوره تعمیرات لپتاپ ، آموزش تخصصی کامپیوتر به صورت هدیه و کاملا رایگان به کاراموزان آموزش داده میشود

شعب آموزشگاه مهیاد برزین در کشور

تهران : 66919908-021

 کرج(فردیس): 36557643-026

اسلامشهر : 56699821-021

بومهن: 76485728-021

پاکدشت : 36032515-021

قرچک : 36432476-021

مشاوره و ثبت نام دوره های آموزشی مهیاد برزین

مشاوره آموزشگاه مهیاد برزین

برای کسب مهارتهای لازم و تبدیل شدن به یک تعمیرکار حرفه ای باید آموزش صفر تا صد تعمیر لپ تاپ و کامپیوتررا فرا بگیرید . در این آموزش باید با انواع لب تاپ ها ، قطعات آنها ، عیب یابی و یافتن مشکلات متداول، نحوه تعمیر یا تعویض قطعات و … آشنا شوید . عیب یابی را می توان مهمترین بخش فرآیند تعمیر یک لپ تاپ و کامپیوتر در نظر گرفت که کارآموزان دوره صفر تا صد تعمیر لپ تاپ و کامپیوتر قبل از ورود به بازار کار آن را به خوبی فرا می گیرند . اگر این عیب یابی به درستی صورت نگیرد تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر به خوبی انجام نمیگیرد چون برای تعمیر یک وسیلع آن هم این وسیله بسیار مهم باید اول عیب یابی و بعداز آن تعمیرات را شروع کنیم . کیفیت بالای تجهیزات ، پشتیبانی قوی ، کیفیت بالای تدریس و… نمونه‌ای از مزایایی است که شما با شرکت در دوره‌های ما به دست خواهید آورد . همچنین بهتر است بدانید که تلاش کرده ایم که با یک فضای تعمیراتی در آموزشگاه دوره هارا برای کارآموزان راحتر کنیم چون افراد علاقه مند به این رشته میتوانند بعداز کلاس آن مبحث آموزشی را دورباره تمرین کنند . یا اینکه لپ تاپ و کامپیوتر از مشتری بگیرند برای تعمیر بیاورند و در همون فضای تعمیراتی آن را تعمیر کنند . کیفیت بالای تجهیزات ، پشتیبانی قوی ، کیفیت بالای تدریس و… نمونه‌ای از مزایایی است که شما با شرکت در دوره‌های ما به دست خواهید آورد . همچنین بهتر است بدانید که تلاش کرده ایم که با یک فضای تعمیراتی در آموزشگاه دوره هارا برای کارآموزان راحتر کنیم چون افراد علاقه مند به این رشته میتوانند بعداز کلاس آن مبحث آموزشی را دورباره تمرین کنند . یا اینکه لپ تاپ و کامپیوتر از مشتری بگیرند برای تعمیر بیاورند و در همون فضای تعمیراتی آن را تعمیر کنند . 

آموزشگاه تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر مهیادبرزین

دوره های تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر بسیار کاربردی میباشد ازاین رو کسانی که در این دوره ها شرکت میکنند میتوانند بلافاصله بعداز دوره وارد بازار کارشوند بنابراین پس هرکسی که در این دوره ها شرکت مبیکند میتواند تعمیرکار حرفه ای شود و گویا که فرد کارآموز چندین سال در این حرفه بوده و تجربه دارد چون آموزشگاه مهیاد برزین هم از نظر تعمیرات و هم ازنظر چگونه برخورد کردن با مشتری و در بازار کار چگونه رفتار کردن را به کارآموزان آموزش میدهد . که این خود چندین سال طول میکشد که فرد در بازار کار این رشته و رشته های دیگر یاد بگیرد . در پایان دوره آموزش تعمیرات لپتاپ و کامپیوتر مدرک فنی حرفه ای  و بین‌المللی در زمینه تعمیرات لپتاپ و کامپیوتر به شما اعطا خواهد شد که به شما در ورود به بازار کار و تأسیس یک کسب و کار موفق کمک خواهد کرد . البته قابل توجه کاآموزان عزیز این مدرک با قبولی در آزمون های کتبی و عملی فنی حرفه ای به شماتعلق میگیرد .

یکی از بهترین آموزشگاه تعمیر لپ تاپ و کامپیوتر انقلاب و  رشته­ هایی که یک نفر می­تواند برای خود انتخاب کند و درآمد عالی نیز از آن داشته باشد ، تعمیرات لوازم الکترونیکی است . زیرا امروزه همه از این نوع وسایل استفاده می­کنند و مهم­ترین نوع آن­ها هم لپ تاپ و کامپیوتر است . این رشته نیز بسیار پرطرفدار است و بازار کار عالی دارد زیرا تقریبا تمام افراد یا در خانه با این وسیله­ ها کار می­کنند و یا اینکه در محل کار با آن­ها مشغول هستند. اما مهم­ترین موردی که برای تعمیرات آن­ها در نظر گرفته می­شود .

مرکز آموزش تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر با تجهیز فضای بسیار مجهزو امکانات آموزشی این امکان را فراهم ساخته است تا کارآموزان این آموزشگاه بتوانند به راحتی اموزش ببینند و وارد بازار کار شوند .

کارآموزان دوره آموزش تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر ، بعداز گذارندن آموزش هریک از کارآموزان به شخصه تعمیرکار حرفه ای شده و میتوانند جذب مشتری کنند . در دوره های آموزشی تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ دستگاه های معیوب در اختیار کارآموزان قرار داده خواهد شد تا آموزش ها هم جنبه نظری و هم عملی داشته باشند و اینکه افراد بامشکلات و تمامی قطعات این دستگاه ها آشناشوند .

بهترین آموزش تعمیر لپ تاپ و کامپیوتر

آموزشگاه مهیاد برزین در تهران همچنین پشتیبانی با اساتید دوره با برگزاری کلاسهای رفع اشکال تا زمانی که شما به یک تعمیرکار حرفه ای تبدیل شوید از مزیت های مهم این دوره است . وتازمانیکه کارآموزی در هرکدام از مبحث های کامپیوتر و لپ تاپ مشکل داشته باشد این دوره برای او ادامه دارد بدون اینکه هزینه ای پرداخت کند و مجموعه آموزشی مهیاد برزین این ویژگی را دراختیار کارآموزان قرار داده است .

درانتهای دوره نیز گواهینامه خود اموزشگاه را دریافت میکنید  که این یک مدرک داخلی خود اموزشگاه به حساب می آید ومجموعه آموزشی مهیاد برزین تمامی کارآموزان را به سازمان فنی حرفه ای کل کشور معرفی میکند تا هرکدام ازکارآموزان در فنی حرفه ای امتحان کتبی برگزار کنند و در آخر به نمره قبولی در این آزمون البته بعداز قبولی هم در آزمون کتبی وهم آزمون عملی یک مدرک معتبر قابل ترجمه ازاین سازمان دریافت میکنند .

دقت فرمایید یک آموزشگاه معتبر بایستی قیمت تمامی دوره های آموزشی خود را طبق مصوبه فنی حرفه ای تعیین نماید تا کارآموزانی و کسانی که علاقه مند این رشته هستند بتوانند به راحتی آموزش ببینند. همچنین تمامی دوره های آموزشی بایستی در کارگاه های مجهز به صورت کاملا عملی زیر نظر اساتیدی که خودشان خیلی باتجربه وکاربلد هستند صورت بگیرد واستادی که دلسوز کارآموز باشد که ازصفر تا صد مباحث تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپرا آموزش دهد . واگر کسی هم بلاخره به هردلیلی یاد نگرفت خیلی دلسوزانه به آن فرد ازدوباره آموزش بدهد که البته آموزشگاه مهیاد برزین این تهد را به کارآموزان میدهد که تازمان یادگیری دوره همچنان رایگان برایشان ادامه دارند و میتوانند تازمان یادگیری در آموزشگاه مهیاد برزین اموزش ببینند . اساتید مجموعه آموزشی مهیاد برزین نحوه ورود به بازار کار ، نحوه جذب مشتری یا همان مشتی مداری ، نحوه کسب درآمد خیلی زیاد را به تمامی کارآموزان آموزش میدهند و حتی افرادی نیز هستند که در طول دوره با تبلیغاتی کهاساتید مهیاد برزین به آنها اموزش میدهند مشتری حذب میکنند ودر طول دوره درحین همان دوره کامپیوتر و لپ تاپ میگیرند وبه آموزشگاه میاورند و باکمک استاد تعمیر میکنند و هزینه تعمیر را خود کارآموزان میگیرند وپول دوره را همان در حین دوره در میاورند وکسب درآمد میکنند .

بهترین آموزشگاه تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر مهیادبرزین

آموزشگاه مهیاد برزین باوجود اساتتید موفق خود و اینکه دارای شش شعبه فعال میباشد سالیانه افراد زیادی که در آموزشگاه های غیره اموزش دیده اند دوباره برای اینکه این آموزش فوق تخصصی را ببینند به آموزشگاه مهیاد برزین می آیند و درحالیکه ازقبل آموزش دیده آنذپد ناراضی بوده و از اساتید وآموزشگاه میخواهند که ازدوباره یعنی از صفر تا صد دوره تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ را آموزش میبنند .که ازاین رو این امر باعث شده است که آموزشگاه مهیاد برزین درانقلاب به عنوان یک آموزشگاه منتخب و آموزش فوق تخصصی که به کارآمکوزان میدهد شناخته شده است .و ماهانه بسیاری ازافراد هستند که در این آموزشگاه تعمیر کار حرفه ای شده و روانه بازار میشوند . اموزشگاه فوق تخصصی مهیاد برزین با همراهی و مشورت اساتید با تجربه و سابقه زیاد در بازار کسب و کار سعی نموده تا برای کاراموزان در کارگاهی مجهز و مشابه به بازار کار و به صورت عملی ؛ فعالیت خود را به عنوان تعمیرکار حرفه ای آغاز کنند . و در طول این مسیر همراه با اساتیدی که در زمان جاری درحال فعالیت مستقل به عنوان تعمیرکار کامپیوتر و لپ تاپ هستند ؛ بروزترین تکنیکها را آموزش ببینند و انواع  برندهای کامپیوتر و لپ تاپ را  با تسلط کامل تعمیر کنند . و اینکه در این اموزشگاه نحوه مشتری مداری و جذب مشتری  را آموزش میبینید که این نحوه برخورد و رفتار در کسب وکار بسیار مهم میباشد  .

آموزش تعمیرات لپ‌‌تاپ و کامپیوتر فنی و حرفه ای ، در حال حاضر یک نیاز برای جامعه است . با یادگیری تعمیرات  لپ‌تاپ و کامپیوتر می‌توان یک تعمیر کار خوب در این زمینه باشید و اینکه تمامی مشکلات این وسایل میتوانید به راحتی تعمیر و عیب یابی کنید . کلیه دوره های آموزشی مهیاد برزین به صورت تضمینی و همراه با پشتیبانی حرفه ای برگزار می شوند . به طوری که آموزشگاه از زمان ورود به دوره تا اتمام دوره از کارآموزان مجموعه خود پشتیبانی میکند حتی افراد زیادی نیز هستند که بعداز چندین سال بازهم به مشکل برخورد میکنند . به اساتید تماس گفته و یا وسایل مربوطه را به آموزشگاه میاورند برای تعمیر و به مشتری تحویل میدهند . آموزش تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر بسیار جامع و کامل میباشد و به طوری است که فرد دیگر لازم نیست برای یادگیری شاگردی کند یا یه آموزشگاه دیگری برود و مجموعه آموزشی مهیاد برزین تا ورود کارآموز به بازار کار همره کارآموزان میباشد کیفیت آموزشی و پشتیبانی از کارآموز و دلسوزی برای افرادی که در مجموعه مهیاد برزین شرکت میکنند از همان ابتدا یک اصل و اصولی برای این مجموعه بوده و هست .

 آموزش تعمیر لپ تاپ و کامپیوتر در کشور

همانطور که در متن های بالا به آن اشاره کردیم در صورت ثبت نام در آموزشگاه مهیاد برزین نه تنها آموزش لپ و تاپ کامپیوتر آموزش میدهند بلکه اموزش های متعددی نیز آموزش میدهد . که بعضی از این رشته ها مانند تعمیر برد به این تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ مربوط میشود . که این تعمیرات نیز جزو پرطرفدارتترین رشته ها ما میباشد  با توجه به اینکه لپ تاپ ها ظرافت بیشتری نسبت به کامپیوتر ها دارند به همین دلیل باید در زمان تعویض و یا تعمیر قطعات حساسیت و ظرافت بیشتری به خرج دهید، حوصله و تشخیص خرابی دستگاه یکی از مهم ترین مواردی است که تعمیرکار لپ تاپ باید در آن حرفه ای شود، ما در این آموزشگاه به معرفی تمام نکات مربوط به تعمیر لپ تاپ و کامپیوتر میپردازیم و تمام تلاش مجموعه ما در مهیاد برزین این است که فرد کارآموز بتواند در این رشته ها موفق باشد و به طور تخصصی تعمیرکار حرفه ای باشد . برای تعمیرکار این وسیله ها نیازی به هزینه زیادی نیست . چون با چند تجهیزات بسیار کم برای راه اندازی کار خود کافی است . در پایان دوره آموزش تعمیرات لپتاپ و کامپیوتر مدرک فنی حرفه ای  و بین‌المللی در زمینه تعمیرات لپتاپ و کامپیوتر به شما اعطا خواهد شد .

که به شما در ورود به بازار کار و تأسیس یک کسب و کار موفق کمک خواهد کرد . البته قابل توجه کارآموزان عزیز این مدرک با قبولی در آزمون های کتبی و عملی فنی حرفه ای به شماتعلق میگیرد . که از طرف آموزشگاه مهیاد برزین به سازمان فنی معرفی شده و سازمان فنی ازشماکارآموزان آزمون خواهند گرفت . که این مدرک بین المللی بوده قابل ترجمه و ویزای کار و جواز کسب افراد محسوب میشود . اکنون بهترین زمان برای شروع یادگیری و شکوفایی حرفه تعمیرات لپتاپ و کامپیوتر است . همین حالا به دنیای فناوری و تکنولوژی پیوسته و پیشرفته را برای رسیدن به موفقیت در این صنعت فرا بگیرید . چون ازاین را میتوانید درآمد خیلی بالایی را کسب کنید و این شغل با امنیت بالا در بازار کار میباشد و فرد دیگر لازم نیست در شغل دیگری قدم بردارد . برای کسب مهارتهای لازم و تبدیل شدن به یک تعمیرکار حرفه ای باید آموزش صفر تا صد تعمیر لپ تاپ و کامپیوتررا فرا بگیرید . در این آموزش باید با انواع لب تاپ ها ، قطعات آنها ، عیب یابی و یافتن مشکلات متداول، نحوه تعمیر یا تعویض قطعات و … آشنا شوید . عیب یابی را می توان مهمترین بخش فرآیند تعمیر یک لپ تاپ و کامپیوتر در نظر گرفت که کارآموزان دوره صفر تا صد تعمیر لپ تاپ و کامپیوتر قبل از ورود به بازار کار آن را به خوبی فرا می گیرند . 

 آموزشگاه تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر

کلاس ها بصورت خصوصی و نیمه خصوصی برگزار میشود . همزمان بصورت عملی آموزش تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر انجام میشود و پس از اتمام موفقیت آمیز دوره شما را به شرکت های فعال در زمینه تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر معرفی میکنیم، پس از مشغول به کار شدن به صورت نامحدود پشتیبانی از سمت اساتید در یافت میکنید . دقت فرمایید یک آموزشگاه معتبر بایستی قیمت تمامی دوره های آموزشی خود را طبق مصوبه فنی حرفه ای تعیین نماید تا کارآموزانی و کسانی که علاقه مند این رشته هستند بتوانند به راحتی آموزش ببینند. همچنین تمامی دوره های آموزشی بایستی در کارگاه های مجهز به صورت کاملا عملی زیر نظر اساتیدی که خودشان خیلی باتجربه وکاربلد هستند صورت بگیرد واستادی که دلسوز کارآموز باشد که ازصفر تا صد مباحث تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر را آموزش دهد . سال هاست که انواع کامپیوتر و لپ تاپ ها در زندگی ما نقش بسیار مهمی ایجاد کرده اند و عملا بدون استفاده از این وسایل زندگی غیر به درستی پیش نمی رود . همین استفاده پی در پی باعث شده است که تعمیرات  کامپیوتر و لپ تاپ از سال ها قبل نیاز باشد و افراد زیادی به آموزش این حرفه بپردازند . البته که با توجه به مشکلات روزمره ای که برای هر سیستمی ممکن است به وجود بیاید طبیعتا تعمیرکاران کامپیوتر و لپ تاپ از درامد خوبی برخوردار می باشند . بیش از هزار کاراموز بصورت سالانه از اموزشگاه مهیاد برزین در تهران و همینطور شعبات دیگر این مجموعه کسب رضایت این کاراموزان عزیز امروز مهم ترین تضمین برای یادگیری شما عزیزان است .

دوره های تخصصی مهیاد برزین

سرفصل های دوره آموزش تعمیرات لپتاپ و کامپیوتر

آموزشگاه مهیاد برزین
آموزشگاه مهیاد برزین
آموزشگاه مهیاد برزین

اهدا کارت پشتیبانی 10 ساله – تماس تلفنی با اساتید – امکان پشتیبانی حضوری در آموزشگاه

ارائه مدرک بین المللی از سازمان فنی حرفه ای که قابل ترجمه می باشد و ویزای کار نیز محسوب می شود مدرک بین المللی تعمیرات لپتاپ و کامپیوتر جهت دریافت وام اشتغال زایی و جواز کسب نیز قابل استفاده می باشد.

آموزش تعمیرات لپتاپ و کامپیوتر ویژه افراد جویای کار میباشد و علاقه مندان به شغل تعمیرات برد با گذراندن این دوره نیاز به کاراموزی ندارند و میتوانند شروع به درآمدزایی کنند.

دوره تعمیرات لپتاپ و کامپیوتر تضمینی می باشد و تا زمانی که کارآموزان تمامی مطالب را به صورت کامل یاد نگیرند دوره برای آن ها به صورت صد در صد رایگان ادامه خواهد داشت

کاراموزان مهیاد برزین با ابزار اختصاصی به خود آموزش میبینند وتمامی لوازم تعمیراتی در آموزشگاه فراهم میباشد

آموزش به صورت عملی و کارگاهی بوده و بر روی لپتاپ های های روشن و زنده مشتریان تعمیرات انجام میشود

در آموزشگاه یک فضای تعمیراتی با تمامی لوازم و تجهیزات جهت تعمیرات لپتاپ و کامپیوتر  فراهم شده است که کاراموزان میتوانند قبل و بعد از کلاس و حتی بعد از دوره از امکانات تجهیزات و فضای آموزشگاه جهت تعمیر لپتاپ خراب مشتریان خود استفاده کنند.

کاراموزان مهیاد برزین میتوانند لپتاپ های مشتریان خود را در صورت به مشکل خوردن بیارن آموزشگاه و با کمک و نظارت اساتید خود تعمیر کنند و اجرت تعمیرات هم خودشون بگیرند.

اساتید آموزشگاه مهیاد برزین دارای چندین سال سابقه کار در امر تعمیرات تخصصی لپتاپ و کامپیوتر میباشند و از لحاظ تحصیلات حداقل مدرک تحصیلی آن ها لیسانس میباشد.

دوره به صورت نیمه خصوصی برگزار میشود و  در هر دوره 5 الی 7 نفر شرکت میکنند که هر کاراموز تجهیزات و امکانات مختص به خود را دارا میباشد.

بعد از پایان دوره تعمیر لپتاپ از طرف آموزشگاه به کاراموزان گواهی پایان دوره اعطا میشود که نشان دهنده گذراندن دوره تعمیرات لپتاپ در آموزشگاه معتبر زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای میباشد

آموزشگاه مهیاد برزین در مرکز شهر واقع شده است که هم از نظر دسترسی تاکسی و اتوبوس بسیار عالی هست و هم در نزدیکی مترو انقلاب میباشد

مقالات آموزش تعمیرات لپتاپ و کامپیوتر

شهریه دوره لپتاپ و کامپیوتر  3.950.000 تومان