021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین
آموزشگاه فنی حرفه ای مهیاد برزین

آموزش تعمیرات ماکروفر

اشتغالزایی کاراموزان

توجه توجه

این کلیپ تنها بخشی از صد ها کلیپ اشتغال ، درآمدزایی ، افتتاح مغازه و رضایت کاراموزان آموزشگاه مهیاد برزین میباشد. لطفا جهت مشاهده صدها کلیپ دیگر روی لینک زیر کلیک کنید.

پادکست دوره تعمیرات ماکروفر

با شش شعبه فعال

آموزش تعمیرات ماکروفر در تهران

021-66919908

آموزش تعمیرات ماکروفر در کرج 

026-36557643

آموزش تعمیرات ماکروفر در اسلامشهر

021-56699821

آموزش تعمیرات ماکروفر در بومهن

021-76485728

آموزش تعمیرات ماکروفر در پاکدشت

021-36032515

آموزش تعمیرات ماکروفر در ورامین

021-36432476

بهترین آموزشگاه تعمیرات ماکروفر

آموزش صفر تا صد تعمیرات مایکروویو

آموزشگاه تعمیرات ماکروفر

 

جهت مشاهده اشتغال ، درآمدزایی ، افتتاح مغازه ، رضایت کاراموزان و نحوه و کیفیت آموزشی روی لینک های زیر کلیک کنید.

افتتاح مغازه و اشتغال زایی کاراموزان دوره تعمیرات ماکروفر

 

این پست تنها یکی از صد ها کلیپ اشتغالزایی کاراموزان مهیاد برزین میباشد

شهریه : 950.000 تومان

مدت آموزش : 10 ساعت

ظرفیت : 8 نفر

آموزش 100% تضمینی

انواع برند های ایرانی و خارجی

نصب ، تعمیرات ، عیب یابی و راه اندازی

ال جی ، سامسونگ ، پاناسونیک ، جی پلاس ، داتیس و…

در دوره تعمیرات ماکروفر ، آموزش تعمیرات جارروبرقی ، سشوار و اتو به صورت رایگان به کاراموزان آموزش داده  میشود . 

شعب آموزشگاه مهیاد برزین در کشور

تهران : 66919908-021

 کرج(فردیس): 36557643-026

اسلامشهر : 56699821-021

بومهن: 76485728-021

پاکدشت : 36032515-021

قرچک : 36432476-021

مشاوره و ثبت نام دوره های آموزشی مهیاد برزین

مشاوره آموزشگاه مهیاد برزین

بهترین اموزشگاه تعمیرات ماکروفر مرکز شهر ، تعمیرات مایکروفر، شامل آموزش تعمیر و نگهداری انواع مایکروفرهای خانگی و صنعتی می‌شود. در این دوره، کارآموزان با روش‌های تعمیر و تعویض قطعات مختلف مایکروفرها آشنا می‌شوند. علاوه بر آن، در این دوره، به مباحثی همچون شناسایی قطعات الکترونیکی مایکروفر، تعمیرات مایکروفر با استفاده از ابزارهای الکترونیکی، عیب بابی صورت میگرد .

در این بخش از آموزش تعمیرات ماکروفر به شرح مشکلات متداول و چگونگی عیب یابی مایکروفر پرداخته‌ایم. همچنین تلاش کرده‌ایم به شما نشان دهیم در مواجهه با هر مشکل باید کدام قسمت را موردبررسی قرار دهید. برای آموزش چگونگی عیب‌یابی ماکروفر با این مقاله همراه باشید .

نکات و آموزش تعمیراتی که در آموزشگاه مهیاد برزین به کارآموزان وافراد علاقه مند دراین زمینه آموزش میدهد به شرح زیر مبلاشد .برای تعمیر اولیه ماکرو این اقدامات لازم میباشد .

ابتدا پیش هر کاری دستگاه را از برق بکشید قاب روی بدنه دستگاه را به کمک پیچ گوشتی باز نمایید . فیوز ها را چک کنید

ترانس های ولتاژ، ولتاژ را بررسی میکنید که دراین موردها آموزشگاه مهیاد برزین صفر تا صد تمامی این مباحث و نکات را آموزش میدهد که دیگردچار آزمون وخطا نشوید وبه راحتی تعمیرات ماکروفر را انجام دهید .

آموزشگاه تعمیرات ماکروفر مهیادبرزین

در صورتی که نیاز به تست ترانس های ولتاژ دارید ، به هیچ عنوان دستگاه را برق نزنید .

وهمه این اقدامات و تعمیرات را درآموزشگاه مهیادبرزین آموزش میبینید که با مواجه شدن بااین مشکلات ماکروفر چگونه رفتار کنید و عکس العمل غیر عادی انجام ندهید که یابه خانه یابه جان خود آسیب بزنید ازاین کسانی که دوست دارند دراین اموزشها شرکت کنند ما به شما مهیاد برزین را معرفی میکنیم که یک آموزشگاه معتبر و زیر نظر سازمان فنی حرفه ای میباشد . وشهریه این اموزشگاه نیز نرخ مصوبه سازمان فنی میباشد که برای همه ی افراد جامعه یک نرخ بسیار متعادل و عادلانه است . که افراد علاقه مند میتوانند باخیال راحت دراین آموزشگاه آموزش تعمیرات ماکروفر را آموزش ببییند .

آموزش تعمیر ماکروفر به دو صورت تعمیر قطعات و تعمیر برد ماکروفر آموزش داده میشود . که این اموزش ها ازصفر تا صد تعمیر و نگهداری ماکروفر توسط اساتید مجرب و کاربلد مهیاد برزین آموزش داده میشود وه بدین گونه میباشد که هرکسی چه از بلد باشد وچه بلد نباشد یعنی اینکه اگر فردی در جای دیگر آموزش دیده باشد اساتید به این موضوع توجهی نمیکنند و هرآنچه را که درمورد نحوه تعمیر و عیب یابی انواع ماکوفر وجود داردرا آموزش میدهند البته این آموزشها در کلاسهای مهیاد برزین بسیار مجهز میباشد وهرکارآموز مختص خود وسایل تعمیراتی دراختیار دارد وانواع ماکروفر معیوب را باکمک استاد تعمیر میکنند که هم انواع عیب یابی وهم تعویض قطعات را زنده ببینند وخود یکبار آن را انجام دهند که به تعمیرات عادت کرده ودستشان راه بیافتد و اساتید مجموعه آموزشی مهیاد برزین ازکارآموزان میخواهند که اگر ماکروفر معیوب دارند حالا خود یااز دوست آشنا بگیرند وبرای تعمیر بیاورند وحتی اگرخواستن میتونن هزینه این تعمیر و خود کارآموزان دریافت کنند . جایگاهی که ماکروفر در خانه ها به دست آورده است تا این حد قابل پیش بینی نبوده و استقبال زیادی از این وسیله در کشورهای مختلف شده است .

بهترین آموزش تعمیر مایکروویو

اموزش تعمیرات ماکروفر ، این وسیله به ویژه برای افرادی که شاغل هستند و زمان کافی برای گرم کردن غذا ندارند بسیار کاربردی می باشد. حتی در قسمت آشپزخانه شرکت های مختلف، ادارات، دانشگاه ها و غیره از انواع مختلف ماکروفر جهت استفاده کارکنان قرار داده شده است.ازاین رو هم تعمیر این دستگاه بسیار گسترده شده است و کسانی که ماکروفر آنها معیوب میشود و حتی فرصت داغ کردن غذارا ندارند خیلی رنج میبرند ازاین رو باید ماکروفر خوردا دست کسی بسپارند که کاربلد و تعمیرکار ماهری باشد واین امر باعث شده است که آموزشگاه مهیاد برزین در تهران این آموزش را به کسانی که علاقه مند این رشته هستند آموزش دهد و سالیانه تعمیرکاران ماهری را روانه بازار کار کند واینکه کار را میتوانند با آموزشی که در یاد میگیند یعنی حذب مشتری و تبلیغ در مورد کارشان بیشتر این تعمیرات راانجام دهند و کسب درآمد کنند . برخی مزایای دوره تعمیرات ماکروفر آموزشگاه فنی عبارتند از: آموزش تعمیرات انواع ماکروفر متناسب با نیازهای بازار کار و زیر نظر اساتید متخصص، آموزش عملی و تخصصی در کارگاه های مجهز، ارائه مدرک معتبر فنی حرفه ای میشود .

اموزش صفر تا صد تعمیرات ماکروفر فنی حرفه ای به صورت صفر تا صد و کاملا عملی در کارگاه های مجهز اموزشگاه مهیاد برزین برگزار میشود . در اموزشگاه مهیاد برزین کاراموزان زیر نظر با تجربه ترین اساتید در این زمینه تعمیرات مایکروفر را فرا میگیرند . مایکروفر یک وسیله اصلی در بسیاری از آشپزخانه است . مایکروفر از جمله دستگاه­های برقی است که بسیار حساس است و این احتمال وجود دارد که بنا بر دلایل مختلف ، مشکلی در کارکرد آن  ایجاد شود .

برای رفع مشکل این کالا، به تخصص و دانش عملی نیاز است و هرکسی نمی­تواند ان را تعمیر کند . از مایکروفر  برای گرم کردن غذاهای باقی مانده یا تهیه کیک و تهیه غذا استفاده کنید . در استفاده پی در پی از مایکروفر نیاز به عیب یابی پیدا میکند .

در واقع می ‌توان گفت که مایکروفر ها ، فر های بسیار کوچکی هستند که توسط امواج الکترومغناطیسی با فرکانس بالا ، دمای غذا را افزایش داده و سبب گرم شدن و یا پخت غذا می‌ شوند . گرم شدن غذا در مایکروفر به این صورت است که امواج مایکروفر توسط چربی‌ ها ، قند ، آب و سایر مولکول‌ های غذا جذب شده و ارتعاشات ناشی از آن سبب تولید گرما می ‌شود . این مدل از گرم کردن غذا ، بدون ایجاد حرارت در هوای اطراف اتفاق افتاده و به‌ همین دلیل زمان پخت غذا را تا حد بسیار زیادی کاهش می ‌دهد .

بهترین آموزشگاه تعمیرات ماکروفر

یکی از دوره‌های محبوب اموزشگاه مهیاد برزین آموزش مایکروفر است . در این دوره شما می‌توانید صفر تا صد و به صورت کاملا عملی با انواع برندهای ماکروفر ، اجزای داخلی و خارجی آن‌ها اشنا شوید . اساتید اموزشگاه در تعمیرات ماکروفر به صورت کاملا عملی به تعمیرات مدار تغذیه ، عیب یابی ، تعمیرات ، ترانس ولتاژ و سوئیچ درب می اموزند . در این دوره ، تمامی عیب یابی و مشکلات را کاراموزان به صورت عملی فرا میگیرند . اموزشگاه مهیاد برزین زیر نظر سازمان فنی حرفه ای ، از تیمی بسیار متخصص و ماهر در زمینه تعمیرات انواع لوازم خانگی تشکیل شده و از مجهز ترین کارگاه ها و مدرن ترین قطعات برخوردار است . یکی از اقداماتی که در مورد هر وسیله­ای که در منزل دارید باید بسیار به آن اهمیت بدید سرویس وسایل برقی است . به دلیل استفاده زیاد از لوازم برقی نیاز به سرویس پیدا میکند و باید در زمانی مناسب برای سرویس ان اقدام نمایید . امروزه در اکثر خانه‌ها مایکروفر جزء وسیله ای پر مصرف در خانه ها یافت میشود و جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده و روزبه‌روز افراد بیشتری از این وسیله استقبال می‌نمایند .

هرچه در زمینه تعمیرات مایکروفر دانش بیشتر و بروزتری داشته باشید و خود را روز به روز اپدیت کنید بازار کار خوبی هم نصیب شما خواهد شد . با گذراندن دوره آموزش تعمیرات ماکروفر در اموزشگاه مهیاد برزین به صورت حضوری تمام اطلاعات در این زمینه را کسب خواهید کرد .

با کمی زمان و هزینه اندک می‌توانید این تخصص را باکیفیت بالایی اموزش ببینید .  برای پیشرفت در بازار کار تعمیرات مایکروفر باید در یک اموزشگاه با کارگاه های مجهز و اساتید با تجربه شرکت کرده و تمامی مهارتهای لازم را کسب کرده و به راحتی وارد بازار کار شوید . وجود برای ثبت نام در دوره های تخصصی تعمیر مایکروفر می توانید به اموزشگاه مهیاد برزین مراجعه کنید . کلیه اساتید اموزشگاه با سابقه بالا و تجربه عملی در زمینه خدمات انواع مایکروفر به صورت تخصصی در هر بخش و استفاده از ابزار و قطعات به روز خدمات تخصصی تعمیرات آماده خدمت رسانی به مشتریان خواهند بود .

به دلیل قیمت بالا مایکروفر افراد به جای خریدن دستگاه جدید  نیاز به یک تعمیرکار حرفه ای در این زمینه برای عیب یابی دستگاه خود پیدا میکنند . برای بسیاری از افراد ، مایکروفر وسیله ای پرکاربرد است که کاربردهای زیادی دارد . برخی برای پختن هر وعده غذایی که می خورند از مایکروفر استفاده میکنند .

 آموزش تعمیر مایکروویو مهیاد برزین

و برخی دیگر برای داغ کردن مواد غذایی ، که اگر این دستگاه دچار مشکل شود ، شما را با چالش هایی رو به رو می کند . یی از دوره‌های آموزشی لوازم خانگی آموزش تعمیرات مایکروفر است . در این دوره شما می‌توانید با انواع برندهای ماکروفر ، اجزای داخلی و خارجی آن‌ها آشنایی لازم را پیدا ‌کنید و به صورت عملی عیب یابی و نحوه کارکرد قطعات و غیره را اموزش ببینید .

آموزش تعمیرات لوازم خانگی از دوره های پر طرفدار و جذاب آموزشگاه مهیاد برزین است که بازار پر درآمدی هم دارد . با توجه به تقاضای بالای کاربران به تعمیر مایکروفر ، این رشته یکی از محبوب ترین رشته در سایر رشته ها است . اموزشگاه مهیاد برزین یکی از بهترین و مجهزترین آموزشگاه ها زیر نظر سازمان  فنی حرفه ای در تهران می باشد که با فراهم آوردن فضایی فوق تخصصی بر پایه آموزش عملی توانسته گام بلندی در جهت ارتقاء سطح آموزشی و حرفه ای کاراموزان دست یابند .

چنانچه علاقمند به رشته آموزش تعمیرات ماکروفر هستید پیشنهاد می کنیم برای اینکه بتوانید در این رشته حرفه ای شده فنی و وارد بازار کار شوید دوره آموزش تعمیر لوازم خانگی را در آموزشگاه مهیاد برزین بگذرانید و مدرک معتبر سازمان فنی و حرفه دریافت کنید . شما با شرکت در دوره آموزش تعمیرات ماکروفر در تهران ، در زمینه تعمیر ماکروفر به متخصص ماهری تبدیل خواهید شد . کارآموزان پس از آموزش‌های تئوری و عملی توانایی وارد شدن به بازار کار را دارند . افرادی که تجربه‌ای از کار و تعمیر لوازم خانگی ندارند ، می‌توانند بدون نگرانی بعد از آموزش‌های لازم وارد بازار کار شوند . در آموزش تئوری و عملی تمامی موارد مهم و پایه مانند کار با ابزار ، موارد الکترونیکی و… را کارآموزان با جزئیات یاد می‌گیرند . دوره همچنان ادامه دارد بدون اینکه مبلغی پرداخت کند وهدف ما ازاین اموزش ها این است که فقط و فقط با این وضع اقتصادی مملکت و تعدادزیادی افرادبیکار با وجود اموزش دیدن دراین حرفه وارد بازار کار شوند وکسب درامد کنند که ازاین بیکاری خسته کننده رنج نکشند و با وسایل بسیار کم یعنی باکمترین تجهیزات ممکن بهترین درآمد را کسب میکنند . آموزش تعمیرات مایکروویو در مجموعه مهیاد برزین باتوجه اینکه این آموزشگاه زیر نظر سازمان فنی حرفه ای بوده پس تمامی مقررات این اموزشگاه زیر نظر سازمان فنی میباشد از این رو برای هیچ کارآموزی سوال و یا مطلبی مبهم نیست زیرا خود افراد این مجموعه میتوانند به سایت مجموعه وارد شده وازتمامی این موضعات باخبر شوند . کارآموزان بعداز دوره توسط آموزشگاه به سازمان فنی معرفی شده که در آنجا دوتا امتحان یکی کتبی و دیگری عملی میباشد که با قبولی در این زمینه میتوانند مدرک معتبر کسب نمایند که این مدرک به عنوان مجوز برای کسی بخواهد  .

بهترین آموزش تعمیرات مایکروویو

کلاس آموزش تعمیر مایکروفر هر چند وقت و باتوجه به این موضوع که آموزش تعمیرات مایکروویو جزو تعمیرات لوازم خانگی میباشد برای همین گر فردی بخواهد در این دوره شرکت کند این رشته به تنهایی کافی نمیاشد بلکه دوره کامل لوازم خانگی که شامل لوازم مهم در آشپزخانه است میباشد چون این وسایل مکمل همدیگر میباشند و اگر فردی یا اینکه مشتری وسایل آن خراب شود با شما که تعمیرکار هستید تماس گیرد و شما درجواب بگویید فقط تعمیرکار ماکروفر هستید باهمین کار مشتری ها دیگر با شما تماس نمیگیرند برای همین علاقه مند به این رشته برای تکمیل کردن همه ی این لوازم خانگی را باید بیاموزند . که این دوره تعمیرات لوازم خانگی جزو اموزش تعمیرات مایکرویو نیز محسوب میشود . این دروه یک دوره کامل و جامع میباشد که شما بعدازاین دروه به راحتی وارد بازار کار شده و کسب درآمد میکنید .

دوره های تخصصی مهیاد برزین

سرفصل های دوره آموزش تعمیرات ماکروفر

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش عیب یابی و تعمیرات ماکروفر

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش سرویس و نگهداری ماکروفر

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش نصب و مبانی ماکروفر

اهدا کارت پشتیبانی 10 ساله – تماس تلفنی با اساتید – امکان پشتیبانی حضوری در آموزشگاه

ارائه مدرک بین المللی از سازمان فنی حرفه ای که قابل ترجمه می باشد و ویزای کار نیز محسوب می شود مدرک بین المللی تعمیرات ماکروفر جهت دریافت وام اشتغال زایی و جواز کسب نیز قابل استفاده می باشد.

آموزش تعمیرات ماکروفر ویژه افراد جویای کار میباشد و علاقه مندان به شغل تعمیرات ماکروفر با گذراندن این دوره نیاز به کاراموزی ندارند و میتوانند شروع به درآمدزایی کنند.

دوره تعمیرات مایکروویو تضمینی می باشد و تا زمانی که کارآموزان تمامی مطالب را به صورت کامل یاد نگیرند دوره برای آن ها به صورت صد در صد رایگان ادامه خواهد داشت

کاراموزان مهیاد برزین با ابزار اختصاصی به خود آموزش میبینند وتمامی لوازم تعمیراتی در آموزشگاه فراهم میباشد

آموزش به صورت عملی و کارگاهی بوده و بر روی ماکروفر های روشن و زنده مشتریان تعمیرات انجام میشود

در آموزشگاه یک فضای تعمیراتی با تمامی لوازم و تجهیزات جهت تعمیرات مایکروویو فراهم شده است که کاراموزان میتوانند قبل و بعد از کلاس و حتی بعد از دوره از امکانات تجهیزات و فضای آموزشگاه جهت تعمیر ماکروفر خراب مشتریان خود استفاده کنند.

کاراموزان مهیاد برزین میتوانند ماکروفر های مشتریان خود را در صورت به مشکل خوردن بیارن آموزشگاه و با کمک و نظارت اساتید خود تعمیر کنند و اجرت تعمیرات هم خودشون بگیرند.

اساتید آموزشگاه مهیاد برزین دارای چندین سال سابقه کار در امر تعمیرات تخصصی مایکروویو میباشند و از لحاظ تحصیلات حداقل مدرک تحصیلی آن ها لیسانس میباشد.

دوره به صورت نیمه خصوصی برگزار میشود و  در هر دوره 5 الی 7 نفر شرکت میکنند که هر کاراموز تجهیزات و امکانات مختص به خود را دارا میباشد.

بعد از پایان دوره تعمیر ماکروویو از طرف آموزشگاه به کاراموزان گواهی پایان دوره اعطا میشود که نشان دهنده گذراندن دوره تعمیرات ماکروفر در آموزشگاه معتبر زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای میباشد

آموزشگاه مهیاد برزین در مرکز شهر واقع شده است که هم از نظر دسترسی تاکسی و اتوبوس بسیار عالی هست و هم در نزدیکی مترو انقلاب میباشد

مقالات آموزش تعمیرات ماکروفر

شهریه دوره تعمیرات مایکرویو   950.000 تومان