021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین
آموزشگاه فنی حرفه ای مهیاد برزین

آموزش تعمیرات لوازم خانگی

اشتغالزایی کاراموزان

توجه توجه

این کلیپ تنها بخشی از صد ها کلیپ اشتغال ، درآمدزایی ، افتتاح مغازه و رضایت کاراموزان آموزشگاه مهیاد برزین میباشد. لطفا جهت مشاهده صدها کلیپ دیگر در اینستاگرام روی لینک زیر کلیک کنید.

پادکست دوره تعمیرات لوازم خانگی

با شش شعبه فعال

آموزش تعمیرات لوازم خانگی در تهران

021-66919908

آموزش تعمیرات لوازم خانگی در کرج 

026-36557643

آموزش تعمیرات لوازم خانگی در اسلامشهر

021-56699821

آموزش تعمیرات لوازم خانگی در بومهن

021-76485728

آموزش تعمیرات لوازم خانگی در پاکدشت

021-36032515

آموزش تعمیرات لوازم خانگی در ورامین

021-36432476

بهترین آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی

آموزشگاه تعمیر لوازم خانگی

آموزش صفر تا صد تعمیرات لوازم خانگی

لوازم خانگی از جمله وسایل مورد نیازی است که از نام آن کاملا مشخص است در تمامی منازل وجود دارد و مورد استفاده همه اعضا جامعه قرار می گیرد در سال های اخیر افزایش بیش از حد قیمت کالاهای مورد استفاده در خانه باعث شده توانایی خرید و تعویض لوازم در آحاد جامعه بسیار کاهش یابد.

دلایل ذکرشده و دلایل بسیاری وجود دارد که نشان می دهد شغل تعمیرات لوازم خانگی از پرسودترین کسب و کارهای بازار ایران می باشد و به تبع آن آموزش تعمیرات لوازم خانگی نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

آموزشگاه مهیاد برزین بابرگزاری دوره تعمیرات لوازم خانگی سهم بالایی از آموزش و ورود به بازار کار علاقه مندان به رشته تعمیرات لوازم خانگی را به خود اختصاص داده است. آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی مهیاد برزین زیر نظر سازمان فنی حرفه ای بوده و تمامی مجوزهای لازم را جهت برگزاری دوره تعمیر لوازم خانگی دارا می باشد.

بهترین آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی

مهیاد برزین با بهره گیری از اساتید مجرب در امر آموزش و نیز استفاده از تجهیزات به روز و پشتیبانی های بی نظیر که از کارآموزان خود انجام می دهد عنوان بهترین آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی را به خود اختصاص داده است. علاقه مندان به شغل تعمیرات لوازم خانگی می توانند باتوجه به کیفیت بالای آموزش و نیز شهریه بسیار پایین آموزشگاه مهیاد برزین را برای سپری کرده دوره تعمیرات لوازم خانگی انتخاب کنند.

ما در مجموعه مهیاد برزین تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا با بالاترین کیفیت آموزشی را اعم از استفاده از اساتید حرفه ای و باتجربه ، لوازم و تجهیزات تخصصی و بروز ، پشتیبانی نامحدود و… رضایت صد در صدی کارآموزان خود را جلب کنیم.

آموزش تعمیرات لوازم خانگی رایگان

آموزشگاه مهیاد برزین با توجه به پشتیبانی های بینظیر خود توانسته کاراموزان دوره لوازم خانگی را به سطحی برساند که پس از پایان دوره و حتی حین دوره شروع به کار کرده و کسب درآمد کنند ، کاراموزان آموزشگاه مهیادبرزین میتوانند از فضا و امکانات آموزشگاه استفاده کنند و با کمک و راهنمایی های اساتید خود وارد بازار کار شده و کسب درآمد کنند.

بیشتر کاراموزان دوره تعمیرات لوازم خانگی مهیاد برزین در حین دوره شروع به درآمدزایی کرده و میتوانند شهریه دوره را حین دوره به دست آورند تا دوره لوازم خانگی برای آنها رایگان محاسبه شود . شما علاقه مندان به شغل تعمیرات لوازم خانگی میتوانید با مشاهده اینستاگرام آموزشگاه به آدرس آموزشگاه مهیاد برزین صدها کلیپ افتتاح مغازه ، درآمدزایی و ورود به بازارکار کاراموزان مهیاد برزین را مشاهده کنید

جهت مشاهده اشتغال ، درآمدزایی ، افتتاح مغازه ، رضایت کاراموزان و نحوه و کیفیت آموزشی روی لینک زیر کلیک کنید.

افتتاح مغازه و اشتغال زایی کاراموزان دوره تعمیرات لوازم خانگی

 

این پست تنها یکی از صد ها کلیپ اشتغالزایی کاراموزان مهیاد برزین میباشد

شهریه آموزش لوازم خانگی

شهریه دوره جامع و  کامل لوازم خانگی   4.950.000 تومان

شهریه دوره یخچال و فریزر و ساید بای ساید

50 درصد تخفیف

2.600.000 تومان

شهریه دوره لباسشویی ، ظرفشویی

50 درصد تخفیف

2.600.000 تومان

شهریه دوره لوازم خانگی خرد 

هدیه آموزشگاه به کاراموزان

رایگان

شهریه دوره تعمیر برد لوازم خانگی 3.950.000 تومان

جهت مشاهده اطلاعات دوره برد الکترونیکی لوازم خانگی روی لینک زیر کلیک کنید

انواع برند های ایرانی و خارجی

نصب ، تعمیرات ، عیب یابی و راه اندازی

یخچال ، فریزر ، ساید بای ساید ، لباسشویی ، ظرفشویی ، چرخ گوشت ، جاروبرقی ، اتو ، سشوار ، 

در دوره تعمیرات لوازم خانگی ، آموزش تعمیرات چرخ گوشت ، جاروبرقی ، اتو و سشوار به صورت هدیه و کاملا رایگان به کاراموزان آموزش داده میشود

شعب آموزشگاه مهیاد برزین در کشور

تهران : 66919908-021

 کرج(فردیس): 36557643-026

اسلامشهر : 56699821-021

بومهن: 76485728-021

پاکدشت : 36032515-021

قرچک : 36432476-021

مشاوره و ثبت نام دوره های آموزشی مهیاد برزین

مشاوره آموزشگاه مهیاد برزین

درآمد شغل تعمیرات لوازم خانگی ،آموزش تعمیرات تخصصی لوازم خانگی با تضمین کیفیت اموزش، و ورود به بازارکار را با مهیاد برزین تجربه کنید. در صورت علاقه به انجام کارهای فنی و فعالیت در این حرفه با مهیاد برزین همراه باشید.دیگر استرس آینده شغلی و کسب درآمد خود را نداشته باشید . همچنین نوع لوازم و وسایل خانگی تعمیر شده هم در میزان کسب درآمد نقش دارد. به عنوان مثال، تعمیرات وسایل گرانی مثل یخچال یا ماشین ظرفشویی معمولاً گران ‌تر از تعمیرات لوازم خانگی جزیی و خرد خواهد بود. مورد دیگر تجربه ی فرد ، سابقه کاری تعمیرکار،میزان رضایت مشتری، داشتن نظم در ارائه خدمات و تبلیغات می تواند مبلغ دریافتی هر تعمیرکار لوازم خانگی را تغییر بدهد.مشاغل مرتبطی با شغل تعمیرات لوازم خانگی برای افزایش درآمد وجود دارد که در حین کار میتوانید با استفده از این مشاغل درامد خود را بیشتر کنید . اگر به ‌عنوان تعمیرکار و کارشناس لوازم خانگی به دنبال افزایش درآمد خود هستید، چند نکته کاربردی و کلیدی وجود دارد که می ‌توانید از آن ها استفاده کنید. اولین نکته ارائه خدمات اضافی بیشتر از تعمیرات ساده است. به عنوان مثال، می‌ توانید خدماتی از قبیل نگهداری و سرویس لوازم خانگی را ارائه دهید، یا حتی به مشتریان در مورد نحوه مراقبت از لوازم خانگی شان به بهترین شکل مشاوره بدهید .

آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی مهیادبرزین

مهیاد برزین با داشتن تیم تخصصی مجرب متشکل از بهترین اساتید، کارگاه هایی عملی را برای آموزش سر فصل انواع برد و مکانیک لوازم برقی خانگی در نظر گرفته است تا کارورزان با کسب مهارت کامل و لازم و دانش فنی تخصصی بتوانند به عنوان نیروی مجرب روانه ی بازار کار شوند . این رشته مطمئنا یکی از بهترین شاخه های فنی می باشد و بدلیل تخصصی بودن آن دارای بازار کار خوبی است. اگر منزل خود و دیگران را نگاه بیندازیم حداقل در انجا یک وسیله گازی یافت میشود. ما از وسیله های گازی در طول سال استفاده میکنیم و انها نیاز به تعمیرات و سرویس دهی پیدا میکنند.هیچ محدودیت درآمدی برای کاردر این شاخه جود ندارد و با مشاوره که در این آموزشگاه می بینید به شما کمک می کنیم یک شغل پردرآمد را شروع کنید. البته که کوشش و همت خودتان نیز بسیار در این راه تاثیر گذار است . امروزه به دلیل افزایش یافتن قیمت های لوازم برقی افراد ترجیح می دهند تا بجای تعویض وسیله خود آنها را تعمیر کنند افزایش قیمت ها باعث شده تا نیاز به تعمیر کار در این حرفه بیشتر شود و بازار کار تعمیرات لوازم برقی پر رونق باشد. اگر می خواهید وارد این شغل پردرآمد شوید باید اول در دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی درتهران شرکت کرده و مهارت و دانش کافی در این زمینه را به دست بیاورید تا بتوانید انواع لوازم خانگی با برندهای مختلف را تعمیر و عیب یابی کنید .

بهترین آموزش تعمیرات لوازم خانگی تهران با توجه به تقاضای زیاده در بازار یک دوره بسیار پر کارآموز میباشد. زیرا امروزه تقریباً هر خانه‌ای دارای نوعی لوازم خانگی مکانیکی یا الکترونیکی است و خرابی آنها و نیاز به تعمیر بعد از مدتی اجتناب ناپذیر است. در حین استفاده، هر دستگاهی دچار مشکل می‌شود که مستقیماً بر عملکرد آن دستگاه تأثیر می‌گذارد. امروزه لوازم خانگی به دلایل مختلفی باید تعمیر شوند .

دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی در آموزشگاه مهیاد برزین دارای مزایای بسیاری می‌باشد. در این دوره آموزشی با نحوه تعمیر لوازم خانگی در یک کارگاه کاملا مجهز به صورت کاملا عملی آشنا می‌شوید و حتی خود کارآموزان میتوانند لوازم برقی را تعمیر کنند و به مشتری تحویل بدهند .

علاوه بر این، این دوره تعمیرات لوازم خانگی دارای پشتیبانی پس از دوره است، به این معنی که اگر کارآموزان در بازار کار با مشکلی مواجه شوند، می‌توانند به اساتید ما زنگ بزنند و با کمک ان ها آن وسیله را تعمیر کنند ویا آن لوازم را باخودشان بیاورند و باکمک اساتید آن را تعمیر کنند .

بهترین آموزش تعمیر لوازم خانگی

آموزشگاه مهیاد برزین یکی از بهترین و مجهزترین آموزشگاه های فنی حرفه ای در تهران می باشد که با فراهم آوردن فضایی فوق تخصصی بر پایه آموزش عملی توانسته گام بلندی در جهت ارتقاء سطح آموزشی و حرفه ای در این زمینه بردارد و ماهانه کارآموزان زیادی را روانه بازار کند .

چرا باید در دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی در مهیاد برزین شرکت کنیم ؟

دورهآموزش تعمیرات لوازم خانگی در آموزشگاه مهیاد برزین دارای مزیت های فراوانی است. در این دوره شما نحوه اصولی تعمیرات لوازم خانگی را در یک کارگاه کاملا مجهز آموزش میدهد. در این مجموعه می توان انواع ابزار و تجهیزات لازم برای تعمیرات لوازم خانگی را یافت .

مهیاد برزین بزرگترین مرکز آموزش صفر تا صد تعمیرات لوازم خانگی اعم از یخچال فریزر، ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و …در استان شعبات تهران.اسلامشهر.بومهن.فردیس می باشد. این مجموعه ی بزرگ اساتید متبحر و جوان، خوش سابقه و کاربلد را جهت آموزش فنی و سرفصل های دوره ی مربوطه جذب کرده تا شما عزیزان با ثبت نام در این دوره های آموزشی قدمی عالی و مفید برای کسب درآمد و آموزش حرفه ای این مهارت ها بردارید .

در این دوره آموزشی، شما تعمیرات لوازم خانگی مهیاد برزین را زیر نظر اساتید با تجربه یاد میگیرید. این دوره تعمیرات پیشرفته ترین و بروزترین دستگاه ها تا ساده ترین و قدیمی ترین دستگاه ها را شامل میشود. در این دوره با اعتماد به نفس یاد می گیرید که چگونه سخت ترین عیب و آسیب در لوازم خانگی را بدون صدمه زدن به دستگاه در هر برندی بشناسید و آن را رفع کنید.

در این دوره ی آموزش در مهیاد برزین با تجهیزات مورد نیاز برای این حرفه آشنا خواهید شد و نحوه صحیح انتخاب این ابزار به شما آموزش میدهیم. همچنین به شما آموزش میدهیم که چطور قطعات خوب را از بد تشخیص بدهید واز آنها استفاده کنید .

آموزش تعمیرات لوازم خانگی مهیادبرزین

همچنین برای بسیاری از جوانانی که در صدد هستند تا به این حرفه ورود کنند ثبت نام در دروه آموزشی تعمیرات لوازم خانگی، بسیار تصمیم درستی میباشد تا خیلی زود وارد بازار کار این حرفه شوند . معمولا ثبت نام دوره های آموزشی نیاز به این دارد که شرایط هر دوره را بدانید و متوجه شوید که مرکز آموزشی چه سرفصل ها و مباحثی را در دوره خود آموزش میدهد . در اختیار داشتن اطلاعات کافی محور شرایط هر مجموعه آموزشی و زمانبندی دوره ها و همچنین استعلام قیمت هر دوره می تواند باعث شود که بهترین انتخاب را داشته باشید . اگر شما میخواهید مدرک فنی حرفه ای را دریافت کنید از سمت اموزشگاه به سازمان مربوطه معرفی میشوید. در این حالت بدون نیاز به شرکت در دورهای های سازمان فنی حرفه ای می توانند در آزمون آن شرکت کرده و مدرک این سازمان را دریافت کنید . برای کار عملی کارآموزان لوازم خانگی مختلف در برندهای متنوع در کارگاه موجود می باشد و با آموزش های تخصصی توسط اساتید کاردان کارآموزان پس از اتمام دوره برندهای مطرح پرکاربرد در بازار را به راحتی می توانند تعمیر کنند .

آموزش صفر تا صد تعمیر لوازم خانگی فنی و حرفه ای ، به صورت صفر تا صد در اموزشگاه مهیاد برزین برگزار می شود .  با افزایش استفاده از لوازم خانگی تقاضای کاربران برای رشته تعمیرات لوازم خانگی افزایش خواهد یافته است . لوازم خانگی نیز مانند هر وسیله دیگری پس از استفاده زیاد دچار خرابی میشود و نیاز به عیب یابی دارد .

از آنجایی که امروزه قیمت لوازم خانگی افزایش چشم گیری داشته است بنابراین افراد به جای خرید دوباره ان را به یک تعمیر کار با تجربه میسپارند به همین دلیل تعمیرات لوازم خانگی امروه یکی از مشاغل پرطرفدار و پر درامد در بازار کار است .

دوره تعمیرات لوازم خانگی شامل تمامی وسایل میباشد . علاقمندان که قصد دارن در دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی شرکت کنند، می توانند به اموزشگاه مهیاد برزین مراجعه کنند و صفر تا صد تعمیرات لوازم خانگی را به صورت عملی فرا گیرند . اموزش تعمیرات لوازم خانگی از رشته  های پر طرفدار و جذاب آموزشگاه مهیاد برزین است که بازار پر درآمدی هم دارد.

 آموزش تعمیر لوازم خانگی

چنانچه علاقمند به آموزش تعمیرات لوازم خانگی هستید پیشنهاد می کنیم برای اینکه بتوانید در این رشته وارد بازار کار شوید در کلاسهای تعمیرات لوازم خانگی در اموزشگاه مهیاد برزین شرکت کرده و مدرک معتبر از سوی سازمان فنی حرفه ایی دریافت کنید . پیدا کردن تعمیرکار مجرب و کاربلدی است که بتواند با دقت و حوصله فراوان و البته هزینه‌ی مناسب کار شما را انجام دهد . باید بدانید که تعمیر اشتباه می‌تواند منجر به خرابی بیشتر یا حتی سوختن قطعات لوازم خانگی شود .

برای افرادی که در زمینه کار فنی علاقه دارند ، شغل تعمیرات لوازم خانگی یکی از محبوب ترین رشته های فنی و همچنین پر در امد ترین رشته در بین رشته های فنی است .

دوره تعمیر لوازم خانگی در این آموزشگاه به صورت تضمینی برگزار شده و کارآموزان در صورتی که مباحث دوره را به خوبی فرا نگیرند می توانند در دیگر دوره های لوازم خانگی این مرکز به صورت رایگان شرکت کنند ، یعنی این بدین معناست که تاوقتی کارآموز این آموزشها را فرا نگیرد میتواند تازمان یادگیری این آموزشها ادامه داشته باشد . و همینطور همانند قبل آموزش ببینید البته این امر فقط و فقط از هر هزار نفر یک نفر میباشد که یاد نمیگیرد وگرنه که این اموزشها اینقدر کاربردی و عملی میباشد که فرد در حین دروه کسب درآمد میکند . در این آموزشگاه به صورت کاملا عملی و تخصصی کلیه مطالب مربوط به تعمیرات انواع لوازم خانگی از قبیل تعمیرات انواع یخچال ساید ، معمولی ، فریزر ، تعمیرات لباسشویی ، ظرفشویی ، جاروبرقی ، ماکروفر ، همزن ، و غیره …  را به کارآموزان آموزش می دهد . این آموزشگاه برای بهتر اموزش دیدن توسط کارآموزان این امکان را فراهم کرده است تا کارآموزان به صورت عملی کلیه مراحل تعمیرات را زیر نظر استاد دوره به تمرین و رفع اشکال بپردازند . ازاین رو هم کاآموز بهتر ببهتر یاد میگیرد و هم راحتر وارد بازار کار این حرفه میشود .

آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی مهیادبرزین

این آموزشگاه به صورت کاملا عملی ، در کارگاه های مجهز و زیر نظر اساتید با تجربه و متخصص کلیه آموزش های صفر تا صد تعمیرات لوازم خانگی را آموزش میدهد . و همین طور نحوه صحبت کردن با مشتری و جذب مشتری یا به زبان ساده تر مشتری مداری را اموزش میدهد و شما با تمامی این مراحل آشنا شده که با قدرت و و اموختن همه چیز وارد بازار کار شده کسب درآمد کنید . اموزشگاه مهیاد برزین در تهران نسبت به کارآموزان خود تعهد دارد و این تعهد را به خوبی انجام میدهد و براین عهد پایند میباشد این را در پشتیبانی های بعدازدوره از کارآموزان به خوبی محقق کرده است . آموزش تعمیرات لوازم خانگی زیر نظر سازمان فنی حرفه‌ای از شاخه‌های بسیار کاربردی آموزشگاه مهیاد برزین می‌باشد . امروزه حجم عظیمی از لوازم خانگی برقی هستند و به دلیل استفاده مکرر از آنها احتمال معیوب شدن آن‌ها و تعمیرات بسیار است . بنابراین دوره تعمیرات لوازم خانگی بازار کار مناسبی برای علاقه مندان فعال در این رشته فراهم کرده است . از این رو آموزشگاه مهیاد برزین دوره تعمیر انواع لوازم خانگی در تهران را زیر نظر اساتید باتجربه و به صورت کاملا عملی و کاربردی برگزار می‌نماید . دوره تخصصی تعمیرات لوازم خانگی در آموزشگاه مهیاد برزین زیر نظر تکنسین ها و تعمیر کاران با تجربه ای برگزار می شود که برای عملکرد بهتر، در دوره های آموزشی تدریس آنها به صورت کاملا عملی میباشد .

دوره های تخصصی مهیاد برزین

سرفصل های دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش عیب یابی و تعمیرات یخچال

√ آشنایی با سیکل گاز و نحوه عملکرد یخچال

√ آشنایی مسیر به گردش در آمدن گاز از کمپرسور تا اواپراتور

√ آشنایی با کمپرسور و نحوه عملکرد و قطعات داخل آن

√ تست کمپرسور و علائم سالم و یا معیوب بودن آن

√ تشخیص پایه های کمپرسور

√تست سیم پیچی کمپرسور با مولتی متر

√ عیب یابی کمپرسور و دلایل خرابی آن

√ آشنایی با کندانسور و نحوه عملکرد 

√ وظیفه کندانسور در یخچال

√ عیب یابی و تست کندانسور و دلایل خرابی آن

√ آشنایی با فیلتر درایر و نحوه عملکرد آن

√ تست و عیب یابی فیلتر درایر

√ آشنایی با لوله مویی و نحوه عملکرد آن در یخچال

√ تست و عیب یابی لوله مویی در یخچال 

√ آشنایی با شیر انبساط و نحوه عملکرد آن در یخچال

√ وظیفه و کارکرد شیر انبساط

√ عیب یابی و تست شیر انبساطی در یخچال

√نحوه عملکرد اواپراتور

√ تست اواپراتور در یخچال

√ عیب یابی اواپراتور

√ نقشه خوانی و مسیر یابس سیم کشی یخچال

√ سیم کشی قطعات برقی یخچال فریزر

√ شناخت انواع گاز مورد استفاده در یخچال

√ بررسی و تفاوت دو گاز اصلی در یخچال

√ انواع گاز R134 و R600

√ نحوه عملکرد و شناخت اورلود

√ تست و عیب یابی اورلود با مولتی متر

√ تعویض و نصب اور لود روی کمپرسور

√ طرز عملکرد و آشنایی با رله استارت

√ تست و عیب یابی رله استارت با مولتی متر

√ جا به جایی و نصب رله استارت روی کمپرسور

√ وظیفه و نحوه کارکرد خازن یخچال

√ عیب یابی و رفع عیب خازن با تست مولتی متر و برق شهر

√ نصب و محل قرارگیری خازن در یخچال

√نحوه عملکرد ترموستات و شرح کامل وظیفه ترموستات

√ تست و عیب یابی ترموستات به صورت عملی و با مولتی متر

√ محل قرارگیری  و نصب ترموستات داخل یخچال

√ آشنایی با دمپر و محل قرارگیری و طرز کارکرد آن در یخچال فریزر

√ تست و عیب یابی دمپر یخچال فریزر

√ عیب یابی دلایل سرد نشدن یخچال

√ عیب یابی دلایل سرد نشدن فریزر

√ عیب یابی دلایل یخ زدن یخچال

√ نحوه عیب یابی لاستیک درب یخچال

آموزش تعویض لاستیک درب یخچال

علائم خرابی یخچال ساید بای ساید

√ دلایل برفک زد یخچال 

√ عیب یابی و رفع عیب برفک زدن ییخچال فریزر

√ آموزش کار و نحوه عملکرد یخچالهای معمولی

√ اموزش کار و نحوه عملکرد ساید بای ساید

√ تست و تعمیرات صفر تا صد یخچال های خراب

√ سیکل عملکرد تبرید در یخچال ساید بای ساید

√ عیب یابی تخصصی نشتی  یابی سییکل  یخچال

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش عیب یابی و تعمیرات یخچال سایدبای ساید

√ آشنایی و نحوه عملکرد یخچال های ساید بای ساید

√نحوه تست و عیب یابی قطعات ساید بای ساید

√ نحوه عملکرد سیستم یخچال ساید بای ساید

√ مقایسه و تفاوت یخچال های معمولی با یخچال ساید بای ساید

√ آشنایی و نحوه عملکرد یخ ساز ساید بای ساید

√نحوه تست و عیب یابی یخچال ساید بای ساید

√آموزش تعویض و تعمیر  یخ ساز ساید بای ساید

√ آشنایی و نحوه عملکرد آب سرد کن ساید بای ساید

√ نحوه تست و عیب یابی آب سرد کن یخچال ساید بای ساید

√ آموزش تعویض و تعمیر  آب سرد کن ساید بای ساید

√ نحوه عملکرد شیر برقی یخچال ساید

√ تست و عیب یابی شیر برقی یخچال ساید

√ نحوه عملکرد دمپر ساید 

√ تست و عیب یابی دمپر یخچال ساید بای ساید

آموزش شارژ گاز یخچال

√ دلایل و ایرادات شارژ گاز کمپرسور

√شناخت و نحوه عملکرد انواع گاز های مورد استفاده در یخچال

√ تست نشتی به صورت تخصصی با گیج فشار و پمپ وکیوم

√ تست نشتی به صورت سنتی

√برطرف کردن نشتی سیکل تبرید

√ تعویض تخصصی فیلتر درایر

√ تشخیص نوع گاز مورد استفاده در یخچال

√ تشخیص مقدار گاز مورد استفاده در کمپرسور

√ وکیوم کمپرسور ، کندانسور ، اواپراتور ، لوله مویی 

√آموزش کار با دستگاه وکیوم 

√ آموزش کار و استفاده از گیج فشار

√ نحوه و عملکرد شارژ گاز یخچال

آموزش جوشکاری مس و آلومینیوم

√ آموزش کار با لوله بر جهت بریدن لوله های مسی و آلومینیومی

√ آموزش بریدن لوله های جهت جوشکاری مجدد

√ آموزش کار با ابزار پیلیسه گیر جهت تمیز کردن و از بین بردن محل برش

√ آموزش پیلیسه گیری لبه های لوله های برش خورده

√ آشنایی و نحوه کار با دستگاه گشاد کن

√ گشاد کردن یکی از لوله ها جهت اتصال دو لوله به هم

√ آموزش و آشنایی با دستگاه هوا و گاز جهت جوشکاری

√ آشنایی با دستگاه تورچ و نحوه عملکرد آن

√ جوشکاری تخصصی لوله های مسی

√ جوشکاری تخصصی لوله های آلومینیومی

√ جوشکاری تخصصی لوله مسی به لوله آلومینیومی

سیستم دیفراست ( برفک زدایی ) یخچال

√ آشنایی و نحوه عملکرد سیستم دیفراست یخچال

√ آشنایی با قطعات مختلف سیستم دیفراست

√ تست و عیب یابی ترمو دیسک

√ نحوه تست و عیب یابی ترمو فیوز

√ نحوه آشنایی و عملکرد و تست المنت

√ آشنایی با تایمر و نحوه عملکرد آن

√ تست و عیب یابی تایمر

√ آشنایی و نحوه عملکرد و تست سنسور ntc

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش و عیب یابی لباسشویی دایرکت درایو

√ آموزش و عیب یابی بلبرینگ لباسشویی

√ آموزش تعویض بلبرینگ آبکش لباسشویی

√ آموزش تشخیص خرابی و پارگی لاستیک درب لباسشویی

√ آموزش تعویض لاستیک درب لباسشویی

√ آموزش تعویض دیگ بیرونی پلیمری

√ آموزش تعویض دیگ داخلی استیل

√ آموزش تعویض درب شیشه ای لباسشویی 

√ آموزش سیکل و مراحل عملکرد لباسشویی

√ آشنایی با مرحله آبگیری و قطعاتی که در این مرحله عمل میکنند

√ آموزش مرحله شست و شو و قطعات فعال در این مرحله

√ آموزش آبکشی و آشنایی با قطعات این مرحله

√ مرحله خشک کن و آشنایی با قطعات مرحله خشک کن

√ آموزش عیب یابی و تست میکروسوئیچ درب لباسشویی

√ تعمیر و تعویض میکروسوئیچ

√ تست و عیب یابی شیر برقی لباسشویی

√آموزش رفع عیب و تعمیر و تعویض شیر برقی

√ آشنایی و عیب یابی هیدروستات

√ تعمیر و تعویض هیدروستات لباسشویی

√ آموزش تخصصی پمپ تخلیه لباسشویی

√ عیب یابی تست و تعمیر تعویض پمپ تخلیه

√ آموزش نحوه عملکرد موتور لباسشویی

√ آموزش عیب یابی موتور لباسشویی

√ تست و تعمیر موتور

√آشنایی با نویز گیر و تست و تعمیر آن

آموزش تعمیرات و عیب یابی ظرفشویی

√ آشنایی و نحوه کارکرد ماشین ظرفشویی

√ آشنایی با قطعات و سیکل کارکرد ظرفشویی

√ آموزش عیب یابی و تست میکروسوئیچ درب ظرفشویی

√ آشنایی و نحوه عملکرد میکروسوئیچ

√ آشنایی و نحوه عملکرد شیر برقی ظرفشویی

√ عیب یابی و تست شیر برقی

√ نحوه کارکرد و تست و عیب یابی هیدروستات ظرفشویی

√ جت پمپ  و آشنایی با عملکرد آن

√ تست و تعمیرات جت پمپ ظرفشویی

√ آشنایی و عملکرد خازن جت پمپ

√ آموزش تخصصی تست و عیب یابی و عملکرد خازن ظرفشویی

√ آموزش تست و عیبیابی هیت پمپ

√ آموزش نحوه عملکرد و آشنایی با هیت پمپ

√ آموزش شناخت و تست مقسم

√ آموزش عیب یابی و تست و تعویض مقسم

√ اشنایی با عملکرد شستشویی ظروف در لباسشویی

√ تست و تعویض بازویی ها و دوش ظرفشویی

√ آشنایی با تایمر و نحوه عملکرد آن

√ تست تعویض و تعمیرات تخصصی تایمر ظرفشویی

√ اشنایی با قرص و مواده شوینده مناسب

√ آشنایی با رزین و خواص آن

√ آشنایی با نمک ظرفشویی و خواص آن

√آموزش  تست و تعمیر مخزن نمک ظرفشویی

√ آموزش عیب یابی و تعمیر شیر برقی مخزن نمک

√ آشنایی و نحوه عملکرد شیر برقی مخزن نمک

√ تست و عیب یابی سنسور نمک

√ آموزش تعمیر و تعویض سنسور نمک

√ شناخت سنسور کفی و نحوه عملکرد آن

√ آموزش تست تعمیر عیبیابی و تعویض سنسور کفی ( نشتی )

√ آموزش نحوه شارژ مخزن نمک ظرفشویی

√ تست و تعویض و تعمیر قطعات ظرفشویی

آموزش مبانی لوازم خانگی

√ آشنایی با ولتاژ و کاربر آن در وسایل برقی خانگی

√ آشنایی با برق AC و برق DC  وکاربرد آن در تست کمپرسور و لوازم برقی خانگی

√ آشنایی با فرکانس برق شهری

√ آشنایی با پارامتر مقاومت و اهم

√ آشنایی با شدت جریان و آمپر و آمپر کشی کمپرسور یخچال

√ آشنایی با توان الکتریکی  و وات دستگاه های برقی خانگی

√ آشنایی با کمیت های الکتریکی مانند وات و اسب بخار

√ آشنایی با انواع کلید های NO و  NC و کاربرد آن در لوازم خانگی

√ آشنایی با نحوه عملکرد کلید اورلود و ترموستات

√ آشنایی با انواع رله های راه انداز و کاربرد آن در لوازم برقی خانگی

√ آشنایی با انواع گاز مدار تبرید مزیت ها و فواید و نوع عملکرد آن ها

√ آشنایی با انواع گاز آمونیاک و فریون

√ آشنایی با انواع گاز 134 و 600 و 407 و 22 و 410

پلاک خوانی تخصصی موتور های مختلف از جمله موتور یخچال و موتور لباسشویی

اهدا کارت پشتیبانی 10 ساله – تماس تلفنی با اساتید – امکان پشتیبانی حضوری در آموزشگاه

ارائه مدرک بین المللی از سازمان فنی حرفه ای که قابل ترجمه می باشد و ویزای کار نیز محسوب می شود مدرک بین المللی تعمیرات لوازم خانگی جهت دریافت وام اشتغال زایی و جواز کسب نیز قابل استفاده می باشد.

آموزش تعمیرات پکیج دیواری ویژه افراد جویای کار میباشد و علاقه مندان به شغل تعمیرات لوازم خانگی با گذراندن این دوره نیاز به کاراموزی ندارند و میتوانند شروع به درآمدزایی کنند.

دوره تعمیرات لوازم خانگی تضمینی می باشد و تا زمانی که کارآموزان تمامی مطالب را به صورت کامل یاد نگیرند دوره برای آن ها به صورت صد در صد رایگان ادامه خواهد داشت

کاراموزان مهیاد برزین با ابزار اختصاصی به خود آموزش میبینند وتمامی لوازم تعمیراتی در آموزشگاه فراهم میباشد

آموزش به صورت عملی و کارگاهی بوده و بر روی لوازم خانگی های روشن و زنده مشتریان تعمیرات انجام میشود

در آموزشگاه یک فضای تعمیراتی با تمامی لوازم و تجهیزات جهت تعمیرات لوازم خانگی  فراهم شده است که کاراموزان میتوانند قبل و بعد از کلاس و حتی بعد از دوره از امکانات تجهیزات و فضای آموزشگاه جهت تعمیر لوازم خانگی خراب مشتریان خود استفاده کنند.

کاراموزان مهیاد برزین میتوانند لوازم خانگی های مشتریان خود را در صورت به مشکل خوردن بیارن آموزشگاه و با کمک و نظارت اساتید خود تعمیر کنند و اجرت تعمیرات هم خودشون بگیرند.

اساتید آموزشگاه مهیاد برزین دارای چندین سال سابقه کار در امر تعمیرات تخصصی لوازم خانگی میباشند و از لحاظ تحصیلات حداقل مدرک تحصیلی آن ها لیسانس میباشد.

دوره به صورت نیمه خصوصی برگزار میشود و  در هر دوره 5 الی 7 نفر شرکت میکنند که هر کاراموز تجهیزات و امکانات مختص به خود را دارا میباشد.

بعد از پایان دوره تعمیر لوازم خانگی از طرف آموزشگاه به کاراموزان گواهی پایان دوره اعطا میشود که نشان دهنده گذراندن دوره تعمیرات لوازم خانگی در آموزشگاه معتبر زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای میباشد

آموزشگاه مهیاد برزین در مرکز شهر واقع شده است که هم از نظر دسترسی تاکسی و اتوبوس بسیار عالی هست و هم در نزدیکی مترو انقلاب میباشد

مقالات آموزش تعمیرات لوازم خانگی

شهریه دوره لوازم خانگی   4.950.000 تومان