021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین
آموزشگاه فنی حرفه ای مهیاد برزین

آموزش تعمیرات یخچال صنعتی

اشتغالزایی کاراموزان

توجه توجه

این کلیپ تنها بخشی از صد ها کلیپ اشتغال ، درآمدزایی ، افتتاح مغازه و رضایت کاراموزان آموزشگاه مهیاد برزین میباشد. لطفا جهت مشاهده صدها کلیپ دیگر روی لینک زیر کلیک کنید.

پادکست دوره تعمیرات یخچال صنعتی

با شش شعبه فعال

آموزش تعمیرات یخچال صنعتی در تهران

021-66919908

آموزش تعمیرات یخچال صنعتی در کرج 

026-36557643

آموزش تعمیرات یخچال صنعتی در اسلامشهر

021-56699821

آموزش تعمیرات یخچال صنعتی در بومهن

021-76485728

آموزش تعمیرات یخچال صنعتی در پاکدشت

021-36032515

آموزش تعمیرات یخچال صنعتی در ورامین

021-36432476

بهترین آموزشگاه تعمیرات صنعتی

آموزش صفر تا صد تعمیرات یخچال صنعتی

آموزش تعمیر یخچال صنعتی ، امروزه در بیشتر مغازه سوپرمارکت ها و فروشگاه های بزرگ یافت میشود وازاین تعمیرات این نوع وسیله یک وسیله خیلی مهم در بازار میباشد بسیار مهم شده است و تعمیرکاران این یخچال باید بسیار کاربلد و در یک آموزشگاه بسیار معتبر و خوب آموزش دیده باشند که این وسایل را تعمیر کنند . ازاین رو اگر کسی علاقه مند تعمیرات یخچال صنعتی میباشد میتواند در آموزشگاه مهیاد برزین تهران ثبت نام کرده و در کلاس های بسیار مجهز و کامل این آموزشگاه شروع به یادگیری کند . وقابل توجه شما عزیزان که اموزشگاه تعمیرات یخچال صنعتی زیر نظر فنی حرفه ای کل کشور میباشد . و تمامی قوانین و مقررات آن تابع سازمان فنی حرفه ای میباشند . در دوره های آموزشیتعمیرات یخچال صنعتی اولین گام برای یک تعمیر کار حرفه ایی شدن یک اموزشگاه مجهز و استاد کاردان و توانا می باشد که اموزشگاه مهیاد برزین این فرصت را به شما علاقه مندان رشته یخچال فراهم کرده است .

جهت مشاهده اشتغال ، درآمدزایی ، افتتاح مغازه ، رضایت کاراموزان و نحوه و کیفیت آموزشی روی لینک های زیر کلیک کنید.

افتتاح مغازه و اشتغال زایی کاراموزان دوره تعمیرات یخچال صنعتی

این پست تنها یکی از صد ها کلیپ اشتغالزایی کاراموزان مهیاد برزین میباشد

شهریه : 2.600.000 تومان

مدت آموزش : 20 ساعت

ظرفیت : 8 نفر

آموزش 100% تضمینی

انواع برند های ایرانی و خارجی

نصب ، تعمیرات ، عیب یابی و راه اندازی

در دوره تعمیرات یخچال صنعتی ، آموزش چرخ گوشت ، آبمیوه گیری به صورت هدیه و کاملا رایگان به کاراموزان آموزش داده میشود

شعب آموزشگاه مهیاد برزین در کشور

تهران : 66919908-021

 کرج(فردیس): 36557643-026

اسلامشهر : 56699821-021

بومهن: 76485728-021

پاکدشت : 36032515-021

قرچک : 36432476-021

مشاوره و ثبت نام دوره های آموزشی مهیاد برزین

مشاوره آموزشگاه مهیاد برزین

بسیاری از افراد که علاقمند به کارهای فنی مثل آموزش تعمیر یخچال صنعتی می باشند تمایل دارند تا در سمت تعمیرکار و تکنسین یخچال صنعتی هم فعالیت نمایند. ورود به این حرفه نیازمند آموزش های لازم بوده . آموزشگاه مهیاد برزین یکی از آموزشگاه های فعال زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای می باشد که با سابقه طولانی در زمینه آموزش دوره های ویژه بازار کار فعالیت می کند برای شغل تعمیرات یخچال صنعتی نیازی به سرمایه زیادی ندارد که کسی در همین اول راه پول زیادی برای تهیه ابزار پرداخت کند . ابزارآلات ساده مورد نیاز برای تعمیرات یخچال شامل انواع پیچ گوشتی، آچار، فازمتر و مولتی متر و … است . لازم به ذکر است که بیشتر تعمیرکاران، تعمیر یخچال صنعتی را در محل انجام می‌دهند تا نیازی به جا به جا کردن یخچال نباشد اما در کل بهتر است که یک کارگاه تعمیراتی داشته باشید . و اگر این مغازه تعمیراتی در مکان های بسیار شلوغ که تردد ماشین و مردم زیاد باشد از نظر کار شغلی و اینکه افراد زیادی یخچال و انواع لوازم خانگی بیاورند برای تعمیر بسیار بیشتر میباشد که هم این امر باعث میشود که خیلی بیشتر کسب درآمد کنید و هم معروف شوید و آوازه تعمیر یخچال صنعتی شما زبان به زبان بچرخد و حتی باهمین کار باعث میشود که دیگر شما خودتان شاگرد برای تعمیرات بیشتر انتخاب کنید و درآمدتان روز به روز بیشتر و بیشتر شود .

آموزشگاه تعمیر یخچال صنعتی مهیادبرزین

در دوره آموزش تخصصی تعمیر یخچال صنعتی که به صورت تئوری و عملی برگزار می ­شود .

شما با نحوه شناخت و تعمیر کمپرسور ، کندانسور (رادیاتور خنک کننده)، اواپراتور (محفظه تولید یخ) ، کاپیلاری تیوپ (لوله مویی) و شیوه تعویض فیلتر یا درایر و همچنین استفاده از یخچال صنعتی در آموزش تعمیر یخچال ، از نکات برجسته این دوره آموزشی می باشد . همه ی این عوامل بستگی به این دارد که فرد با پشتکار خود که در این زمینه داشته باشد تواند کارکند و کسب درآمد کند اینکه آموزش ما چگونه است و آیا من یاد میگیرم یاخیر . از این بابت خیالتان راحت باشد که آموزشهای ما جامع و کاملا عملی میباشد و اگر کارآموزان براساس آنچه که اساتید آموزشگاه به آنها یاد میدهند عمل کنند حتما حتما در این حرفه موفق و درآمد بالایی خواهند داشت . اموزشگاه مهیاد برزین بعداز پایان دوره کارآموزان خودرا به سازمان فنی و حرفه ای معرفی کرده و کارآموزان میتوانند بعداز قبولی در این آزمون ها مدرک معتبر فنی را بگیرند البته قابل ذکر میباشد که مجموعه ما یک مدرک داخلی نیز به کارآموزان ارائه میدهد .

آموزش تعمیرات یخچال صنعتی ، از شاخه های بسیار تخصصی در بازار تعمیرات لوازم خانگی می باشد . بدون شک یکی از لوازم بسیار کاربردی در بازار و نگهداری مواد خوراکی که نیاز دارند در جای خنک باشند استفاده میشوند  که با توجه به استفاده گسترده از آن تقاضا برای تعمیرات آن بسیار بوده است . لازم به ذکر است تمامی مباحث آموزشی توسط اساتید مجرب و با تجربه در کارگاه های کاملا عملی آموزش داده می شود . آموزشگاه مهیاد برزین پس از پایان دوره آموزشی همراه کارآموزان بوده و با مشاوره های کاربردی همچنین پشتیبانی نامحدود کارآموزان آنها را تا زمانیکه کارآموزان احتیاج داشته باشند ازاین پشتیبانی استفاده میکنند چه با تماس و چه وسایل را بیاورند به آموزشگاه البته چون یخچال بسیار سنگین میباشد و نمیتوان به تنهایی جابه جا کرد اگر قطعه ای ازآن خراب شد که نیاز به تعمیر داشت میتوانند قطعه را باز کرده و به آموزشگاه بیاورند . واز جمله این تعمیرات ، از جمله خدمات فنی شامل شارژ گاز ، تعمیر و تعویض و عیب یابی در سیم کشی و تعمیرات الکترونیکی می باشد .

بهترین آموزش تعمیر یخچال صنعتی

با توجه به بازار کار پر درامد  تعمیرات یخچال صنعتی در صورتی که به صورت تخصصی تعمیرات انواع یخچال را یاد گرفته باشید و آموزش تعمیرات یخچال را در یک آموزشگاه معتبر سپری کنید می توانید وارد بازار کار شوید . تعمیرات یخچال یکی از دوره های بسیار کاربردی در بازار کار امروز است . شغل تعمیر یخچال صنعتی یکی از پول سازترین مشاغل فنی است . برای یادگیری مهارت لازم برای این حرفه می توانید در دوره های آموزشی شرکت کرده و با یادگیری مهارت ها به یک تعمیرکار حرفه ای تبدیل شوید .

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و به روز شدن دیزاین و طراحی و بزرگ شدن کارخانه جات فروشگاه ها و سوپرمارکت های در سطح کشور این تعمیرات نیز افزایش یافته و بازار کار تعمیرات یخچال صنعتی بسیار گستده شده است .