021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آشنایی با شغل تعمیرات موبایل

آموزش تعمیرات موبایل

آموزش تعمیرات موبایل یکی از آموزش های پرکاربرد و پرتقاضا است که به دو قسمت سخت افزار و نرم افزار تقسیم بندی می شود. این دوره ها در آموزشگاه مهیاد برزین با هدف آموزش و آشنایی با شغل تعمیرات موبایل برگزار می شود ، که پس از حضور در دوره ، کارآموز برای گرفتن مدرک فنی و حرفه ای به سازمان مربوطه معرفی میشود  و همچنین مدرک پایان دوره را از آموزشگاه مهیاد برزین دریافت میکند.

دوره آموزش تعمیرات موبایل به صورت حضوری (خصوصی و نیمه خصوصی) تشکیل می شود. سرفصل های این دوره شامل: آموزش هایی از جمله ، تفاوت تاچ های خازنی و مقاومتی ، رفع عیب و پرش آنتن می باشد.

تعمیرات موبایل در قسمت نرم افزاری بسیار پیچیده تراز قسمت سخت افزاری آن است اما زمان بیشتری میگیرد و مقدار درآمد آن نسبت به قسمت سخت افزاری کمتر میباشد. سرفصل های آموزشی تعمیرات نرم افزاری شامل: فلش کردن انواع گوشی ، فعال سازی منو تهیه کننده در اندروید ، قراردادن گوشی در منوی ریکاوری و… میباشد

آموزش تعمیرات موبایل  مهیاد برزین در حوزه سخت افزاری اهمیت بسیاری دارد. کارورزان باید قبل از انجام هر  کاری مهارت لازم و کافی در این حرفه را  کسب کنند ، و حتی با ابزار آشنایی کامل داشته باشند. مهارت و سرعت در این حوزه بسیار مهم است که با تمرین مکرر به دست می آید. تعمیر و یا تعویض قطعات موبایل هزینه زیادی دارد ، در نتیجه  در جهت آشنایی با شغل تعمیرات موبایل باید بگوییم که این حرفه آینده خوبی برای کاراموزان خواهد داشت.

 بیشتر بخوانید :       صفر تا صد آموزش تعمیرات موبایل

سرفصل های این آموزش شامل: آشنایی کامل با مبانی الکترونیک ، ابزارآلات ، لحیم کاری قطعات و… میباشد .

امروزه شرایط ایران طوری است که با اندکی نوسان در برخی عوامل مانند قیمت، درآمد یا کیفیت کالاها، تقاضا برای انواع کالاها و خدمات به شدت دچار تغییرات می‌شود.  به طوری که با اندکی تغییر قیمت تقاضا هم چند برابر کاهش میابد. این در حالی‌است که موبایل از جمله کالاهایی‌ست که هرروز بیش از روز گذشته دارای کاربرد میباشد. بنابراین قابل پیش‌بینی است که شغل ؛ حرفه تعمیر گوشی و تبلت نیز همینطور باشد و هر روز متقاضی بیشتری وارد این حرفه شوند.

تنها با کمی تحلیل شما هم رونق داشتن این شغل را تایید خواهید کرد. با این حساب  زمان  آن رسیده که هوشمندانه فکر کنید و پیش از اشباع شدن بازارِ این حرفه ، در جهت آشنایی با شغل تعمیرات موبایل کسب و کار خودتان را راه بیاندازید. پیش از هر کاری لازم است تا در یک دوره آموزش تعمیرات موبایل با کیفیت شرکت کنید تا یک متخصص ماهر بشوید اموزشگاه مهیاد برزین  به شما در این حوزه کمک خواهد کرد پس کافیست در یک دوره کوتاه آموزشی شرکت کنید و مهارتهایی که در آموزش کسب کردید را در فضای واقعی کسب و کار عملی کنید.

آموزش تعمیرات موبایل

در حرفه تعمیرات موبایل احتیاجی به داشتن تجهیزات و لوازم گران قیمت ندارید و برای شروع کسب و کارتان بدون سرمایه می توانید در خانه مشغول به تعمیرات موبایل شوید. تکنسین تعمیرات موبایل میتواند درآمد قابل توجهی از تعویض ال سی دی، پورت شارژ و رفع مشکلات بزرگ و کوچک نرم افزار و سخت افزاری داشته باشد. افراد زیادی هستند که نمی توانند بدون موبایل هوشمند به کسب و کار و زندگی بپردازند و تلفن های همراه با تمام فعالیت های روزانه مردم گره خورده. کافی است با قدم زدن در کوچه، خیابان ها اکثر مردم را ببینید  که در حال استفاده از موبایل هوشمندشان هستند. تا زمانی که صنعت الکترونیک و کامپیوتر ها پیشرفت می کنند، شغل تعمیرات موبایل بازارکار و امنیت شغلی مناسبی دارد. لازم به ذکر است که در صورت رخ دادن مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری کاربران نمی توانند آنها راتعمیر کنند . بدین جهت شغل تعمیرات موبایل یک تجارت عالی و پر درآمد است. از این رو شرکت در دوره های آموزش تعمیرات موبایل به شدت مفید است .

 بیشتر بخوانید :    درآمد شغل تعمیرات موبایل

لازم به ذکر است آموزشگاه تعمیرات موبایل مهیاد برزین در زمان اتمام دوره های آموزشی خود، مدرک معتبری که زیر نظر سازمان فنی حرفه‌ای می‌باشد به کارآموزان میدهد. همچنین آموزشگاه تعمیرات موبایل مهیاد برزین  پشتیبانی نامحدود پس از پایان دوره تعمیرات موبایل، دارد .

برای ورود به بازار کارحرفه تعمیرات موبایل روش‌های گوناگونی هست  و شما می‌توانید پس از کسب مهارت و آموزش تعمیرات موبایل نسبت به گرفتن جواز کسب اقدام کنید و به صورت شخصی مغازه تعمیرات موبایل خود را تاسیس کنید. در صورتی که سرمایه کافی برای راه اندازی مغازه تعمیرات موبایل را ندارید، جای نگرانی نیست. خبر خوش اینکه حرفه تعمیرات موبایل از آن دسته از مشاغلی است که نیاز به راه اندازی مغازه ندارید و شما بدون تاسیس مغازه هم می‌توانید کسب درآمد کنید.

آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل

همچنین امکان ارسال رزومه برای نمایندگی ها و کارگاه های تعمیرات موبایل را دارید و میتوانید در این حرفه استخدام شوید. شما می‌توانید با سایت‌های خدمات دهنده اینترنتی مانند آچاره، استادکار، سنجاق، آچار باز و غیره همکاری کنید.از دیگر روش‌هایی که می‌توانید برای ورود به بازار کار تعمیرات موبایل از ان استفاده کنید اجاره ی میز تعمیرات موبایل میباشد.