021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزشگاه تعمیرات مایکروویو

آموزشگاه تعمیر ماکروفر

آموزشگاه تعمیرات ماکروویو ، ماکروفر یکی از لوازم های برقی خانگی است که برای گرم کردن غذاها یا پختن مورد استفاده قرار میگیرد . این دستگاه برای راحتی و صرف جویی در وقت و انرژی شما تولید شده و امواج را به غذا منتقل میکند و همچنین استفاده از این وسیله در بین مردم رواج پیدا کرده است . 

به همین دلیل نیاز به تعمیرات این دستگاه هم افزایش یافته است . ماکروویو جزو پر مصرف ترین لوازم برقی میباشد . این وسیله به دلیل مزایایی که دارد ، استفاده گسترده ای از این وسیله میشود . همچنین به دلیل قیمت بالایی که این وسیله دارد اکثر مردم بجای خرید دوباره ان برای تعمیرات ان نیز اقدام میکنند .

ماکروویو ها جزو دستگاه ضروری در هر خانه ای میباشند ، البته از این وسیله فقط در خانه ها استفاده نمیکنند بلکه در رستوران ها ، ادارات و دیگر اماکن استفاده می نمایند . این وسیله در سال های اخیر در بین مردم محبوبیت زیادی پیدا کرده است . به دلیل پیشرفته شدن این وسیله روز به روز در حال افزایش قیمت می باشد . همچنین با پیشرفت در قطعات ان تعمیرات این دستگاه بسیار تخصصی می باشد . تکنسین های تعمیرات ماکروفر باید در دوره های اموزشی شرکت نمایند و مهارت هایشان را به روز و آپدیت کنند .

اگر علاقه مند به تعمیرات فنی هستید و همچنین به دنبال یک شغل خوب و با درامد عالی هستید میتوانید در دوره اموزشی یک اموزشگاه خوب و معتبر شرکت کنید .

  بیشتر بخوانید :   آموزشگاه تعمیر ظرفشویی

تعمیرات مایکروفر را به صورت کامل فرا بگیرید و در بازار کار شروع به کسب درامد کنید . اموزشگاه مهیاد برزین با برگزاری دوره های خود به صورت جامع و عملی کاراموزان زیادی را به خود جذب نموده است . این اموزشگاه با داشتن امکانات کامل و کارگاه های فوق تخصصی رمینه را برای خدمات اموزشی به علاقه مندان فراهم کرده است . اموزشگاه مهیاد برزین با بهره گیری از اساتید خبره  و فعال در بازار کار به تربیت کاراموزان و ورود انها به بازار کار پرداخته است .   

با تقاضای بسیاری از کاربران اموزشگاه مهیاد برزین دوره های خود را با مجهز ترین امکانات برگزار میکند . اگر به شغل تعمیرات لوازم خانگی علاقه مند هستید و میخواهید با کسب مهارت تعمیرات مایکروفر به درامد بالایی برسید میتوانید در دوره اموزشی اموزشگاه مهیاد برزین شرکت نمایید . اموزشگاه مهیاد برزین دوره های خود را به صورت صفر تا صد و کاملا عملی و ویژه بازار کار برگزار می نماید .

آموزش تعمیرات لوازم خانگی

این اموزشگاه بزرگترین و محبوب ترین اموزشگاه فعال زیر نظر ساطمان فنی حرفه ای می باشد  که در های خود را از سطح پایه تا پیشرفته برگزار میکند . در این دوره های اموزشی تمامی مباحث به کاراموزان ارائه داده میشود و علاقه مندان بدون هیچ پیش زمینه و تجربه ای در تعمیرات میتوانند در این دوره ها شرکت کنند و به صورت کامل قادر به تعمیر انواع ماکروویو شوند .

در مباحث دوره های اموزشی مجموعه مهیاد برزین تمام نکات مهم ویژه بازار کار به شرکت کنندگان ارائه داده میشود . در این دوره اموزشی کاراموزان با صفر تا صد تعمیرات مایکروفر که شامل تعمیر و عیب یابی مایکروفر ، شناخت قطعات ، نحوه تعمیر و تعویض قطعات ، تعمیر فن مایکروفر ، علت روشن نشدن مایکروفر ، علت دود کردن مایکروفر ، علت جرقه در مایکروفر ، علت گرم نشدن غذا و خیلی از موراد دیگر در این دوره ها به کاراموزان به صورت حرفه ای تدریس میشود .

  بیشتر بخوانید :    اموزشگاه تعمیرات لباسشویی

کاراموزان در این دوره به صورت کاملا عملی با تجهیزاتی که در اختیار انها قرار داده شده به صورت گام به گام به تعمیر و عیب یابی مایکروفر  میپردازند .

تعمیرات مایکروفر کار چندان راحتی نیست و نیاز به اموزش تخصصی در این زمینه می باشد . یک تعمیرکار ماهر باید قادر به تعمیر انواع مدل های مایکروفر باشد . علاقه مندان میتوانند با شرکت در دوره های اموزشی مجموعه ما به یادگیری تعمیرات انواع مایکروفر بپردازند . کاراموزان بعد از اتمام دوره میتوانند در بازار کار شروع به فعالیت کنند و بدون هیچ مشکلی انواع مایکروفر را تعمیر کنند و درامد بسیار خوبی به دست بیاورند . در این کارگاه های اموزشی کاراموزان انواع مایکروویو بوتان ، پاناسونیک ، ال جی ، دوو و …را به صورت کاملا عملی زیر نظر اساتید فرا میگیرند .

اموزش تعمیرات لوازم خانگی

دوره های اموزشی ما به گونه ای برگزار میشود که کاراموزان تا زمان یادگیری کامل و شروع به کسب درامد ، دوره ها به صورت کاملا رایگان برای انها ادامه دارد . علاقه ندان میتوانند قبل از شرکت در دوره های اموزشی ما با تضمین یادگیری این مجموعه اشنا شوند و بدون هیچ نگرانی مهارت را کسب نمایند . همپنین مجموعه اموزشی ما با فعالیت زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور بعد از اتمام دوره به کاراموزان گواهینامه بین المللی معتبر در جهان را اعطا می نمایند . که میتوانند با این مدرک در بازار کار با خیالی راحت فعالیت کنند .