021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزشگاه تعمیرات کولر گازی در بومهن

آموزش تعمیرات کولر گازی

آموزشگاه تعمیرات کولر گازی در بومهن در این دوره راه اندازی و تعمیر انواع کولر گازی یکی از دوره های ویژه بازار کارآموزشگاه مهیاد برزین است.از آنجا که کولرهای گازی جز دسته بندی سیستم های تهویه مطبوع خانگی و سبک محسوب می شوند، این دوره کاربردی زمینه ورود علاقه مندان به حرفه تعمیرات دستگاه های تهویه مطبوع با ظرفیت بالاتر را نیز فراهم می سازد .

بهترین آموزشگاه تعمیر کولر گازی بومهن

انتخاب بهترین ها همیشه نیاز به زمان و تحقیق کافی دارد. اگر کسی هستید که قصد دارید شغل تعمیرات کولر گازی را شروع کنید، به شما توصیه می شود که در ابتدای راه، دوره جامع آموزش تعمیرات کولر گازی در کرج را به صورت حضوری یا آنلاین بگذرانید . دلیل این توصیه این است که آموزشگاه مهیاد برزین در بومهن به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه های تعمیراتی میباشد .

مجموعه فنی مهیاد برزین، دوره های خود را مناسب دسته های مختلفی از افراد جامعه برگزار می کند. از افراد بی تجربه، کم سن و سال و جوان گرفته تا بازنشستگان، افراد میان سال بی کار اما مشتاق یادگیری، افراد شاغلی که نیاز به داشتن مدرک معتبر در رابطه با حرفه خود دارند .

آموزشگاه تعمیرات کولر گازی بومهن برای تضمین کار خود دوره رایگان اگر کاراموز احساس نیاز به آموزش بیشتر داشت، پشتیبانی از زمان ثبت نام تا اشتغال و درآمد زایی به صورت نامحدود، ارائه مشاوره های رایگان در طول دوره، داشتن کارگاه های مجهز و نظارت قوی را دراختیار کارآموزان قرار میدهد . شرکت در دوره آموزش نصب و تعمیر کولر گازی اسپلیت  می تواند مهارت های عملی و دانش علمی شما را در این کار تقویت نموده و آموزش تعمیرات کولر گازی از صفر تا صد را فراگیرید . آموزشگاه مهیاد برزین با سابقه ای درخشان اقدام به برگزاری دوره تعمیرات کولر گازی در بومهن می نماید .

این آموزشگاه تحت نظارت سازمان فنی و حرفه ای فعالیت نموده و پس از اتمام دوره به کارآموزان مدرک معتبر فنی و حرفه ای دوره آموزش نصب و تعمیر کولر گازی اسپلیت اعطا می نماید .

آموزش تعمیر کولر گازی

آموزش تعمیرات کولر گازی

این سوال برای کسانی که در این کلاس ثبت نام می کنند بسیار رایج است. در حین آموزش تعمیرات کولر گازی یا اسپلیت چه چیزهایی را آموزش می بینیم. با توجه به اینکه شما شغل تعمیرات کولر گازی را به عنوان منبع درآمد اصلی خود انتخاب کردید. قبل از هر چیز باید تمام مراحل نصب، عیب یابی و تعمیر به انضمام سرویس را آموزش ببینید. عملکرد اجرایی دستگاه بررسی شده و تعمیرات و عیب یابی مربوط به قطعات که مکانیکی هستند.در این اموزشگاه همه ی این آموزش ها به کارآموزان داده میشود که باقدرت وارد بازار کار شوند .

مدرک پایان دوره فنی حرفه ای آموزش تعمیرات کولرگازی

آموزشگاه تعمیر کولر گازی بومهن، دوره تعمیرکولرگازی را به صورت عملی زیر نظر اساتید مجرب و سازمان فنی حرفه ای برگزار می کنند و در پایان به کارآموزان گواهینامه رسمی فنی و حرفه ای اهدا می کند . گواهی پایان دوره آموزش تعمیرات کولرگازی بومهن به کارآموزانی اعطا می شود که پس از گذراندن دوره، امتحان نهایی سازمان فنی حرفه ای را نیز با موفقیت پشت سر بگذارند. این گواهی برای اخذ جواز کسب و مجوز ثبت نمایندگی لازم میباشد .

آموزش هایی که در کلاسهای آموزشگاه مهیاد برزین داده میشود :

مهارت هایی که با شرکت در دوره آموزش اسپیلت کسب خواهید کرد شامل آشنایی با بخش مکانیکی و الکتریکی، قطعات و نحوه کارکرد آن ها، عیب یابی و تعمیر اجزای داخلی اسپیلت، معرفی کد های ارور نمایش داده شده توسط اسپیلت و روش های بر طرف کردن آن ها می باشد .

آموزشگاه مهیاد برزین بومهن یکی از بهترین آموزشگاه ها در زمینه برگزاری دوره های تعمیرات کولر گازی در بومهن است که با در نظر گرفتن تمام ویژگی های بالا این دوره را برگزار کرده و می تواند شما را برای ورود به بازار کار آماده کند .

اموزش تعمیر کولر گازی اسپیلت

در این آموزشگاه تعمیرات کولر گازی به صورت عملی آموزش داده شده و برای آموزش مفاهیم از اساتید حرفه ای بهره گرفته شده است. سرفصل های دوره کامل بوده و هر آنچه برای ورود به بازار کار این شغل مورد نیاز است آموزش داده می شود. آموزشگاه بومهن برای یادگیری هر چه بیشتر شما عزیزان کلاس های خود را به صورت عملی برگزار کرده و امکان تمرین و کار عملی را برای شما فراهم نموده است .

این آموزشگاه علاوه بر دوره کولر گازی کلاس های آموزشی متعدد دیگری را برگزار می نماید .