021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزشگاه تعمیر جارو برقی مقدماتی تا پیشرفته

آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی

آموزشگاه تعمیر جاروبرقی مقدماتی تا پیشرفته ، بدون تردید ، جاروبرقی یکی از پر استفاده ترین وسایل برقی در هر منزلی میباشد . این وسیله یکی از ضروری ترین لوازم برقی مورد نیاز هر مکانی می باشد . از این جاروبرقی ها به غیر از استفاده در خانه از مدل های دیگر این دستگاه در هتل ها ، کارخانه ها  و سایر اماکن دیگر مورد استفاده قرار میگیرد . 

استفاده روزانه از این جاروبرقی ها سبب ایجاد خرابی ها و مشکلاتی نیز می شود که نیاز به تعمیرات دارند . اکثر افراد در محیط کار و منازلشان از جاروبرقی استفاده میکنند . این وسیله برقی مانند هر دستگاه دیگری معیوب می شود و نیاز به تعمیرات پیدا میکند . با افزایش استفاده لوازم خانگی برای رفع نیازهای مختلف شامل  تمیز و پاک سازی منزل درمدت زمانی طولانی همچنین استفاده روزانه و مکرر از این لوازم برقی باعث آسیب و ایجاد خرابی در این دستگاه ها می‌شود . برای رفع خرابی‌ها و ایرادات جاروبرقی همیشه به متخصص تعمیرات جاروبرقی نیاز است . همین امر باعث شده تا بازار کار تعمیرات لوازم خانگی و تعمیرکاران انواع لوازم خانگی مانند جاروبرقی پررونق باشد . اگر به تعمیرات فنی علاقه مند هستید و دوست دارید وارد بازار کار حوزه تعمیرات فنی بشوید و درآمد های خوبی به دست بیاورید ، اولین کاری که باید انجام دهید ، گذراندن دوره آموزشی است .

که به شما تجربه و مهارت کافی منتقل میکند که بتوانید بعد از اتمام دوره وارد بازارکار بشوید . ما به شما عزیزان مجموعه آموزشی مهیاد برزین را پیشنهاد میکنیم . این مجموعه آموزشی با سال ها سابقه و تجربه ای که در زمینه ارائه خدمات آموزشی دارد ، در بین مردم بسیار محبوب می باشد .  

آموزشگاه مهیاد برزین با افتخار بزرگترین مجموعه آموزشی تعمیر لوازم خانگی رو در تهران افتتاح کرده است  و از سراسر کشور ، برای شرکت در این دوره های آموزشی افراد زیادی را ثبت نام می نماید . اگر میخواهید به یک تعمیر کار حرفه ای تعمیرات جاروبرقی تبدیل بشوید  و یا به این رشته علاقه مند هستید ، قبل از ورود به بازار کار باید مهارت و دانش کافی را کسب نموده و بعد وارد بازار کار بشوید . آموزشگاه مهیاد برزین با برگزاری دوره های تخصصی و جامع خود امکان یادگیری را برای این عزیزان فراهم نموده . این مجموعه آموزشی از امکانات و تجهیزات روز دنیا برخوردار می باشد . 

آموزش تعمیرات لوازم خانگی

این مجموعه با داشتن کارگاه های مجهز امکان یادگیری به صورت کاملا عملی را برای کاراموزان عزیز فراهم کرده است . کاراموزان در دوره های آموزشی به صورت کاملا عملی با تجهیزاتی که در اختیار این عزیزان قرار داده شده به تعمیرات کامل جاروبرقی به طور مستقل میپردازند . با آموزش های عملی که کاراموزان عزیز در این مجموعه فرا میگیرند دیگر نیازی به کسب تجربه بیشتر و یا شاگردی ندارند و میتوانند بعد از اتمام دوره وارد بازار کار بشوند .

در طول دوره آموزش تعمیرات جاروبرقی در تهران ، اساتید روش عیب یابی و آموزش تعمیر مکانیکی این دستگاه را به کاراموزان آموزش می دهند . در کارگاه های عملی کاراموزان با تمرین و تکرار بر روی دستگاه های جاروبرقی میتوانند تعمیرات این وسیله را به خوبی و درستی یاد بگیرند . کاراموزان در این کارگاه های آموزشی دستگاه های معیوب را با استفاده از ابزار و تجهیزاتی که در اختبار آنها قرار داده شده بررسی و عیب یابی کرده و با نظارت اساتید به صورت عملی رفع مشکل می کنند . 

بعد از پایان این دوره شما کاراموزان عزیز میتوانید به سرعت وارد بازار کار شده و درامد زایی کنید . به دلیل افزایش قیمت لوازم برقی برای منزل و عدم توان خرید دوباره افراد برای خرید دوباره این وسایل باعث شده که مردم نیاز به یک تعمیرکار حرفه ای برای تعمیر لوازم برقی منزلشان داشته باشند . شما می توانید با آموزش تعمیرات فنی جاروبرقی در این زمینه مهارت و دانش کافی را فرا گرفته و به راحتی از آن کسب درآمد کنید و به عنوان یک شغل دائمی و تنها شغل در این زمینه فعالیت کنید . به دلیل درآمد بالایی که حوزه تعمیرات فنی لوازم خانگی دارد دیگر نیازی به شغل های دیگری نمی باشد و با یادگیری این مهارت و ورود به بازار کار این حوزه میتوانید درامد های بسیار و کافی دریافت کنید .

آموزش تعمیر جارو برقی

کارآموزان در دوره آموزشی تعمیرات جاروبرقی به یادگیری مباحث و اصول تعمیر قطعات مکانیکی و تعمیر برد و…را یاد میگیرند . هر وسیله الکتریکی شامل قطعات مختلفی ست که هر کدام می تواند به دلایل مختلف دچار خرابی شوند و در نتیجه باید فردی ماهر را برای تعمیرات این دستگاه پیدا کنیم . تعمیرکار حرفه ای جاروبرقی ، شخصی است که در این زمینه باید از مهارت و دانش کافی برخوردار باشد . یک تکنسین ماهر باید قادر به تعمیر انواع مایکروفر ها در بازار کار باشد .