021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزشگاه تعمیر ظرفشویی

آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی

آموزشگاه تعمیر ظرفشویی ، ماشین های ظرفشویی از مزایای بسیاری برخوردارند . این وسیله با شستن ظروف ها در وقت و انرژی خانم های مشاغل و خانه دار صرفه جویی میکند . به همین دلیل استفاده از این وسیله در بین مردم رواج پیدا کرده است .

با استفاده زیادی که از این وسیله میشود تعمیرات ان هم افزایش می یابد . ماشین ظرفشویی جزو مهم ترین لوازم خانگی میباشد که کار در اشپزخانه را برای افراد بسیار راحت تر کرده است . ماشین های ظرفشویی امروزه توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرده است . وسیله‌ای که امکان شست و شوی ظروف ها در تعداد زیاد و با سرعت بیشتر را فراهم می‌کند . از طرفی ، این وسیله به دلیل فعالیت زیاد ، سرعت بالای حرکت موتور و وزنی که در اثر نیروی گریز از مرکز موتور به دستگاه و قطعات آن وارد می‌شود معیوب میشود و نیاز به تعمیرات و عیب یابی نیز پیدا میکند .

ماشین های ظرفشویی هر روز چندبار مورد استفاده قرار می گیرند . استفاده زیاد از ظرفشویی ها احتمال خراب شدن آن ها را افزایش میدهد . همچنین این دستگاه در برند ها و مدل های مختلف بعد از مدتی استفاده مداوم دچار خرابی میشود .  و از آنجا که افراد زیادی با مشکل خراب شدن ماشین ظرفشویی شان مواجه می شوند ، بازار کار تعمیرات ماشین های ظرفشویی برای کسانی که قادر به تعمیرات انواع ماشین ظرفشویی هستند بسیار پر درامد و پر سود میباشد .

  بیشتر بخوانید :     آموزش تخصصی تعمیرات لپ تاپ

یکی از مشاغل پر رونق در اکثر کشور ها انجام تعمیرات فنی و ارائه خدمات تعمیراتی می باشد . و یکی از مهم ترین و پر درامد ترین حوزه های تعمیراتی ، انجام تعمیرات ماشین ظرفشویی است . مجموعه مهیاد برزین با سال ها تجربه در حوزه برگزاری دوره ی آموزشی تعمیرات ظرفشویی و با هدف آموزش به کاراموزان و علاق مندان در این زمینه و کمک به آن ها برای ورود به بازار کار و کسب درامد ، این دوره ها را برگزار می نماید .

اموزشگاه مهیاد برزین یکی از بهترین برگزار کننده های دوره های اموزشی میباشد . این مجموعه دوره های خود را در کارگاه های مجهز و اساتید با تجربه و ماهر در این رشته برگزار میکند . دوره های اموزشی تعمیرات ظرفشویی به صورت صفر تا صد و کاملا عملی و کارگاهی بوده و علاقه مندان میتوانند بدون نگرانی در این دوره های اموزشی شرکت نمایند .

آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی

کاراموزان در مجموعه اموزشی ما میتوانند تمام اطلاعات راجب رشته شان را فبل از ثبت نام به دست اورند و همچنین میتوانند با تضمین یادگیری اموزشگاه ما با خیالی راحت در دوره ها شرکت کنند . اموزشگاه مهیاد برزین با فراهم اوردن این امکانات جهت یادگیری کاراموزان و ورود انها به بازار کار پر پیچ و خم و کسب بهترین درامد میباشد .

آموزشگاه مهیاد برزین دوره های خود را به گونه ای برگزار نموده که کاراموزان میتوانند بدون هیچ نیازی به دانش و تجربه قبلی در این دوره ها شرکت کنند و به صورت کامل و جامع تعمیرات ظرفشویی را فرا بگیرند . در این دوره ها کاراموزان به تعمیر برد ظرفشویی ، شناخت قطعات و نحوه تعویض تعمیر قطعات ظرفشویی ، تعمیر برد و تعمیر مکانیکی ظرفشویی و دیگر موارد را به صورت کاملا عملی و کارگاهی فرا میگیرند . اموزشگاه مهیاد برزین سعی نموده دوره های اموزشی خود را با بالاترین کیفیت برای علاقه مندان این رشته برگزار کند .

مجموعه اموزشی ما با در نظر گرفتن شرایط مردم دوره های خود را با هزینه مناسب برگزار نموده است . دوره های اموزشی مجموعه ما نکات مهم ویژه بازار کار را به کاراموزان ارائه میدهند .  در این کارگاه های اموزشی مباحثی به کاراموزان گفته میشود که در هیچ جای دیگر به انها گفته نمیشود . دوره تعمیرات ماشین ظرفشویی از بهترین دوره های اموزشی مجموعه مهیاد برزین می باشد . با تقاضا بسیاری از کاربران برای شرکت در دوره اموزشی اموزشگاه ما سالانه هزاران کاراموزان را اموزش داده و وارد بازار کار کرده است . دورهه ای اموزشی به گونه ای برگزار میگردد که کاراموزان به صورت مستقل به تعمیر انواع ظرفشویی در مدل و برند های مختلف نیز میپردازند .

هر چقدر تکنسین تعمیر ظرفشویی تعمیرات خود را به صورت تخصصی انجام دهد و نحوه صحبت با مشتری و همچنین امانت داری را بلد باشد مشتریان زیادی را به خود جذب نموده است و همچنین درامد بالایی نیز کسب میکند .

آموزش تعمیر لوازم خانگی

مهیاد برزین با برگزاری کلاس های اموزشی خود تمام این مباحث را در اختیار کاراموزان قرار داده است . اموزشگاه مهیاد برزین با تدریس این نکات به کاراموزان پرورش تکنسین های با تجربه برای ورود به بازار کار این حوزه می باشد .

همچنین اموزشگاه مهیاد برزین با فعالیت زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور بعد از اتمام دوره به کاراموزان مدرک معتبر بین المللی سازمان فنی حرفه ای کشور را اعطا می نمایند . که با این مدرک میتوانند با خیالی اسوده در ایران و خارج از کشور شروع به کسب و کار کنند .