021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش آشنایی با درآمد شغل تعمیر پکیج

آموزش پکیج دیواری

کار اموزان در بسیاری از مواقع بعد از گرفتن مدرک نیاز به راهنمایی و پاسخ سوالاتشان دارند . آموزش آشنایی با درآمد شغل تعمیر پکیج همان طور که میدانید اموزشگاه مهیاد برزین و اساتید آموزشگاه بهتر از هر گروه متخصصی میتوانند برای کار اموزان خود شغل پیدا کنند. ضمن اینکه تخصص های فنی (تعمیرات پکیج و……)منجر به کسب درآمد بالا می شود. بیشتر افراد متخصص در زمینه تعمیرات پکیج و … از درآمدهای بالایی برخوردار هستن .

اساتید اموزشگاه مهیاد برزین بعد از اتمام دوره ها پشتیبانی نامحدود و رفع اشکال به کاراموزان ارائه میدهند .

در واقعیت کاراموزان با ورود به بازارکار متوجه سختی ها میشوند و سوالاتی برایشان پیش می اید که اساتید ما اماده پاسخگویی و پشتیبانی از کاراموزان  حتی پس از پایان دوره های اموزشی هستند.حمایت از کاراموزان باعث میشود در موقعیت های شغلی اعتماد به نفس بالایی داشته باشند و دچار مشکلات نشوند و بتوانند سوالات خود را بپرسند .

 کیفیت بالا در اموزش اهمیت زیادی دارد. گروه متخصص مهیاد برزین با توجه به کیفیت اموزشی از اساتید مجرب و توانا سعی در ارتقای کیفیت دوره های اموزشی کرده اساتید برای اموزشها مهارت های کافی برای اموزش دادن به کاراموزان و انجام کارهای عملی را دارند .

  بیشتر بخوانید :    صفر تا صد دوره تعمیرات پکیج

آموزشگاه مهیاد برزین در شعبه های تهران ، بومهن ، فردیس ، اسلامشهر و پاکدشت  جهت برگزاری کلاس آموزش تعمیرات پکیج دیواری اقدام به استفاده از اساتید مجرب وتوانا در زمینه آموزش می نماید. تمام این اساتید ضمن داشتن  مدارک دانشگاهی حداقل 10 سال سابقه در بازار کار این حرفه دارند.و معمولا بعنوان اساتید کار بلد و قدیمی دراموزش کاراموزان و در بازار کار شناخته شده اند. لذا این دوره اموزشی فرصت خوبی را در اختیار کارآموزان قرار میدهد تا هم با دوره آشنا شوند و هم تعمیرات پکیج اساتید و افراد  متبحر و خبره در این رشته را ببینند وبا اساتید با تجربه ی این حرفه مشاوره بگیرند .

امروزه درتمام خانه ها لوازم گازی یافت میشود. که در طول سال با استفاده روزانه نیاز به تعمیر دارند وهزینه نسبتا بالایی گرفته میشود و نیاز به سرویس دهی توسط تکنسین های مربوطه دارد.با دوره های اموزشی مهیاد برزین با هزینه کم هم لوازم خانگی منزل خود را تعمیر کنید و هم یک شغل خوب با درامد عالی داشته باشید. با ما همراه باشید و از این اموزش ها توسط اساتید کاردان در اموزشگاه مهیاد برزین بهره ببرید .

بهترین اموزشگاه تعمیرات پکیج

امروزه  میتوان این شغل را بدون تردید یکی از پر درآمدترین شغلهای فنی نام برد . اموزشگاه مهیاد برزین این تضمین را به شما میدهند که بعد از گذراندن دوره اموزشی و با پشتیبانی توسط اساتید وارد بازار کار بشوید و درامد نسبتا بالایی داشته باشید .

  همان طور که اطلاع دارید اموزشگاه مهیاد برزین بهتر از هر متخصصی میتواند برای کاراموزان خود شغل پیدا کنند و از انها تا حد ممکن حمایت کنند .

دوره آموزش تعمیرات پکیج درتهران کلا دوازده جلسه می باشد و ما این جلسات بصورت عملی بر روی انواع پکیج دیواری به کار اموزان ارائه میدهیم .

  بیشتر بخوانید :    آموزش دوره تعمیر پکیج

همانطور که می دانید استفاده از پکیج در میان شهروندان کلی شده است با توجه به  اینکه استفاده از پکیج برای استفاده های گرمایشی در تهران شیوع پیدا کرده است این دوره آموزشی با مجوز رسمی سازمان آموزش فنی حرفه ای  برگزار میگردد وکار اموزان بعد از اتمام دوره اموزشی می توانند مدرک رسمی دریافت کنند . 

 این مدرک در زمینه کسب پروانه اشتغال و نیز دریافت نمایندگی شرکت های بزرگ همچون بوتان کاربرد دارد .

آموزش تعمیرات پکیج از استانداردهای بخش تاسیسات بوده بعد از اتمام دوره آموزشی می توانند وارد بازار کار شده و یا به صورت مستقل در این زمینه شوند .

آموزشگاه تعمیر پکیج

تعمیرکار با تجربه پکیج قطعات پکیج را به خوبی بشناسد و بتواند مشکلات زیاد پکیج : پایین آمدن فشار پکیج ، خراب شدن مخزن انبساط ، روشن نشدن شعله ، اختلال در سرد و گرم شدن آب در پکیج، اختلال در پمپ، زرد شدن شعله های پکیج و بسیاری از مشکلات دیگر را رفع  می نماید ما در مراحل آموزشی تعمیرات پکیج در تهران به صورت کاملا عملی است تا مشکلات را برطرف کنند و با قطعات اشنا شوند و به صورت حرفه ایی بدون هیچ شک تردیدی کار کنند .