021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش آشنایی با ماشین ظرفشویی بوش

اموزش صفر تا صد تعمیرات ظرفشویی

تغییر سبک زندگی و همگام شدن آن با تکنولوژی امروزه، سبب شده تا وسایل جدید و مدرن به آشپزخانه‌ها وارد شوند. ماشین ظرفشویی بوش هم از جمله این وسایل میباشد که تولید آن با استقبال بسیاری مواجه شده است. همانطورکه در ابتدا تصور بر این بود شستن ظرف‌ها به وسیله ماشین ظرفشویی به خوبی و تمیزی شستن آن‌ها با دست انجام نشود .

اما کم‌کم با فراگیری خرید این محصول، این تفکر غلط از بین رفت، به صورتی که امروزه بسیاری از شاغلین و خانواده‌های پر جمعیت از ماشین ظرفشویی در منزل خود استفاده میکنند. ماشین‌های ظرفشویی درانواع مختلف و متفاوتی در بازار وجود دارند که نوع رومیزی آن کمتر شناخته شده است، بنابراین خیلی از خانواده‌هایی که دارای منازل کوچک هستند به بهانه اینکه فضای کافی برای نگه‌داری ازماشین ظرفشویی را ندارند قید خرید آن را می‌زنند.واقدام به خرید ماشین ظرفشویی رومیزی بوش میکنند.

همانطور که گفتیم ماشین  ظرفشویی رومیزی هم، مانند؛ ماشین لباسشویی، یخچال و فریزر و بسیاری دیگر از لوازم خانگی الکتریکی، دارای مدل‌ها و ابعاد مختلف با ظرفیت‌های متفاوت میباشد.

انواع ماشین ظرفشویی رومیزی :

همانطور که از نام ماشین ظرفشویی رومیزی بوش مشخص است، دارای حجم کمتری به نسبت دیگر ماشین ظرفشویی‌ها می‌باشد. ماشین ظرفشویی رومیزی بوش فضای کمتری را اشغال می‌کند؛ و معمولا خرید این نوع از ماشین ظرفشویی‌ ها برای خانه‌ و  آشپزخانه کوچک انجام می‌گیرد.

ظرفشویی‌ رومیزی بوش از جهت ظرفیت دارای انواع زیر میباشد :

6نفره رومیزی

8نفره رومیزی

10 نفره رومیزی

ظرفیت ماشین ظرفشویی رومیزی

همانطور که در قسمت بالاگفتیم ماشین ظرفشویی رومیزی بوش دارای انواع مختلف (۶نفره، ۸ نفره و ۱۰ نفره) میباشد؛ که بر اساس تعداد نفرات خانواده و میزان رفت و آمد و مهمان هر خانواده کاربران می‌توانند مدل مورد نیاز خود را انتخاب و تهیه کنند .

آموزش صفر تا صد تعمیرات ظرفشویی

میزان مصرف انرژی در ماشین ظرف شویی رومیزی بوش :

پیشنهاد ما به شما این است  قبل از خرید، رتبه انرژی دستگاه را چک کرده و از جهت خرید دستگاه با برچسب انرژی کارآمدتر، مصرف برق کمتری برای شما اطمینان حاصل کنید.

میزان صدای ماشین ظرفشویی رومیزی بوش

ماشین‌های ظرفشویی رومیزی اصولا پر سرو صدا میباشند که از گردش موتور، فشار آب و… ایجاد می‌شود در انتخاب ماشین ظرفشویی رومیزی دقت کنید تا دستگاه دارای دیواره‌های عایق کاری شده باشد، که همین پوشش عایق صدای مزاحم آن تا حد زیادی – نه کاملا رابرطرف خواهد کرد.

پس اگر جزء دسته افرادی میباشید که به صدای ماشین ظرفشویی رومیزی خود حساس هستید پس بهتر میباشد به سراغ ماشین‌هایی مثل بوش بروید که صدای کمتری تولید می‌کنند .

ماشین‌های ظرفشویی رومیزی بوش دارای دو جنس پلاستیکی و استیل می‌باشند. برای دوام بیشتر و انتقال بهتر گرما به ظروف برای خشک کردن سریعتر انها بهتر میباشدفضای داخلی ماشین ظرفشویی شما از جنس استیل باشد .

 بیشتر بخوانید :      آموزش نگهداری از ماشین لباسشویی

ویژگیهای ماشین ظرفشویی رومیزی بوش :

  •  شامل برچسب انرژی  A+میباشد .
  •  دارای سیستم شستشوی سریع میباشد .
  •   خشک کن اضافی دارد .
  • سبد قابلیت خارج شدن از دستگاه رادارد .
  • شامل سبد وِیژه کارد ، قاشق و چنگال میباشد .

یکی از مواردی که هنگام خرید ماشین‌ ظرفشویی رومیزی باید به آن توجه کرد توان موتور و قابلیت گرم کردن آب در آن‌ها میباشد چون وجود این دو ویژگی در یک ماشین ظرفشویی رومیزی باعث می‌شود تا چرب‌ترین ظروف هم به سهولت شسته و تمیز خواهند شد. به‌طور کلی اگر تعداد اعضای خانواده‌ شما زیاد نمیباشد و اگر آشپزخانه‌تان چندان بزرگ و جادار نیست، اگر در پی خرید ماشین ظرفشویی رومیزی با مصرف بهینه آب و برق میباشید ما به شما خرید ماشین ظرفشویی رومیزی بوش با ظرفیت ۶ تا ۸ نفر را پیشنهاد می‌کنیم .

اموزشگاه مهیاد برزین

ماشین ظرفشویی رومیزی بخارشوی بوش :

اگر لکه‌های به جا مانده روی ظروف پس از شستشو با ماشین ظرفشویی رومیزی، برای شما ناراحت کننده میباشد، می‌توانید یکی از مدل‌های ماشین‌ ظرفشویی بخارشوی رومیزی بوش را تهیه کنبد. در این نوع ماشین‌ها آب با دمای بسیار زیاد داغ شده و بخار به وجود امده  از آن باعث از بین رفتن انواع لکه‌های چرب خواهد شد .

در واقع موتور قدرتمند این نوع دستگاه‌های بوش می‌تواند ظرف‌ها را به تمیزی دیگر ماشین‌های ظرفشویی رومیزی شسته و خشک کند. طبق راهنمای خرید ماشین ظرفشویی رومیزی بوش لازم میباشد بگوئیم که قبل از گذاشتن ظروف داخل این دستگاه‌ها حتما باید آن‌ها را از قبل با دستمال پاک کرده و اضافات غذا و … را از سطح ظرف‌ها پاک کنید ، پس اگر این مسئله برای شما مشکلی نداشته باشد  پیشنهاد می‌کنیم این ماشین‌های ظرفشویی رومیزی بوش راخریداری کنید .