021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش آشنایی با کولر گازی جنرال گلد

آموزش تعمیر کولر گازی

برند جنرال گلد یک برند چینی میباشد. کیفیت این محصولات نسبت به قیمت ارزانتر به بقیه برندها خوب و ارزش خرید دارد. تجار این محصول مدعی هستند که شرکت جنرال گلد با شرکت های تولیدی تایلندی وژاپنی در زمینه تولید قطعات همکاری میکند . این محصول به تیراژ بسیار بالا در ایران وجود دارد. از فروش این محصول در کشورهای دیگر آسیایی با این برند اطلاعات خاصی در دسترس نداریم . 

کولر گازی اینورتردار جنرال گلد و کاربردهای که دارد ؟

سیستم اینورتر یکی از سیستم های جدید است که می تواند ضمن کاهش مصرف انرژی، در هزینه های مردم جهان نیز صرفه جویی کند. در واقع، سیستم اینورتر اجازه خاموش و روشن شدن کولر را در زمان متعادل شدن هوای اتاق نمی دهد. به همین خاطر، می توان با کاهش نیاز به مصرف انرژی جهت روشن و خاموش کردن مجدد کولر گازی، شاهد کاهش مصرف انرژی و برق بود .

کولر گازی جنرال گلد اینورتردار یکی از انواع کولرهای گازی موجود در بازار است که می تواند برای صرفه جویی در مصرف انرژی مورد استفاده قرار گیرد. همانطور که اشاره شد، تنها کولرهای گازی سری تیتانیوم دارای اینورتر هستند و امکان خرید کولرهای گازی سری پلاتینیوم به صورت اینورتردار وجود ندارد. کولرهای گازی اینورتر جنرال گلد می توانند تا 60 درصد باعث کاهش مصرف انرژی و صرفه جویی در هزینه های شما شوند .

  بیشتر بخوانید :     آموزش عیب یابی اسپیلت کنوود

کولرهای گازی اینورتردار جنرال گلد می توانند از ظرفیت 9 هزار تا 36 هزار خریداری شوند. بدیهی است که انتخاب هر کدام از انواع کولر گازی جنرال گلد اینورتردار، بستگی به متراژ و ابعاد فضایی دارد که قرار است با کولر گازی خنک یا گرم شود .

انواع کولر گازی جنرال گلد :

  • کولر گازی جنرال گلد دلتا
  • کولر گازی جنرال گلد مدل تیتانیوم اینورتر دار
  • کولر گازی جنرال گلد مدل تیتانیوم آی کنترل آمپر موتور T3 اینورتر دار
  • کولر گازی جنرال گلد مدل پلاتینیوم

کولر گازی جنرال گلد اینورتر تیتانیوم 

کولرگازی جنرال گلد مدل تیتانیوم اینورتر دار می باشد. موتور آن از نوع T1 می باشد و برای مناطق کوهستانی و معتدل می تواند مناسب باشد . 

کولر گازی جنرال گلد مدل تیتانیوم آی کنترل آمپر موتور T3 اینورتر دار 

این مدل از کولر گازی جنرال گلد نیز اینورتر دار می باشد.موتور ان از نوع سنگین T3 می باشد. این موتور بسیار قدرتمند است و برای مناطق گرم و حاره ای می تواند عملکرد خوبی داشته باشد‌‌ .

کولر گازی جنرال گلد مدل پلاتینیوم

کولر گازی مدل پلاتینیوم یکی دیگر از مدل های جنرال گلد می باشد. این مدل اینورتر دار نمی باشد و دارای کمپرسور روتاری می باشد. مصرف برق در این کولرگازی بسیار پایین می باشد .

کولر گازی جنرال گلد دلتا 

کولر گازی جنرال گلد دلتا  دارای اینورتر نمی باشند و از موتور قدرتمند روتاری برخوردار می باشند. موتور این مدل کولر گازی T1 می باشد و بسیار قدرتمند می باشد. رده مصرف انرژی انها بسیار پایین است و برق کمی را مصرف می کنند . 

  بیشتر بخوانید :     آموزش عملکرد کولر گازی جنرال

ارور های کولر گازی جنرال گلد

ارور CF کولر گازی جنرال گلد

کد CF هنگامی روی نمایشگر کولر گازی جنرال گلد نشان داده می شود که موعد تعویض و یا تمیز کردن فیلترهای یونیت داخلی فرا رسیده باشد .

ارور EL01 کولر گازی جنرال گلد

ارور EL01 در کولر گازی جنرال گلد به دلیل این است که احتمالا نوسانات برق به اجزای داخل برد الکترونیکی آسیب رسانده است .

ارور E9 کولر گازی جنرال گلد

دلیل ارور E9 در کولر گازی جنرال گلد بروز مشکل در ارتباط بین پنل و کندانسور است .

ارور E9 در کولر گازی جنرال گلد به دلیل مشکل ارتباط بین پنل و کندانسور

آموزشگاه تعمیر کولر گازی

ارور 01 کولر گازی جنرال گلد

ظاهر شدن ارور 01 روی نمایشگر کولر گازی جنرال گلد به دلیل عدم دریافت سیگنال از واحد خارجی به واحد داخلی دستگاه می باشد .

ارور 04 کولر گازی جنرال گلد

وقتی کد 04 در صفحه نمایش کولر گازی جنرال گلد نمایان می شود به این معنی است که در سنسور دمای مبدل حرارتی داخلی، اتصال باز وجود دارد و یا فرکانس منبع تغذیه غیر طبیعی است .

نمایان شدن ارور 04 در کولر گازی جنرال به دلیل وجود اتصال باز در سنسور دمای مبدل حرارتی داخلی و غیر عادی بودن فرکانس منبع تغذیه است.

ارور 06 کولر گازی جنرال گلد

ارور 06 در کولر گازی جنرال گلد به این معنی است که سنسور دمای مبدل حرارتی در یونیت بیرونی و یا دسترسی EEPROM دچار مشکل شده است .

ارور 08 کولر گازی جنرال گلد

مفهوم کد ارور 08 در کولر گازی جنرال گلد وجود نقص در اتصال منبع برق می باشد .