021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش بازار مالی فارکس پرایس اکشن

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش بازار مالی فارکس پرایس اکشن در آموزشگاه مهیاد برزین خواهیم پرداخت ؛ “Price action” پرایس اکشن یک روش معاملاتی است که یادگیری آن می‌تواند بازدهی معاملات فعالان بازار سرمایه را به شکل قابل توجهی افزایش دهد . که آموزشگاه مهیاد برزین تمامی این معاملات را به کارآموزان آموزش میدهد .

در این بخش از سری مقالات پرایس‌اکشن قصد داریم با استفاده از پرایس‌اکشن پیشرفته نحوه تحلیل قیمت در بازارهای مالی همچون فارکس ، بورس و… را به شما آموزش دهیم . اصطلاح پرایس اکشن شامل استراتژی‌های معاملاتی‌ همچون موارد زیر می‌شود که مجموعه مهیاد برزین با اساتید باتجربه و کاربلدی که در این مجموعه میباشد و صفر تا صد این استراژی هارا به خوبی آموزش میدهند :

  • تیپ ریدینگ : این روش قبل از پیدایش کامپیوتر برای تحلیل قیمت استفاده می‌شد . معروف‌ترین تریدری که از این روش استفاده کرد .
  • حجم در پرایس‌اکشن
  • معاملات رِنج
  • معاملات روند

بازارهای مالی ازنظر شکل و ساختار فراکتال ها هستند چون آن‌ها ساختار یکسانی را در همه تایم فریم‌های معاملاتی بازتاب می‌دهند . بازارهای مالی به‌صورت طبیعی ساختاری فراکتال دارند و این بدین معنی است که اساساً الگوهای مشابهی در همه تایم فریم‌ها شکل می‌گیرند . آموزش بازار مالی فارکس در تهران به این صورت میباشد که تازمان یادگیری کامل این حرفه کلاس ادامه دارد و کارآموزان میتوانند از پشتیبانی نامحدود اساتید مهیاد برزین استفاده کنند .

الگوهای موجود در نمودار تیک (Tick Chart) باهم ترکیب می‌شوند و نمودار یک‌دقیقه‌ای را به وجود می‌آورند . الگوهای نمودار یک‌دقیقه‌ای هم با ترکیب می‌شوند و نمودار ۵ دقیقه‌ای را به وجود می‌آورند . این الگوسازی تا نمودار روزانه ، هفتگی ، ماهانه و سالانه ادامه پیدا می‌کند که همگی شامل الگوهای مشابه ای هستند .

مزایای معامله بر اساس پرایس اکشن 

  1. در همه بازارهای مالی مانند فارکس ، سهام ، ارز دیجیتال و یا کالا کاربرد دارد . 
  2. در تمام تایم فریم ها میتوان از آن استفاده کرد . 
اموزش بازار مالی فارکس مهیاد برزین
  1. با استفاده از هر نرم افزار و هر پلتفرم های معاملاتی که در که اینترنت وجود دارد میتوان با این روش تحلیلی به بررسی نمودارهای مختلف پرداخت .
  2. نیاز به اسیلاتور ندارد . 
  • اهمیت یادگیری پرایس اکشن باب ولمن در بازارهای مالی چیست ؟
  • با کمی تحقیق در بازارهای مالی و کاوش روش‌های مختلف معاملاتی خواهیم فهمید پرایس‌اکشن یکی از بهترین سبک‌های معاملاتی برای موفقیت در بازارهای مالی است . سادگی، یادگیری آسان، عدم نیاز به ابزارهای معاملاتی پیچیده و جانبی سبب شده تا این روش انتخاب اول یا دوم معامله‌گران جهان باشد اما سوال اصلی اینجاست ، چرا اکثر معامله‌گران پرایس‌اکشن نمی‌توانند همراه با بازار پیش بروند .

اصولا همیشه به ما توسط بزرگان بازار توصیه شده است همگام با بازار و همراه با روند بازار پیش برویم اما هنگامی که معامله‌گران پرایس‌اکشن می‌خواهند این توصیه را اجرایی کنند به مشکل برمی‌خورند . چرا ؟ دلیل ساده‌ای دارد ، به دلیل وجود ستاپ‌ها و الگوهای خلاف روند موجود در سبکی است که معامله می‌کنند . در واقع اگر بخواهید از یک آموزشگاه خوب در کشور نام ببرید . مجموعه بزرگ مهیاد برزین که در این زمینه به خوبی فعالیت میکند و افراد زیادرا روانه بازار میکند را نام برد .

  بیشتر بخوانید :      آموزش تعمیرات کولر گازی سامسونگ

درصورتی که به دنبال بهترین آموزشگاه برای گذراندن یک دوره جامع پرایس اکشن هستید که به آموزش صفر تا صد پرایس اکشن بپردازد ، مجموعه مهیاد برزین همان جایی است که باید باشید! ما در این دوره ، پرایس اکشن را به بهترین شیوه آن تدریس می‌کنیم ، به‌طوری‌که پس از پایان این دوره به یک معامله‌گر حرفه‌ای با شیوه پرایس اکشن تبدیل خواهید شد .

روش تحلیل تکنیکال در تمام بازارهای مالی ، مثل بورس ، ارز دیجیتال ، فارکس و… کاربرد دارد . تحلیل تکنیکال نیز خود چندین شیوه مختلف دارد که تکنیکالیست‌ها از آن‌ها برای بررسی روند بازار استفاده می‌کنند، اما در میان آن‌ها ، پرایس اکشن بهترین و دقیق‌ترین شیوه است و مطمئنیم اگر از هر تکنیکالیستی این سوال را بپرسید ، با ما هم‌نظر است. به همین دلیل است که ما در آکادمی مهیاد برزین ، دوره جامع آموزش صفر تا صد پرایس اکشن را طراحی کرده‌ایم .

مهیاد برزین با برگزاری چندین دوره آموزش بازارهای مالی و تربیت چندین معامله‌گر و کسب رضایت کارآموزان خود از این مجموعه و اساتید و نحوه تدریس این آموزش به خوبی نشان داده است که به این اموزشگاه میتوانید اعتماد فراوان کنید و در این زمینه با کمک اساتید مجموعه مهیاد برزین وارد بازار کار این حرفه شوید و درآمد زایی کنید .

اموزشگاه مهیاد برزین

در دوره آموزش پرایس اکشن مهیاد برزین چه می‌آموزید ؟

شما در این دوره صفر تا صد پرایس اکشن را فرا می‌گیرید . پرایس اکشن خود شیوه‌ها و استراتژی‌های متفاوتی دارد. یکی از بهترین روش‌ها، شیوه معاملاتی ال بروکس است که میان تریدرها بیشترین محبوبیت را دارد. در ابتدای این دوره ، ابتدا شیوه‌ی عرضه و تقاضا را به شکل کاملا پیشرفته آموزش خواهیم داد . سپس شیوه پرایس اکشن ال بروکس را به شما آموزش می‌دهیم . بعد از یادگیری مهارت‌های بالا شما می‌توانید با استفاده از پرایس اکشن ، در تمامی بازارهای مالی از جمله فارکس ، ارزهای دیجیتال ، و بورس فعالیت کنید .