021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش تخصصی تعمیرات لپ تاپ

آموزش تعمیرات لپ تاپ

آموزش تخصصی تعمیرات لپ تاپ امروزه لپ تاپ ها به دلیل مزایای زیادی که دارند طرفداران زیادی پیدا کرده اند . این لپ تاپ ها تمامی ویژگی های یک کامپیوتر را دارند و از تکنولوژی پیشرفته تری هم برخوردارند . امروزه دانشجویان ، دانش اموزان ، و حتی در ادارات و منازل و اماکن های دیگر از لپ تاپ ها استفاده میکنند .

این وسیله به دلیل حمل  نقل اسانی که دارد استفاده از این وسیله در بین مردم رواج پیدا کرده است . لپ تاپ یک وسیله پر استفاده در کسب و کارها می باشد .  این وسیله با استفاده هروزه ای که از ان میشود بعد از مدتی دچار خرابی میشود و یا حتی در صورت ضربه خوردن این وسیله دچار خرابی میشود . با استفاده زیادی که از این وسیله میشود نیاز به تعمیرات ان هم افزایش یافته . به همین دلیل شغل تعمیرات لپ تاپ یک شغل پر رونقی برای افراد فعال در این حوزه میباشد .

علاقه مندان به تعمیرات فنی لپ تاپ باید دوره های اموزشی خود را در اموزشگاهی بگذرانند که از اساتید با تجربه ای بهره مند باشند و تمامی مباحث تعمیرات لپ تاپ از صفر تا صد به صورت کاملا عملی فرا بگیرند . علاقه مندان به تعمیرات لپ تاپ میتوانند در یک اموزشگاه خوب و معتبر ثبت نام کنند و به تعمیر لپ تاپ بپردازند . آموزشگاه مهیاد برزین با برگزاری کلاس های اموزشی خود فرصت یادگیری خوبی را برای علاقه مندان این رشته فراهم اورده است .

زیرا که این اموزشگاه با فراهم اوردن فضایی فوق تخصصی و تجهیزات پیشرفته و با بهره گیری از اساتید خبره در این زمینه کاراموزان زیادی را به خود جذب کرده و سالانه هزاران رضایت از سوی این کاراموزان دریافت میکنند . هدف این اموزشگاه با داشتن کارگاه های تخصصی و اساتید پیشرفته در این زمینه پرورش تکنسین های حرفه ای برای ورود به بازار کار می باشد .

در دوره های اموزشی اموزشگاه مهیاد برزین کاراموزان با صفر تا صد تعمیرات لپ تاپ که شامل : شناخت انواع لپ تاپ ، شناخت انواع قطعات لپ تاپ ، نحوه صحیح باز و بست لپ تاپ ها ، باز کردن مادربرد برای عیب یابی ، تعویض تست انواع قطعات ، اموزش تعمیر ال سی دی لپ تاپ ، اموزش عیب یابی ، عیب یابی پاور سیستم ، اشکالات مدار تغذیه ، عیب یابی مشکلات شبکه و صدا ، مشکلات شارژر لپ تاپ و خیلی از موارد دیگر که کاراموزان با انها در دوره های آموزشی آشنا میشوند .

آموزش تعمیر کامپیوتر

دوره آموزشی تعمیرات لپ تاپ به صورت تخصصی و پیشرفته توسط اساتید با تجربه آموزش داده میشود . لپ تاپ های معیوب در طول دوره به کارآموزان داده میشود تا بتوانند عیب یابی کنند و  بر تعمیرات این وسیله تسلط کافی داشته باشند .

امروزه کمتر اموزشگاهی دیده میشود که تعمیرات لپ تاپ را با هزینه کم و کیفیت بالا به مردم ارائه دهد و هم معتبر باشد . خوشبختانه اموزشگاه مهیاد برزین امروزه با برگزاری دوره های اموزشی تعمیرات لپ تاپ خود فرصت خوبی را برای علاقه مندان ایجاد کرده است . اموزشگاه مهیاد برزین بزرگترین مجموعه اموزشی در کشور میباشد که با فعالیت زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور به برگزاری دوره های اموزشی خود به صورت کاملا حرفه ای  پرداخته است . تعمیرات لپ تاپ یک حرفه بسیار تخصصی میباشد و نیاز به اموزش کامل و جامع میباشد . 

  بیشتر بخوانید :    آموزش تخصصی تعمیرات موبایل

تکنسین تعمیرات لپ تاپ باید تمامی مهارت های تعمیرات لپ تاپ را کامل و جامع بلد باشد . میزان درامد این حرفه به میزان مهارت و توانای تعمیر کار پکیج نیز بستگی دارد . تکنسین تعمیر لپ تاپ باید علاوه بر تسلط داشتن بر روی تعمیر لپ تاپ فن بیان خوب و مشتری مداری هم بلد باشد . دوست داران این رشته میتوانند در دوره های اموزشی مجموعه مهیاد برزین علاوه بر یادگیری کامل و جامع تعمیرات لپ تاپ نحوه مشتری مداری هم فرا بگیرند . از مزایای اموزشگاه ما پشتیبانی نامحدود می باشد که کاراموز بعد از اتمام دوره میتواند با اساتید خود در ارتباط باشند .

کاراموزان در کارگاه های اموزشی به تعمیر انواع لپ تاپ به صورت کاملا عملی با تجهیزاتی که در اختیار انها قرار داده شده میپردازند . دوره های اموزشی ما به گونه ای برنامه ریزی شده که کاراموز میتواند بدون هیچ دانشی در دوره ها شرکت کرده و از پایه ترین مباحث تا پیشرفته ترین انها را یاد بگیرند .

اموزش تعمیر کامپیوتر و لپ تاپ

کلاس های اموزشی ما با تضمین یادگیری کاراموز برگزار میشود و علاقه مندان میتوانند با خیالی اسوده در این دوره ها شرکت کنند و مهارت و دانش لازمه را کسب کنند . اموزشگاه مهیاد برزین با فعالیت زیر نظر سازمان فنی حرفه ای بعد از اتمام دوره به کاراموزان مدرک معتبر بین المللی این سازمان را ارائه میدهند که با این مدرک میتوانند جواز کسب بگیرند ، وام بگیرند ، به کشور های خارجی برای کسب و کار اعزام شوند .