021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش تخصصی تعمیر ماشین ظرفشویی

آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی

آموزش تخصصی تعمیر ظرفشویی ماشین های ظرفشویی در سال های اخیر در بین مردم رواج پیدا کرده است . خانم های خانه دار و مشاغل با استفاده از این وسیله در وقت و انرژی خود صرفه جویی میکنند . به همین دلیل استفاده از این وسیله گسترش پیدا کرده است .

امروزه ماشین های ظرفشویی در اکثر خانه ها یافت میشوند ، که با استفاده مداوم از این وسیله بعد از مدتی دچار خرابی میشود و نیاز به تعمیرات پیدا میکنند . ماشین های ظرفشیی امروزه راحتی های زیادی در هر خانه ای به بار اورده است . با استفاده زیاد مردم از این وسیله بازار کار شغل تعمیرات این وسیله هم بسیار پررونق است . به همین دلیل تقاضا برای شرکت در دوره اموزشی تعمیرات ظرفشویی هم افزایش پیدا کرده است . لازمه تبدیل شدن به یک تکنسین مجرب شرکت در یک اموزشگاه مجهز و خوب است .

ماشین های ظرفشویی هر روز در مورد استفاده قرار می گیرند .  استفاده مداوم از این دستگاه ها می تواند احتمال معیوب شدن آن ها را افزایش دهد . با استفاده اکثر مردم از این وسیله اکثرا با مشکل خراب شدن ماشین های ظرفشویی شان مواجه می شوند . با خرابی های زیاد ماشین های ظرفشویی و نیازمند به یک تعمیرکار ماهر این شغل از بازار کار پر درامدی برخوردار است . میزان درامد هم بستگی به مهارت و دانش شما دارد . با یادگیری این رشته میتوانید به درامد خوبی در بازار کار دست پیدا کنید .

  بیشتر بخوانید :    اموزش تخصصی تعمیر پکیج دیواری

بازار کار تعمیرات ماشین های ظرفشویی برای کسانی که فعال در بازار کار تعمیرات ظرفشویی هستند پرسود و مناسبی به حساب می آید. اموزشگاه مهیاد برزین دوره های تعمیرات ظرفشویی خود را از صفر تا صد و کاملا عملی و کارگاهی برگزار می نماید . این اموزشگاه با داشتن کارگاه های مجهز و تجهیزات روز دنیا فرصت خوبی را برای علاقه مندان به این دوره به وجود اورده است .

امروزه ، کمتر خانه ای را می توان یافت که بدون ماشین ظرفشویی باشد . این دستگاه به عنوان بخشی ضروری از زندگی روزمره شناخته شده‌اند و یادگیری تعمیرات ظرفشویی می‌تواند شما را به بازار کار در این زمینه وارد کند و تضمینی برای اینده شما عزیزان باشد . در دوره‌های آموزشگاه مهیاد برزین ما اساتید به شما اصول و فنون تعمیر و نگهداری ماشین ظرفشویی را می اموزند . تمامی مردم  در چنین در صورت خرابی ماشین ظرفشویی شان نیاز به یک تعمیرکار ماهر در این زمینه خواهند داشت تا کار تعمیر را به درستی و تخصصی انجام دهد . 

آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی

یک تعمیرکار ماهر و با تجربه قادر است سریعاً ماشین های ظرفشویی را عیب یابی کرده و مشکل خرابی قطعات را تشخیص دهد و انها را تعمیر و یا تعویض کنند .

در دوره های اموزشی اموزشگاه مهیاد برزین کاراموزان تمامی مباحث ویژه بازار کار را به صورت کاملا تخصصی و عملی در کارگاه های مجهز فرا میگیرند . کاراموزان در این کارگاه های اموزشی با تجهیزاتی که برای انها فراهم کرده ایم به تعمیر انواع ماشین های ظرفشویی خارجی و ایرانی اعم از بوش ، دوو ، ال جی ، جی پلاس ، پاکشوما ، امرسان و… میپردازند .

 مباحث کلاس های اموزشی کاملا ویژه بازار کار بوده و کاراموزان تمامی نکات و مبحثی که در بازار کار نیاز است را به صورت عملی تحت نظر اساتید ماهری که در این زمینه به کار گرفته ایم می اموزند . کاراموزان با گذراندن دوره اموزشی خود تمامی تعمیرات ظرفشویی را یاد گرفته و میتوانند به عنوان یک تعمیرکار با تجربه به تعمیرات انواع ماشین های ظرفشویی بپردازد و دیگر نیاز به کسب تجربه و شادگردی نداشته باشد .

کاراموزان در این دوره های اموزشی از پایه ترین مباحث تا پیشرفته ترین مباحث را می اموزند ، که با شرکت در این کلاس ها نیازی به تجربه و دانش قبلی نیست و تمامی مهارت ها را به صورت کامل یاد میگیرید . مباحث این دوره شامل شناخت انواع ماشین های ظرفشویی ، شناخت اجزای مکانیکی ، اموزش باز کردن برد ان و تعویض ان ، اموزش شناخت قطعات و تعمیر تعویض این قطعات ، اموزش عیب یابی موتور ، اموزش برطرف کردن مشکلات نصب ماشین ظرفشویی ، اموزش برنامه ریزی ای سی بایوس در تعمیر برد ظرفشویی و دیگر موارد که در دوره های اموزشی اموزش داده میشود .

با تقاضای بسیاری از افراد برای شرکت در دوره های اموزشی تعمیرات ظرفشویی این دوره به یکی از محبوب ترین پرطرفدار ترین دوره اموزشی در اموزشگاه مهیاد برزین تبدیل شده است .

آموزش تعمیر لوازم خانگی

اموزشگاه مهیاد برزین بزرگترین و معتبر ترین اموزشگاه های زیر نظر سازمان فنی حرفه ای در حال برگزاری دوره های اموزشی تعمیرات ظرفشویی به صورت تخصصی می باشد . اموزشگاه ما با فعالیت زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور بعد از اتمام دوره به کاراموزان مدرک معتبر بین المللی را اعطا میکند که با این مدرک میتوانند وام ، جواز کسب ، اعزام به کشور های خارجی و ..انجام دهند .