021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش ترید در فارکس

آموزش صفر تا صد بازار مالی فارکس

در فارکس همان طور که از نام آن پیداست ، افراد فقط معامله انجام می دهند و سرمایه گذاری نمی کنند . اگر مبتدی هستید قبل از اینکه وارد بازار فارکس شوید ، ابتدا زمانی را صرف آموزش فارکس کنید . اگر از علاقه مندان این بازار هستید و قصد ورود به فارکس را دارید ، ما به شما صفر تا صد سرمایه گذاری در فارکس را آموزش می دهیم .

آموزش ترید در فارکس

آموزش ترید و معامله گری در فارکس : آموزش ترید در فارکس و ارز دیجیتال شاید بعنوان حساس ترین بخش آموزشی ما باشد پس حتما با دقت آنرا مطالعه کنید . ترید فارکس فرآیند سفته بازی در مورد حرکات قیمت ارز ، با هدف کسب سود است . بسیاری از تبدیل‌های ارز در بازار فارکس برای استفاده عملی هستند و نه برای ایجاد شود . با این حال ، تریدرها می‌توانند با هدف سرمایه‌گذاری در پیش‌بینی صحیح این حرکات ، در مورد تغییرات قیمت بازار فارکس گمانه‌زنی کنند .

روند یا ترند بازار چیست ؟

ترند بازار (Market Trend) ، جهت کلی حرکت قیمت یک دارایی است . در تحلیل تکنیکال ، روندهای بازار معمولا به‌وسیله پرایس اکشن ، خطوط روند (Trend Lines) یا حتی میانگین‌های متحرک (Moving Averages) شناسایی می‌شوند .

صعودی یا گاوی (Bull) و نزولی یا خرسی (Bear) . یک بازار صعودی شامل روندهای رو به بالای پایدار است که در آن ، قیمت‌ها به‌طور پیوسته رشد می‌کنند . یک بازار نزولی شامل روندهای رو به پایین پایدار است که در آن قیمت‌ها دائما کاهش می‌یابند .

  بیشتر بخوانید :      اموزش عیب یابی و تعمی پکیج مرکوری

راهنمای ترید در فارکس

  • یک حساب معاملاتی اسپرد بِتینگ یا CFD باز کنید . شما می‌توانید یک حساب زنده یا دمو برای معامله بر روی تغییرات قیمت جفت ارز باز کنید .
  • برای یافتن جفت ارزهایی که می‌خواهید معامله کنید، تحقیق کنید . از اخبار و تحلیل برای به روز نگه داشتن اخبار بازار که ممکن است بر FX تأثیر بگذارد و از تقویم بازار برای به روز نگه داشتن رویدادهای در حال حرکت در بازار استفاده کنید .
  • بر اساس تحقیقات خود تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید بخرید یا بفروشید . آیا تحقیقاتی که انجام داده‌اید نشان می‌دهد که ارز پایه (پول اصلی در جفت ارز) احتمالا ضعیف یا تقویت می‌شود ؟ اگر فکر می‌کنید تقویت می‌شود ، لانگ کنید و بخرید ، یا اگر فکر می‌کنید ضعیف می‌شود، شورت کنید و بفروشید .
اموزش بازار مالی فارکس در تهران
  • استراتژی خود را دنبال کنید . قبل از انجام معامله ، مطمئن شوید که استراتژی خود را که باید شامل مدیریت ریسک باشد ، دنبال کرده‌اید .
  • ترید فارکس خود را انجام دهید . طبق استراتژی خود، ترید فارکس خود را با نقاط ورودی و خروجی تعریف شده قرار دهید .

بازارهایی که در بروکرهای فارکس می‌توان معامله کرد؟

۱) تبادل ارزها : در این بازار سرمایه گذاران و معامله گران از اختلاف قیمت ارز یک کشور در مقابل ارز یک کشور دیگر سود و زیان کسب می‌کنند .

2) سهام : در این بازار سرمایه گذاران و معامله گران این فرصت را دارند که بتوانند سهام شرکت‌ها و کارخانه‌های مختلف رو تحلیل و خریدوفروش کنند .

3) ارز دیجیتال : این بازار مانند بازار فارکس یک رمز ارز در مقابل یک رمز ارز دیگر ارزش‌گذاری شده و از اختلاف قیمت این ارزها معامله گران و سرمایه گذاران می‌توانند سود و زیان کسب کنند .

  • ) اوراق قرضه : اوراق قرضه بازار مالی است که هدف اصلی این بازار مهیاکردن سازوکاری جهت تأمین سرمایه بلندمدت دولت و بخش خصوصی است .

    یک تریدر فارکس چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

    دانش بالا

    دانش مهم ترین و اصلی ترین ویژگی یک تریدر است . یک تریدر فارکس باید آماده باشد تا هر روز اطلاعات به روز تری به خود اضافه کند . برای یک تریدر فارکس هرچه دانش بالاتری داشته باشد با استفاده از این دانش می تواند سود بیشتری هم کسب کند .

    اهل قمار نباشد

    قمار باز بودن یک تریدر را به لبه پرتگاه می کشاند . برخی قمار را به ریسک پذیر بودن ربط می دهند اما در واقع این دو هیچ رابطه ای باهم ندارند . هرچند که ریسک پذیر بودن در کار یک تریدر وجود دارد اما ریسک ربطی به قمار ندارد و قمار می تواند بخش زیادی از سرمایه را به خطر بندازد .

آموزش بازار مالی فارکس

داشتن یک شبکه ارتباطی قوی

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که یک تریدر باید داشته باشد یک شبکه ارتباطی قوی است . در بازار فارکس در بحث خرید و فروش ارزها و دیگر مسائل داشتن یک شبکه قوی اهمیت زیادی دارد زیرا تریدر می تواند به اطلاعات و اخبار زیادی دسترسی داشته باشد و در زمان های حساس بهترین تصمیم را بگیرد .