021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش تعمیرات برد الکترونیکی مقدماتی تا پیشرفته

آموزشگاه تعمیر برد الکترونیکی

آموزش تعمیرات برد الکترونیکی مقدماتی تا پیشرفته امروزه با توجه به پیشرفت و رشد تکنولوژی و افزایش استفاده از لوازم های برقی و الکترونیکی تعمیرات این لوازم برقی بسیار افزایش یافته است . برد الکترونیکی جز قطعات اصلی و مهم انواع لوازم برقی و خانگی و… میباشند .

از قیمت بالایی هم برخوردارند و این امر باعث شده تعمیر این این قطعه به صرفه تر از خرید و تعویض برد الکترونیکی جدید باشد . تعمیرات برد یک حرفه بسیار تخصصی می باشد و با افزایش قیمت این لوازم باعث شده تا نیاز به تعمیرات آنها در بین مردم به شدت بیشتر از قبل احساس شود . تعمیرکاران برای کسب سود بیشتر و همچنین جذب مشتریان نیز برای صرفه جویی در هزینه های خود بیشتر تصمیم به تعمیر برد انواع لوازم برقی میگیرند زیرا با یادگیری این رشته میتوانند ورد بازار کار شده و درامد های بسیار خوبی کسب کنند .

تعمیرات بورد از رشته های پر طرفدار و پر درآمد در بازار کار میباشد . آموزش تعمیرات برد از دوره های پر مخاطب بوده به همین دلیل مجموعه آموزشی مهیاد برزین دوره های تعمیرات برد خود را به صورت کاملا تخصصی برگزار نموده است . 

این دوره متناسب با نیاز های بازار کار بوده و کاراموزان و علاقه مندان به تعمیرات برد میتوانند در این دوره های آموزشی شرکت کرده و مهارت کافی را به دست بیاورند . تعمیرات برد در این آموزشگاه از پایه تا پیشرفته برگزار میشود و کارآموزن در این مجموعه میتوانند بدون هیچ دانش و مهارت قبلی در این زمینه تمام این مهارت را به صورت کامل و جامع یاد بگیرند .

برد الکترونیکی یکی از دوره های پر تقاضا در آموزشگاه مهیاد برزین می باشد . آموزش تعمیرات برد با توجه به پیچیدگی این قطعه و تنوع زیاد این نوع بورد در صورت خرابی نیاز به تعمیرات تخصصی می باشد .  آموزشگاه مهیاد برزین با استفاده از اساتید متخصص و با تجربه و تجهیزات و ابزار های مدرن و به روز تلاش نموده تا تمامی علاقه مندان به این رشته به صورت تخصصی تمامی مباحث آموزشی را طی کرده و در بازار کار قادر به تعمیر انواع بورد لوازم برقی باشند .  

اموزش تعمیرات برد الکترونیکی

 کارآموز با گذراندن دوره تعمیرات برد الکترونیکی از مقدماتی ترین مباحث تا پیشرفته ترین آن تسلط کافی برای تعمیرات انواع بردها پیدا میکنند و توانایی تعمیر بردهای انواع لوازم خانگی یخچال ، ظرفشویی و لباسشویی ، مایکروفر و سایر لوازم برقی لپ تاپ ، کامپیوتر ، موبایل ….را به صورت کاملا حرفه ای و عملی یاد میگیرند . آموزش تعمیرات بورد رشته ای است که اگر به صورت حرفه ای و تخصصی در دوره آموزشی کامل و جامع شرکت کرده و مهارت تعمیرات بورد را کسب کنید ، می توانید شغلی پولساز و پردرآمد برای خود ایجاد کنید . بورد قطعه ای است که امروزه در تمام لوازم الکترونیک و برقی یافت می شود و نقش مهمی در عملکرد این لوازم دارد .

در دوره های تعمیرات برد در مجموعه مهیاد برزین از پایه و به صورت صفر تا صد و کاملا عملی به کاراموزان عزیزآموزش داده می شود . علاقه مندان میتوانند بدون اینکه شناختی از برد و نحوه کار آن و تعمیرات آن داشته باشند در این دوره آموزشی شرکت کرده و به تعمیرات برد مسلط شوند .

دوره های آموزشی مهیاد برزین به صورت کاملا عملی و کارگاهی برگزار میشود . کاراموزان در این دوره آموزشی به طور مستقل و با تجهیزاتی که در اختیار این عزیزان قرار داده شده به تعمیرات تخصصی برد میپردازند .

آموزشگاه مهیاد برزین با سالها سابقه در ارائه خدمات آموزشی به شما عزیزان سعی نموده بهترین کیفیت آموزشی را برای شما دوست داران این رشته فراهم کند . این مجموعه با ارائه کیفیت بالا و گرفتن هزینه بسیار کمی از شرکت کنندگان دغدغه بسیاری از افراد را برطرف کرده است . آموزشگاه  مهیاد برزین یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین مجموعه آموزشی زیر نظر سازمان فنی حرفه ای می باشد که دوره های خود را به صورت کاملا تخصصی برگزار نموده است . مباحث این دوره های آموزشی به صورت کامل و جامع بوده و کاراموزان علاوه بر یادگیری کامل تعمیرات برد ، نحوه مشتری مداری و ورود بازار کار را می آموزند .

اموزش صفر تا صد تعمیر برد

آموزشگاه مهیاد برزین بزرگترین برگزار کننده دوره تخصصی تعمیرات برد می باشد . این آموزشگاه با داشتن کارگاه های فوق تخصصی و با داشتن تجهیزات کامل امکان یادگیری را به صورت کاملا عملی برای کاراموزان عزیز فراهم نموده است . این مجموعه با داشتن سالها سابقه درخشان در زمینه تعمیرات برد کاراموزان زیادی را در این دوره ها با هدف ورود به بازار کار و درآمدزایی آموزش داده و وارد بازار کار کرده است . آموزشگاه مهیاد برزین بعد از اتمام دوره کاراموزان خود به آنها مدرک بین المللی سازمان فنی حرفه ای کشور را ارائه میدهد که با دریافت این مدرک میتوانند در تمام نقاط جهان شروع به کار و درامد زایی نمایند .