021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش تعمیرات لپ تاپ مقدماتی تا پیشرفته

اموزشگاه تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر

آموزش تعمیرات لپ تاپ مقدماتی تا پیشرفته ، لپ تاپ  یکی از وسایل پر استفاده در بین مردم می باشد . این وسیله برقی به دلیل کاربرد و ویژگی هایی که دارد در بین افراد جامعه محبوبیت بسیاری دارد . لپ تاپ به دلیل اینکه از تمام ویژگی های یک کامپیوتر و حتی بیشتر برخوردار است و به دلیل حمل و نقل آسانی که دارد بسیاری از افراد به استفاده از آن روی آورده اند .

استفاده از لپ تاپ در جهان روز به روز در حال افزایش می باشد . لپ تاپ ها برای دانش آموزان و دانشجویان و همچنین در ادارات و افراد شاغل تبدیل به ابزاری ضروری و مهم شده است و افراد به جای استفاده از کامپیوتر های قدیمی ، از لپ تاپ ها استفاده میکنند . هرچه مصرف یک دستگاه بالا برود تقاضا برای تعمیرات آن نیز بسیار افزایش می یابد و لپ تاپ نیز جزو آن دسته وسایلی است که افراد زیادی برای تعمیرات آن روی آورده اند .

به دلیل استفاده گسترده ای که از این لپ تاپ ها میشود ، تعمیرات این دستگاه هم بسیار افزایش پیدا کرده است . مجموعه مهیاد برزین با برگزاری دوره های تخصصی خود امکان یادگیری را برای علاقه مندان این رشته فراهم کرده است . شغل تعمیرات لپ تاپ از بازار کار بسیار خوبی برخوردار است و افراد بسیاری تقاضا برای شرکت در دوره های آموزشی و یادگیری مهارت تعمیرات لپ تاپ را دارند .

مباحث دوره آموزشی از پایه بوده و کاراموزان در این دوره ها صفر تا صد تعمیرات لپ تاپ را به صورت تخصصی فرا میگیرند . کاراموزان در دوره های اموزشی با انواع برند لپ تاپ مثل اپل ، لنوو ، سامسونگ ، نایکروسافت ، ام اس آی ، سونی ، ایسوس ، اچ پی و غیره آشنا میشوند و به صورت تخصصی تعمیرات آنها را یادگرفته و به طور عملی بر روی آنها تعمیرات انجام میدهند .

آموزشگاه مهیاد برزین با هدف تربیت نیروی کار متخصص و حرفه ای که آماده برای ورود به بازار کار و درآمدزایی از بازار تعمیرات لپ تاپ را داشته باشد ، دوره های تعمیرات لپ تاپ را به صورت کامل و جامع برگزار می نماید . این آموزشگاه با داشتن تجربه بسیار بالا در ارائه خدمات آموزشی به کاراموزان به یکی از بزرگترین و محبوب ترین آموزشگاه های جهان تبدیل شده است .

آموزش تعمیر کامپیوتر

آموزشگاه تعمیرات لپ تاپ مهیاد برزین با داشتن کارگاه های آموزشی  و با داشتن پیشرفته ترین تجهیزات این امکان را فراهم آورده است تا کاراموزان عزیز به صورت کاملا عملی بر تعمیرات لپ تاپ مسلط گردند . کاراموزان با شرکت در دوره های آموزش تعمیرات لپ تاپ مباحث فوق تخصصی این رشته را به صورت کامل و جامع یادگرفته و میتوانند بعد از اتمام دوره قادر به تعمیر انواع لپ تاپ ها باشند . اساتید در این دوره های آموزشی پیچیده ترین مباحث آموزشی را به کاراموزان خود با زبان ساده و کاملا مفهومی آموزش میدهند .

در دوره آموزشی تعمیرات لپ تاپ در آموزشگاه مهیاد برزین به گونه ای طراحی شده که همه افراد در تمامی سنین میتوانند بدون هیچ دانش و تجربه ای در رابطه با این رشته در دوره های آموزشی ما  شرکت کرده و تعمیرات این دستگاه را به طور کاملا تخصصی از مقدمه ترین مباحث تا پیشرفته ترین آن یاد گرفته و بعد از اتمام دوره به صورت یک تعمیرکار و متخصص ماهر وارد بازار کار شوند .

مجموعه آموزشی مهیاد برزین با فراهم آوردن کارگاه های فوق تخصصی و تجهیزات کامل و به روز در این مجموعه امکان یادگیری را به صورت عملی برای این عزیزان فراهم نموده است . کاراموزان در این مجموعه با تجهیزاتی که در اختیاران قرار داده شده میتوانند انواع مدل های لپ تاپ را به طور مستقل تعمیر نمایند .

مجموعه آموزشی تعمیرات لپ تاپ مهیاد برزین ، دوره ای تخصصی را برای افراد علاقه مند به این حوزه در نظر گرفته است . برخی از افرادی که هیچ دانش و تجربه ای در رابطه با این رشته ندارند میتوانند در دوره های آموزشی مهیاد برزین شرکت کنند و این مهارت را از صفر تا صد یاد بگیرند و همچنین افرادی که در این حوزه تخصص کافی دارند و میخواهند مهارت و دانش خود را بروز کنند می توانند از این طریق دانش خود را اپدیت و یا بروز نمایند .

اموزش تعمیر کامپیوتر و لپ تاپ

آموزشگاه مهیاد برزین یکی از معتبر ترین و فعال ترین دوره های آموزشی را زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور برگزار نموده است . این مجموعه دوره های خود را به گونه ای طراحی کرده است که افراد پی از یادگیری مباحث این دوره دیگر نیاز به کسب تجربه ومهارت بیشتری ندارند . همچنین مجموعه مهیاد برزین تا ورود کاراموزان به بازار کار و درآمدزایی این عزیزان همراه آنان بوده و از این عزیزان پشتیبانی می کند . کاراموزان بعد از اتمام دوره آموزشی خود مدرک معتبر بین المللی این سازمان را دریافت میکنند که میتوانند با آن جواز کسب بگیرند و در تمام نقاط کشور شروع به کسب و کار نمایند .