021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش تعمیرات مایکروفر مقدماتی تا پیشرفته

آموزشگاه تعمیر ماکروفر

آموزش تعمیرات مایکروفر مقدماتی تا پیشرفته مایکروویو یک دستگاه بسیار کاربردی و پیشرفته می باشد که در بین مردم طرفداران بسیاری پیدا کرده است . این دستگاه برای گرم کردن و پخت سریع غذا یک دستگاه بسیار محبوب می باشد و استفاده از آن در بین مردم بسیار رواج پیدا کرده است . این روزها تقریبا در هر خانه ای مایکروفر وجود دارد .

خراب شدن آن و نیاز به تعمیرشان در طول زمان امکان پذیر است . هر وسیله‌ برقی یعد از مدتی دچار استهلاک و فرسودگی قطعات می‌شود و همین امر مستقیما بر کارکرد قطعات دیگر  آن وسیله موثر خواهد بود . هر چه تکنولوژی پیشرفت می­‌کند ، زندگی کردن و هم انجام دادن کارها هم برای افراد بسیار آسان و راحت کرده است . امروز افراد شاغل و یا افراد خانه دار از مایکروویو برای پخت سریع مواد غذایی استفاده میکنند . با تولید ماکروفر و ماکروویو ، کارها در خانه آسان شده و در وقت و انرژی افراد هم صرفه جویی میکند  .

 ماکروویو ها جزو وسایل برقی هایی هستن که در خانه و منازل بسیار کاربرد دارند . همچنین از این وسیله در رستوران ها و اماکن دیگر هم استفاده می نمایند . به دلیل استفاده مداومی که از این وسیله می شود ، تعمیرات آن هم بسار افزایش یافته است . به همین علت نیاز به تعمیرات این دستگاه هم بالا رفته است . یک تکنسین خوب و ا تجربه باید قادر به تعمیر انواع مایکروفر ها باشد و بتواند مشکلات این دستگاه را به سرعت پیدا کند و آن را عیب یابی کند .

دوره آموزش تعمیرات ماکروفر به دلیل پیچیدگی قطعات و عیب یابی این دستگاه یکی از تخصصی ترین دوره های آموزشی در مجموعه آموزشی مهیاد برزین می باشد . از این رو آموزشگاه مهیاد برزین با بهرگیری از اساتید موفق و با تجربه سعی بر برگزاری دوره ای تخصصی و حرفه ای نموده است تا کارآموزان عزیز تمام مباحث را یاد گرفته و به عنوان فردی با تجربه بدون هیچ مشکلی در بازار کار بتوانند فعالیت کنند .

مجموعه آموزشی مهیاد برزین یکی از بزرگترین و تخصصی ترین دوره های آموزشی را در تهران برگزار می نماید . این مجموعه با سال ها تجربه ای که در ارائه خدمات آموزشی دارد ، به یکی از بهترین آموزشگاه های فعال و معتبر زیر نظر سازمان فنی حرفه ای تبدیل شده است . این مجموعه با داشتن کارگاه های مجهز و تجهیزات و ابزارآلات مدرن فرصت خوبی را برای عزیزان علاقه مند به این رشته فراهم نموده است .

آموزش تعمیر مایکروویو

کاراموزان در دوره های آموزشی مهیاد برزین صفر تا صد تعمیرات مایکروفر را به صورت کاملا تخصصی یاد میگیرند . مباحث این دوره آموزشی از پایه بوده و علاقه مندان عزیز بودن هیچ تجربه و مهارتی میتوانند در این دوره های آموزشی شرکت کرده و تمام مباحث را به صورت صفر تا صد یاد بگیرند . مباحث این دوره به صورت کامل و جامع بوده و بخشی از این مباحث شامل سینی داخل مایکروویو نمیچرخد ، مایکروفر روشن نمیشود ، مایکروفر غذا گرم نمی کند ، درب مایکروفر باز نمیشود ، دکمه ها یا کلید های صفحه نمایشگر مایکروفر کار نمی کند ، مایکروفر جرقه می زند و دیگر مباحث که در دوره های آموزشی به کاراموزان ارائه میدهیم . در زندگی امروزی معمولاً افراد دیگر وقت کافی برای انجام کارهای روزمره ندارند و برای انجام کارهای خود به سرعت از وسیله های برقی استفاده می کنند .

یکی از این وسیله های برقی مایکروفر بوده که پخت سریع غذا را برای همه افراد راحت کرده است . مایکروویو ها مانند هر وسیله برقی دیگری بعد از مدتی و با استفاده زیاد نیاز به تعمیرات پیدا میکنند . همانطور که میدانید با بالا رفتن قیمت‌های این وسیله های برقی به جای تعویض این وسیله برقی برای تعمیرات آن اقدام میکنند . برای همین نیاز به تعمیرکار ماهر در بین مردم به شدت احساس می شود .

دوره های آموزشی آموزشگاه مهیاد برزین به گونه ای برگزار می شود که تمامی افراد میتوانند در این دوره های آموزشی شرکت کرده و تعمیرات این دستگاه را به خوبی و درستی انجام دهند . مباحث این دوره با زبان ساده و خیلی راحت به کاراموزان عزیز گفته می شود . مجموعه آموزشی مهیاد برزین با داشتن کارگاه های تخصصی و تجهیزات امکان یادگیری به صورت عملی برای کاراموزان عزیز فراهم کرده است .

بهترین اموزش تعمیر مایکروفر

این مجموعه تا یادگیری کامل کاراموزان و ورود آنها به بازار کار همراه آنها بوده و همچنین بعد از اتمام دوره این عزیزان به آنها مدرک معتبر بین المللی جهانی را ارائه میدهد . این مجموعه به دلیل کیفیت آموزشی بالایی که دارد ، توجه بسیاری از افراد را به خود جذب کرده و در بین مردم محبوبیت بسیاری هم پیدا کرده است . تعمیرات مایکروویو از بازار کار بسیار پر درآمدی برخوردار است . با شرکت در دوره های آموزشی آموزشگاه مهیاد برزین میتوانید این مهارت را به طور حرفه ای و تخصصی یاد گرفته و وارد بازار کار شوید .