021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش تعمیرات موبایل فنی و حرفه ای در فردیس

آموزش تعمیرات موبایل

آموزش تعمیرات موبایل فنی و حرفه ای در فردیس  از مهمترین بخش های آموزشی ما می باشد که در این دوره های آموزشی میخواهیم  تا دو هدف مهم را دنبال کنیم . البته این امرارتقاء سطح علمی کارآموزان می باشد که این مورد بخش در آموزش تعمیرات موبایل محقق نمی شود .

شناخت سرفصل های آموزشی سخت ‌افزاری در دوره آموزش تعمیرات موبایل فردیس

شناخت سرفصل ‌های آموزش سخت‌ افزاری در دوره آموزش تعمیرات موبایل به شما کمک می‌کند تا یک دید کلی در رابطه با استفاده از خدمات آموزشی مورد نظر داشته باشید .

  • یادگیری مدار های موبایلی و بررسی نحوه سیم‌کشی های موبایل 
  • آموزش کار با لحیم و دستگاه‌ های هیتر و هویه
  • آشنایی با نحوه استفاده از لوپ ها 
  • بررسی مدارهای متفاوت برند های تلفن همراه 
  • آموزش تعویض میکروفون ، اسپیکر ، ال‌سی‌دی ، دوربین و… 
  • بررسی ایرادات موجود در روند شارژ تعویض یا تعمیر قطعات شارژر مانند باتری ، سوکت و … 
  • نحوه بازو بسته کردن درست گوشی ها
  • آموزش تعویض قطعات آسیب‌ دیده
آموزشگاه تعمیرات موبایل

بازار کار شغل تعمیر موبایل

استفاده از موبایل در بین مردم بسیار گسترده است . تقریبا می توان گفت به ازای هر شخص یکی گوشی موبایل وجود دارد . این تعداد گسترده موبایل ها و بهره گیری مداوم از آنها برای انجام کارهای روزانه بسیار استفاده میشود که هز جمله این کارایی گوسی هارا به تعمیر لازم میندازد که باید فرد حتما گوشی را برای تعمیر پیش تعمیر کار ببرد و برای تعمیرات نیاز به تعمیرکار حرفه ای در این زمینه دارد و به همین دلیل مهیاد برزین در فردیس اموزش تعمیرات موبایل را صفر تا صد در دوره های خود اموزش میدهد که این آموزش تعمیرات موبایل شامل آموزش تعمیرات سخت افزاری موبایل و آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل می باشد . یک متخصص تعمیرات موبایل باید روی هر دو حوزه کاملا مسلط باشد . که بتواند از تمام قطعات و تعمیرات موبایل سردر بیارد و کامل بلد باشد که ازاین راه به درآمد بسیار بالایی دست یابد .

آموزشگاه فردیس چه ویژگی هایی دارد :

کارگاه مجهز برای هر نفر

ما در دوره تعمیرات موبایل فردیس برای هر کارآموز به صورت جدا دستگاه تهیه کردیم تا در هنگام آموزش بتوانند به صورت عملی مباحث رو تمرین کنن و به مباحث تسلط پیدا کنند .

پشتیبانی نامحدود

هر کدوم از کارآموزها چه در هنگام دوره و چه بعد از اتمام دوره با هر مشکلی که توی تعمیرات موبایل براش پیش بیاد به صورت کامل براش رفع اشکال می شود . و بعداز دروه نیز از کارآموزان آموزشگاه مهیاد برزین فردیس پشتیبانی به صورت تماس و یا کارآموز گوشی را برای تعمیرات به خود اموزشگاه می آورد .

دریافت مدرک رسمی و قابل ترجمه

هر کدوم از کارآموزان که تمایل به گرفتن مدرک داشتند اسم آنها برای دریافت شرکت در آزمون برای دریافت مدرک دوره آموزشی تعمیر موبایل ارسال می شود .

اموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل

پرداخت اقساطی

برای شرکت در دوره آموزش تعمیرات موبایل فردیس نیازی نیست که تمام هزینه دوره رو به صورت یکجا بپردازید . می توانید با پرداخت اقساط در حین دوره این هزینه را پرداخت کنند .

حداکثر نفرات هشت نفر در کلاس

تجربه ما در آموزش تعمیر موبایل نشان داده که وقتی تعداد نفرات در کلاس بالا میره بازدهی افت شدیدی می کند. بخاطر همین دوره‌های عمومی‌مون رو با حداکثر تعداد هشت نفر برگزار می‌کنیم . دوره‌های خصوصی نیز در آموزشگاه تعمیرات موبایل فردیس برگزار میشود . که از صفر تا صد تعمیرات موبایل در فردیس ه صورت جامع و کامل آموزش داده میشود .