021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش تعمیرات پکیج دیواری فنی حرفه ای در بومهن

آموزش پکیج دیواری

آموزش تعمیرات پکیج دیواری فنی حرفه ای در بومهن برگزار می شود . پکیج دیواری یکی از سیستم های پرکاربرد است که علاوه بر تامین آب گرم مورد نیاز ، گرمایش محیط را نیز بر عهده دارد . پکیج دیواری از سیستم پیچیده ای تشکیل شده است که افراد بی تجربه قادر به تعمیر و نصب آن نیستند .

این دستگاه ها با توجه به کارکرد پی در پی در طول سال که دارند دچار خرابی میشوند و نیاز به عیب یابی پیدا میکند ، از این رو رشته تعمیر پکیج دیواری از رشته های پر طرفدار و محبوبی است که در آموزشگاه مهیاد برزین برگزارمیشود . عیب یابی و تعمیر پمپ، فلو سوئیچ، پرشر سوئیچ، کلکتور ها، بای پاس از جمله مهارت هایی است که تعمیرکار پکیج باید انها را بلد باشد . شغل نصب و تعمیرات پکیج دیواری یکی از شغل های مهم در زمینه تاسیسات ساختمان است . با همراهی اساتید متخصص اموزشگاه مهیاد برزین کاراموزان کاملا با تعمیرات پکیج دیواری اشنا میشوند .  پکیج های دیواری به دلیل گرم کردن آب و هدایت آب داغ در لوله ها و ته نشین شدن رسوبات در آنها از این بابت آسیب می بینند و نیاز به عیب یابی و تعمیر پیدا می کنند . کلاس‌های آموزش تعمیرات پکیج دیواری  یکی از دوره‌های  پر طرفدار اموزشگاه مهیاد برزین است . کاراموزان در اموزشگاه مهیاد برزین صفر تا صد تعمیرات پکیج دیواری را به صورت عملی اموزش میبینند و به شرکت کنندگان بعد از اتمام دوره مدرک معتبر سازمان فنی حرفه ای کشور تعلق میگیرد .

در شهر تهران آموزشگاه های زیادی جهت یادگیری تعمیرات پکیج وجود دارد . اموزشگاه مهیاد برزین نیز دوره های آموزشی تعمیرات پکیج را برگزار می کند . آموزشگاه مهیاد برزین تعمیرات پکیج را در کارگاه با بهترین و مجهزترین ابزارها، توسط استاد های با تجربه به صورت عملی آموزش می دهد . کاراموزان بعد از گذراندن این دوره با صفر تا صد تعمیرات پکیج به خوبی آشنا می شوند و می توانند بعد از اتمام دوره کسب و کار خود را اغاز کنند .

اموزش تعمیرات پکیج دیواری از رشته های بسیار محبوب و پر درامد در بازارکار می‌باشد. در سال‌های اخیر تعداد مصرف کنندگان پکیج‌ های دیواری روز به روز افزایش یافته است و با توجه به بالا بودن هزینه تعویض پکیج نسبت به تعمیرات آن ، تقاضا برای تعمیرات ان افزایش یافته است . بنابراین می‌توان گفت بازار کار تعمیر پکیج دیواری روز به ‌روز گسترده تر می شود . آموزشگاه مهیاد برزین به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه تعمیرات پکیج دربومهن است . هدف اموزشگاه ورود کارآموزان به بازار کار است و کاراموزان زیر نظر اساتید باتجربه در کارگاه‌هاو ابزار های کاملا مجهز دوره تعمیر پکیج دیواری را برگزار می‌نماید .

آموزش تعمیرات پکیج

پکیج یکی از پر طرفدارترین آموزش ها در حوزه تعمیرات می باشد . با شرکت در دوره آموزش تعیمر پکیج میتوانید این فن یا حرفه را به صورت اصولی و تخصصی مطابق با قوانین نظام مهندسی یاد بگیرید و به یک تعمیرکار حرفه ای پکیج تبدیل شوید و کسب و کار خود را بدون نیاز به پشتیبانی خاصی راه اندازی کنید . اگر افراد متقاضی دوره آموزش تعمیر پکیج هیچ گونه پیش زمینه ای در زمینه ی تعمیر پکیج نداشته باشند ، جهت یاد گیری بیشتر نیاز است که دوره ما را طی کنند . اموزشگاه مهیاد برزین مرکز تخصصی اموزش عیب یابی پکیج دیواری و همچنین نصب ، سرویس و تعمیر پکیج دیواری در بومهن می‌باشد . تعمیر پکیج دیواری یکی از محبوب ترین رشته های اموزشگاه می‌باشد که بازار کار پر درامدی هم دارد . باتوجه به افزایش استفاده از پکیج دیواری که در سال های اخیر جای خود را به موتورخانه ها و آبگرمکن های مختلف داده اند و هر شخص میتوان آن را تنظیم کرد ، استفاده از پکیج افزایش یافته است و با افزایش یافتن ان در این سال نیاز به تعمیر کار هم افزایش یافته . کلاسهای آموزش تعمیرات نصب پکیج به صورت عملی در کارگاه زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور توسط آموزشگاه مهیاد برزین برگزار می گردد .

آموزش پکیج شامل نصب و تعمیر انواع پکیج های ایرانی و خارجی به صورت صفر تا صد می باشد و در پایان کلاس مدرک رسمی فنی حرفه ای و قابل ترجمه به شما ارائه می گردد . شما می توانید با این مدرک جواز کسب بگیرید ، نمایندگی بگیرید، مدرک خود را ترجمه کنید و یا برای کار به خارج از کشور اعزام شوید . یک تعمیرکار پکیج های دیواری باید قادر باشد انواع پکیج ها را در برندهای مختلف تعمیر کند و در صورت لزوم قطعات آن را تعمیر یا تعویض کند . برای رسیدن به این فرد مورد نظر باید انواع قطعات پکیج های دیواری و نحوه عملکرد آنها را بشناسد . اموزش نحوه عیب‌یابی و تعمیرات پکیج ، آموزش سرویس کامل ، رسوب گیری ، عیب‌یابی و تعمیرات فن و برد پکیج و غیره بخشی از سرفصل های آموزشی در کلاس آموزشی تعمیر پکیج دیواری  اموزشگاه مهیاد برزین برگزار می شود .

آموزش تعمیرات پکیج در کشور

لازم به ذکر است در پایان دوره آموزشی کارآموزان با مهارت کامل و بدون نگرانی می‌توانند جهت دریافت مدرک معتبر سازمان فنی حرفه ای تعمیرات پکیج در آزمون شرکت کنند و یا  وارد بازار کار شده و در صورت نیاز از پشتیبانی نامحدود آموزشگاه بهره مند شوند . هر ساله به یک تعمیر کار حرفه ای برای نگهداری و سرویس کاری و تعمیرات پکیج نیاز است . کارموزان علاقمند به حرفه تعمیرات پکیج ، میتوانند در کلاس های اموزشگاه مهیاد برزین آموزش تعمیرات پکیج دیواری ، شرکت کرده و به صورت عملی با پشتبانی اساتید با تجربه در زمینه تعمیرات پکیج آموزش ببینند و به راحتی در بازار کار فعالیت خود را آغاز کنند . سپس بعد از پایان دوره با قبولی در آزمون مدرک معتبر فنی حرفه ای و بین المللی تعمیرات پکیج را دریافت کنند .