021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش تعمیرات گوشی iPhone XS Max

آموزش تعمیرات موبایل آیفون

گوشی های آیفون به دلیل قابلیت های شگفت انگیزی که دارند ، امروزه در میان مردم بسیار پرطرفدار شده اند . از این گوشی های هوشمند امروزه برای انجام کارها هم استفاده گسترده ای میشود . به دلیل استفاده بالایی که از این موبایل ها میشود خرابی آن ها هم بسیار افزایش پیدا کرده ، که افراد باید به این مشکلات اهمیت بسیاری دهند .

فراموش کردن پسورد موبایل آیفون :

در بعضی از مواقع ممکن است که پسورد موبایل آیفون خود را تغییر دهید اما بعد از گذشت مدتی آن را فراموش کنید. و این اتفاق در بین افراد بسیار رایج است . در هنگام فراموش کردن پسورد موبایل آیفون باید ابتدا  بر روی کامپیوتر خود برنامه آیتونز را نصب نمایید سپس موبایل آیفون را به کامپیوتر متصل کنید و برنامه آیتونز را باز نمایید و به بخش ریکاوری آیفون بروید و  از برنامه‌ها بک آپ بگیرید سپس وارد Restore شوید و وقتی که آیفون را مجدد روشن نمودید قسمت Restore from iTunes Backup را انتخاب نمایید ، تا فایل‌هایی که بک آپ گرفته بودید را بازگرداند .

بیشتر بخوانید :     علت های خرابی ماشین لباسشویی
چگونه از خراب شدن LCD گوشي آیفون و  خود جلوگيري کنيم ؟

گارد های مختلفي از جمله گارد ژله‌ای ، هم در جلوگيري از خرابي ال سي دي آيفون و ديگر گوشي هاي موبايل عملکرد مفیدی دارد . اين گاردها در شرايطي که گوشي از دست شما بيفتد و نيرو به آن وارد شود ، بخشي از نيروي وارد شده را دريافت و و از آن در صورت خرابی و آسیب دیدگی گوشی جلوگیری میکند و باعث کاهش شدت نيروي مخربي مي‌شوند که به ال سي دي گوشي وارد خواهد شد .

بررسی آنتن دهی شبکه :

علاوه بر خرابی ها و مشکلات سخت افزاری خود موبایل ،  بسیاری از مواقع اختلالات و مشکلات شبکه موبایل به دلیل بروز مشکل در ارسال و دریافت پیام ها است . برای مثال اگر در برقراری تماس نیز مشکل داشته باشد یا آنتن های روی گوشی قطع باشد . سیگنال های روی صفحه ضعیف باشد یا این که به صورت کلی اپراتور در سرویس دهی مشکل داشته باشد ، که قطعا با مشکل اس ام اس در گوشی مواجه خواهید شد .

بهترین آموزش تعمیرات موبایل

یکی از دلایل شارژ نشدن باتری آیفون می تواند به دلیل ایجاد مشکل در شارژر دستگاه شود ، شارژرهای اپل بسیار محکم و عمر بلندی دارند اما ممکن است بر اثر ضربه و یا حرارت دچار مشکلاتی نیز شوند در صورتی که بعد از اتصال شارژر به پریز برق ، گوشی آیفون شما شارژ نمی شود ، باید ابتدا اطمینان حاصل کنید که پریز برق شما جریان دارد سپس آداپتور برق گوشی آیفون خود را بررسی کنید ممکن است مشکل از این موارد باشد .

آداپتور قسمتی از شارژ است که کابل شارژ به آن متصل می شود و این آداپتور به پریز برق متصل می شود. برای مطمئن شدن از عملکرد صحیح آداپتور باید کابل شارژ خود را به یک آداپتور برق دیگر وصل کنید و آن را به پریز برق متصل کنید . اگر آداپتور دیگری از گوشی های آیفون قبلی خود دارید با آن امتحان نمایید .

میتوانید کابل شارژ خود را بررسی نمایید و به دنبال نشانه های بسیاری مانند فرسودگی و یا پارگی کابل بگردید.  بعد از بررسی این موارد ، اگر نمی توانید متوجه آسیب دیدگی آن نشدید ، آن را با کابل دیگری تعویض نمایید . اگر باتری گوشی با کابل جدید شارژ می شود ، مشکل از کابل شارژ است و باید کابل خود را تعویض کنید .

دلایل خراب شدن باتری گوشی :

استفاده بیش از حد از موبایل آیفون خود باعث کاهش عمر باتری و در آخر خرابی آن می‌شود . وقتی که باتری در حال شارژ است به دلیل داغ شدن نباید با آن همزمان کار کرد .  وقتی معمولا هم زمان هم گوشی را به شارژ میزنند و هم با آن بازی های سنگین انجام میدهند باعث میشود عمر باتری کاهش یابد و باتری دچار خرابی شود .

اموزش تعمیرات موبایل مهیاد برزین
آموزش رفع خرابی های گوشی :

اگر باتری گوشی شما  قابلیت جابجایی دارد ، گوشی را خاموش نمایید و باتری را خارج کنید . و نباید گوشی را روشن نمایید . و باید گوشی را باز کرده و آن را با سشوار سرد خشک کنید . همچنین مشکلات سخت ‌افزاری هم می‌تواند باعث داغ شدن بیش از حد گوشی شما شود . گرم شدن تلفن در حین استفاده و عملکرد عادی طبیعی است ، اما داغ شدن گوشی به حدی که کف دست شما را بسوزاند ، غیرعادی است . دلایلی که موجب  شدن بیش از حد گوشی‌ آیفون میشود شامل : آبخوردگی ، آسیب صفحه نمایش ، خطای  PCB ، خرابی یک یا دو مدار مجتمع آی سی ، شارژر غیر اورجینال و شارژر معیوب از دلایل بیش از حد داغ شدن گوشی شما میشود .