021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش تعمیرات یخچال فریزر مقدماتی تا پیشرفته

آموزشگاه تعمیرات ساید بای ساید

آموزش تعمیرات یخچال فریزر مقدماتی تا پیشرفته  یخچال فریزر ها همانطور که میدانیم در تمام خانه ها یافت میشوند و مورد استفاده تمامی مردم قرارمیگیرند . این یخچال ها در مدل های مختلفی تولید میشود و هر کدام در جاهای مختلف استفاده میشود . یکی از این مدل های یخچال ها در منازل مورد استفاده قرار میگیرد .

از یخچال فریزر ها به طور گسترده ای استفاده می شود و یکی از پراستفاده ترین و ضروری ترین وسیله برقی در بین مردم است . این وسیله به دلیل کارکرد مکرر و مداومی که دارد دچار خرابی میشود و نیاز به تعمیرات پیدا میکند . یخچال ها یکی از وسایل مهم و ضروری در منازل هستند که برای نگهداری مواد غذایی تولید شده اند . اگر این دستگاه ها دچار خرابی شوند زندگی کردن بدون این وسیل بسیار دشوار است و درصورت خرابی نیازمند به یک تعمیرکار ماهر در بین مردم بسیار احساس میشود . به همین علت شغل تعمیرات یخچال فریزر از درآمد هی بسیار بالایی برخوردار می باشد .

آموزشگاه مهیاد برزین به دلیل تقاضایی که برای شرکت در این دوره ها دریافت میکند ، دوره های خود را به صورت کاملا تخصصی و جامع برگزار می نماید . علاقه مندان با شرکت در این دوره های آموزشی و یادگیری کامل تعمیرات یخچال فریزر میتوانند وارد بازار کار بشوند و به کسب درآمد بپردازند . 

ما در مجموعه آموزشی مهیاد برزین صفر تا صد تعمیرات یخچال فریزر را به صورت کاملا عملی و کارگاهی به کاراموزان عزیز آموزش میدهیم . مباحث این دوره آموزشی کاملا ویژه بازار کار بوده و کاراموزان در این دوره های آموزشی با تمام نیاز های بازار کار و تکنیک و ترفندهای بازار کار آشنا میشوند . 

کاراموزان در کارگاه های آموزشی با تعمیر انواع قطعات یخچال ، تعمیر مکانیکی یخچال ، تعمیر برد یخچال ، تعمیر و تعویض قطعت و نحوه کارکرد آنها ، عدم تولید سرما ، برطرف کردن مشکل عدم دیفراست ، آشنایی با سیستم تبدیل مایع به گاز ، تعمیر ابسردکن و یخساز یخچال ، نقشه خوانی و ….انواع یخچال های ساید ، معمولی ، فریزر و… را به طور کاملا تخصصی و عملی فرا میگیرند . این مجموعه با فراهم آوردن کارگاه های مجهز و تخصصی و تجهیزات به روز امکان یادگیری درست و اصولی و هر چه بهتر را برای کاراموزان عزیز فراهم کرده است . کاراموزان در دوره های اموزشی مجموعه ما با مبحث های مقدماتی آشنا میشوند .

اموزش تعمیر ساید بای ساید

در پایان دوره تا پیشرفته ترین این مباحث را یاد گرفته و میتوانند به صورت یک فرد متخصص در بازار کار کسب درامد کنند . یخچال فریزر ها یکی از لوازم پرمصرف در تمامی خانه ها می باشند و به مرور زمان ممکن است معیوب شوند و نیاز به تعمیر داشته باشند . اکثر افراد به دنبال شخصی ماهر و با تجربه برای تعمیرات یخچال هایشان میگردند . مجموعه آموزشی مهیاد برزین به کاراموزان عزیز خود نهوه تعمیر اصولی یخچال فریزر و همچنین طرز برخورد با مشتری ، ارائه کیفیت بالا به مشتری ، امانت داری و…را آموزش میدهند .

بنابراین اگر به رشته تعمیرات یخچال علاقه مند هستید و میخواهید وارد حوزه این رشته بشوید ، می توانید با شرکت در دوره های آموزشی تخصصی مجموعه مهیاد برزین در کارگاه های مجهز و استفاده از ابزارآلات و تجهیزات تخصصی آموزشگاه ، دوره عیب یابی و تعمیرات تخصصی انواع یخچال را درکلاس های عملی زیر نظر اساتید متخصص و با تجربه یاد بگیرید .

  بیشتر بخوانید :        آموزش رایگان تعمیرات لباسشویی

امروزه عیب‌یابی و تعمیرات قطعات یخچال به طور کلی تعمیرات این وسیله یک تخصص فنی و حرفه‌ای است که نیاز به آموزش و کسب مهارت دارد و شغلی حساس و تخصصی محسوب می‌شود . اگر تکنسین تعمیرات یخچال از مهارت و دانش کافی برخوردار نباشد ، ممکن است با یک اشتباه باعث آتش‌سوزی یا برق‌گرفتگی شده و به خود یا دستگاه اسیب ببیند و دیگر دستگاه کار نکند . شغل تعمیرات یخچال فریزر به عنوان شغلی دائمی و پر درآمد محسوب می‌شود که می‌توان به عنوان شغل اول و تنها شغل روی آن حساب کرد .

مباحث دوره های آموزشی ما از پایه بوده و کاراموزان عزیز در این کارگاه ها به طور عملی و مستقل با تجهیزاتی که در اختیار این عزیزان قرار دادیم به تعمیر انواع یخچال میپردازند .

اموزش تعمیرات یخچال ساید بای ساید

کاراموزان با تمرین مداوم بر روی این یخچال ها میتوانند بعد از اتمام دوره توانایی تعمیر انواع یخچال را داشته باشند و دیگر نیازی هم به کسب مهارت و تجربه بیشتر و شاگردی بعد از دوره های آموزشی نمیباشد .

دوره تعمیرات یخچال فریزر یکی از دوره های بسیار تخصص و محبوب در آموزشگاه مهیاد برزین می باشد . تقاضا برای شرکت در این دوره آموزشی سالانه بالای هزارتا بوده و افراد زیادی برای کسب درامد بالا و برای به موفقیت رسیدن در این دوره های آموزشی شرکت می نمایند .