021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی بوش

آموزش تعمیرات لوازم خانگی

برای تعمیر ماشین ظرفشویی رومیزی بوش باید ابتدا آن را عیب یابی کنید و بعد  با تعمیر کاران حرفه ای و کار بلد در این حرفه ارتباط برقرار کنید در این مقاله ما به شما کمک می‌کنیم تا روش‌های عیب یابی ماشین ظرفشویی رومیزی بوش را بشناسید.در سال‌های اخیر استفاده از ماشین ظرفشویی خیلی  بیشترازقبل شده است. ماشین ظرفشویی رومیزی بوش یکی از بهترین و بادوام ‌ترین ماشین‌های موجود در بازار میباشد .

به دلیل زیبایی، ظرافت، دوام و کیفیت عملکرد این ماشین ظرفشویی، بیشتر خانم‌ها ترجیح می‌دهند تا از آن استفاده کنند. البته این ماشین ظرفشویی رومیزی هم مثل هر محصول دیگری امکان دارد دچار مشکلاتی شود که در این مقاله به معرفی ایرادات رایج و تعمیر ظرفشویی رومیزی  بوش میپردازیم.

 صدای زیاد

در زمان شست‌وشوی ظروف، صداهای زیادی از دستگاه به گوش شما میرسد.

عیب یابی: اول باید چیدمان ظروف را بررسی کنید، چنانچه صدا قطع نشد، امکان دارد از خرابی بازوهای آبپاش یا پمپ آن باشد و باید از تعمیرکار برای تعمیر ماشین ظرفشویی رومیزی بوش کمک بگیرید.

روشن نشدن ماشین ظرفشویی  رومیزی بوش

قبل از هرچیز به وسیله یک فازمتر از وجود جریان برق در دوشاخه دستگاه و پریز اطمینان پیدا کنید، وبعد از ان به بررسی قفل و میکرو سوئیچ درب دستگاه بپردازید (چنانچه که درب قفل نشود، دستگاه روشن نخواهد شد).

 بیشتر بخوانید :      آموزش آشنایی با ماشین ظرفشویی بوش

اگر مشکل برطرف نشد، با متخصصین مدرن تکنیک برای تعمیر ظرفشویی رومیزی بوش تماس بگیرید.

 بوی نا مطبوع در ماشین‌های ظرفشویی بوش

در زمان روبرو شدن با بوی بد، شلنگ تخلیه و بازوهای آب‌پاش را بررسی کنید. چون وجود پسماند امکان دارد بوی نامطبوع در دستگاه ایجاد کرده باشد.

تخلیه نشدن آب  ماشین ظرفشویی رومیزی بوش

این مشکل اکثرا به علت خرابی پمپ تخلیه به وجود می اید. البته گاهی هم با گرفتگی شلنگ تخلیه به وجود می اید دراخر اگر ایراد از موارد گفته شده نبود باید به دنبال نشانه‌های جزئی‌تر مثل  شل بودن تسمه پمپ تخلیه باشید.

شسته نشدن کامل ظرف‌ها

این مشکل علت های گوناگونی دارد. چنانچه فقط روی ظروف خود لکه‌های جامانده از آب را می‌بینید؛ باید در نوع مواد شوینده و میزان استفاده از آنها تجدید نظر کنید.

اموزش تعمیرات لوازم خانگی

اما اگر آلودگی‌های مواد غذایی و چربی‌ها روی ظروف باقی مانده باشد، باید به دنبال علت ایراد در سیستم آب‌ریز دستگاه  خود باشید حتی در بعضی از اوقات این مشکل، ناشی از کمبود فشار آب شیر وصل شده به ماشین ظرفشویی میتواند باشد.

نشتی از ماشین ظرفشویی رومیزی بوش

خرابی پمپ آب؛ رایج ترین علت نشت از ماشین ظرفشویی بوش میباشد در صورت آسیب دیدن پمپ ظرفشویی، این مشکل به شکل نشت آب خود را نشان می دهد. پمپ، وظیفه گردش آب در داخل دستگاه و در بعضی مدل ها هم تخلیه آن را بر عهده میگیرد. که در صورت نشتی ، احتمالا پمپ آسیب دیده است.

استفاده  کردن از مواد شوینده بی کیفیت به افزایش عمر دستگاه اسیب زده و احتمال آسیب به بخش های دیگر ظرفشویی را افزایش می دهد. این آسیب ها مثل پارگی واشر، ساییدگی بست ها و قطعات نگهدارنده بخش های مجزای گردش و تخلیه آب، همواره یکی از علت های آبریزی از ماشین ظرفشویی بوش میباشد  برای این اشکال باید بعد از باز کردن پنل دسترسی در جلوی دستگاه، پس از اطمینان از خرابی پمپ، آن را عوض کنید.

 بیشتر بخوانید :      بررسی لباسشویی سامسونگ و ال جی

خرابی شناور و سوئیچ شناور ظرفشویی

بخشی از ایمنی ماشین ظرفشویی  رومیزی بوش به وسیله، شناور و سوئیچ آن تامین می شود. وظیفه این قطعات جلوگیری از پر شدن بیش از اندازه آب در محفظه دستگاه میباشد . ایراد در شناور یا سوئیچ ظرفشویی باعث زیاد شدن سطح آب شده و نشتی آب را به وجود خواهد اورد. سطح مناسب آب تا کنار المنت حرارتی در پایین ظرفشویی میباشد در صورت بیشتر بودن این مقدار، شناور و سوئیچ ایراد دارند و باید عوض شوند .

نتیجه گیری که میتوانیم ازاین مقاله تعمیر ماشین ظرفشویی رومیزی بوش  داشته باشیم این است که  با اموزش در کلاس های آموزشی مهیاد برزین در تهران میتوانید تعمیر ماشین ظرفشویی خود را با باز و بسته کردن دستگاه ایرادهای مکانیکی دستگاه را انجام بدهید .

آموزش تعمیر لوازم خانگی

بیشترین اموزش ها در کلاس تعمیر ماشین ظرف شویی برد دستگاه میباشد که کاراموزان با مدارات ماشین ظرفشویی و ارتباط آن با مکانیک آشنا شده. ودر پایان دوره اموزش تعمیر ماشین ظرفشویی تسلط کافی در برد و مکانیک بدست می اورند. اموزش تعمیر ماشین ظرفشویی بوش، آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی، عیوب ماشین ظرفشویی سامسونگ، آموزش تعمیر ظرفشویی پاکشوما از مثالهای اصلی میباشد که در کارگاه های اموزشی مهیاد برزین در تهران میباشد .