021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش تعمیر ماشین لباسشویی و دوره های بسیار کاربردی

آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی

آموزش تعمیر ماشین لباسشویی از دوره‌های بسیارکاربردی تعمیرات لوازم خانگی آموزشگاه مهیاد برزین است. امروزه ماشین لباسشویی یکی از لوازم واجب در خانه ها به حساب می آید و این دستگاه ممکن است پس از مدتی خراب شده و نیاز به تعمیرات داشته باشد. کارآموزان علاقه مند به این حرفه می‌توانند در کلاس آموزش تعمیرات لباسشویی مهیاد برزین که در کارگاهی با تجهیزات به روز و توسط اساتید با سابقه و متخصص به صورت تئوری و عملی برگزار میکنند، شرکت کنند.

در دوره آموزش تعمیرات لباسشویی، نحوه عیب یابی ماشین لباسشویی، تست قطعات و تعمیر و تعویض آن ها به طور کامل آموزش داده می شود. کارآموزان بعد از اتمام دوره تعمیرات ماشین لباسشویی به آسانی وارد بازار کار تعمیرات لباسشویی می شوند و در حین کار می توانند از پشتیبانی آموزشگاه بهره مند شوند. کارآموزان علاوه بر دوره آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی در صورت تمایل می توانند در دوره آموزش لوازم خانگی شرکت کرده و متخصص حرفه ای تعمیرات لوازم خانگی باشند.

آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی باید جوری باشد که کارآموزان به طور مستقل بتوانند این ماشین ها را تعمیر کنند چون جابجایی این دستگاه ها بسیار سخت است و معمولات تعمیرات ماشین لباسشویی در محل انجام می شود.

بیشتر بخوانید :                    انواع یخچال ایرانی

از طرفی تعمیر ماشین لباسشویی یک کار بسیار سخت و تخصصی است که نیاز به آموزش دارد و در صورت خرابی باید حتما توسط یک تعمیر کار حرفه ای تعمیر شود. پس، در این مواقع بهترین کار تماس با یک تعمیرکار سیار است.

تعمیر ماشین لباسشویی جایگاه ویژه‌ای در فهرست خدمات شرکت‌های تعمیرات لوازم خانگی دارد. تحویل دادن ماشین لباسشویی خراب به تعمیرکار متخصص و با مهارت ویژگی هایی همچون عملکرد بهتر و طولانی تر و کیفیت قطعات بهتر در کمترین زمان و با مناسب ترین هزینه ممکن را دارد.  در مجموع ماشین‌های لباسشویی از قطعات زیادی تشکیل شده‌ است که می‌توان به شیر برقی، المنت، هیدرواستات، میکروسوئیچ، پمپ تخلیه، ترموستات و … اشاره کرد که امکان دارد همه‌ی این قطعات در بازه‌های زمانی گوناگون به دلیل کارکرد زیاد خراب شوند، از این رو نیاز است که این قطعات تعمیر شوند.

اموزش تعمیر لوازم خانگی

همچنین در آخر دوره ها مدرک معتبر به کارآموزان اهدا خواهد شد که می تواند برای اشتغال در بازار کار بسیار موثر باشد. یکی از مدارک معتبر در ایران و کشورهای خارجی، مدرک بین المللی فنی حرفه ای است که با شرکت در دوره تعمیرات لوازم خانگی کارآموزان می توانند در آزمون مربوط به این مدرک شرکت کنند و آن را دریافت کنند.

آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی شامل دو قسمت تعمیرات مکانیکی و عیب یابی و تعمیرات برد الکترونیکی می باشد. چون از این رو آموزشگاه مهیاد برزین تلاش کرده  تا با استفاده از تجهیزات بروز و اساتید حرفه ای با سابقه زمینه را فراهم سازد تا کارآموزان بعد از گذراندن دوره تعمیرات ماشین لباسشویی از لحاظ تئوری و عملی کارآمد باشند.

بیشتر بخوانید :                    نحوه عملکرد ماشین ظرف شویی

تعمیرات لوازم خانگی یکی از رشته های فنی عالی و آینده دار در تمامی کشورهای دنیاست می باشد که با استفاده از آن می توانید درآمد بالایی کسب کنید. با توجه به گران شدن لوازم خانگی، در صورت آسیب دیدن این لوازم، مردم به دنبال تعمیرکاران حرفه ای و متخصص هستند که با بهترین و مناسب ترین روش های موجود، مشکل را حل کنند. علاوه بر این، تغییر سبک زندگی و افزایش تعداد زنان شاغل در جامعه باعث شده تا این لوازم در خانه و آشپزخانه اهمیت بیشتری پیدا کنند و فکر به اینکه به این وسایل آسیب وارد شود و نتوان از آنها استفاده کرد بسیار سخت و دشوار است.

اموزش تعمیرات لباسشویی

همه اینها نشان از بازار کار عالی این شغل و اهمیت اموزش تعمیرات لوازم خانگی می دهد. در صورت یادگیری مهارت های این شغل و تسلط بر تعمیرات لوازم خانگی می توانید در مدت کوتاهی به درآمد بالایی برسید.

به همین دلیل آموزشگاه مهیاد برزین میتواند گزینه مناسبی برای دوره آموزشی نصب و تعمیر ماشین لباسشویی در تهران باشد.