021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش تعمیر پکیج دیواری فنی حرفه ای در اسلامشهر

بهترین اموزشگاه تعمیرات پکیج

آموزش تعمیرات پکیج دیواری فنی حرفه ای در اسلامشهر ، در واقع پکیج یکی از وسایل پر استفاده در خانه و آشپزخانه است که ازجمله تعمیرات این وسیله بسیار حرفه ای و تخصصی بوده و برای این تعمیرات باید در یک آموزشگاه بسیار خوب آموزش ببینید .

از آن جایی که شوفاژ از مزایای بیشتری برخوردار است ، پرتقاضاترین و پرطرفدار ترین سیستم گرمایشی محسوب می شود . این وسیله گرمایشی بهترین جانشین برای بخاری های قدیمی می باشد . اموزشگاه مهیاد برزین با بهره گیری از اساتید مجرب و مسلط به بازار کار آموزش تعمیرات پکیج دراسلامشهر  را در کارگاه مجهز خود به صورت کاملا عملی برگزارر میکنند . با توجه به استفاده از پکیچ دیواری برای گرمایش آب و ساختمان که در حال حاضر بیش از 70 درصد منازل از این سیستم استفاده می کنند نیاز به اموزش تعمیرات پکیج افزایش یافته است . تعمیر پکیج یکی از شغل های پردرآمد است و بازار کار پررونقی دارد  . سر فصل هایی که در دوره های آموزش تعمیر پکیج آموزش داده می شود کاملا کاربردی و مطابق بر بازار کار است و در این دوره ها تعمیرات انواع پکیج های ایرانی و خارجی از تمامی برند ها را اموزش میبینید . شرکت کردن در این دوره ها نیاز به تجربه خاصی ندارد و آموزش ها از صفر تا صد از مقدماتی تا پیشرفته بوده و بعد از گذراندن دوره آموزش تعمیرات پکیج می توانید مستقیما وارد بازار کار شوید و کسب کار خود را اغاز کنید .

با وجود آن‌که بسیاری از افراد به خرید پکیج شوفاژ دیواری گازسوز روی‌ آورده‌اند ؛ اما کماکان انتخاب مناسب‌ترین انواع پکیج ، یک چالش بزرگ محسوب می‌شود ؛ زیرا نه ‌تنها مدل‌های مختلفی دارند و در برندهای مختلفی تولید می‌شوند ، بلکه توان مصرفی آن‌ها نیز متفاوت است .

ارائه مدرک فنی وحرفه ای معتبر از سازمان فنی وحرفه ای کل کشور مدرکی قابل ترجمه و بین المللی که بسیار مناسب مهاجرت و برای گذفتن مجوز و غیره می باشد . بعد از گذراندن دوره آموزش تعمیرات پکیج دیواری ، آزمون کتبی و عملی و دریافت نمره قبولی ، مدرک معتبر از سوی سازمان فنی حرفه ای شما صادر میگردد . به جرات در هرکلاس ، نیمی از کارآموزان در حال مهاجرت هستند و این حرفه را برای کار در آن کشور میخواهند اگر هم در ایران بخواهید کار کنید باید پروانه کسب بگیرید که با اخذ این مدرک فنی و حرفه ای به راحتی میتوانید اقدام کنید .

بهترین اموزشگاه تعمیرات پکیج دیواری

دوره آموزش نصب و تعمیرات پکیج در آموزشگاه مهیاد برزین اسلامشهر ، فرصتی بی نظیر جهت یادگیری مهارتی پولساز را برای علاقه مندان فراهم آورده است . ما در این دوره صفر تا صد نصب و تعمیر پکیج در در تمامی مدل را آموزش خواهیم دا د. در پایان دوره نیز شما می توانید با تکیه بر دانش و مهارتهایی که کسب کرده اید؛ مدرک فنی و حرفه ای معتبر و بین المللی در این رشته دریافت نمایید .

در دوره آموزش تعمیرات پکیج ، کارآموزان به صورت عملی در کارگاه مجهز با امکانات به روز تمامی مراحل تعمیرات را انجام می دهند و با اصول عیب یابی نیز به طور کامل و دقیق آشنا خواهند شد .  این دوره توسط اساتید مجرب که سابقه فعالیت بالایی که داشته اند در آموزشگاه تدریس میکنند . آموزش تعمیرات پکیج دیواری از جمله دوره‎‌های آموزشی پرطرفدار است که افراد زیادی علاقمند به شرکت در این دوره‌ها و آموزش در این حوزه  می‌باشند . 

به دلیل رواج یافتن پکیج دیواری نیاز مردم به تعمیرکار پکیج دیواری هم افزایش یافته به همین دلیل رشته تعمیرات پکیج از رشته های پرطرفدار و پردرامد اموزشگاه مهیاد برزین است . شغل نصب و تعمیرات پکیج دیواری یکی از شغل های پرتقاضا در بازار کار می باشد . پکیج های دیواری به تدریج جای خود را در بازار باز کردند و امروزه در اکثر منازل به جای آبگرمکن از پکیج دیواری استفاده می شود . پکیج های دیواری مزایای زیادی نسبت به آبگرمکن ها دارند . آموزش تعمیرات پکیج در اسلامشهر با مجوز رسمی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار شده و کارآموزان میتوانند پس از طی دوره و شرکت در آزمون های مربوطه مدرک رسمی و بین المللی این سازمان را دریافت نمایند . کاراموزان آموزش نصب ، تعمیر و راه اندازی پکیج را در دوره اموزشی فرا میگیرند . دوره آموزش تعمیرات پکیج دیواری یک دوره کاملا عملی است . مام کلاس ها مجهز به انواع ابزار و تجهیزات مختلف تعمیرات می باشند .

اموزشگاه تعمیرات پکیج

کارآموزان در کلاس به ‌صورت صد در صد عملی با ابزار ها کار می کنند و به عیب‌یابی و تعمیر و تعویض قطعات پکیج دیواری زیر نظر اساتید میپردازند .
شرکت در دوره آموزش تعمیرات پکیج اموزشگاه مهیاد برزین مزایای ویژه ای برای علاقه مندان دارد . در اموزشگاه مهیاد برزین دوره کاراموزان از ما ضمانت یادگیری دریافت میکنند و با خیالی اسوده میتوانند در کلاس ها شرکت کنند . بعد از اتمام دوره کاراموزان اگر سوال یا مشکلی داشتند میتوانند به صورت رایگان از اساتید خود کمک بگیرند .