021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش تعمیر پکیج دیواری فنی حرفه ای مامازند

اموزش تعمیر پکیج دیواری

دوره آموزش تعمیر پکیج دیواری فنی حرفه‌ ای مامازند دوره‌ای کاملا تخصصی و حرفه‌ای است . با توجه به رشد روزافزون ساخت و ساز ، نیاز ساختمان‌ها به سیستم گرمایشی بسیار زیاد است از طرفی استفاده از پکیج‌های دیواری برای تولید آب گرم و سیستم گرمایش ساختمان بسیار به اقتصادی‌تر است .

ویژگی آموزشگاه تعمیر پکیج دیواری

آموزشگاه تخصصی مهیاد برزین امکانات ویژه ای را برای کارآموزان تعمیرات پکیج دیواری در نظر میگیرد که برخی از این ویژگی این است که اموزشگاه برای کارآموزانیک فضای تعمیراتی تامین کرده است و اینکه از اساتید مجرب و کاربلد بهره مند است که این اساتید خود نیز چندین ساله در این حرفه خود کار کردند و مشغول میباشند . و اینکه کلاسهای مجموعه آموزشی مهیاد برزین در مامازند از پکیج های به روز و انواع پکیج استفاده میشود برای تعمیرات کارآموزان این تجهیزات جمع آوری شده تا همه ی کارآموزان مهیاد برزین به خوبی این تعمیرات را فرا گرفته و در این حرفه کسب درآمد کنند . که اموزشگاه مهیاد برزین در مامازند تمامی این تجهیزات و همه ی این ویژگی هارا فراهم کرده است برای کلیه ی کارآموزانی که در این رشته و رشته های دیگر این آموزشگاه میباشد .

آموزش تعمیرات پکیج مهیاد برزین مامازند

دوره آموزش تعمیرات پکیج آموزشگاه مامازند به عنوان یک آموزشگاه فنی ، شامل همه مواردی است که برای بازار کار نیاز دارید . یعنی پکیج های ایرانی مثل بوتان و ایران رادیاتور و همه انواع پکیج های خارجی را که دارای استفاده زیاد در بین خانواده های ایرانی هستند را شامل می شوند تا شما کارآموزان عزیز بعد از گذراندن دوره بتوانید در کمترین زمان ممکن وارد بازار کار شده و کسب درآمد کنید . صورت تخصصی و زیر نظر اساتید با تجربه برگزارمی کند . با شرکت در این دوره آموزش تعمیرات پکیج از صفر تا صد و به صورت عملی در مدت زمانی کوتاه یاد می گیرید . آموزش سرویس پکیج، تعمیر پکیج های تک مبدل و دو مبدل ، آموزش رسوب گیری پکیج ، هواگیری و غیره برخی از سرفصل های آموزشی این آموزشگاه میباشد . که اما در کل اگر دوستان و کارآموزان عزیز که تازه میخواهند وارد این آموزشگاه شوند . میتوانند کلیپهای رضایت کارآموزان مارا در پیج اینستاگرام مجموعه تماشاکنید و خیالتان راحت شود که مجموعه ما بسیار معتبر و نسبت به کارآموزان تعهد دارد .

اموزش تعمیر پکیج دیواری

آموزش تعمیر پکیج دیواری از مبتدی تا حرفه ای به صورت کاملا عملی

پکیج دیواری وسیله‌ای است که با گذشت زمان قطعات آن دچار آسیب می‌شود . به طور مثال لوله‌ها و اتصالات آن دچار خوردگی می‌شود ، مبدل آن خراب می‌شود ، شیر انبساط آسیب می‌بیند ، رسوب می‌گیرد و . . . بروز مشکل در قطعات پکیج عملکرد صحیح این دستگاه را با مشکل روبه رو می‌کنند . نشتی آب پکیج ، داغ نشدن آب ، سرد و گرم شدن آب پکیج ، بالا رفتن فشار، سر و صدا برخی از رایج‌ترین مشکلات در پکیج‌های دیواری است که در صورت خراب شدن قطعات آن با آن رو به رو می‌شوید . و اگر شما علاقه مند رشته تعمیرات پکیج یا علاقه به این حرفه دارید میتوانید با شرکت در دوره تعمیر پکیج فنی حرفه ای مهیاد برزین شرکت کرده ودر بازار کار این حرفه کسب درآمد کنید . که این آموزشگاه در مامازند تاسیس شده تا ساکنین شهرستان مامازند دیگر نگران تعمیرات و یا خرابی پکیج خود نباشند . و به راحتی با تعمیرکارانی که از سوی مجموعه ما به این تعمیرات میپردازند و وارد بازار کار این حرفه میشوند تعمیرات صفر تا صد پکیج دیواری را انجام داده و تحویل مشتری بدهند .

  • مدرک سازمان فنی حرفه ای کل کشور

سازمان فنی حرفه ای کشور زیر نظر سازمان جهانی کار هست که این مدرک قابل استعلام در کل جهان میباشد .

  • مدرک آزاد فنی حرفه ای مجموعه مهیاد برزین

که این مدرک زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور هست و این مدرک مهر آموزشگاه و برند مجموعه داراست .

  • مدرک بین المللی مهیاد برزین

این مدرک درج شده  که قابل استعلام می باشد و نسبت که کشور متقاضی ترجمه میشود البته برای این مدرک بعد از کرفتن مدرک فنی حرفه ای مهیاد برزین میباشد .

اموزشگاه تعمیر پکیج

چرا باید در این دوره آموزش تعمیر پکیج و نصب پکیج ثبت نام کنید ؟

  • تبدیل شدن به یک تعمیرکار پکیج ماهر پیش از ورود به بازار کار
  • مناسب بودن این دوره برای علاقه‌مندان به شغل‌های خدمات فنی پردرآمد
  • دریافت مدرک فنی حرفه ای با شرکت در دوره آموزش تعمیر پکیج جهت ورود به بازار کار
  • بهره‌مندی از مدرک بین المللی تعمیرات پکیج در مسیر مهاجرت
  • مناسب افرادی که با شرکت در دوره آموزش تعمیر پکیج دیواری به مدرک تخصصی و بین المللی و فعالیت شغلی در دیگر کشورها فکر می کنند .