021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش تعمیر پکیج دیواری

آموزش تعمیرات پکیج دیواری

آموزش تعمیر پکیج دیواری یکی از دوره های بسیار پراهمیت در بازاراست. در سال‌های گذشته تعداد مصرف کنندگان پکیج‌ های دیواری روز به روز بیشتر شده و با توجه به بالا بودن هزینه عوض کردن ونصب کردن پکیج به تعمیرات آن، خواسته ها برای تعمیر پکیج زیاد شده است.  پس می‌توان گفت بازار کار تعمیر پکیج دیواری روز به ‌روز رونق بیشتری می‌گیرد.

از این رو آموزشگاه مهیاد برزین به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه تعمیرات پکیج دیواری در تهران، با هدف ورود کارآموزان به بازار کار و زیر نظر اساتید  باسابقه وحرفه ای در کارگاه‌های کاملا مجهز دوره آموزش تعمیرات پکیج دیواری را برگزار  میکنند.

با توجه به همه گیری استفاده از پکیچ دیواری برای گرم شدن آب و ساختمان که در حال حاضر بیش از 70 درصد  خانه ها از این  روش استفاده می کنند نیاز به آموزش نصب و تعمیرات پکیج در  تهران بیشتراحساس می شود.

بیشتر بخوانید :        آموزش صفر تا صد تعمیرات پکیج

مواردی که دراموزشگاه مهیاد برزین آموزش داده میشود :

  • تعمیر و نگهداری قطعات مربوط به اتش سوزی به چه شکلی انجام می شوند
  • باز و بسته کردن اصولی پکیج ها نسبت به برندهای مختلف به چه شکل است
  • اسید شویی و نحوه شستشوی مبدل های پکیج دیواری به چه صورت انجام می شود
  • آموزش تعمیرات برد الکترونیکی پکیج
  • انواع مختلف پکیج های دیواری و زمینی
  • عیب یابی پکیج های مختلف
  • انواع خطاها در پکیج های مختلف و نحوه بر طرف کردن ان ها
  • هدف از دستگاه های دو مبدل و تک مبدل
  • معرفی، تعمیر و تعویض قطعات مختلف در پکیج ها مثل پمپ، برد، مخزن انبساط، سنسور حرارتی، مشعل و نازل، فلوسوئیچ و…

دوره کامل مکان یابی و نصب پکیج جدید و باز کردن پکیج قدیمی و…

اموزش صفر تا صد پکیج دیواری

این حرفه بازار کار خوبی که دارد، از درآمد خوبی نیز برخوردارمیباشد. (به همین دلیل تعمیرات پکیج یک شغل نو و جدید می باشد) به طوری که امروزه درآمد متوسط یک تعمیرکار پکیج تازه کار حدودا دو برابر حقوق وزارت کار است که همچنین این رقم با پیشرفت روز به روز فرد بیشتر و بیشتر می شود.
پس اگر مایل هستید که وارد یک کار پر درآمد شوید و این حرفه را به صورت حرفه ای اموزش ببینید اصلا نگران نباشید چون ما با دوره های آموزش تعمیرات پکیج و آبگرمکن  که به صورت کامل از مبتدی تا حرفه ای برای شما فراهم کرده ایم به صورتی که پس از اتمام دوره به راحتی و بدون هیچ مشکلی بتوانید وارد بازار کار شوید و به یک تعمیرکار حرفه ای تبدیل شوید.

بیشتر بخوانید :       آشنایی با شغل نصب و تعمیرات پکیج

امروزه پکیج های دیواری در نوع مختلف ساخته می شوند که معمولا تک مبدل و یا دو مبدل می باشند پکیج های دو مبدل کارکرد آنها بهتر از تک مبدل می باشد و همچنین دیر تر رسوب می گیرند .
همان طورکه میدانید پکیج را باید باتوجه به شرایط آب و هوایی انتخاب کرد چون ممکن است در آینده مشکلاتی مانند خرابی و رسوب گرفتن مبدل به وجود می آید حال اینکه پکیج شما در حمام آب سرد و گرم می شود علامت رسوب گرفتن مبدل می باشد.

آموزش تعمیر پکیج دیواری آموزشگاه مهیاد برزین شامل سرویس کاری وتعمیرات انواع مختلف پکیج ها میباشد .

اموزش صفرتاصد تعمیرات پکیج

دوره آموزش تعمیرات پکیج به صورت عملی زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور توسط آموزشگاه مهیاد برزین برگزار میشود اموزش پکیج شامل نسب وتعمیر انواع پکیج های ایرانی وخارجی به صورت صفرتاصد میباشد درپایان دوره مدرک معتبر فنی حرفه ای وقابل ترجمه به شما اهدا میشود کسانی که تمایل دارند مدرک جواز کسب ونمایندگی بگیرند ویا در خارج از کشورمشغول به کار شوند میتوانند در دوره های تعمیرات پکیج دیواری اموزشگاه مهیاد برزین شرکت کنند .