021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش تعمیر کلید چای ساز

اموزش تعمیرات یخچال ساید بای ساید

چای ساز یکی از مهم ترین دستگاه های لوازم خانگی میباشد که باعث راحتی واسانی در تهیه چای می شود و دیگر مثل روش های قدیمی درست کردن چای را برای شما از نظر زمان به طولانی نمی کند.

چای سازها هم مثل همه ی لوازم خانگی امکان دارد مشکلاتی در ان ایجاد شود که برای کسانی که از این دستگاه استفاده میکنند بسیار ناراحت کننده باشد.
چای ساز برای روشن شدن و شروع به کار کردن شامل کلیدی است.در زمان ایراد وخرابی این کلید، چای ساز روشن نخواهد شد در نتیجه این دستگاه گرم نخواهد شد و کار دستگاه به طور کلی مختل میشود به همین علت لازم است که سریع اقدام به تعمیر چای ساز نمایید.
ما در این مقاله به آموزش نحوه تعمیر کلید چای ساز میپردازیم حتی شما میتوانید با شرکت در کلاسهای اموزشی مهیاد برزین در تهران توسط استادان ماهر ومتخصص این حرفه را بیاموزید.

تعمیر کلید چای ساز
کلید چای ساز در این دستگاه یکی از اصلی ترین قسمت های دستگاه است که امکان دارد به دلایل مختلفی مثل استفاده بیش از حد در طولانی مدت و یا درست استفاده نکردن از دستگاه دچار مشکل بشود.
در هنگام خرابی کلید چای ساز، کار دستگاه متوقف شده و دیگر قابل استفاده نمیباشد کار نکردن درست در کلید چای ساز می تواند دو علت اصلی داشته باشد .
1-دلیل یکسره شدن المنت که در این مورد با جوش آمدن آب، چای ساز قطع نمیکند .
2-خرابی برد، قطعی سیم برق‌ چای ساز ویا سوختن المنت که این علتها مانع از کارکردن چای ساز می شود .
یرای تعمیر چای سازو حل مشکل کلید لازم میباشد به نکات زیر توجه کنید .

اموزش تعمیر چای ساز در تهران

تعمیر کلید چای ساز: دسترسی به کلید
قبل از هر کاری برای تعمیر کلید چای ساز لازم میباشد به کلید چای ساز خود دسترسی داشته باشید برای این کار هم لازم میباشد تمام قطعه های چای ساز را باز کنید و از هم جدا کنید.پس به این صورت که با باز کردن و جدا کردن این قطعات به پلاتین های کلید چای ساز دسترسی پیدا میکنید.
تعمیر کلید چای ساز: نظافت پلاتین ها
در مرحله دوم تعمیر کلید چای ساز لازم میباشد به نظافت چای سازاقدام کنید.
در این قسمت لازم میباشد به بررسی پلاتین های چای سازاقدام نمایید. اگر بر روی نوک پلاتین های چای ساز خال زده باشد خوب ولازم میباشد که اقدام به تمیز کردن کامل آنها نمایید. بابت نظافت کلی پلاتین های چای سازلازم میباشد از یک سمباده استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید :     آموزش تعویض المنت در چای ساز

تعمیر کلید چای ساز: تنظیم فاصله میان پلاتین ها
در این قسمت از تعمیر کلید چای ساز لازم میباشد به تنظیم فاصله میان پلاتین های چای سازاقدام نمایید واگر که با ایجاد فاصله بین پلاتین ها روبرو شدید جهت برطرف کردن این مشکل اقدام کنید و فقط کافی میباشد پایه پلاتین را خم نمایید.
تعمیر کلید چای ساز: مونتاژ کردن قطعات
پس از تمام شدن مراحلی که در بالا گفتیم برای تعمیر کلید چای ساز در اخر لازم میباشد تمام قطعات را به همانطوری که از دستگاه جدا کرده اید را بر سر جای خود قرار بدهید.
اگر که از دانش واطلاعات کافی و فنی در حرفه برخوردار نمیباشید و با بررسی این راهکار هایی که اموزش دادیم نتوانستید مشکل دستگاه را رفع کنید می توانید ازتعمیرکاران مجرب کمک بگیرید.در اخرمقاله شما را با چند نکات برای خرید چای ساز اشنا میکنیم.بهتر است بدنه کتری‌ برقی از جنس پلاستیک، شیشه و استیل ‌باشد. 

آموزش تعمیرات لوازم خانگی

www.mahyadbarzin.com

حجم کتری برقی در چای ساز را بر مبنای میزان استفاده در طول روز و تعداد نفرات انتخاب کنید.
کتری و قوری دستگاه چای سازباید یک صافی از جنس استیل و یا پلاستیک برای جلوگیری از خارج شدن روسوب و تفاله چای مجهز باشد.
چای ساز خریداری شده دارای قطع کن خودکار باشد، یعنی زمانی که آب به نقطه جوش رسید، حالت KEEP WARM روشن شود. البته برای کار کردن درست آن باحتما درب کتری یا قوری روی آن قرار بگیرد.
در چای ساز های کنار همی و روی همی استاندارد تایمر و تنظیم درجه حرارات طراحی شده است.در زمان خرید چای ساز روهمی، به ارتفاع محل قرارگیری آن توجه داشته باشید. پس نتیجه میگیریم این دستگاه با توجه به کارایی بالایی که دارد، مورد توجه خیلی از مصرف‌کنندگان لوازم خانگی فرار گرفته‌است.