021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش تعمیر یخچال فریزر اسنوا

اموزش تعمیر لوازم خانگی

اسنوا در ایران برندی معتبر میباشد که لوازم خانگی با کیفیت تولید میکند.اسنوا یخچال های خودش را در 5 مدل ساید بای ساید، دو قلو، بالا پایین، تک درب و مینی بار روانه ی بازار کرده است. که البته در هر دسته با یخچال های مختلفی از لحاظ کیفیت، طراحی و اندازه روبه رو میباشیم. اما از آنجایی که امروزه ودر سال های اخیر، یخچال های ساید طرفدار بیشتری پیدا کرده است ، که در این بخش از مقاله به تعدادی ازعیوب این دستگاه میپردازیم .

حتی شما عزیزان میتوانید با شرکت در کلاسهای اموزشی مهیادبرزین در تهران به این اموزش ها دست پیدا کنید :

  • بیشتر ایرادات یخچال فریزر اسنوا
  • سر و صدای بیش ازحد کمپرسور یخچال فریزر اسنوا هنگام کار کردن
  • اتومات نکردن یخچال فریزر اسنوا و یکسره کار کردن ان
  • کار نکردن یخساز و ابسردکن یخچال فریزر اسنوا
  • گرم بودن یخچال موقعی که فریزراسنوا  درست کار میکند
  • پارگی یا خوردگی لاستیک درب یخچال
  •  خرابی قفل درب و بسته نشدن آن

 بیشتر بخوانید :    آموزش نگهداری از یخچال دوو

عدم خنک کردن در یخچال فریزر اسنوا

چنانچه که یخچال خنک نمی‌کند، می‌تواند ایراداز رله استارت، موتور یا نشت گاز باشد پس حتما باید از تعمیرکار متخصص در این ضمینه  کمک بگیرید. اول  باید بررسی‌های لازم انجام شود و اگر نشتی گاز اتفاق افتاده باشد، درابتدا محل نشت را بررسی کرده و نشت‌یابی انجام پذیرد. بعد از آن وکیوم و شارژ گاز انجام شود.اگر موتور استارت می‌کند، باید ایرادات مربوط به کمپرسور و رله استارت را چک کنید. بعد از عیب‌یابی اول تنظیمات ترموستات را چک کرده و درجه یخچال را حداکثر 5 درجه و روی -21 درجه تنظیم کنید. خوب کارنکردن فن باعث افزایش دمای موتور خواهد شد  و اورلود با قطعی جریان نقش محافظتی برای موتور را خواهد داشت .

سر و صدای زیاد یخچال اسنوا

بخشی از صدای زیاد یخچال اسنوا می‌تواند از انبساط و انقباض لوله‌های دستگاه اتفاق بیفتد و کاملا طبیعی میباشد  اما صدای جیر جیر تق تق یا غیره طبیعی است و باید دیگر  موارد را بررسی کنید. در قدم اول تراز بودن یخچال را حتما بررسی کنید. بخش  پشتی کمپرسور فنی را از لحاظ سالمی و کثیف نبودن ان بررسی کنید. حتی امکان شل شدن پیچ‌های نگهدارنده کمپرسور دردستگاه هم وجود دارد .

آموزش تعمیرات لوازم خانگی

دیده شدن نشتی آب در دستگاه یخچال ساید بای ساید اسنوا

احتمال دارد که در زمان استفاده کردن از دستگاه یخچال ساید بای ساید اسنوا با نشتی آب  در ان روبرو بشوید، که باید توسط کارشناسان تعمیر یخچال ساید بای ساید اسنوا تحت بررسی قرار گرفته شود. پیدایش این ایراد می تواند دلایل  مختلفی داشته  باشد که در این قسمت بازگو میکنیم .

 بررسی واشرهای درب یخچال ساید بای ساید

چنانچه که واشرهای درب یخچال خراب شده باشد، سبب ورودهوای گرم به داخل دستگاه یخچال میشود، که این مورد می تواند در بالا رفتن دمای دستگاه یخچال تاثیر داشته باشد  وجود این هوا در اطراف لوله های خنک کننده ی دستگاه یخچال موجب ایجاد قطرات آب در کف دستگاه یخچال میشود. که در این هنگام  خوب است اقدام به عوض کردن واشرهای درب دستگاه یخچال بکنید .

معیوب شدن قسمت یخساز دستگاه یخچال ساید بای ساید اسنوا

هر گونه اختلالی که در نحوه ی تولید یخ ساز دستگاه ساید بای ساید اسنوا مشاهده بشود بهتر است علل آن مورد بررسی قرار بگیرد .

ساز، ایراد پیدا کردن گیربکس، شکسته شدن قالب یخ ساز باشد. وجود این ایراد می تواند به علت سوختن موتور یخ ساز باشد، شکستگی چرخ دنده های گیربکس، خراب شدن سنسور یخ باشد.

در این هنگام بهتر میباشد که قسمت یخ ساز را در حالت اف قرار داده و از دستگاه یخچال ساید بای ساید خود استفاده کنید، تعمیر قطعه ی یخ ساز در دستگاه یخچال ساید بای ساید مثل  قطعه ی برد الکترونیکی در تعمیرگاه انجام می شود .

علت انجام نشدن عمل انجماد مواد غذایی در دستگاه یخچال ساید بای ساید اسنوا

در هنگامی که دستگاه یخچال شما عمل منجمد شدن مواد غذایی را به خوبی انجام نمیدهد انکان دارد در اثر خراب شدن قطعه ایی به نام ترموستات باشد .

آموزش صفر تا صد تعمیرات لوازم خانگی

که می تواند از مهم ترین و اصلی ترین علت این اشکال باشد، که در صورت لازم احتمال دارد که نیاز به عوض کردن این قطعه باشد .

خراب بودن قطعه ی برد باید توسط کارشناسان تعمیر یخچال ساید بای ساید اسنوا چک بشود، همچنین خراب شدن لاستیک درب دستگاه یخچال و یا سوختن موتور فن دستگاه یخچال و یا تغییر در حجم گاز دستگاه یخچال می تواند اتفاق بیفتد .