021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش خرید اتو بخار دستی

آموزش تعمیر یخچال ساید بای ساید

اتو بخار دستی یکی از کاربردی ترین ومهمترین لوازمی است که درخانه از ان استفاده می‌شوداز . این وسیله برقی فقط برای از بین بردن چین و چروک لباس‌ها استفاده نمیشود، بهتر است بدانید که تولید بخار و حرارت بالادر اتو قابلیت میکروب زدایی در لباسها را هم دارد. پس علاوه بر ظاهر آراسته، به سلامتی افراد هم کمک می‌کند.

از دیگر خوبیهای اتو بخار که می‌توانیم به ان اشاره کنیم سیستم ضد چکه، رسوب‌زدایی، بخار عمودی، خاموش کن خودکار و پنل کنترل اتو میباشد.سعی کنید با بررسی کردن انوع اتو و قابلیت‌های آن برای خرید اقدام کنید تا بتوانید از ویژگی‌های خوب دستگاه با خبر و خرید خوبی را تجربه کنید.
سیستم رسوب‌ زداری در اتو های خانگی این قابلیت را دارد که از تشکل شدن رسوب و جرم در قسمت آب دستگاه جلوگیری ‌کند و لازم نمیباشد که برای رفع این اشکال، محفظه اتو بخار را با محلول‌های ضد رسوب تمیز نمایید و وجود این قابلیت موجب جلوگیری از ایجاد لکه های سفید رسوب بر روی لباسها می‌شود.
از دیگر از ویژگی‌های اتو بخار،بخار عمودی آن در اتو می‌باشد. این ویژگی باعث رفع چین و چروک پرده و برخی ازلباس‌ها مناسب است.

بیشتر بخوانید :        مشکلات و ایرادات اتو

سیستم خاموش کن خودکار یا AUTO OFF ویژگی بسیار خوب دستگاه است که طریقه کار آن با ترموستات اتوکاملا فرق دارد. این سیستم خاموش کن خودکار در زمان عدم جابجایی اتو در هر حالتی که باشد آن را بطور کامل خاموش خواهد کرد که این قابلیت از خطراتی همچون آتش سوزی جلوگیری میکند.
حال سوال این است که در خرید اتو بخار به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
 جنس کفی 
پنل کنترل 
راحتی استفاده 
اتو بخار از ویژگی‌هایی برخوردار میباشند که روی کیفیت آن‌ها تأثیر مستقیم و بسزایی می‌گذراندزمانی که قصد خرید اتو را دارید باید دقت کنید که اول چه نیازهایی برای شما در اولویت میباشد و دوم اینکه برای امکانات بیشتردر اتو مایل هستید چه مقدار هزینه بکنید. که در اینجا به قسمتی از این ویژگی‌ها میپردازیم :
قابلیت داشتن ضدرسوب
اتوهایی که این قابلیت را دارا هستند، در محفظه‌ آب آن‌ها رسوب تشکیل نخواهد شد و دیگر لازم نمیباشدکه محفظه اتو بخاررا با محلولهای ضدرسوب شست‌وشو بدهید و باعث هزینه های اضافی برای شما بشود پس خود این ویژگی موجب افزایش طول عمر اتو خواهد شد.

اموزشگاه تعمیر ماکروفر

قابلیت ضد چکه بودن 
دراتوهایی با این قابلیت که چکه نمی‌کنند موجب جلوگیری از لکه شدن لباس‌ها میشود.
میزان بخاردهی در اتو
در اتو های خانگی دو نوع بخاردهی وجود دارد؛ بخاردهی پیوسته و بخاردهی لحظه‌ایکه مقیاس ان گرم در دقیقه‌ میباشد. هرچه این مقدار زیادتر باشد اتو بخار بیشتری را به لباس‌ها خواهد داد.
 توان مصرفی
 هرچه میزان بخاردهیدر اتوهای بخار زیاد وبیشتر باشد پس توان مصرفی آن هم بیشتر خواهد شد و هرچه توان مصرفی دستگاه کمتر باشد هزینه برق کمتری پرداخت خواهید کرد. توان مصرفی ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ وات برای اتو بخارهای خانگی (با توجه به میزان بخاردهی) مقدار معقولی به شما می‌آید.

بیشتر بخوانید :        همه چیز در مورد فیلتر درایر

باعث خوشحالی است که امروزه برای همه‌ مشکلاتی که باعث خرابی اتو بخار می‌‌شوند، راه‌ حل هایی اراعه داده اند. از معمولی ترین آنها می‌توان به پارگی سیم اتو یا نشتی آب از آن اشاره کنیم. همیطور مواردی دیگر مانند روشن نشدن اتو بخار یا خاموش نشدن آن هم قابل تعمیر میباشد در بعضی زمانها هم کف اتو برق‌دار میشود واستفاده راحت از ان مقدور نمیباشد از دیگر علت هایی که موجب میشود نیاز به تعمیرات اتو بخار پیدا کنید ، خارج شدن رسوب از کف اتو، بخار نکردن یا داغ نشدن اتوو یا خراب شدن برد الکتریکی در اتو بخار است.
اگرمتوجه شدید با وجود اینکه اتو گرم است ولی بخار نمی دهدعلت ان می تواند رسوب گرفتن درقسمت کفی فلزی باشد پس سعی کنید با دقت رسوبات را از کف اتو پاک کنید.
 داغ شدن زیادی از حد یا کم داغ شدن اتو که به درجه بندی ترموستات بستگی دارد، اگر درجه بندی ان درست باشد ولی اتو به درستی کار نکند این احتمال میرود که کابل، خراب میباشد.

 اگرمشاهده کردید که اتو درست آب نمی پاشد، باید قسمت مسیر لوله آب پاش را از سالم بودن یا نبودن ان بررسی کنید .
یکی از دلیلهای نشتی آب از اتو می تواند در اثر خراب شدن لوله ی اسپری آب یا محفظه اتو و یا دریچه های بخار باشد.
شما میتوانید با تمیز نمودن صفحه فلزی اتو از چسبیدن اتو به لباس جلوگیری کنید.