021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش رایگان تعمیرات لباسشویی

اموزش تعمیرات لباسشویی ظرفشویی

آموزش رایگان تعمیرات لباسشویی  لباسشویی یکی از مهم ترین لوازم خانگی در بین مردم محسوب می شود . ماشین لباسشویی ها در مدل ها و برندهای گوناگونی تولید می شوند . یکی از مهمترین موضوعاتی که راجب لباسشویی ها وجود دارد ، تعمیرات مربوط به این دستگاه می باشد .

با استفاده مداومی که از این دستگاه میشود با گذشت زمان می توانید خرابی های رایج را در لباسشویی خود ببینید . به دلیل قیمت بالایی که این ماشین لباسشویی ها دارند افراد زیادی به تعمیرات این وسیله روی آورده اند و نیازمند یک تعمیرکار ماهر در این زمینه می باشند .  

لباسشویی یکی از مهمترین وسایل و لوازم خانگی می‌ باشد که جهت شستشوی راحت و سریع لباس‌ ها می‌ توان از آن استفاده کرد . با استفاده زیاد از ماشین لباسشویی باعث می‌ شود که این وسیله نیز مانند دیگر لوازم خانگی ها دچار خرابی‌ هایی شود . این دستگاه‌ها به طور روزانه مورد استفاده قرار میگیرند . از انجایی که لباسشویی بسیار در منازل مورد استفاده قرار گرفته و یک وسیله پر مصرف تبدیل شده است ممکن است دچار مشکلات و خرابی های زیادی شود . به همین دلیل شغل تعمیرات لباسشویی یک شغل پر درامد در بازار کار می باشد . 

  بیشتر بخوانید :      آموزشگاه تعمیر پکیج دیواری

به همین علت مجموعه آموزشی مهیاد برزین با برگزاری دوره های اموزشی خود به صورت کامل و جامع فرصت خوبی را برای علاقه مندان این دوره فراهم آورده است .

در آموزشگاه مهیاد برزین کاراموزان در این دوره مباحثی فرا میگیرند که شامل تعمیرات تخصصی انواع مدل های ماشین لباسشویی و تعمیر و تعویض قطعات معیوب این دستگاه ، تعمیرات برد لباسشویی ، شناخت قطعات و نحوه کارکرد طعات ، نحوه تست قطعات در مدار و خارج از مدار ، عیب یابی عملکرد لباسشویی ، عیب یابی  نشت آب ، علت خاموش شدن ناگهانی لباسشویی ، علت روشن نشدن لباسشویی ، رفع مشکل تمیز نشدن لباسها ، عیب یابی لرزش ماشین لباسشویی ، تعمیر کلیدهای از کار افتاده دستگاه ، برطرف کردن صداهای غیر عادی و …. که در آموزشگاه مهیاد برزین به صورت کاملا عملی و از پایه تا پیشرفته ترین مباحث به کاراموزان این دوره ها یاد داده میشود .

بهترین آموزش تعمیر لوازم خانگی

علاقه مندان با شرکت در دوره های آموزشی آموزشگاه مهیاد برزین دوره تعمیر ماشین لباسشویی با نحوه صحیح باز و بسته کردن انواع ماشین لباسشویی در برند های سامسونگ ، ال جی ، بوش ، پاکشوما ، آبسال و … آشنا میشوند . در این دوره انواع قطعه های ماشین لباسشویی و نحوه کارکرد آن ها معرفی می شوند و کاراموزان تعمیر تعویض این قطعات هم می اموزند . دوره های اموزشی ما  طوری برگزار میشود که کاراموز در این دوره تمام مباحث تعمیرات لباسشویی را یاد میگیرد و میتواند در حین دوره وارد بازار کار شوند .

این دوره های اموزشی برای تمامی سنین به زبان ساده و از پایه بدون در نظر گرفتن دانش و مهارت های قبلی کاراموزان برگزار میگردد . اموزشگاه مهیاد برزین با فراهم اوردن کارگاه های فوق تخصصی و ابزار و تجهیزالات به روز در این دوره ها به کاراموزات تعمیرات عملی را تدریس میکند .

  بیشتر بخوانید :      آموزش تخصصی تعمیرات لپ تاپ

کاراموزان در این دوره ها میتوانند به طور مستقل بدون نیاز به اساتید به تعمیرات این لباسشویی ها بپردازند . اساتید با تجربه در دوره تعمیرات ماشین لباسشویی به طور کلی مباحث مربوط به آشنایی با اجزا و نحوه عیب یابی ماشین لباسشویی را به کاراموزان آموزش می‌دهند . و قدم به قدم بعد از شناخت این دستگاه ها و قطعات انها به آموزش انواع مدل های ماشین لباسشویی و نحوه عیب یابی انواع آنها خواهند رسید .

تعمیرات لباسشویی از تخصص و مهارت بالایی برخوردار است . ماشین لباسشویی یکی از ضروری ترین و مهم ترین لوازم خانگی در هر خانه ای محسوب می شود . می توان گفت ماشین لباسشویی ها در همه خانه ها وجود دارد . البته از این ماشین لباسشویی ها فقط در منازل استفاده رنمیشود و در اماکن دیگر به طور گسترده نیز استفاده میکنند . دوره آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی از سطح مبتدی تا پیشرفته  که شامل تعمیرات بورد و مکانیکی دستگاه میباشد . علاقه مندان با شرکت در این دوره ها و یادگیری کامل تعمیرات لباسشویی میتوانند وارد بازار کار شوند و به تعمیرات لباسشوی ها بدون هیچ مشکلی بپردازند .

بهترین اموزش تعمیرات لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی توسط اساتید خبره در این مجموعه  آموزش داده میشود که دارای سابقه بالا در بازار کار هستند . بطور کل ماشین لباسشویی های جدید نه تنها از مکانیک ساده ای برخوردار نیستند بلکه دارای بردهای حرفه ای میباشند . به همین دلیل تعمیرات ان کاری بسیار تخصصی بوده و نیاز به دانش و تخصص بالا در این زمینه میباشد .

اموزشگاه مهیاد برزین جزو بزرگترین و بهترین مجموعه اموزشی زیر نظر سازمان فنی حرفه ای در حال برگزار دوره های آمورشی خود میباشد . این آموزشگاه بعد از اتمام دوره به کاراموزان خود مدرک معتبر بین المللی جهانی این سازمان را اعطا میکند . که کاراموزان با ان میتوانند جواز کسب ، وام و برای کسب و کار به کشور های خارجی اعزام شوند .