021-66422988

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش رایگان تعمیرات موبایل

آموزش تعمیرات موبایل

آموزش رایگان تعمیرات موبایل ، موبایل یک وسیله پر استفاده در بین تمامی مردم جامعه است . به دلیل استفاده گسترده ای که از این وسیله میشود نیاز به تعمیرات ان هم افزایش یافته است . اگر به کارهای فنی علاقه مند هستید و میخواهید یک شغل پر درامد برای خودتان داشته باشید میتوانید در دوره های اموزشی تعمیرات موبایل شرکت کنید و به عنوان یک متخصص در بازار کار فعالیت کنید .

امروزه افراد جامعه در تمامی سنین از موبایل برای برقراری ارتباط ، بازی و یا کسب و کار و…استفاده می نمایند . با گسترش تکنولوژی و ورود گوشی های هوشمند جدید توجه زیادی از افراد را به خود جذب کرده اند و هر فردی یک گوشی هوشمند نیز دارد . این گوشی ممکن است در صورت ضربه خوردن و یا با کارکرد بسیار در طی مدتی دچار خرابی شود . به دلیل قیمت های بالایی که گوشی های هوشمند دارند اکثر افراد به جای تعویض گوشی خود برای تعمیرات ان اقدام میکنند .

شغل تعمیرات موبایل یک شغل پر درامد و دائم میباشد . تعمیرات موبایل برای افرادی که در بازار کار فعال هستند و دانش و مهارت خود را به روز میکنند بسیار پررونق میباشد . با یادگیری این حرفه میتونید درامدهای بسیاری به دست بیاورید و به یک فرد موفق تبدیل شوید . اموزشگاه مهیاد برزین با برگزاری دوره های اموزشی خود به صورت صفر تا صد و کاملا عملی و کارگاهی به پرورش تکنسین های حرفه ای برای ورود به بازار کار پرداخته است .

  بیشتر بخوانید :    اموزشگاه تعمیرات لباسشویی

این دوره ها در کارگاه های مجهز و تجهیزات به روز و پیشرفته به صورت کاملا عملی بر روی قطعات گوشی برگزار میشود . کاراموزان در این دوره ها با تمام مباحث تعمیرات موبایل از جمله شناخت انواع گوشی ها ، شناخت قطعات و نحوه تعمیر و تعویض قطعات ، تعمیرات برد گوشی و … اشنا میشوند و به صورت عملی تعمیرات را انجام میدهند .

شرکت کنندگان در این دوره های اموزشی انواع گوشی ایفون ، سامسونگ ، شیائومی ، هواوی و..را زیر نظر اساتید با تجربه در این زمینه تعمیر میکنند . مباحث این دوره اموزشی ویژه بازار کار بوده و کاراموزان با تمامی نیازهای بازار کار اشنا میشوند .  دوره های اموزشی به دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری تقسیم شده است . در بخش نرم افزاری کاراموزان با فلش کردن ، اموزش کار با باکس و رفع ایرادات مربوط به سیستم عامل گوشی اموزش داده میشود .

اموزش تعمیرات موبایل

بخش سخت افزاری شامل تعمیرات و تعویض قطعات ، تعمیر برد موبایل ، ال سی دی و تاچ موبایل و… اموزش داده میشود . دوره اموزش تعمیرات موبایل یکی از تخصصی ترین و پرطرفدار ترین دوره های اموزشی در اموزشگاه مهیاد برزین می باشد . اموزشگاه مهیاد برزین زیر نظر سازمان فنی حرفه ای فعالیت می نماید و دوره های خود را به صورت معتبر برگزار میکند . و در پایان دوره اموزشی به کاراموزان مدرک بین المللی معتبر سازمان فنی حرفه ای را اعطا میکند که کاراموزان با این مدرک میتوانند برای جواز کسب ، وام و اعزام به کشور های خارجی اقدام کنند .

علاقه مندان میتوانند بدون هیچ نگرانی در دوره های اموزشی شرکت نمایند و تمام مباحث تعمیرات موبایل را از سطح مقدماتی تا پیشرفته فرا بگیرند  . در این دوره ها کاراموزان به صورت کاملا حرفه ای و جامع تعمیرات موبایل را می اموزند و میتوانند بعد از اتمام دوره به تعمیرات انواع گوشی بپردازند .

  بیشتر بخوانید :       آموزشگاه تعمیرات لپ تاپ

این دوره های اموزشی تا زمان یادگیری کاراموزان به صورت کاملا رایگان ادامه دارد و اساتید این دوره تا زمان یادگیری کاراموزان و شروع انها به کسب و کار حرفه ای یاری می نمایند . پس علاقه مندان میتوانند بدون شک در این کلاس های اموزشی ثبت نام کنند .

مجموعه اموزشی مهیاد برزین دوره های خود را طوری برگزار میکند که تمامی افراد بتوانند در این دوره ها شرکت کنند . اموزشگاه مهیاد برزین با در نظر گرفتن شرایط مردم دوره های خود را با هزینه نسبتا کم و کیفیت بالایی برگزار میکند . کاراموزان میتوانند قبل از شرکت در این دوره های اموزشی با کیفیت مجموعه ما اشنا شوند همچنین کاراموزان میتوانند تضمین یادگیری مجموعه ما را هم مشاهده کنند و با خیالی اسوده در این دوره ها شرکت کنند . افرادی که در اموزشگاه مهیاد برزین آموزش می‌بینند ، از کیفیت آموزشی بالایی بهره میبرند و امکان تعمیرات موبایل را به شکل تجربی می‌اموزند .

آموزش تعمیر موبایل در تهران

مرکز اموزشی مهیاد برزین بهترین مرکز ارائه خدمات اموزشی در تهران است . این مجموعه سالانه هزاران نفر را در این کارگاه های اموزشی اموزش داده و با فراهم اوردن کارگاه های فوق تخصصی و اساتید خبره در این مجموعه کاراموزان زیادی را پرورش داده و وارد بازار کار کرده است . تعمیرات موبایل از بازار کار بسیار پر درامد و رضایت بخشی برخوردار است  . امروزه تکنسین های موبایل با ارائه خدمات به مشتریان درآمد بسیار زیادی به دست می‌آورند . در واقع با یادگیری این مهارت امکان دریافت کسب جواز برای ایجاد شغل را فراهم می‌کند .