021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش رایگان تعمیرات کولر گازی

آموزش تعمیر کولر گازی

آموزش رایگان تعمیرات کولر گازی با توجه به این‌که کولر گازی به‌عنوان یکی از اجزای تهویه مطبوع در محل خانه و محل کار مورد استفاده قرار گرفته و همچنین در بین مردم بسیار محبوب میباشد شغل تعمیرات این وسیله از بازار کار بسیار پررونقی برخوردار است . به همین دلیل مجموعه آموزشی مهیاد برزین این دوره آموزشی را برای تمامی افراد به صورت کامل و جامع برگزار می نماید .

این دوره‌ی آموزشی تعمیرات اسپیلت فرصتی خوبی برای علاقه مندان که به دنبال دریافت تخصص در زمینه تعمیرات انواع کولر گازی ها هستند ، میباشد . کولرهای گازی از محبوبیت خاصی برخوردار هستند و در بین مردم بسیار رواج پیدا کرده است . کولر گازی ها با استفاده مداومی که دارند بعد از مدتها ممکن است نیاز به تعمیرات پیدا کنند . در آموزش تعمیر کولر گازی در آموزشگاه مهیاد برزین باید اول خرابی کولر را تشخیص دهید . اگر کولر اصلا روشن نمی‌شود باید برق ورودی را چک نمایید . اگر مشکل از فن یا کمپرسور باشد که باید ان را تعویض نمایید . ما در دوره های اموزشی اموزشگاه مهیاد برزین تمام موارد تعمیرات کولر گازی که شامل کاهش سرمایش و گرمایش اسپیلت ، خرابی ترموسات ، پرتاب آب ، روشن نشدن و خاموش شدن کولر گازی ، خرابی لوله های کولر گازی ، کار با کنترل کولر گازی و همچنین نصب کولر گازی و دیگر مباحث در مجموعه آموزشی ما به کاراموزان ارائه داده میشود .

  بیشتر بخوانید :      اموزش رایگان تعمیر لوازم خانگی

دوره آموزشی نصب کولر گازی و تعمیرات کولر گازی در مجموعه مهیاد برزین در کارگاه ها ی فوق تخصصی و مجهز و پیشرفته برگزار می شود . این کارگاه ها دارای جدیدترین تجهیزات و ابزار های مورد نیاز برای تعمیرات کولر گازی می باشند . در حین دوره ، کارآموزان با انجام تمرین ها به صورت کاملا عملی و به صورت پی در پی به صفر تا صد این رشته مسلط شده و پس از پایان دوره با تکیه بر مهارت ها و دانش هایی که در طول کلاس اموزشی فرا گرفته اند و با اعتماد به نفس بالا میتوانند قادر به تعمیر انواع کولر گازی ها شوند . این دوره اموزشی با هدف پرورش و تربیت کاراموزان و تبدیل انها به یک تعمیرکار متخصص و ورود کاراموزان به بازار کار نصب کولر گازی و تعمیرات کولر گازی طراحی شده . کاراموزان با یادگیری مباحث دوره آموزشی افراد پس از پایان دوره تعمیرات کولر گازی در تهران قادر به تعمیر انواع  کولر گازی خواهند بود . 

آموزشگاه تعمیرات کولر گازی

آموزشگاه مهیاد برزین با در اختیار گذاشتن امکانات و تجهیزات برای کاراموزان و با داشتن کارگاه های تخصصی و با بهره گیر از اساتید خبره در این مجموعه فرصت بسیار خوبی را برای علاقه مندان به این رشته فراهم اورده است . همچنین این آموزشگاه برای کاراموزان خود خوابگاه با فاصله کم تا آموزشگاه ، امکان شرکت در دوره را برای علاقه مندان ساکن شهرستان نیز فراهم نموده است .

دوره آموزشی کلاس های تعمیرات کولر گازی صد در صد کاملا عملی می باشد و کارشناس در آموزشگاه مهیاد برزین آموزش مرحله به مرحله تعمیرات کولر گازی را بصورت عملی آموزش می دهند و در هر مرحله از کلاس ، کارآموزان بصورت مستقل تعمیرات کولر گازی را تحت نظر اساتید انجام میدهند . آموزش تعمیرات کولر گازی و نصب کولر گازی از رشته های پرطرفدار و محبوب در آموزشگاه مهیاد برزین می باشد . که در طی دوره آموزشی کاراموزان ضمن آشنایی با انواع و اقسام کولرهای گازی و اسپیلیت به تعمیرات این کولر ها هم میپردازند .

  بیشتر بخوانید :      آموزشگاه تعمیرات مایکروویو

کاراموزان در این دوره ها انواع مدل های کولر گای را به طور کاملا عملی و تخصصی و با با اجزاء و قطعات داخلی و خارجی کولر و عیب یابی و تعمیرات آن ها آشنا خواهند شد .

دوره آموزش تعمیرات کولر گازی از دوره های تخصصی آموزشگاه مهیاد برزین است . به دلیل تقاضای بالایی که برای شرکت در این رشته داشته اند مجموعه ما سالانه هزازان نفر را در این مجموعه آموزش داده و وارد بازار کار کرده اند . ما در این مجموعه به کاراموزان خود تمامی مباحث تعمیرات کولر گازی را به صورت کامل و جامع یاد میدهیم و کاراموزان میتوانند بعد از اتمام دوره وارد بازار کار شوند و درامدزایی کنند .

بهترین آموزش تعمیرات کولر گازی

کولر گازی بی شک یکی از پرطرفدارترین و بهترین کولر ها در فصول گرما و سرما در دنیا می باشد . این سیستم تهویه هوا دوکاره و مردم از ان استفاده مداوم میکنند به همین دلیل ممکن است دچار خرابی شود و این مسئله بسیار برای مردم اهمیت دارد . به دلیل استفاده گسترده ای که از این کولر گازی ها میشود شغل تعمیرات ان بسیار پر درامد می باشد به همین دلیل اموزشگاه مهیاد برزین این دوره را برای دوست داران این رشته از سطح پایه تا پیشرفته برگزار نموده است . همچنین در پایان این دوره مججموعه مهیاد برزین با فعالیت زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور بعد از اتمام دوره به کاراموزان مدرک بین المللی جهانی را ارائه میدهند .