021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش رایگان تعمیرات یخچال ساید بای ساید

آموزشگاه تعمیرات ساید بای ساید

آموزش رایگان تعمیرات یخچال ساید بای ساید ، یخچال ها از دستگاه های بسیار ضروری و حیاتی در منازل میباشند که استفاده نکردن از ان برای همه افراد غیر ممکن است و همچنین در تمامی خانه ها یخچال وجود دارد که جزو وسایل ضروری و حیاتی می باشند .

یخچال ها مانند هر وسیله برقی دیگری دچار خرابی میشود و نیاز به تعمیرات پیدا می کنند . به دلیل استفاده از یخچال ها در سراسر جهان شغل تعمیرات یخچال یک شغل بسیار پر درامد و پولساز می باشد . در دوره آموزشی تعمیرات یخچال در مجموعه آموزشی مهیاد برزین کاراموزان با تعمیرات یخچال ساید بای ساید و عملکرد و اجزای آن آشنا می‌شوند ؛ همچنین مشکلات رایج آن‌ها و روش‌های عیب یابی و تعمیرات انها را به طور کامل به صورت کاملا عملی فرا میگیرند . ما در این مجموعه به کاراموزان خود مباحث را با توجه به نیازهای بازار کار ارائه میدهیم تا در ورود به بازار کار با مشکلی مواجه نشوند و بتوانند تعمیرات با کیفیتی به مشتریان خود ارائه دهند . امروزه با پیشرفت تکنولوژی روز به روز یخچال ها هوشمنده تر و به روز تر میشوند و همچنین به این دلیل تعمیرات این وسیله را هم بسیار تخصصی کرده است . 

  بیشتر بخوانید :      اموزش رایگان تعمیر ظرفشویی

امروزه تمام یخچال های ساید بای ساید سنسور هایی دارند که به یک برد متصل است و زمانی که این سنسور دچار مشکل شود و نتواند جریان الکتریکی لازم را به برد یخچال برساند ، بر روی نمایشگر ارور نمایش داده می شود که نشان می دهد که این قطعه ای از یخچال دچار عیب است .

آموزشگاه مهیاد برزین یکی از بهترین مجموعه آموزشی زیر نظر سازمان فنی حرفه‌ای در حوزه آموزش تعمیرات یخچال ساید است که دوره‌های اموزشی یخچال را به صورت حرفه‌ای و تخصصی از پایه ترین مباحث تا پیشرفته ترین ان برگزار می‌کند ، به همین دلیل علاقه مندان میتوانند بدون هیچ دانش و مهارت در تعمیرات این دستگاه در دوره ها شرکت کردن و مباحث را به طور کامل و جامع فرا بگیرند . در دوره های آموزشی صفر تا صد تعمیر یخچال ساید را به شما کاراموزان محترم یاد می‌دهیم و تاکنون هزاران کاراموز را به خود جذب کرده و انها را وارد بازار کار کرده و رضایت بسیاری را دریافت کرده ایم .

اموزش تعمیر یخچال ساید بای ساید

امروزه با توجه به استفاده مداوم از یخچال ها و همچنین قیمت بالای تعویض این دستگاه مردم به جای خرید آن برای تعمیرات آن اقدام میکنند . کارآموزان علاقه مند به این رشته میتوانند با شرکت در دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی و یا دوره آموزش تعمیرات یخچال فریزر که به صورت کامل و جامع و ویژه بازار کار برگزار میشود مهارت کافی را کسب نمایند و بعد از اتمام دوره به عنوان یک تعمیرکار ماهر یخچال در بازار کار شروع به کار کنند .

دوره های آموزشی تعمیرات یخچال در دو سطح پایه تا پیشرفته برگزار می شوند . دوره های ما مناسب تمامی سنین هستند زیرا که مجموعه مهیاد برزین با بهره گیری از اساتید خبره در این زمینه و تدریس به زبان ساده امکان یادگیری را برای تمامی افراد فراهم اورده است . بخشی از مباحث دوره آموزشی ما شامل معرفی قطعات یخچال ، یخچال فیزر و ساید بای ساید .

  بیشتر بخوانید :      اموزش رایگان تعمیر کامپیوتر

آشنایی با روش های نگهداری از یخچال ، شناخت قطعات ، تعمیر و تعویض قطعات برفک زدن یخچال ، تخلیه گاز ، خرابی دماسنج ، روشن نشدن چراغ ، از بین رفتن نوار دور درب ها و…. از مباحث دوره های آموزشی این مجموعه می باشد . تکنسین هایی که قصد دارند مهارت ها و کیفیت کاریشان را بروز کنند می توانند در دروه های تخصصی آموزش تعمیر یخچال در آموزشگاه فنی حرفه ای مهیاد برزین در تهران شرکت کنند . در سطح پیشرفته کاراموزان تکنیک کاربردی تر تعمیرات را فرا گرفته و قادر به تعمیر بی نقص یخچال ساید بای ساید می باشند .

آموزشگاه مهیاد برزین با فراهم اوردن کارگاه های فوق تخصصی و با تجهیزاتی که در اختیار کاراموزان برای تعمیر یخچال ها قرار داده است فرصت خوبی را برای دوست داران این رشته فراهم کرده است . کاراموزان با یادگیری مباحث بعد از اتمام دوره و همچنین در حین دوره میتوانند وارد بازار کار شوند و کسب درامد نمایند . کاراموزان عزیز بعد از اتمام دوره در صورت ایجاد مشکل میتوانند در دوره های آموزشی ما به صورت رایگان شرکت کنند که این مورد از پشتیبانی نامحدود آموزشگاه ما محسوب میشود .

بهترین آموزش تعمیرات ساید بای ساید

مجموعه مهیاد برزین با سابقه بالایی که در زمینه ارائه خدمات آموزشی که دارد در بین افراد جامعه بسیار شناخته شده می باشد و سالانه این مجموعه هزاران نفر را در دوره های آموزشی خود ثبت نام کرده و آنها را به بازار کار فرستاده است . مجموعه مهیاد برزین با فعالیت زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور بعد از اتمام دوره به کاراموزان خود مدرک معتبر بین المللی جهانی را ارائه میدهند که در سر تا سر جهان معتبر می باشد .