021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش رباتیک مقدماتی تا پیشرفته

آموزش رباتیک

آموزش رباتیک مقدماتی تا پیشرفته ، رباتیک یکی از رشته های بسیار تخصصی و حرفه ای می باشد که در بین مردم جامعه بسیار رواج پیدا کرده است . ساخت ربات صنعتی از پرکاربردترین رشته‌های بازار کار است و با توجه به بازار کار خوب این رشته و علاقه بسیاری از افراد به این رشته به سرعت در حال رشد و پیشرفت می باشد .

بیشتر افراد در زندگی و فعالیت خود از ربات‌ها استفاده می‌کنند و در کارخانه ها افراد برای سرخت بخشیدن در کارها و دقت برای رباتیکی کردن تجهیزات خود اقدام کردند . به همین دلیل یادگیری در این رشته و شرکت در دوره آموزش رباتیک می‌تواند شغل بسیار خوبی را برای علاقه مندان به این حوزه فراهم کند .

رباتیک یکی از رشته های بسیار تخصصی و در حال پیشرفت در تمام جهان می باشد . امروزه رباتیک یک رشته پرکاربرد می باشد که آموزشگاه مهیاد برزین این دوره آموزشی را به صورت کاملا تخصصی  برای علاقه مندان به این حوزه برگزار میکند . کاراموزان با شرکت در این دوره آموزشی تمام مباحث تعمیرات و ساخت ربات ها را از پایه تا پیشرفته به صورت کامل و جامع یاد میگیرند . به طوری که عد از اتمام دوره میتوانند به سرعت وارد بازار کار شوند . با پیشرفت و رشد سریع تکنولوژی ، دانش کافی در این زمینه میتواند نقش بسیار مهمی در کسب و کارهای شما عزیزان و آینده ی شغلی شما ایفا کند .

همچنین کاملا مشخص است که علم رباتیک رفته رفته در بین مردم رواج پیدا کرده و پر اهمیت می باشد و هر روز در بازار کار نقش خود را پررنگ تر میکند . رفع عیب و تعمیر ربات از کار افتاده کاری بسیار تخصصی می باشد و نیاز به مهارت و دانش بالایی در این حوزه می باشد . آموزشگاه مهیاد برزین با داشتن اساتید متخصص و برگزاری دوره های آموزشی به صورت کامل و جامع به یکی از محبوب ترین مجموعه های آموزشی در تهران تبدیل شده است . که در آن کلاس ها علاوه بر یادگیری روش های ساخت ربات ، آموزش برنامه نویسی و تعمیرات این ربات ها را به کاراموزان خود تدریس می نمایند . با توجه به رشد تکنولوژی آموزش ربایتک برای افراد علاقه مند به این حوزه اهمیت بسیاری پیدا کرده است . در بسیاری از کشورها و همچنین کشور ایران حوزه رباتیک در بین مردم بسیار پر اهمیت و مهم شده است . به همین دلیل تقاضا برای شرکت در دوره آموزشی بسیار بالا بوده است . مجموعه آموزشی مهیاد برزین یکی از بزرگترین برگزار کننده های رشته رباتیک می باشد . 

آموزش تعمیر رباتیک

این مجموعه با داشتن تجربه و سابقه بسیار در ارائه خدمات آموزشی و با داشتن اساتید با تجربه در این زمینه در بین مردم بسیار محبوب و پرطرفدار شده است . مباحث این دوره از پایه بوده وکاراموزان عزیز با تمام نیاز های بازار کار و پیچ و خم های این بازار اشنا میشوند و میتوانند بعد از اتمام دوره میتوانند در بازار کار فعالیت کنند .

کاراموزان عزیز با شرکت در این دوره های آموزشی به زبان ساده رباتیک را به طور کامل یاد میگیرند . به همین دلیل افراد در تمامی سنین میتوانند در این دوره های آموزشی شرکت کرده و مفهوم مباحث را کاملا فرا بگیرند . رباتیک به دلیل اینکه از بازار کار بسیار خوبی برخوردار است ، افراد زیادی به سمت یادگیری این حرفه و ورود به بازار کار می روند . آموزشگاه مهیاد برزین سالانه تعداد زیادی را در دوره های آموزشی خود ثبت نام نموده و با تدریس کامل به این عزیزان آنها را برای ورود به بازار کار آماده کرده است .

آموزشگاه مهیاد برزین دوره های خود را به صورت معتبر زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور برگزار میکند . در این مجموعه کاراموزان عزیز به صورت تخصصی و ویژه بازار کار حرفه رباتیک را فرا میگیرند . همچنین این مجموعه آموزشی بعد از اتمام دوره به کاراموزان خود مدرک معتبر بین المللی این سازمان را ارائه میدهند .

کاراموزان در دوره های آموزشی نحوه ساخت ربات های صنعتی ، نحوه تعمیر آنها و برنامه سازی و …را فرا میگیرند و میتوانند به صورت عملی ساخت ربات ها را انجام دهند .  آموزشگاه مهیاد برزین با فراهم آوردن کارگاه های تخصصی و تجهیزات به روز امکان یادگیری را به صورت کاملا عملی برای کاراموزان عزیز فراهم آورده است . در این مجموعه کاراموزان به صفر تا صد یادگیری رباتیک و کسب مهارت میپردازند .

یهترین آموزش رباتیک

این دوره های آموزشی به گونه ای برگزار میشود که کاراموزان بدون هیچ پیش زمینه و تجربه ای در این رشته میتوانند در دوره های آموزشی شرکت کرده و رباتیک را به صورت کامل و جامع و کاملا حرفه ای یاد بگیرند . دوره های آموزشی مجموعه ما تا یادگیری کاراموزان و درامدزایی این عزیزان به طور کاملا رایگان ادامه دارد و کاراموزان عزیز میتوانند از پشتیبانی نامحدود مجموعه ما بهره ببرند .