021-66422988

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش رفع ایراد جاروبرقی

اموزش تعمیر لوازم خانگی

بعضی از رایج ترین مشکلاتی که در جاروبرقی پیش می اید و توسط متخصصان این حرفه  برطرف می شود مثل : روشن نشدن جاروبرقی، نامنظم کار کردن جاروبرقی، پریدن فیوز در زمان روشن کردن جاروبرقی، مکش کم جاروبرقی، داشتن صدای ناهنجار، کار کردن با لرزش بالا و …که شما عزیزان وعلاقه مندان میتوانید با اموزش زیر نظر استادان ماهر در اموزشگاه مهیاد برزین در تهران این حرفه وتخصص را اموزش ببینید .

دراین بخش ، از رایج ترین ومعمولی ترین علتهای از کار افتادن جاروبرقی را بازگو میکنیم. که دانستن این موارد باعث میشود تا شما کاربران عزیز، بتوانید خود این ایرادها را برطرف کنید چون همانطور که خواهید دید، بعضی از علتهای خرابی در این دستگاه توسط خود شخص برطرف خواهد شد و نیازی به حضور تعمیر جاروبرقی نمیباشد.
جاروبرقی ها با توجه به کاربردی که دارند امکان دارد به صورت روزانه مورد استفاده قرار بگیرند. از این جهت شخص استفاده کننده باید در استفاده درست از آن و نیز سرویس و نگهداری خوب در این دستگاه جاروبرقی کوشا باشندچون اگر این چنین نباشد امکان دارد با ایرادهای گوناگونی در این محصول روبرو شوید؛ ولی اگر به هر علتی با خرابی این محصول روبرو شدید لازم میباشد تا دستگاه را خاموش کنید و در نزدیک ترین زمان با تعمیر کار تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید :        آموزش تعمیر برد جاروبرقی

خالی کردن کیسه جارو برقی
یکی از کار هایی که باید برای مکش بیشتر جاروبرقی انجام بدهید، تخلیه یا عوض کردن کیسه جاروبرقی میباشد البته این تعویض هنگامی باید انجام شود که کیسه جارو برقی یکبار مصرف باشد.همچنین دقت داشته باشید که بررسی فیلتر جارو برقی باید با توجه به میزان استفاده هر ۳ یا ۴ ماه انجام بشود و اگر لازم باشد ان را تمیز کنید و نکته ای که برای تمیز کردن فیلتر باید بدانید وان را رعایت کنید این میباشد که در محیط باز یا در جایی که پنجره دارداین کار انجام شود ومیتوانیددر زیر جارو برقی یک پارچه یا یک روزنامه بگذارید تا گرد و خاک روی زمین نریزد.
بررسی کابل جاروبرقی
ازدیگرقسمت های مهم جاروبرقی، کابل آن میباشد. در بعضی موارد دیده شده که در زمان جابه‌جایی جاروبرقی، کابل داخل برق است و آن را می‌کشند. که این کشش بیش از حد کابل باعث آسیب رسیدن به آن می‌شود. دقت کنید که هنگام جمع کردن کابل جاروبرقی کابل ان به جایی گیر نکرده باشد.

آموزش تعمیرات لوازم خانگی

تعویض کیسه جاروبرقی
کیسه جاروبرقی محلی برای جمع شدن زباله‌های ریز و درشت در جاروبرقی میباشد. پس به همین منظور عوض کردن منظم آن ضروری میباشد. اگر که کیسه جاروبرقی بیش از حد پر باشد از قدرت مکش دستگاه کم خواهد شد. به همین علت می‌توان از کیسه‌های یک بار مصرف استفاده کرد و اگر لازم باشد میتوان به راحتی آن را عوض کرد.
چگونه فیلتر جاروبرقی را تمیز کنیم
فیلتر نقش مستقیمی در کار کردن دستگاه و قدرت مکش آن دارد، که جاروبرقی ها دارای دو نوع فیلتر هوا و فیلتر هپا می باشند. فیلتر هوا بین کیسه و موتور جاروبرقی قرار دارد و از وارد شدن ذرات ریز به داخل موتور جلوگیری می کند. فیلتر هپا معمولا رو یا پشت جاروبرقی قرار دارد که ازورود هوای آلوده به داخل دستگاه به محیط بیرون جلوگیری می کند.

بیشتر بخوانید :        مشکلات و ایرادات اتو

برای تمیز کردن فیلتر جاروبرقی باید آن را بشویید، گردگیری کنید و یا در صورت لازم آن را عوض کنید. اینکه این فیلترها قابل شستشو ویا قابل تعوض میباشتد یا خیر میتوانید به علامتی که کنار فیلتر درج شده ویا در دفترچه راهنمای جاروبرقی ان را پیگیری کنید.
چه زمانی به تعمیر جاروبرقی نیاز داریم
اگر با مشکلاتی مثل کم شدن مکش ، خاموش شدن ، ایجاد صدای زیاد و بلند ، احساس بوی سوختگی ، باز و جمع نشدن سیم ، ورود آب به جاروبرقی و بیرون زدگی خاک و دیگر موارد مواجه شدید برای تعمیرات جاروبرقی خود باید اقدام کرده واز افراد حرفه ای در این کارکمک بگیرید.

اموزش تعمیرات لوازم خانگی

ایجاد این مشکلات در کار کردن جاروبرقی میتواند از استفاده نادرست ، نوسانات برق ، ورود ضربه شدید به جاروبرقی به وجود بیاید .ونیز بعضی از قطعات سازنده جاروبرقی ها به علت تمام شدن عمرانها امکان دارد از کار بیفتاند .این موارد ومشکلاتی که در قسمت بالا ذکر شداز مهمترین و پرتکرارترین مشکلات در دستگاه جاروبرقی ها میباشند که بارها به وجود امده وکاربر در صدد رفع ان بر امده است.