021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش روش های معامله بازار مالی فارکس

آموزش بازار مالی فارکس فنی حرفه ای

تا قبل از سال 1971، قانونی به نام برتون وودز نرخ تبادل همه ارزها را با طلا تعیین می‌کرد. ولی با لغو شدن این قانون، سیستم ارزش‌گذاری پولی جایگزین آن شد که در آن نرخ ارز با نوسانات و تغییرات عرضه و تقاضا مشخص می‌شد .

سالهای اولیه  معامله‌گران بازار فارکس، فقط دلالان بزرگ و صندوق‌های سرمایه گذاری بودند ولی به لطف کارگزاران و بروکرهایی که خدمات  ارائه میدادند، معامله‌گران خرد هم توانستند در این بازار فعالیتی  انجام دهند .

 توجه داشته باشید که یادگیری بازار فارکس یک شبه امکان پذیر نمیباشد و سوددهی در این بازار بستگی به میزان تمرین و تجربه افراد معامله‌گر دارد. پس قدم  به قدم  و از مطالب ساده شروع کنید تا با گذشت زمان و با کمک تجربه،بتوانید به یک معامله‌گر موفق تبدیل شوید . بهترین آموزش فارکس از نظر هر فردی فرق دارد ولی بیشتر بر این مورد هم نظرند که خوب است برای شروع آموزش دیدن از مطالب رایگان بهره ببرند و از خریداری کردن  پکیج‌ها و دوره‌های گران قیمت اجتناب کنند .

  بیشتر بخوانید :    آموزش صفر تا صد فارکس

در بازارهای مالی، رویا فروشی بسیاراست و بازار تبدیل شدن به معامله‌گر موفق که در زمان خواب هم سودهای زیادی که به دست می‌آورید خیلی  داغ میباشد. پس خوب است که در قدم اول  این کار در دام این رویا اسیر نشوید .

قبل از هر مسعله ای  خیلی مهم میباشد که درک مناسبی از بازار و روش های معاملات فارکس داشته باشید تا بتوانید ریسکی که در ان وجود دارد را بتوانید مدیریت کنید و معامله های سودمند تری انجام بدهید .

برای یادگرفتن  فارکس از حساب مایکرو استفاده کنید :

از چالش های فراگیری فارکس این میباشد که معامله فقط با حساب دمو یا آزمایشی فارکس نمی تواند به شما تجربه لازم برای معاملات واقعی را بدهد. زمانی تجربه به دست می آید که شما حس از دست دادن یا بدست آوردن را به معنای واقعی حس و لمس کنید. بیشتر معلمان فارکس به شما اموزش خواهند داد که بعد از مدتی یک حساب مایکرو با یک بروکری که اجازه معاملات کوچک را به شما بدهد  بازکنید و در بازار واقعی بتوانید معاملات خود را انجام بدهید .

اموزش صفر تا صد فارکس

معاملات کوچکتر به شما این امکان را می دهد که پول خود را به میدان اورده ولی خود را در معرض ضرر بالا در زمان  پیش بینی های اشتباه قرار ندهید. این کار بیشتر از هر سایت، کتاب یا معلمی به شما آموزش خواهد داد و قسمت های تاریکی که در حساب دمو به آنها پرداخته نمی شود را برای شما  روشن خواهد کرد .

مطالب ارزهایی که قصد معامله دارید :

برای اقدام  فعالیت در بازار فارکس توجه کنید که چه چیزی را می خواهید در آنجا معامله کنید افراد مبتدی و تازه کار بیشتر پس از دیدن نوسانات از یک معامله به معامله ای دیگر می روند این افراد معمولا از اهرم های بالا استفاده می کنند و معاملات شانسی در هر دو روند نزولی و صعودی انجام می دهند و در اخر سرمایه خود را از دست خواهند داد .

  بیشتر بخوانید :    آموزش طریقه ی فروش فارکس

آموختن درمورد ارزهایی که قصد در خرید و فروش فارکس دارید نقش بسیار مهمی در موفقیت یا شکست شما خواهد داشت. برای نمونه رفتار یک ارز امکان دارد  به این شکل باشد که همیشه بعد از یک سقوط بزرگ به سمت بالا حرکت خواهد کرد  و معامله گران تازه کار را دچار سردرگمی میکند. یا اینکه امکان دارد آن ارز به علت  گزارش نرخ بیکاری در سه دوره گذشته روند نزولی به خود بگیرد. سوال ایت است آیا باز هم آن ارز را خریداری میکنند ؟ شاید نه، و این مثال به شما می گوید که به چه علت .

 باید قبل از خرید و فروش در فارکس  این را بدانید که قرار است چه موردی در آن معامله شود. خرید و فروش ارز بسیار عالی میباشد چون در آن می شود از ابزار اهرم استفاده بشود .

اموزشگاه مهیاد برزین

همینطور ارزهای زیادی میباشندد که می توان آنها را معامله کرد خوب است که خود را محدود به چند جفت ارز کنید و برروی رفتار آنها متمرکز شوید در نظر گرفتن چند ارز محدود به معامله گر این اجازه را می دهد که امکان دنبال کردن اخبار مربوط به آن ارزها و کشورهای مربوطه را پیگیری کرده و به سرعت تصمیم گیری کند .

حالا بعد از اینکه مدتی با یک حساب کوچک معامله واقعی فارکس انجام دادید، بازار را بهتر درک کرده و حالا وقت مناسبی میباشد که سرمایه بیشتری را وارد بازار فارکس کنید .