021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش تعمیرات کولر گازی فنی و حرفه ای اسلامشهر

اموزش تعمیر موبایل در تهران

آموزش سخت افزار تعمیرات موبایل ، امروزه متقاضیان زیادی را به خود جذب کرده است . تعمیرات موبایل به دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری تقسیم می شود . تعمیرکار باید تمامی قطعات را به بلد باشد و نحوه باز و بسته کردن هریک را به خوبی بلد باشد .

اگر تعمیرکاران گوشی تعمیر را به خوبی بلد نباشند مشکلات و اسیب دیدگی بیشتری به وجود می اورند  . اموزشگاه مهیاد برزین در راستای افزایش مهارت افراد و ارائه دانش روز دنیا ، دوره های تعمیرات موبایل را در برگزار می کند . متقاضیان با شرکت در این دوره ها اموزشی مهارت کافی را در زمینه تعمیر گوشی به دست می اورند .

تعمیرات موبایل به دو دسته سخت افزاری و نرم افزاری تقسیم می شوند که کاراموزان صفر تا صد ان را در دوره های اموزشی به صورت کاملا عملی می اموزند . کاراموزان اموزش تعمیرات موبایل را در کارگاه های مجهز و تجهیزات روز دنیا زیر نظراساتید با تجربه و با سابقه کاریی بالا اموزش میبینند .

قطعات موبایل شامل ال سی دی ، برد الکترونیک ، باتری ، دوربین ، فریم ، GPU و CPU و قطعات داخلی شامل فلت ها ،اسپیکر ، مودم ، سنسور و … است .

ال سی دی موبایل به دلیل قابل رویت بودن برای تمامی افراد قطعه ای شناخته شده است  و انواع مختلفی هم دارد .

برد الکترونیکی قطعه ای سبز رنگی است که قطعات کوچکی بر روی ان هر کاری را بر عهده دارند .

دوربین امروزه گوشی های هوشمند دارای دوربین جلو و عقب هستند .  دوربین گوشی از قطعات سنسور تشخیص نور ، لنز جزئی و پردازنده تصویر تشکیل می شود . فریم در واقع شاسی گوشی قاب دور گوشی و درب پشتی گوشی و تمام قطعات ان در داخل ان کنار یکدیگر قرار داده شده .  GPUوCPU   GPU کارهای گرافیک سنگین را انجام میدهد . در برنامه های قدرتمندی  که گرافیک سنگینی دارد از گرافیک بالایی استفاده میکنیم .   کلی کارهایی که به نحوی به گرافیک مربوط هستند ، مانند بازی ها، برنامه ها، صفحات وب و… که توسط GPU به شما نمایش داده می شود . آموزش تعمیرات سخت افزاری شامل بررسی قطعات و تعویض و هر قسمتی که در برد اصلی یا صفحه کلید ، تاچ موبایل و ال سی دی و غیر قابل مشاهده و لمس کردن است . 

آموزش تعمیرات موبایل

در اموزشگاه مهیاد برزین کاراموزان کاملا با سخت افزار اشنا میشوند . که شامل :

  • آموزش نحوه خواندن نقشه های برد موبایل
  • آموزش بررسی قطعات موبایل
  • آموزش کار با منبع تغذیه تلفن همراه
  • اموزش نحوه شابلون زنی
  • اموزش تعویض هارد گوشی
  •  اشنایی با قطعات SMD اموزش چگونگی تست قطعات 
  • نحوه عیب یابی مشکلات بلوتوث
  • اموزش رفع مشکلات مربوط به انتن گوشی
  • اموزش تعویض دوربین گوشی

شما با یادگیری مهارت تعمیرات گوشی میتوانید فرصت های شغلی بزرگ و خوبی را برای خودتان به وجود بیاورید . شما با شرکت در این دوره ها یک شغل پولساز و پر درامد را میتوانید برای خودتان فراهم کنید . کاراموزان دردوره های اموزشی اموزشگاه مهیاد برزین تمامی نکات تعمیرات سخت افزار انواع موبایل را به صورت کاملا عملی می اموزند .

امروزه تلفن همراه کاربران زیادی را به خود جذب کرده است و استفاده از ان در تمامی سنین رواج یافته است . در کلاس های آموزشی تعمیر موبایل از مقدماتی تا پیشرفته اموزش داده میشود . تا کاراموزان بدون هیچ تجربه ای در زمینه تعمیرات گوشی بتوانند دران شرکت کنند . معرفی قطعات مختلف ، آشنایی با روش های نگهداری از دستگاه ، آشنایی با روش های ترمیم ، مباحث نرم افزاری مربوط به سیستم عامل و مواردی از این دست، عمده سرفصل های دوره مقدماتی آموزش تعمیر موبایل در اموزشگاه هستن . آموزش تعمیرات موبایل در اموزشگاه مهیاد برزین در این دوره شامل مفاهیم تئوری و مقدماتی تا پیشرفته  آشنایی با تمامی نکات تعمیرات گوش های موبایل در انواع برندهای گوشی موبایل است .

آموزش تعمیرات موبایل

یکی از مزایای ویژه آموزشگاه مهیاد برزین تجربه بالای اساتید این مجموعه در آموزش تعمیرات موبایل است . اساتید آموزشگاه مهیاد برزین سال هاست در زمینه آموزش تعمیرات سخت افزاری موبایل فعال است و اساتید آموزشگاه مهیاد برزین خود سال هاست در بازار کار تعمیرات موبایل مشغول هستند. این اساتید کاملا با مسائل و چالش های بازار کار تعمیرات موبایل آشنا هستند و می توانند تجربیات خود را به کارآموزان ارائه میدهند .

کارآموزان می توانند با کمی تحقیق متوجه شوند که تمامی آموزشگاه ها تعمیرات موبایل تنها یک مدرک آموزشگاهی به کارآموزان خود می دهد و در کنار مدرک آموزشگاهی ، مدرک معتبر فنی حرفه ای را به انها میدهند . در اموزشگاه مهیاد برزین کار اموزان بعد از اتمام دوره و کسب نمره قبولی در ازمون مدرک معتبر سازمان فنی حرفه ای را دریافت میکنند .