021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش صفر تا صد تعمیر موبایل در بومهن

آموزش تعمیر موبایل در تهران

آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل در بومهن ، به صورت صد در صد عملی در اموزشگاه مهیاد برزین بومهن در حال برگزاری است . تعمیرات موبایل با توجه به نیاز جامعه و به دلیل تقاضای بالای کاراموزان ،  اموزشگاه مهیاد برزین این رشته را فعال کرده است .

درآمدزایی آن خیلی بیشتر از سایر رشته های دیگر می ­باشد . با توجه به گستردگی شهر تهران ، می­توان به اهمیت تعمیرکاران پی برد ؛ زیرا بسیاری از شرکت‌ها برای اینکه در هزینه­ ها صرفه‌جویی کنند ، از تعمیرکاران محلی بسیار بهره می‌برند تا بتوانند تمام نیازهای مشتریان خود را برآورده سازند .

در سال های گذشته تنها افراد کمی بودند که از تلفن همراه استفاده می کردند . اگر هم اکنون به اطراف خود نگاه کنید متوجه می شوید که از کودک تا بزرگسال در همه ی رنج های سنی از این تکنولوژی در حال استفاده هستند و با توجه به محبوب بودن این وسیله و استفاده بلند مدت از آن نیاز به تعمیرات افزایش می یابد و نکته ی مهم پر اهمیت آن این است که شما با خراب شدن وسایل برقی مانند تلوزیون ، جاروبرقی و غیره چند روزی از استفاده آن بیخیال شوید اما تعمیرات تلفن همراه با توجه به علاقه شدید و وابستگی زیاد افراد به این وسیله قادر نخواهند بود حتی ساعاتی از روز رو بدون این وسیله گذران کنند . اموزش به دو شکل خصوصی و نیمه خصوصی همراه با پشتیبانی نامحدود و به اپدیت رایگان دوره برگزار می شود .

مبحث نرم افزاری (اندروید و آی او اس) به صورت کاملا کاربردی از سطح مبتدی تا پیشرفته تدریس شده و تمام مباحث مورد نیاز برای انجام تعمیرات در اختیار کاراموزان قرار داده می شود . همه کاراموزان در دوره تعمیرات موبایل تحت نظر اساتید مربوطه اموزش می بینند . در این دوه صف تا صد تعمیرات موبایل شناخت قطعات نحوه کار کرد انها و اشنایی با انواع برند موبایل و غیره به کاراموزان اموخته میشود .

با توجه به افزایش تکنولوژی ، شاهد تلفن­ های بسیار هوشمند در این عرصه هستیم . هر چقدر گوشی ها هوشمند تر شوند ، کسانی که در زمینه تعمیرات موبایل مشغول به کار هستند، باید اطلاعات خود را روز به روز بیشتر و اپدیت بکنند .  ضمن اهمیت تعمیرات موبایل تمام افراد دنبال یک فرد مورد اعتماد و یک تعمیر کار حرفه ای هستندد تا با خیالی اسوده گوشی هایشان را درست کنند و همچنین در اموزشگاه مهیاد برزین زیر نظر اساتید با تجربه هر کسی می­تواند دوره­ های مربوط به آموزش تعمیرات موبایل را گذرانده و تخصص این رشته را کسب کند و به یک تعمیر کار حرفه ایی تبدیل شود .

اموزش تعمیرات موبایل

بنابراین تعمیرات موبایل در حال حاضر یکی از پرطرفتار ترین مشاغل بازار محسوب می‌شود . تا چندین سال پیش اغلب فقط افرادی گوشی هوشمند داشتند که جوان بودند ، مثلا بیشتر می‌دیدیم که افراد 18 الی 35 ساله از گوشی های هوشمند استفاده می کردند . اما امروز پدر و مادرهای ما و حتی کودکان هم از تبلت و گوشی هوشمند استفاده میکنند . اگر در جامعه به افراد نگاه کنید و همچنین در فضای مجازی اگر دیده باشین بیشتر افراد با تلفن همراه کسب و کار خود را راه اندازی کرده اند . وقتی تعداد کاربران گوشی ها افزایش پیدا کند ، مطمئنا نیاز آن ها به تعمیرکار موبایل و مربوط در این زمینه هم افزایش پیدا می‌کند . بنابراین افزایش تعداد کاربران گوشی های موبایل بخصوص گوشی هوشمند ، دلیل منطقی هست که نشان بده تعمیرات موبایل ، یک شغل عالی و پردرآمد خواهد بود . و کسی که در این زمینه فعالیت دارند به خوبی این مطلب را درک میکنند و در این مورد میماند .

طی سالیان اخیر بدلیل نیاز مردم به موبایل و بالا رفتن قیمت آن ، اغلب مردم ترجیح می دهند بجای خرید گوشی جدید آن را تعمیر کنند و به همین خاطر شغل تعمیرات موبایل جزو مشاغل پر درآمد کشورمان می باشد که در سریعترین زمان ممکن کار اموز میتواند بعد از کسب تجربه درآمدهای بسیار خوبی رسید .

 اموزشگاه مهیاد برزین دوره های اموزشی را به طوری تنظیم کرده که تمام افراد شاغل بتوانند به در کلاسها حضور داشته باشند و به صورت کاملا حرفه ای عیب یابی ، تعمیر ، تعویض قطعات سخت افزاری ، عیب یابی و برطرف کردن اشکالات نرم افزاری را فرا بگیرند . تا شما کارآموزان بعد از اتمام دوره بتوانید وارد بازار کار بشوید . تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری به دو بخش تعمیر و تعویض خلاصه می شوند . که در طی کلاس آموزشی کار‌آموزان قادر به عیب‌یابی انواع گوشی ، تعمیر اجزای آن و تعویض قطعات خواهند بود . در دوره نرم افزاری موبایل به صورت کاملا تخصصی به آموزش نرم افزار موبایل می پردازیم، همانطور که سرفصل ها را مشاهده می کنید این دوره آموزش تمامی برند ها و گوشی ها را شامل میشود .

آموزش تعمیر موبایل در تهران

تعمیر موبایل همانند مشاغل فنی دیگر، نیاز به آموزش قبل از شروع کار جدی دارد . در سال های گذشته ، والدین زمانی که میخواستند فرزندانشان مهارتی را یاد بگیرند ، آن ها را پیش فردی متخصص می بردند . شخص باید برای چند سال شاگردی می کرد تا می توانست آن حرفه را یاد بگیرد آماده راه اندازی کسب و کار خود شود . اما امروزه اموزشگاه مهیاد برزین در بومهن این شاگردی و مهارت طولانی مدت را کم کرده است و با آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل به صوت تخصصی تعمیرکاران زیادی را روانه بازار کار این رشته کرده است و فرد علاقه مند دیگر لازم نیست که به آموزشگاه و یا شاگردی جای دیگری برود .