021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش عملکرد کولر گازی جنرال

آموزشگاه تعمیرات کولر گازی

کولرهای گازی دارای انواع گوناگون اسپلیت ها (دوتکه ها)، پنجره ای و پرتابل وقابل حمل می باشند؛ دستگاه های اسپلیت به انواع دیواری، ایستاده، سقفی- زمینی- زیرسقفی،کانالی یا داکتی و کاستی تقسیم می شوند.که شما می توانید با توجه به نیاز خود یکی از این مدل های مختلف را خریداری کنید .

برای انتخاب کولر ها علاوه بر نوع آن ها، لازم میباشد به نوع شرایط آب و هوایی منطقه و متراژ محیط توجه ویژه هم داشته باشیم تا بتوانیم بهینه ترین کولر را از لحاظ میزان مصرف و کارایی انتخاب کنیم.

کولر گازی جنرال در کشور چین ساخته‌ شده است ولی موتور این دستگاه می‌تواند توسط کشورهایی مثل تایلند و آمریکا هم ساخته شود.ولی مونتاژ آن در چین انجام می شود . درست است که برندهای معروف دیگری مثل ال‌جی و سامسونگ در موضوع تولید مدلهای کولرها موفق کار کرده‌اند، ولی قیمت بیشتری هم به نسبت دیگر برندها دارند ولی کولر جنرال با وجود داشتن کیفیت مطلوب نسبت به دیگر برندهای خارجی و معروف از قیمت مناسب‌تری برخوردار میباشد که میتوان به سطح صدای کم ان اشاره کرد .

  بیشتر بخوانید :    آموزش قطعات کولر گازی جنرال

تولید نکردن آلودگی صوتی در زمان کار، یکی از اصلی ترین مزیت‌های هر لوازم برقی به حساب می‌آید. وخوشبختانه کولرگازی جنرال به علت داشتن کمپرسور روتاری کم‌ترین میزان صدا را در زمان خنک‌سازی هوای محیط دارد. توجه داشتن به این ویژگی مخصوصا برای خانواده‌هایی که دارای فرزند کوچک یا سالمند میباشند مهم میباشد زیرا تولید هرگونه آلودگی صوتی می‌تواند باعث  گرفتن آسایش هریک از اعضای خانواده باشد .

دارابودن مدل‌های متنوع کولر گازی جنرال

کولرگازی جنرال در طیف‌های وسیعی و در مدل گوناگون که هرکدام از آن‌ها ظرفیت و ویژگی‌های مختلفی هم دارند؛ انتخاب کاربررادرزمینه انتخاب رنگ، نوع، ابعاد و قدرت بسیار راحت است. این نوع از کولرگازی‌های جنرال از فناوری‌های روز دنیا مانند داشتن تایمر، کنترل از راه دور، نمایش گر دیجیتال ،‌ اتصال به اینترنت، پره‌های ضد فرسودگی و … پشتیبانی می‌کنند .

آموزش تعمیرات کولر گازی

وجود این امکانات باعث افزایش راحتی کاربران در هنگام استفاده از این کولرها میباشد .

رطوبت زدایی محیط در کولر گازی های جنرال

رطوبت‌زدایی آن در محیط بسیار بالامیباشد . کولرگازی جنرال این قابلیت را دارد که به میزان چشمگیری رطوبت موجود در اتاق را کاهش داده تا از این طریق بتواند کیفیت هوا را در حد مطلوبی نگهداری کند. توجه داشته باشید که وجود رطوبت عامل مهمی برای رشد قارچ‌ها و باکتری‌ها در محیط به حساب می ایند. حال‌آنکه سیستم تهویه مطبوع جنرال قادربه انجام  توقف رشد این موجودات در محیط هستند.

نکته ی که بسیار دارای اهمیت میباشد این است که در زمان نصب کولر گازی از خاموش و روشن کردن زیاد کالا خودداری کنید . چون باعث اصطهلاک دستگاه و بالا بردن مصرف برق آن و همینطور کم شدن طول عمر مفید دستگاه خواهدشد .

مشخصات کولر گازی جنرال طرح لبخند

ازویژگی منحصر به فرد کولر گازی جنرال شکار 18000 لبخندی R410  مصرف پایین آن میباشد که این موضوع در فرایندهایی که در کارکردن رادیاتور انجام می شود به وجود می آید استفاده از فین های طلایی انرژی خورشید را ذخیره کرده و در مصرف برق صرفه جویی می کند به همین علت  این نوع از کولر جنرال جزو کولرهای کم مصرف شناخته شده است. طراحی و ظاهر کولر گازی جنرال شکار لبخندی با ظرفیت GNR-18WN را می‌توان از ویژگی‌ها خوب آن دانست چونکه در طرح‌بندی رنگ‌بندی‌های گوناگونی در دسترس میباشد و می‌توان از آن‌ها به عنوان لوازم دکوری برای تزئین منازل هم استفاده کرد .

بدنه رادیاتورانها از فولاد ضد زنگ ساخته شده است که این مسئله در محیط های دارای رطوبت زیاد قابل توجه میباشد. فیلتری که برای کولر گازی جنرالشکار ۱۸۰۰۰ لبخندی  R410  طراحی شده است از نوع جدیدترین فیلتر ها میباشد که خاصیت آن قابل شستشو بودن و ضد قارچ و باکتری بودن ان می باشد .

اموزش تعمیرات کولر گازی

عملکرد دوگانه دستگاه

وجود قابلیت سرمایش و گرمایش در کولر گازی جنرال  یک مزیت فوق العاده میباشد .وجود سیستم گرمایشی در کنار سرمایش یک ترکیب خوب وعالی به شمار میرود .با وجود این دو عملکرد دستگاه قادر به کارکردن در هر چهار فصل  ازسال  و در شرایط آب و هوایی سرد و گرم را میباشد .مزیت دیگران جلوگیری از صرف هزینه اضافی برای خرید وسایل گرمایشی می باشد. شما فقط با خرید یک دستگاه صاحب دو عملکرد سرد و گرم میشوید و در هر چهار فصل سال می توانید از هوای خنک لذت ببرید .