021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش عیب یابی اسپیلت کنوود

اموزش تعمیر کولر گازی

کولرهای گازی در هر برندی و با هر کیفیتی که باشند ممکن است که دچار اختلالاتی بشوند که باید ایرادهای  به وجود آمده را بررسی کرد . کولر گازی های کنوود یکی از بهترین برندهای اسپیلت  امروزی میباشد که دارای  کیفیت خیلی خوبی هستند که گاهی امکان دارد که در بعظی از قطعات ان مانند موتور، خازن و …. دچار ایراد بشود. وهمینطور دستگاه‌های کولر گازی کنوود دارای سیستم خودکار تنظیم دما و رطوبت میباشد تا بتواند در هر شرایطی عملکرد خوبی را ارائه بدهد .

از ویژگی‌های برجسته دیگر کولر گازی کنوود، نصب آسان آن میباشد که بدون نیاز به نصاب و خراب کردن دیوارد مورد نظر ، به راحتی بر روی دیوار قرار می‌گیرد. به طور کلی، دستگاه‌های کولر گازی کنوود با کیفیت ساخت بالا، عملکرد قوی، مصرف انرژی پایین و طراحی زیبا و مناسب برای هر نوع محیطی، انتخابی خوب ومناسبی برای سرمایش اتاق‌ها و فضاهای کوچک و بزرگ میباشد .

چنانچه که کولر گازی شما به خوبی محیط را خنک  نکند، صداهای ناهنجاری را متوجه شوید، گاز آن در حال تخلیه باشد و یا  باکسری گاز روبرو شوید، باید از متخصصین ماهر این حرفه کمک بگیرید والبته شما علاقه مندان به این هنر میتوانید با شرکت در کلاسهای اموزشی مهیاد برزین در تهران از این اموزش بهره مند شوید .

 دلایل خروج باد گرم از کولر گازی

کثیف بودن فیلترهای کولرگازی: این ایراد بیشتر به دلیل گردوغبارگرفتن برروی آن‌ها میباشد. این کار از صحیح کارکردن ترموستات جلوگیری کرده و در چنین شرایطی دستگاه باد گرم تولید خواهد کرد .

  بیشتر بخوانید :    آموزش تعمیر برد کولر گازی کنوود

کثیف بودن کندانسور :  وظیفه کندانسور فرستادن گرمای مبرد به بیرون میباشد. واگر این اتفاق نیفتد، گرما داخل کولرباقی ‌مانده و سرمایش ایجاد نمی‌شود .

خرابی خازن : از وظایف خازن راه اندازی کمپرسور میباشد. معیوب شدن این قطعه، تاثیر بسیارمنفی در تولید سرما در محیط توسط کولر گازی رادارد و باید خیلی سریع به تعویض ویا تعمیر ان اقدام کنید .

دلایل بروز کد خطای کولر گازی کنوود

همانطور که میدانید، در صورت ایجاد ارور کولر گازی کنوود، بخش‌های مهمی مثل سنسور پایپ ، سنسور دما ، کمپرسور ، فن و کویل‌ها درگیر خواهند شد، دلایلی که باعث خراب شدن این قطعات و پیدایش ایراد در آن‌ها میشود را در این قسمت بازگو میکنیم .

نصب غیراصولی کولر گازی به دست افراد غیرمتخصص و بی‌تجربه :

  • نشت گاز
  • سوختن خازن، برد، کمپرسور
  • لرزش داشتن بدنه کولرگازی
  • سرویس نکردن به‌موقع
  • نداشتن گاز مبرد یا کم بودن آن
  • خرابی موتورفن یونیت داخلی
اموزش تعمیرات کولر گازی در تهران

خارج نشدن آب ازکولرگازی کنوود :

امکان دارد کولرگازی  شما دچار رسوب و گرفتگی شده باشد که حتماً باید از افراد باتجربه برای رفعبرطرف شدن آن کمک بگیرد .

اشکال در کنترل کولر گازی

اول باتری‌ها را مورد بررسی قرار بدهید چنانچه سالم باشند و همچنان مشکل پابرجا بود برای بررسی برد کنترل کولرگازی را بررسی واقدام نماید و از تعمیرکار کمک بگیرد .

کارکردن مداوم کمپرسورکنوود وخاموش نشدن آن :

این ایراد هم امکان دارد مربوط به موتور دستگاه و یا قطعات برقی داخل پنل کولرگازی شما باشد که بعد از بررسی متخصص مربوطه قابل برطرف‌شدن میباشد .

روشن شدن موتور: این اشکال میتواند یه واسطه نوسان  برق اتفاق بیفتد که باید توسط کارشناس ماهر بررسی شود .

  بیشتر بخوانید :    آموزش خرید کولر گازی اسپیلت

روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور کولرگازی کنوود

این مشکل امکان دارد ایراد در قطعه برقی و یا مشکل موتوری دستگاه باشد که درهرمورد باید به وسیله کارشناس مجرب و باتجربه بررسی شده و برطرف شود .

درست کارنکردن فن کنوود

وظیفه  فن بیرونی منتقل کردن گرمای محیط به فضای بیرون از ان می باشد. چنانچه فن بیرونی به خوبی کار نکند سرمای مناسبی جایگزین گرمای منزل شما نخواهد شد و باعث گرم شدن بیش از حد کمپرسور خواهد شد و سیکل سرمایش کولر گازی کنوود شما دچار مشکل میشود .

ایراد در کابل ها ی کولر گازی کنوود 

چنانچه کولر گازی کنوود دربعضی از زما نها به صورت خودکار خاموش و روشن میشود به علت بالا بودن آمپر مصرفی کولر گازی کنوود امکان دارد که با مشکل سیم کشی روبرو باشید. سیم کشی معیوب کولر گازی کنوود خیلی خطرناک میباشد و احتمال آتش سوزی خواهد بود .

اموزشگاه تعمیر اسپیلت

وجود برفک روی لوله ها

از مشکلات دیگر کولر گازی کنوود برفک زدن لوله های کولر گازی کنوودمیباشد که از نشانه کم بودن میزان شارژ گاز دستگاه یا کثیف بودن فیلترها می باشد . بعد از خاموش شدن ، آب شدن یخ ،نشتی به دنبال خواهد داشت ، کولر گازی کنوود را به هیچ عنوان ریست نکنید چنانچه  تمیز کردن فیلترها کمکی به شما نکرد کولر را تا زمان برطرف کردن اشکال روشن نکنید .