021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش عیب یابی یخچال فریزر ساید بای ساید

آموزش تعمیرات لوازم خانگی

آموزش عیب یابی یخچال فریزر ساید بای ساید اموزشگاه مهیاد برزین ، یخچال فریزر ساید بای ساید یکی از برندهای پرطرفدار در بین اکثر مردم است که از کیفیت بالایی هم برخوردار است .

یخچال یکی از پراستفاده ترین وسیله در تمامی خانه ها ، اداره ها ، فروشگاه ها و …است . یخچال در هر برندی که باشد با استفاده طولانی دچار خرابی میشود و نیاز به عیب یابی پیدا میکند . با زیاد بودن قیمت یخچال مردم به جای خرید یخچال جدید به تعمیر ان میپردازند .

 اموزشگاه مهیاد برزین با بهره گیری از تکنسین های متخصص کاراموزان زیادی را وارد بازار کار کرده است . اموزشگاه تعمیرات یخچال با فراهم اوردن کارگاه های مجهز با تجهیزات به روز و اساتید با تجربه در بازار کار طرفداران زیادی پیدا کرده است و به یک اموزشگاه محبوب تبدیل شده است . تیم تعمیرات یخچال ساید بای ساید ، از تعدادی تکنسین حرفه ای و مجرب تشکیل شده است که در زمینه تعمیر یخچال های ساید بای ساید از تخصص بالایی رخوردارند . تیم تعمیر یخچال ساید بای ساید با استفاده از تجهیزات و ابزارهای مدرن ، بهترین اموزش را به کاراموزان ارائه میدهند .

  بیشتر بخوانید :      آموزش عیب یابی لپ تاپ سامسونگ

به دلیل نیاز بالای مردم به تعمیرکار شغل تعمیرات یخچال هم شغلی پر درامد در بازار کار است . به دلیل تقاضای بسیاری از مردم برای شرکت در دوره های اموزشی اموزشگاه مهیاد برزین با فراهم کردن کارگاه های مجهز و اساتید با تجربه کاراموزان زیادی را به خود جذب کرده است . در اموزشگاه مهیاد برزین اموزش ها به صورت کاملا عملی در کارگاه های مجهز برگزار میشود وکاراموزان میتوانند بعد از اتمام دوره به سرعت به عنوان یک تکنسین متخصص وارد بازار کار شوند .

امروزه یخچال ها محدود به یک یا دو برند خاص نیستند و برند‌های ایرانی هم مانند ساید بای ساید ، به دلیل کیفیت بالایی و قیمت مناسبی که دارند صرفداران زیادی پیدا کرده اند . اما یخچال ساید بای ساید نیز، مانند هر وسیله برقی دیگری با استفاده مداوم دچار مشکل و نیاز به عیب یابی پیدا می‌کند . با توجه به ساختار پیچیده دستگاه ، نمی‌توان تعمیر یخچال ساید بای ساید را به هر تعمیرکاری سپرد و باید یه دنبال سرویسکاری با تجربه و آموزش دیده بود . متخصصین و تکنسین‌های حرفه‌ای اموزشگاه مهیاد برزین ، مهارت و تجربه‌ای که در زمینه عیب یابی یخچال ساید بای ساید دارند ؛ کاراموزان زیادی را وارد بازار کار کرده اند .

اموزشگاه مهیادبرزین

در اموزشگاه مهیاد برزین کاراموزان صفر تا صد تعمیرات یخچال ساید بای ساید که شامل  ایرادات رایج یخچال ، تعمیر برد ، تعمیر ترموستات ، تعمیر متور و… را می اموزند و میتوانند به عنوان یک تعمیرکار با تجربه کسب و کار خود را راه اندازی کنند .

تعمیرات یخچال از مشاغل مهم فنی محسوب می شود که با توجه به بالا بودن قیمت بودن یخچال ها، داشتن تسلط زیاد روی کار، شرط اصلی موفقیت درتعمیرات آن است . از این رو دوره تعمیرات یخچال توسط اساتید و تکنسین های برتر به کارآموزان تدریس خواهد شد که مناسب اشتغال و درآمد نیز در بازار کار می باشد .

تیم متخصصان اموزشگاه مهیاد برزین با داشتن سابقه بالای کاری یکی از محبوب ترین اساتید در ایران میباشد . اموزشگاه مهیاد برزین با در نظر گرفتن شرایط مردم دوره های اموزشی خود را با هزینه مناسب و کیفیت بالایی برگزار کرده است تا علاقه مندان به راحتی بتوانند اموزش ببینند و وارد بازار کار بشوند .

  بیشتر بخوانید :      اموزش عیب یابی موبایل سامسونگ

اموزشگاه مهیاد برزین معتبرترین تعمیرگاه زیر نظر سازمان فنی حرفه ای است . این مجموعه با بهره مندی از تعمیرکاران و اساتید مجرب و با تجربه تخصصی ترین خدمات تعمیر یخچال ساید بای ساید را به علاقه مندان عزیز ارائه می دهند . از ویژگی های تیم متخصص اموزشگاه مهیاد برزین اموزش در مدت زمان کوتاه و در ساعات دلخواه علاقه مندان است که تمامی شاغلین میتوانند در دوره های اموزشی شرکت کنند .

کاراموزان در کمترین زمان به رفع عیب یابی یخچال با تجهیزات اورجینال و به روز زیر نظر اساتید اموزش میبینند . کاراموزان در پایان دوره به بازارکار معرفی خواهند شد . و به صورت تکنسین حرفه ای به تعمیرات یخچال میپردازند . دوره های اموزشی تعمیرات یخچال یکی از بهترین کلاس های آموزشی است که تمامی اطلاعات را در مورد دلایل خراب شدن یخچال و نحوه تعمیر آن در اختیار شما می گذارد . یخچال یکی از ضروری ترین وسیله های یک خانه و یک خانواده به حساب می آید .

آموزش تعمیر لوازم خانگی

نیاز به یخچال برای نگهداری مواد غذایی و جلوگیری از خراب شدن آن یک امر غیر قابل انکار است . با توجه به بالا رفتن هزینه های زندگی باید گفت با خراب شدن یخچال منزل شما نه تنها خسارت مالی فوق العاده ای در جهت نگهداری مواد غذایی موجود در یخچال برای شما به همراه می آورد بلکه وقت و زمان بالایی هم از شما خواهد گرفت . در آموزشگاه کاراموزان به صورت کاملا عملی ، در کارگاه های مجهز و زیر نظر اساتید با تجربه و متخصص کلیه مباحث مربوط به عیب یابی ، تعمیر و تعویض قطعات یخچال و فریزر را آموزش می بینند . کارآموزان در این دوره به صورت عملی و در کارگاه ها کلیه مباحث آموزشی را تمرین کرده و خود را برای ورود به بازار کار آماده می نمایند .

مزایای اموزشگاه مهیاد برزین داشتن کارگاه های مجهز ، اساتید با تجربه ، هزینه مناسب ، پشتیبانی نامحدود ، تضمین یادگیری ، مشاوره قبل از ثبت نام ، خوابگاه اطراف اموزشگاه است که کاراموزان به راحتی میتوانند در دوره های اموزشی شرکت کنند .