021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین
آموزشگاه فنی حرفه ای مهیاد برزین

آموزش لوله کشی آب ساختمان

اشتغالزایی کاراموزان

توجه توجه

این کلیپ تنها بخشی از صد ها کلیپ اشتغال ، درآمدزایی ، افتتاح مغازه و رضایت کاراموزان آموزشگاه مهیاد برزین میباشد. لطفا جهت مشاهده صدها کلیپ دیگر روی لینک اینستاگرام زیر کلیک کنید.

پادکست دوره نصب لوله کشی آب ساختمان

بهترین آموزشگاه لوله کشی آب ساختمان

آموزش صفر تا صد لوله کشی آب ساختمان

مجموعه آموزشی مهیادبرزین دوره آموزش لوله کشی آب ساختمان را به صورت کامل و جامع در اختیارعلاقه مندان این رشته قرارداده است .همانطور که میدانید تمامی افراد در تمامی ساختمانها از آب به صورت سرد و گرم استفاده میکنند . به همین علت برای رعایت اصول لوله کشی ساختمان و لوله کشی آب داغ باید از مدل لوله هایی استفاده کردکه بتوانند حرارت و دمای آب داغ را تحمل کنند . آموزشگاه مهیاد برزین در دوره های آموزشی خود صفر تا صد مباحث را به صورت کاملا عملی و مفهومی به کارآموزان خود نیز ارائه میدهند . تمام مباحث این دوره به گونه ای بوده که کارآموزان بعد از اتمام کلاس ها و یادگیری کامل میتوانند با پشتیبانی اساتید این مجموعه وارد بازار کار بشوند و به کسب درآمد بپردازند . همچنین آموزشگاه مهیاد برزین با فعالیت زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور بعد از اتمام دوره این عزیزان به آنها دو مدرک ارائه میدهند که میتوانند جواز کسب ، وام و…نیز بگیرند و همچنین برای کار به خارج از کشور نیز اعزام شوند . از این رو آموزشگاه مهیاد برزین که یکی از قدیمی ترین آموزشگاه های کشور میباشد که این رشته فوق تخصصی را آموزش میدهد و این تعهد را به کارآموزان میدهند که تازمان یادگیری دوره ادامه خواهد داشت . 

جهت مشاهده اشتغال ، درآمدزایی ، افتتاح مغازه ، رضایت کاراموزان و نحوه و کیفیت آموزشی روی لینک های زیر کلیک کنید.

افتتاح مغازه و اشتغال زایی کاراموزان دوره لوله کشی آب ساختمان

 

این پست تنها یکی از صد ها کلیپ اشتغالزایی کاراموزان مهیاد برزین میباشد

شهریه : 2.950.000 تومان

مدت آموزش : 36 ساعت

ظرفیت : 8 نفر

آموزش 100% تضمینی

مشاوره و ثبت نام دوره های آموزشی مهیاد برزین

مشاوره آموزشگاه مهیاد برزین

دوره های تخصصی مهیاد برزین

اهدا کارت پشتیبانی 10 ساله – تماس تلفنی با اساتید – امکان پشتیبانی حضوری در آموزشگاه

ارائه مدرک بین المللی از سازمان فنی حرفه ای که قابل ترجمه می باشد و ویزای کار نیز محسوب می شود مدرک بین المللی لوله کشی آب ساختمان جهت دریافت وام اشتغال زایی و جواز کسب نیز قابل استفاده می باشد.

آموزش لوله کشی آب ساختمان ویژه افراد جویای کار میباشد و علاقه مندان به شغل لوله کشی آب ساختمان با گذراندن این دوره نیاز به کاراموزی ندارند و میتوانند شروع به درآمدزایی کنند.

دوره لوله کشی آب ساختمان تضمینی می باشد و تا زمانی که کارآموزان تمامی مطالب را به صورت کامل یاد نگیرند دوره برای آن ها به صورت صد در صد رایگان ادامه خواهد داشت

اساتید آموزشگاه مهیاد برزین دارای چندین سال سابقه کار در لوله کشی ساختمان و نصب لوله کشی در بازار کار بسیار باتجربه میباشند.

دوره به صورت نیمه خصوصی برگزار میشود و  در هر دوره 5 الی 7 نفر شرکت میکنند که هر کاراموز تجهیزات و امکانات مختص به خود را دارا میباشد.

بعد از پایان دوره لوله کشی ساختمان از طرف آموزشگاه به کاراموزان به گواهی پایان دوره اعطا میشود که نشان دهنده گذراندن دوره لوله کشی ساختمان در آموزشگاه معتبر زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای میباشد

آموزشگاه مهیاد برزین در مرکز شهر واقع شده است که هم از نظر دسترسی تاکسی و اتوبوس بسیار عالی هست و هم در نزدیکی مترو انقلاب میباشد