021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش معایب و مزایای فارکس

آموزشگاه مهیاد برزین

طبیعی است برای انجام هر کاری که  بخواهیم نتیجه خوب و دلخواهی داشته باشد، نیاز به دانش و مهارت کافی خواهد داشت. چنانچه  بدون اطلاع و آگاهی شروع به انجام دادن کاری کنیم  طبیعی است نتیجه اصلا مشخصی  نخواهد داشت و این امکان وجود خواهد داشت که هر اتفاق بد وناگواری رخ خواهد داد .

از مهم ترین مواردی که نباید اصلا بدون آگاهی و آموزش  انجام داد طبیعی است که با دارایی و سرمایه شما سر و کار خواهد داشت. بازار ارزهای دییجیتال، بورس و همینطور فارکس مدت زمانی میباشد که خیلی طرفدار پیدا کرده است. باید قبل از وارد شدن به این بازارفارکس و سرمایه گذاری کردن در هرکدام از بازارهای مالی دوره های آموزشی را به خوبی وبا صبر و دقت زیاد اموزش ببینید. چون آموزش فارکس و یادگیری آن مثل  بازار های مالی دیگر از مهم ترین و اولین قدم ها برای شروع سرمایه در این بازار جهانی می باشد.زیرا  نداشتن دانش کافی و تسلط نداشتن  به موضوعات و اطلاعات فارکس مطمعن باشید شما را دچار مشکل خواهد کرد. بازار های فارکس مایل میباشند به علت دسترسی جهانی به بازرگانی، تجارت و دارایی، بزرگ ترین و نقدینه ترین بازارهای دارایی در جهان باشند .

دربازار فارکس ارزها به شکل جفت، در برابر همکدیگر معامله می‌شوند و با یکدیگر رقابت می‌کنند. به عنوان نمونه : یورو/ دلارآمریکا

  بیشتر بخوانید :    آموزش آشنایی کار گزاری فارکس

بازارهای فارکس به عنوان بازار های نقطه ای (نقدی) و مشتق، که شامل بازارهای فروارد، فیوچر، قراردادهای اختیار معامله و قرارداد های سوآپ میباشند ، وجود دارند .

کاربران  بازار ارز فارکس، برای محافظت کردن از ارزش سرمایه‌های خود در برابر دیگر ارزهای بین المللی و ریسک نرخ بهره، از دانش های بسیاری در زمینه های گوناگون از جمله رویدادهای ژئوپلیتیک، متنوع سازی اوراق بهادار و موضوعات دیگر، بهره واستفاده می‌کنند .

مهم میباشد که دقت داشته باشید که یادگیری فارکس فقط یک مرحله نمیباشد ، شما باید همیشه آماده باشید تا خود را با تغییرات مداوم در بازار طتبیق دهید. درهر معامله یک فرصت یادگیری جدید برای شما به دست می اید،به عنوان مثال، درک شاخص های فارکس مثل اندیکاتور اصلاح فیبوناچی به شما کمک بسیاری می کند تا در معاملات فارکس موفق شوید .

به طور کلی، اموزش تجارت برای افراد مبتدی بدون شک لازم به تداوم مطلق کاربران همراه با تمرین های بیشترمیباشد .

آموزش بازار مالی فارکس فنی حرفه ای

بسیاری از افراد مبتدی در معاملات فارکس به شکل تصادفی و بدون تحقیق و مطالعه خوب وارد بازار معاملات فارکس می شوند که بیشتر موجب به زیان رسیدن در این زمینه می شوند.تحقیق کردن  در جمع آوری و ترتیب مداوم اطلاعات میباشد که در بازار پویایی مانند بازار فارکس خیلی مهم میباشد .

برای بار دیگر بازگو می کنیم که آموزش فارکس نیازمند زمان و تلاش زیادی میباشد چون بدون شک در کارهای معاملاتی موفق و به عنوان نمونه مطالعه بازار به آنها نیاز خواهد شد. ورود مستقیم شما برای تعیین زمان هایی میباشد که درآمد بالا و تجارت را برای شما تضمین کند .

تجارت جفت ارزهای غیر معمول : مشخص میباشد که تجارت جفت ارزهای غیر معمول یا جفت ارزهای کمیاب هم می تواند سودهایی را برای شما به ارمغان بیاورد اما این واقعیت را منتفی نمی کند که تجارت این نوع جفت ها به داشتن تجربه بسیارعالی میباشد .

پس خوب است بهترین ترین جفت ارزها را معامله کرده چون مطالعه و تجزیه و تحلیل آنها آسان تر میباشد .

مزیت فارکس چه میباشد ؟

  • معامله به شکل 24 ساعته و در 5 روزاز هفته
  • دسترسی آسان و سریع از هر کجای دنیا با اینترنت
  •  نیازنبودن ان به پرداخت مالیات برای معامله
  • نقدشدن ان به صورت بالا
  • کمیسیون و هزینه معامله خیلی پایین تر ی به نسبت بازارهای دیگر
  • حساب دموی رایگان

معایب فارکس چه میباشد ؟

  • شفاف نبودن  و پیچیده بودن در معاملات فارکس
  • ریسک بالای معامله
اموزش بازار مالی فارکس
  • نیاز به صرف تایم زیاد برای یادگیری و اموزش مفاهیم بازار
  • ایرادات  مربوط به دسترسی کاربران ایرانی به پلتفرم‌های بین المللی

 سخن پایانی

در این مقاله ماسعی کردیم به توضیح کامل روش سرمایه گذاری در فارکس به صورت کامل بپردازیم . به علت سود بالایی که سرمایه‌گذاری در فارکس به همراه خود برای شما دارد، افراد زیادی برای ورود به این بازار متاق هستند. که همه کاربران  قبل از انجام معاملات و وارد شدن به بازار فارکس باید اطلاعات و آگاهی کافی داشته باشند  و آموزش‎های لازم را کسب کنند تا بتوانند معاملات موفقی را داشته باشند .